Mikä sai teidät Naruton ääreen

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Sisko koukutti. Oli aika usein tylsää kun meillä oli siskon kanssa sama kone, ja jouduin venailemaan omaa vuoroani... Niinpä sitten katselin Naruton jaksoja siukun kanssa silloin kun sekin niitä katteli muutaman ^^" Niinpä siis minä koukutuin.
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Chileira
Rookie
Rookie
Viestit: 69
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 19:22
Paikkakunta: Lieksa
Viesti:

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Chileira »

No, kaverini oli meillä ja hän katsoi koneelta jaksoja. Hän näytti minulle jakson nro. 101, eli sen, missä Naruto, Sasuke ja Sakura yrittävät saada selville, mitä Kakashin maskin alla on. No, pidin jaksosta, ja kun kaverini lähti, katsoin seuraavan jakson, ja seuraava, seuraavan, seuraavan. Pian tietysti jäin koukkuun. Siitä lähtien olen fanittanut Narutoa.
Lee-kun!? Missämissä!!!??? ♥
Avatar
Nuti
Chuunin
Chuunin
Viestit: 206
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 20:22
Viesti:

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Nuti »

Pikkuveljeni katseli joskus Narutoa netistä, taisi olla aika tarkalleen vuosi sitten. Satuin vilkaisemaan tilannetta hänen olkansa yli, kun hän katseli yhdeksättä jaksoa. Meni sitten tuijotukseksi... aloin kiinnostua asiasta, kun veli tuntui tykkäävän. Nykyään veljen Naruto-innostus on vähän hiipunut, eikä hän ole päässyt Naruto-jaksoissa edes aikahyppyyn asti. Taitaa olla nyt Itachin paluussa...

Tätä ennen olin kyllä nähnyt erilaisia hahmoja ympäri nettiä sun muuta. Aloin sitten kummastella, että mikäs ilmiö tämä on. Kiinnostuskin nousi, ja aloin haluta saada enemmän selvää Gaarasta ja Hinatasta, jotka ovat nykyisinkin suosikkimies- ja -naishahmoni. He näyttivät niin kiintoisilta.

Viimeisimpiä nauloja hauta-arkkuun taisi olla se, kun veljeni pelasi serkkujemme luona jotain Naruto-peliä ja kommentoi Gaarasta näin: "Mut eiks tän pitäs olla voittamaton? Miks se sit on tavallisena pelihahmona?" Silloin uteliaisuus viimeistään iski... ja tässä sitä sitten ollaan :3
"Life is so simple. I do some stuff. Most fails. Some works."
- Leonardo da Vinci
Avatar
blackbird
Student
Student
Viestit: 28
Liittynyt: La Tammi 22, 2011 17:36

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja blackbird »

Naruto se oikeastaan tuli minun ääreeni. :) 5 vuotta sitten yhtenä päivänä isoveli toi mukanaan kasan Naruto-dvd:itä kaveriltaan ja niitä sitten katselin. Ja siitä lähtien olen pitänyt Narutosta valtavasti, enkä tiedä koska tämä innostus loppuu. :D
Patience is passion tamed.
Avatar
Benutzer
Student
Student
Viestit: 47
Liittynyt: Su Helmi 27, 2011 15:58

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Benutzer »

2006 ja 2007 vuoden vaihteessa löysin siskoni avulla Youtubesta mielestäni hauskan sarjan nimeltä "Nortikka". Nortikka on siis tämä MämmiKunniaan tyypin tekemä fandubbaus Narutosta. Aloin seuraamaan Nortikkaa ja lopulta aloin miettimään että mikähän tämä anime sitten ihan OIKEASTI on. Kirjoitin Youtube hakuun kohtalokkaat sanat: "Naruto episode 1", ja siitä alkoi sitten tämä.. riippuvuus.
Kuva
Vastaa Viestiin