Mikä sai teidät Naruton ääreen

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Woler »

Jusoo oli ostanu pari pokkaria ja kehui sarjaa hyväksi, sitte mä katoin ekan episoden ja jäin koukuun! :D
Kuva
Avatar
Sabu-chan
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 500
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 18:41
Paikkakunta: Hidden village of city ;D

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Sabu-chan »

Pyramido puhu koulus ihan hullun Narutost (anto jopa jokaiselle meijän luokkalaiselle ''salanimet'' Naruton mukaan. Mä oli Sakura). Päätin sit joulu lomal katsella pari jaksoo ja sen jälkee oon ollu ihan HULLUN Narutoon :D!
Kiitti Pyramido XP!!!!
Guess who's back?... Sabu-chan >8D
KuvaKuva
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Metal »

Meillä näkyy random saksalainen kanava, RTL II, jolta tulee aina arki-iltapäivisin animea (Narutoa, Yu-Gi-Oh!ia, One Pieceä jne. en muista, mitä sieltä tätä nykyä tulee).
Aloin katsomaan Narutoa randomisti, kun ei ollut iltapäivällä muutakaan tekemistä (jollen sitten mennyt koneelle, enkä suunnilleen koskaan jaksanut mennä sinne vielä viideltä). Tuolloin tosin en faniutunut vielä kunnolla, koska kukaan läheinen kaveri ei Narutosta tykännyt, joten en voinut puhua aiheesta kenenkään kanssa jne.
Kuva
Avatar
Sucha
Genin
Genin
Viestit: 157
Liittynyt: Pe Kesä 29, 2007 01:24
Paikkakunta: Thor Camp

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Sucha »

Veli aloitti katsomaan ja suositteli minulle. Päätin sitten jonkun ajan päästä katsoa, ja rakastuin heti :F.
Kuva
Avatar
Eliass
Student
Student
Viestit: 23
Liittynyt: Su Elo 05, 2007 20:13

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Eliass »

Kaikki alkoi vuonna nakki ja blaabla blalala blaa..

Eivaan. Kaikkihan alkoi DBZ:sta kun ostin sitä mangaa ja animeakin tuli siitä katottua. Sitten tuli FMA ja Death Note. Sitte muistin että olin yhellä kaverilla jonku verran kattonu Narutoo ja sitte aloin kattoon sitä. Ja nyt fillereissä ollaan. koukussa
"Urahara's sense of humor may be a little frightening." ;D
Avatar
Anrica
Chuunin
Chuunin
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 18:53
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Anrica »

Meikäläinen löysi itsensä Narutoa kattomasta nähdessään SasuSaku-videon Tuubissa. Tykästyin pariin, sitä kautta sitten ihastuin sarjaankin. ^^ Mutta fanituksen laukaisi kunnolla Itachi sitten vähän myöhemmin.
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Yleissivistymisen tarve, sillä jokainen ja heidän silmäpuolet isoisoäitinsäkin seuraavat Narutoa. Suomessa on vähän vaikea liikkua edes otakupiirien laitamilla hukkamaan susirajoilla kuulematta Narutosta. Viime Animeconissa naruto cosplayereistä valittanut pikkusiskoni aiheutti minulle pienen shokin aiemmin syksyllä, kun hän tuli tekemään tunnustuksen, että on uudenkarhea Naruto-fani ja haluaa minun todellakin vääntävän hänelle Gaara ("shippuuden releet") cosplayn.
Pikkusiskoni retkahtaminen oli preludia omallekin loppuelämälleni, sillä olemme niin ihanteelliset sisarukset, että tapaamme siisteimmät jutut fanittaa kahden pöljän voimin. Minä tosin iskin kynteni Narutoon varsinaisesti mangan muodossa vasta äskettäin. Ei silleen että olisin ollut AIVAN tiedoton, sillä todennäköisesti ennen kuin osasin uketamawararetakattaa sanoa, kun olin vielä nuori ja viaton, yksi ensimmäisiä konkreettisia kosketuksia shounen-aihin oli yksi tosi lässy SasuNaru doujinshi (pelkkiä puseja ja haleja... Varmaan on varaa mainita etten siltikään tue tätä paritetta hirveän suurella fanituksen palolla; siellä missä ajattelu syntyy aivoissani on suuri kirkuvanpunainen ei shotaconin kohdalla, yleensä). Kyllähän sitä sitten tässä vuosien varrella suvemmälle paatuneisuuteen olen juossut päin Narutoa monet kerrat, mutten ikinä tarpeeksi lujaa vaivautuakseni. Vasta ihan viime viikkoina olen alkanut Narutoa välttävällä mielenkiinnolla lukemaan ("Luetaan kirja kaupalla putkeen syömättä juomatta tai nukkumatta, pidetään taukoa pari viikkoa, katsotaan ja luetaan jotain muuta välissä, joo, palataan Narutoon....").
En yhtään enää tiedä kuinka syvällä suossa olen; on vähän silleen mennyt ajantaju ja näin. Jos minä selvän tästä Narutosta hengissä, niin eiköhän se ole ihan tarpeeksi yleissivistystä se.
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Runte »

Ei juuri mikään.. DBZ olin aiemmin nähny ja kuullut sanan Naruto, mutta sillon ei vielä kiinnostanut.. Sit kysyin nettikamulta (Forella: OneWingedAngel) et millanen Naruto on; Se vastas ja sit aloin lataileen.. Jakso kerrallaan, sillä silloin en tiennyt hyviä torrent sivuja paitsi yhen ja se romahti xO
Naruto tuntui hyvältä ja siksi jatkoin katsomista ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
GaaraFan
Genin
Genin
Viestit: 103
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 22:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja GaaraFan »

Youtubessa joskus jotain sekoilin ja löysin sieltä sitten Naruton.
100%:sesti suklaa, Naruto ja Potter holisti.
Avatar
Chi_Chan
Student
Student
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 20:43

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Chi_Chan »

Kaksi sanaa: Sa-su-ke. Näin siitä kuvan jollain sivustolla ja rakastuin heti. Pakko oli sitten alkaa katsoa sarjaakin, jolloin rakastuin siihenkin. (Ja Kakashi on ihana!)
Avatar
Sipulimies
Student
Student
Viestit: 24
Liittynyt: La Helmi 09, 2008 21:31

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Sipulimies »

Nettikaveri, joka kuolasi Gaaraa ja hölötti siitä 24/7, selitti koko ajan siitä sarjasta. Ajattelin pari jaksoa kyseistä sarjaa katsoa, vaikka kovat ennakkoluulot olikin, sillä (kuten Karuoru sanoikin) 'jokainen katsoo Narutoa.' Sitten kattelin siinä pari jaksoa, totesimpahan että tätähän vois vaikka ajankuluksi kattoa, ja tässä sitä ollaan, koukussa.
Pappadappappaa.
Avatar
Shoubi-sama
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 27, 2007 15:05
Paikkakunta: Vanda
Viesti:

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Shoubi-sama »

nooo. kaverien kautta. eka halveksuin kovasti narutoa, mutta lepyin pikkuhiljaa ja sitten diggasin siitä kybällä !
Kuva
NaruSasu | DA-tili | Frozen picture
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Noh muistaakseni meni näin:

Kaverin kanssa tuli DBZ katottuu liian monta kertaa,
joten ajateltiin ruveta katsomaan jotain "uutta" animea.
Jostain syystä päädyttiin Narutoon ja Bleachiin. Itse seuraan molempia aktiivisesti vieläkin,
mutta kaverin kiinnostus lopahti lähes samantien.
Sitä syytä en tiedä, että miten päädyttiin just Narutoon....
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Lmee »

oltiin sovittu kaverin kanssa kun aina köksän tunnilla minä sanoin että weed voittaa kaikki kakashit tai mitkä vaan naruto ukkelit, sit se väitti vastaan (minä en ollut kattonut koskaan narutoa, kaverini ei ollut katsonut weedejä) joten sitten teimme sopimuksen että minä alotan katsomaan narutoa jos hän alkaa katsomaan weediä.

sitten kun olin katsonut noin 20 jaksoa niin kaverikin sanoi että hän on katsonut 16 jaksoa. sitten kun olin katsonut 50 jaksoa kaveri vasta uskalsi myöntää että ei ole katsonut yhtäkään jaksoa :D eli hän huijasi minut katsomaan narutoa :D
Neji F.C
Avatar
Nemineko
Student
Student
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2009 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Nemineko »

Kattelin kaupassa jotain mangaa ja silmään osu Naruto. Aattelin että joku ihan paska sarja mutta enää en sanois D: Sitte näin jostain anime mix videosta sitä ja aattelin että pakko kattoo... Ja koukussa oon nyt minäkin... :P
Aika rajuu ~
Vastaa Viestiin