Mikä sai teidät Naruton ääreen

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Serkku näytti ja katoin sitten sen koneelta 50 ekaa jaksoa. Pari ekaa jakso koukutti heti.
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja shin »

No pari tuttua kävi innoissaan selittämään sarjasta, ja kehui sen maasta taivaisiin.. Olin ihan pihalla keskustelusta ja kun yksi päivä istuin kotona niin mieleen tuli että voisihan sitä Narutoa sitten pari jaksoa koittaa katsella, siitä kaikki sitten lähti ^^
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Lmee
Genin
Genin
Viestit: 143
Liittynyt: Pe Loka 20, 2006 16:51

Viesti Kirjoittaja Lmee »

kaikki lähti siitä kun kaverin kanssa sovittiin et jos mä katon narutoa ni hän kattoo ginga densetsu weedii sit mä katoin niit ja mun kaveri huijas kattoneensa ja en sit viittiny lopettaa ku niin hyvä sarja oli :)
Neji F.C
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Serkut näyttivät; eka oli sellainen diili, että 2 Naruto-jaksoa vastasi yhtä Lost-jaksoa. (aina kun minä katsoin 2 Naruto-jaksoa, he katsoivat yhden Lost-jakson) Sitten kuitenkin jäin koukkuun jo Narutoon ja Lostin katsominen jäi muistaakseni viidenteen jaksoon. :''D
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Ei ollu muuta tekemistä ja ei saanu yöllä nukuttua niin katoin sit ekat 5-6 jaksoa yön pikkutunneilla, siit se sit lähti lähinnä kun kaikki muut sarjat oli saanu loppuu, ja tiesin tästä Naruto hömpötyksestä nii pitihä seki tsekata.
Kuva
Avatar
MoonFang
Genin
Genin
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 01:49
Paikkakunta: Laukaa

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja MoonFang »

Muilla foorumeilla sitä hypetettiin kovasti ja päätin sitten itsekin katsoa, että onko se hyvä ja kun muutaman ekan jakson katsoin niin koukussa.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Hassua, en ole vastannut tänne koskaan..

No siis.. Minut Naruton pariin houkutteli tämä foorumi :p
Tulin tänne alun perin muistaakseni niin, että etsin jotain suomalaista foorumia, jossa voisi keskustella sigeistä : )
Ja tänne sitten jäin, joten olihan sitä Narutoa pakko alkaa katsomaan xDD
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

nixuboy kirjoitti:Hassua, en ole vastannut tänne koskaan..
En minäkään.

Voin Naruto-innostuksestani erästä kaveriani. Siihen aikaan en katsonut mitään animea, ei oikein jaksanut kiinnosta millään lailla. Tämä kyseinen kaveri jaksoi vain selitellä Narutosta joka päivä, esimerkiksi: "Vähän siinä Narutossa oli mahtava kohta kun se yks Rock Lee taisteli sitä yhtä Gaaraa vastaan. Gaaralla oli hiekkapönttö selässä, jonka hiekka suojasi sitä..." Ajattelin aina vain että "Joo, joo..", enkä oikein jaksanut kiinnostua. Sitten tapahtui jotain. Menin eräälle toiselle kaverilleni ja minulle selvisi siellä että hän katsoo Evangelionia ja Hellsingiä. Mitä nyt muutaman jakson ehdin Hellsingiä katsoa, se oli melko kiinnostavaa. Ajattelin että minunkin on alettava seuraamaan jotain animea.. Noh, ekaksi tuli tietenkin mieleen Naruto, josta kaveri oli jaksanut selittää. Latasin ekan jakso ja ihastuin sen myötä koko sarjaan.

Voisin siis sanoa että koko mun animeharrastus tietoisesti alkoi Narutosta.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Lucy »

En näköjään ole tänne vastannut, mutta jonnekkin toiseen topickiin ihan varmana olen jo tarinani sepitellyt..

Animefaniuteni alkuaikoina olin jumittunut suomi24:n anime ja mangapalstalle ja siellä joku kysyi että miksi kaikki tytöt tykkää Sasukesta. Minä sitten (tyttö kun olen) lähdin etsimään tietoa Sasukesta tutkiakseni tykkäisinkö minäkin tästä hahmosta vai pystyisinkö kumoamaan tuon yleistyksen. Mulla oli jo tietty ennakkoluulo sarjasta ja olin pitänyt sitä DBZ-kopiona, eikä Sasuken ulkonäkökään oikein aluksi kiehtonut, mutta päästyäni selville Uchihojen menneisyydestä, kiinnostuin Sasukesta ja erityisesti Itachista. Latasin jotain viis jaksoo randomisti, jotta olisin saanut edes vilauksen Sasukesta. En luottanut siihen, että hän tulisi sarjaan mukaan heti ensijaksoista alkaen. Minun onnekseni satuin lataamaan juuri Sasuken pelastusoperaatio-kohdasta, jossa hän oleskelee tynnyrissä ja luovutin.

Jossain vaiheessa Blippo-kaupan olemassaolo tuli tietouteeni ja siellä myytiin niin siistejä konohapantoja, etten voinut olla ostamatta, vaikken narutofani ollutkaan ja hädintuskin tiesin pannan tarkoitusta. Tällä samalla reissulla törmäsin Akateemisessa narutomangan ekaan osaan ensimmäistä kertaa elämässäni ja ajattelin antaa sarjalle uuden tilaisuuden (varsinkin kun huomasin että jo ekassa pokkarissa ilmestyi kauan etsimäni Sasuke ja olin juuri ostanut konohapannan). Tämän jälkeen ei rakkaudellani sarjaa ja Sasukea kohtaan ollut enää rajoja.
I'm in SPACE~!
XKCDDAAnimewatcher
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Hmm.. Noh, Naruto: Gekitou Ninja Taisen 3-peli sai minut kiinnostumaan kunnolla Narutosta. XD Sen pelin pelaaminen vaan jotenkin sai minut kunnolla ajattelemaan, että Naruto vaikuttaa kyllä ihan hyvältä sarjalta, jne.
Luin sitten pari osaa Narutoa, kun Metal ja Elec olivat lainanneet ne kirjastosta.. ja faniuduin. X3
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Avatar
yaci-chan
Student
Student
Viestit: 33
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2006 18:42
Paikkakunta: Liperi

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja yaci-chan »

Naruton pariin minut houkutteli muistaakseni kaveri.
Pyysin häntä joskus näyttämään omia tekemiään kotisivuja ja ne olivat sitten aiheeltaan Narutosta kertovat sivut :D
Selatessani sivuja kiinnostus heräsi vähitellen ja nyt on sitten jääty koukkuun ^^'
Avatar
Tridian
Genin
Genin
Viestit: 138
Liittynyt: To Touko 24, 2007 23:40
Paikkakunta: Faerûn

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Tridian »

Kaverin kauttahan mäkin Narutosta innostuin, mutta se tapahtui aika hupaisasti. Olin juuri katsonut muutaman animesarjan, kuten Shakugan no Shanan, Fullmetal Alchemistin ja Hunter x Hunterin. Nuo olivat siis ensimmäiset animet, mitä katsoin. Noh, sitten mul tuli semmoi vaihe, että rupesin hirveän ennakkoluuloiseksi monille animeille ja Narutohan niistä oli pahin. >;) Kaveri katsoi sitä ja kehui, mutta mä vaan keksin typeriä tekosyitä sen huonoudesta ja en halunnu kattoo sitä. En ees tiiä mist tää johtu. :) Noh, sitten yhtenä iltana mietin, et katotaas kuin kakkaa se Naruto on ja mitäs kävikään... Parissa viikossa 235 Naruto jaksoo katottu. ^__^"
Kuva
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Kaikki alkoi DBZ:sta. Se oli ensimmäinen mangaan perustuva anime, jonka katsoin. Ja kun olin päässyt mukaan animen ihmeelliseen maailmaan, niin sitten tuli FMA. Katsottuani jokusen jakson eksyin jollekin animeboardille, nimeä en muista, mutta siellä suositeltiin ihmisille, jotka pitivät FMA:sta, Narutoa, joten tuli sitten ladattua kymmenen ensimmäistä jaksoa koneelle. Heti katsottuani ensimmäisen jakson, huomasin jo jääneeni koukkuun, ja pahasti. Muistaakseni siihen aikaan, kun aloin katsomaan Narutoa, sarja oli edennyt johonkin Chuunin examiin asti, mutta ensimmäisen viikon aikana olin saanut animen kiinni. Mangaa aloin lukemaan aika myöhäisessä vaiheessa, oli se silti kauan ennen timeskippiä. Bleachiin tutustuin samalla tavalla. Naruton katsojille suositeltiin sitä, joten pitihän sekin ladata. ^^
Avatar
Nazgael
Genin
Genin
Viestit: 144
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 03:49
Paikkakunta: The Merciless And Cold Forodwaith

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja Nazgael »

Itselläni alkoi kanssa DBZ:n kautta kaikki, sitten kun sen sain katsottua löysin FMA:n kun sitä mainostettiin koko ajan DBZ:n sivuilla ja siitä sitten lataukseen... Naruto taisi löytyä kun olin FMA:n katsonut niin piti saada jotain lisää ja Narutosta olin kuullut hehkutusta ja katsoin ensimmäisen jakson... siihen voi sitten sanoa että miestä vietiin...
Kuva
Either shit happens, or shit just happens. Either way it's still shit. Like the rasta say, let's smoke this shit.
Avatar
narutettu
Student
Student
Viestit: 8
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 21:01
Paikkakunta: Espoo

Re: Mikä sai teidät Naruton ääreen

Viesti Kirjoittaja narutettu »

Kaverin syytä kaikki, löysi sarjan ja hehkutti siitä aikansa. Alussa en ollu kovin innostunut, mutta se vaatimalla vaati kattomaan edes ekan jakson ja tässä sitä ollaan.
Kuva
Vastaa Viestiin