Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
ORESAMA
Student
Student
Viestit: 1
Liittynyt: La Joulu 26, 2009 02:59
Paikkakunta: Konoha~

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja ORESAMA »

Hmm... Vaikea sanoa... >.<

Luonteeltani muistutan Naruto-kunia hyvin paljon, koska olen yleensä samallainen ylivilkas kakara ja älykääpiö XDD Toisaalta usein muistutan myös Sasuke-kunia... Niin kylmä ja torjuva! XD Ja joskus taas muistutan jopa Kakashi-senseitä! Kun menen paikasta toiseen ylitylsistyneen näköisenä, ja useimmiten luen samalla jotain |')
Joten luonteeni sanoisin olevan sekoitus Narutoa, Sasukea ja Kakashi-senseitä. Ehkä eniten kuitenkin muistutan Narutoa...

Ja ulkonäöltäni... Ulkonäöltä muistutan luultavasti eniten Deidara-samaa... En kyllä todellakaan ole yhtä hot ja suloinen, mutta meissä on kumminkin jotain samaa XD Hiukseni ainankin olivat ennen melkeinpä samanlaiset... 8)
"Oh... Me? Well, my name is Hatake Kakashi.. I have no desire to tell you my likes and dislikes.. Dreams for the future... Hmm. And I have lots of hobbies."
Avatar
Ibilintu
Student
Student
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Joulu 14, 2009 20:56

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Ibilintu »

Minä en sitten näytä keneltäkään :'D Ei tuossa sarjassa ole oikein ketään ja ulkoisesti vastaisi meikäläistä, niinkuin mitenkään päin. Vaan mikäs siinä, olen koko elämäni aikana bongannut vain yhden animehahmon jolla oikeasti on esim. samanlaiset hiukset kuin miulla xD (maantienruskeat vyötäröpitkät luonnonkiharat)

Eli ulkonäöltä en sitten ketään. Luonne onkin vähän toinen juttu. Suoraan en kyllä voi nimetä vain jotain yhtä hahmoa, harvapa varmaan rehellisesti voi. Useampaan kertaan olen kuullut kanssa tuota Sasuke-kommenttia, tuppaan olemaan sarkastinen ja ylenkatsomaan kaikkia muita aina toisinaan, ja olemaan muutenkin aika itsekäs kakkiainen, hyvin samaan tapaan kuin nuoriherra Uchiha. En tykkää komentelusta sun muusta.
Sitten kun taas katsotaan meikäläisen conkäytöstä, ja sitä miten olen sellaisten ihmisten kanssa joita en tunne kovin hyvin mutta jotka vaikuttavat mukavilta, menee asiat ihan nurinniskoin. Olen coneissa ja muissa tapahtumissa kamalan avoin ja loikin halailemassa puolituttuja ja ties mitä, hiukan sellaiseen Naruto-tyyliin. Niin ja nomnom ramen on hyvää :3

Yksittäisi luonteenpiirteitä olisi helppo poimia eri hahmoilta, esim. nyt Kakashilta jatkuva myöhästely, samoin esiintyy Irukamaista yleistä huolehtimista ynnä muuta ja Peinin käsitys, tämä 'koko maailma on kärsimystä' juttu. Että sellaista.
Queerwolf
And, leering, sidle up to yummy youths
And catch their cocky eye and make my moves:
My paws, my claws, my fangs hiss sodomy,
Oh dear, some fox has wised them up to me
Aya-chan
Student
Student
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Tammi 22, 2010 14:45

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Aya-chan »

Hmmj.. Aloin kerran toden teolla pohtimaan, ketä naru-hahmoa muistutan..(joo ei todellakaan ollut parempaakaan tekemistä 8D) Lähdin luonteesta.. Minun sanotaan olevan todella kunnianhimoinen ja itserakas, ehkä välittämätön ja kylmä? Kyllä vain, kaikki sopivat minuun. Sitten taas joskus minusta pääsee esille valoisampi puoli, jolloin menee kyllä jo pervovitsien puolelle -_-'', olen ihan eri ihminen tällöin. Ikään kuin puran paineita ilakoimalla urakalla, näin voisi asian ilmasista. Sitten siirryin ulkonäköön; ruskeat pitkät hiukset, vakavat ja terävät silmät, mutta haaveksiva katse, hieman poikamainen ruumiinrakenne (olen siis tyttö) hmmj.. Ei ollut hirveän vaikea päätyä Neji Hyuugaan. Sitten tämä ''toinen puoleni'', jolloin kontrolli menee melkein täysin voisi muistuttaa jiraiyaa. Todella ristiriitaista.. Toisaata ei Jiraiyakaan aina vedä kännejä ja säädä jotain älytöntä. Joten siksi Neji ja Jiraiya.
Avatar
sasuke315
Student
Student
Viestit: 16
Liittynyt: La Tammi 16, 2010 17:54

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja sasuke315 »

No ehkä olen vähän naruto mainen luonteeltani, ulko näöltä muistutan ehkä enemmän sasukea hiusten ja kasvojen perusteella.
Avatar
Orion
Student
Student
Viestit: 37
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2010 12:34

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Orion »

Ulkonäön puolesta eniten varmaan Shikamarua.
Kuva
"Even I can tell that hatred is spreading. I wanted to do something about it ... but I don't know what ... but I believe ... that someday the day will come when people truly understand one another!! If I can't find the answer, it will be up to you to do it!!" -Jiraiya
Avatar
blackbird
Student
Student
Viestit: 28
Liittynyt: La Tammi 22, 2011 17:36

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja blackbird »

Ulkonäöltä varmaankin muistutan ehkä eniten Nejiä, mutta vähän kaukaa haettu silti. Luonteeni on paljolti samanlainen kuin Hakulla (melankolinen, ystävällinen, omistautuva). Viihdyn paljon yksin, eikä minulla ole pahemmin kavereita, ja minulle on vain yksi todella tärkeä henkilö olemassa. Taidan siis olla lähimpänä Hakua. :D
Patience is passion tamed.
Vastaa Viestiin