Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Ei tähän voi sanoa vaan yhtä..
Hmm. Muistutan käytökseltäni sinäänsä aika paljon Deidaraa. Olen impulsiivinen, tykkään puhua(mutten ole kuitenkaan ärsyttävän puhelias), ja olen suhteellisen itsevarma. Juuh, tuollaisia piirteitähän löytyy kai aika monesta hahmosta, mutta taidan olla vähän 'synkempi', kun tuollaiset hyvis-hahmot. Huumorintajuni on myös jokseekin samankaltainen, kuin Deidaralla.
Hmm, niin, ja olen myös taiteilijaluonne.
ja sitten muihin.. muistutan Hayatea siinä, että olen vähän aina kipeä. XD Ja olen rahanahne, niin kuin Kakuzu. Heh. Ja.. Voisin listata varmaan vielä paljonkin jotain yksittäisiä piirteitä, jotka löytyvät myös joltain hahmolta, mutta taidan jättää väliin.
Joskus about 3 vuotta sitten olin aika paljon Sasuken kaltainen, mutta.. No, enpä ole enää. Paitsi taidan olla suht Sasukemainen koulussa, ja muualla ei-niin-läheisten ihmisten(tai oikeastaan henkilöiden, joista en pidä) keskuudessa.

Ja mitäköhän heittäisin ulkonäköön.. Noo, sanotaan vaikka että olen sekoitus Hayatea ja Sakonia. :'D Minulla on mustat silmänaluset, kuten Hayatella, ja meikkaustyylini on suht samankaltainen, kuin Sakonilla(paitsi en käytä huulipunaa.), mikä on tosin aika.. perus?
Hiukseni ovat myös tällä hetkellä aika Hayatemaiset(väriltään ja tyyliltään.. omani ovat tosin hieman pidemmät, ainakin takaa.), paitsi jos suoristan ne suoristusraudalla ja laitan sivujakauksen, jolloin lopputulos on Sakonmainen. ta-daa.
Niin niin, ja minulla on samanväriset silmät, kuin Orolla. :'D heh heh heh.
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Jaa'a.. Kaikista eniten varmaan Shikamarua. Yhtä laiska kun olen. ;D Paha kyllä sanoa. :B Muistutan kyllä pelottavan paljon sitä niin ihanaa ja kaikkien rakastamaa Kabutoa... se pitäis hirttää.
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Metal »

Narutossa ei taida olla ketään hahmoa, joka olisi ihan täysin minä.
Siis sinäänsä muistutan kohtalaisen paljon perusluonteeltani Sasoria, vaikkei minusta miksikään S-luokan rikolliseksi olisikaan. Olen kohtalaisen rauhallinen vaikka toisaalta olen aggressiivinen ja.. no siis, Sasorihan on melko samanlainen (*huono selittämään*). Olen kohtalaisen taiteellinen jne. vaikkei käsitykseni taiteesta ei olekaan täysin sama, kuin Sasorilla.

Ulkonäöltäni en kai muistuta ketään tiettyä hahmoa, kasvonpiirteeni ovat perus "nuori bishi"/naishahmo-tyyppiä, joten jos laittaisin hiukseni jollain tietyllä tavalla, minun olisi helppo näyttää Sasukelta/Sakuralta/Inolta/Kabutolta jne.
Minulla tosin on.. melko korkea otsa, joten voisin sen perusteella sanoa muistuttavani Sakuraa :'3
Kuva
Avatar
Limetti
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:25
Paikkakunta: elimäki

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Limetti »

Luonteeni on varmaan Hinatan ja Shikamarun sekotus.Elikkäs laiskan ja ujon sekotus.

Ulkonäöltäni oon ehkä vähän Sakuran tai Kabuton näkönen...
always yours....

Akatsuki FC///One piece FC
Avatar
Kyu
ANBU
ANBU
Viestit: 461
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 16:51

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Kyu »

Ulkonäköni perusteella luultavasti eniten sakuraa. Omat silmäni ovat täysin vihreät ja itsellänikin on hieman isohko otsa.. hiukseni ovat melkolailla yhtä pitkät (ei kumminkaan vaaleanpunaiet) Luonteeltani taas luultavasti sellanen Shikamarun ja Naruton sekoitus. Aina väsynyt mutta tekstiä pulppuaa susta kuin vaahtoa
Kuva
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Ehkä hiukan kakashia. Olen joskus erittäin omituinen, sillä huumorintajuni on juuri sitä. Yleensä olen myös aika rauhallinen.
Toiseksi tulee ehkä mieleen Sasuke. Yleensä pidän tunteeni kurissa ja viihdyn omissa oloissani.
Eniten minä mielestäni kyllä kaksua muistutan. :)
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Rinde »

updeittaan. Choji, Naruto ja Kankurou pätevät kyllä, muttamutta sellaista kokonaisvaltaista vastaavuutta....

Ulkonäöltä ei mitään hajua, tukka alkaa olla sellanen suigetsumalli kohta mutta toisaalta mä en kyllä harrasta sitä nudismia kauhean usein.

Luonteelta Sai, typerä kaksimielisyys, kaikenlaisen intuition ja ihmisten tunteiden rivienvälistälukemisen taidon puuttuminen, ja niiden korvaaminen omituisilla opituilla käytösmalleilla miten oletan ihmisten olettavan minun käyttäytyvän.
Ja joo, tuhlaan liikaa aikaa piirtämiseen myöskin.

Kielenkäyttö ja erinäiset muut omituisuudet menevät sitten ehkä Hidanin suuntaan^^''
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Thgilnoom
Rookie
Rookie
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 19:58
Paikkakunta: Joku vaan

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Thgilnoom »

Muistutan kait eniten Narutoa, samanlaisia luupäitä molemmat. XD
Kuva
Come to the dark side, we have cookies!
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Runte »

Hmm..
Nokkela kuin Shikamaru,
Nopea kuin Lee
Luonteeltani Chouji (Ja Shikamaru)
Yhtä laiska opiskeleen, kun Naruto.

Ulkonäköö en mee ees vertaileen..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Tavoiltani muistutan lähinnä Kakashia, olen todella usein myöhässä paikasta kuin paikasta. Esimerkiksi tänään suvaitsin saapua töihin jopa yhdeltätoista. Ulkonäöltä en taida muistuttaa ketään ainakaan omasta mielestäni, jos hiukset olisivat jonkin verran pidemmät niin saattaisin mennä Yondaimesta.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Mafta
Student
Student
Viestit: 9
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 21:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Mafta »

Sanoisin että luonteeltaan Sakuraa.... Ihastukset tosi vahvat ja HULLUNA SASUKEEN \,,/
:lol:
En kyl tiiä oikeestaa mut Hinatan ja Sakuran sekoitusta minussa taitaa olla :lol: 8)
Ujo ja yksinäisyys tosi tuttua :lol:
Sasori: "Now, let's do this."
Avatar
Rota
Genin
Genin
Viestit: 180
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 19:31
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Rota »

Ulkonäöltä ja luonteeltani Leetä, siksi kai on joku Lee-pakkomielle tullut :shock:
Avatar
Jugger
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: To Joulu 20, 2007 10:16
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Jugger »

Shikamaru on varmaan kakkein eniten sellanen samallailla laiska muutenkin saman tyylinen elämän asenne
Kuva
Avatar
Link
Genin
Genin
Viestit: 128
Liittynyt: La Joulu 29, 2007 01:01
Paikkakunta: Hyrule

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Link »

Kiban tyyliin, rakastan yhtä omaa lemmikkieläintäni, mikä on kyllä kissa. Ja Hiukset mulla on ruskeat keskimitaiset, niinkuin Kiballa. Shinoakin voin muistuttaa. Mutta ötököitä INHOAN.
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Ketä Naruto-henkilöä muistutat?

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Narutoa niinä päivinä, kun haluttaa olla suurisuinen, varsin tunteilleni rehellinen ja sanankäänteissäni omanlainen. Jonkin verran Shikamarua sillä minulla on taipumusta yleensäkin aloittaa asioita ajoissa ja käsittää miksi yleensä vaivautua, vaikka voisin (okei: Jos innostun, niin sitten se on varsin Leemäistä menoa se). Oooo, ja tietenkin oon fiksu, sydän. Tosi tosi fiksu; pitkälti silloin kun haluan olla. Shakissa ja ristinollassa olen torvelo, mutta osaan linkittää kirjastonkäyttötaitoni omaan kekseliäisyyteeni ja ylissivitykseeni toimivalla tavalla, ja olen haukuttu olevan jokseenkin hyvä lukemaan ihmisiä syvemmältä noin päälle päin, varsinkin sen perusteella mitä ne nyt muuten vain puhuvat; semmoisia varsinaisia sherlock holmes hetkiä.
Paketin perustan muodostanee vähän Kankuromaisesta kovanaamaisuudesta ja erittäin lievän tylyyden dominoivasta asenteesta, toisaalta minulla on varsin hyvät, ja minullekin tärkeät niin sisarus kuin ystävä siteet sisaruksiini. Tietenkin, jahka jaksaa osoittaa että on hyvä tyyppi, saattaa tapahtua avautumista, ja sieltä löytyy tyypillinen isäki Choujimaisempi, hienotunteisempi ja hyväsydämisempi ihminen, vailla edelleenkään kumminkaan sitä alati keskeisenä olevaa tummansävyistä huumoria ja tempperamenttia.

Ruumiinrakenteellisia yhteneväisyyksiä lienee eniten Choujin kanssa, mutta siitä on tyhmempi tulla vittuilemaan. Ruokavalio on varmaan pitkälti varsin vastakohtainen kyseisen henkilön kanssa, ystäväni varmaan rehellisesti vihaavat käydä kanssani kaupassa, koska kuulostan kuulemma ihan heidän mutsiltaan: terveellisyys on hyvää ja siistiä.
Kuva
Vastaa Viestiin