Minkä hahmon kuolema harmittanut eniten?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Vastaa Viestiin
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Minkä hahmon kuolema harmittanut eniten?

Viesti Kirjoittaja Blackened »

Minkä hahmon olisitte siis toivonut jäävän henkiin, itseäni eniten on harmittanut Zabuzan kuolema, josta loppua kohti paljastui uusia puolia.. Käyttäkää spoileri-varoituksia jos kyseinen hahmo ei ole vielä heittänyt veiviänsä anime versiossa.
Viimeksi muokannut Blackened, La Syys 01, 2007 01:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Sarutobin, koska sen uhraus meni tavallaa hukkaa, ja se oli kova jätkä muutenkin..
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Varmaankin Hakun ja Zabuzan kuolema... Ei Haku ois ainakaan ansainnut kuolla... =/
Kuva
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Piituska kirjoitti:Ei Haku ois ainakaan ansainnut kuolla... =/
Ei niin :/

Minuakin vatuttaa tuo Zabuzan ja Hakun kuolema, vaikken Zabuzasta välitäkkään. Haku oli todella upea hahmo, mutta se oli sitten pakko tapattaa alkujaksoissa >.<
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Täytyypi sanoa, että Sarutobin ja Kaizan kuolemat harmittaa. Kaizan kuolema oli suhteellisen armoton ja tehty sortovallan nimissä... mielestäni yksi pahimmankaltaisista kuolemista mitä voisi tapahtua IRL. Ja Sarutobin kuolema taas oli hyvin vaikeasti hyväksyttävissä. Hän vaan oli niin kickass tyyppi ja sellainen vaari, juuri sellainen kuin olisin halunnut omien isoisieni olevan. Turha toivo. xD

Ja hei, Nejin isukin kuolema. Miesparka. Gaaran äidinkin kuolema oli aika karmiva, vaikkei sitä koskaan varsinaisesti näytettykään. Viimeinen asia, jonka MINÄ haluaisin tehdä, olisi kuolla kakaran takia jota en halua. Yök.

Mitähän muita... Eipä juuri tule mieleen. Hakun ja Tapsan kuoleman otin vastaan "Jaaha, tervemenoa"- asenteella. Jotenkin Hakun suosio aina ottaa hieman päähän, tiedä sitten miksi.
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Hakun kuolema ehdottomasti. Niin hieno hahmo että häntä olisi ollut kiva nähdä myöhemminkin. Mutta toisaalta Hakun... öh... sanotaan nyt vaikka.. viehättävyyteen kuuluu se että se kuoli. Ei se hahmo olisi yhtään niin hyvin jäänyt mieleen jos olisi eloon jäänyt.

Ja sitten Hayate, Kimimaro ja Obito, ja eräs tyyppi jota animessa ei ole vielä ollut. Kaikista tykkäsin hirveästi, varsinkin Kimimarosta ja Obitosta.

Sarutobin kuolema ei harmita kovikaan paljoa, koska hää oli niin vanhakin jo. Vanhojen ihmisten kuolemat ei kosketa niin paljon.

Kuka helmutti muuten on Kaiza?
Viimeksi muokannut Sham, La Joulu 03, 2005 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

shameeka kirjoitti:Kuka helmutti muuten on Kaiza?
Sehän on sen Inarin oikee isä... Siis sen Inarin mikä asuu siel wave countryssä, Tsunamin lapsi ja Tazuna on sen ukki. (Minä ja minun loistavat selitykseni iskevät jälleen... >.< ) Wave countryn hero jonka sit delas, kiitos Gatôn... =/
Kuva
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Ehdottomasti Kimimaron, Hakun ja Yashamarun kuolema :cry:
Hahmot kuuluvat nimittäin suosikkihahmojeni top3 listaan ja on todella surullista että kaikki kuolivat niin pian..
Ja Yashamarua ei edes näytetty juuri ollenkaan.. Gaara saisi muistella sitä enemmän..

Kimimaro taas on koko sarjasta suurin suosikkini joten sen kuolema harmittaa kaikista eniten.. :cry:
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Blackened
Genin
Genin
Viestit: 177
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 03:18
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Blackened »

Piituska kirjoitti:
shameeka kirjoitti:Kuka helmutti muuten on Kaiza?
Sehän on sen Inarin oikee isä... Siis sen Inarin mikä asuu siel wave countryssä, Tsunamin lapsi ja Tazuna on sen ukki. (Minä ja minun loistavat selitykseni iskevät jälleen... >.< ) Wave countryn hero jonka sit delas, kiitos Gatôn... =/
ai niin, olin kokonaan unohtanut sen, se episode 11 olikin yksi surullisimmista :(
Kuva
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

Piituska kirjoitti:
shameeka kirjoitti:Kuka helmutti muuten on Kaiza?
Sehän on sen Inarin oikee isä... Siis sen Inarin mikä asuu siel wave countryssä, Tsunamin lapsi ja Tazuna on sen ukki. (Minä ja minun loistavat selitykseni iskevät jälleen... >.< ) Wave countryn hero jonka sit delas, kiitos Gatôn... =/
Ainiin... muistan kyllä hahmon todella selvästi, mutta nimimuistini nyt on mitä on.. :D
Novadille
Genin
Genin
Viestit: 106
Liittynyt: Ke Marras 23, 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Novadille »

Haku ja Zabuza :cry:
Ei niitä olisi saanut tappaa! Ne on kovia jätkiä ja muutenkin niin parhaita! Meikäläinen alkaa edelleen vetää kuuluisaa "virtahepojen joukkoraiskaus" seremoniaansa kun luen nelosmangaa.

Aijoo, sitten se Inarin "isäpuoli" tai mikä nyt ikinä olikaan... senkin kuolema oli kanssa harmittava, ketutti tosipaljon jälkeenpäin. Gatô on pissipää! >.<
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Hakun kuolema on suht dramaattinen, mutta sopii hänen tyyliinsä. Ilman tätä kuolemaa Haku ei varmaan olisi niin liikuttava tappaus. Ja kuolihan se onnelisena, niisk :cry:

Yashamarun tapa kuolla oli aika haikea, mutta itse hahmon kuolema ei ollut niin liikuttava. :?

Sarutobin kuolema harmitti. Se oli sellainen mukava pikku-pappa joka piti kaikista huolta. Ja mitkä muskelit... :D

Itseasiassa vielä ei ole kuollut ketään niiiiin tärkeää henkilöä että en osaa sanoa. Jos esim. Hinata kuolisi, olisi se, niisk, niin...niin...niisk...haikeaa... niisk :cry:
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

shameeka kirjoitti:Sarutobin kuolema ei harmita, koska hää oli niin vanhakin jo. Vanhojen ihmisten kuolemat ei kosketa niin paljon.
Sä et... ihan tainnut kirjottaessasi tajuta, kuinka höhlältä tuo kuulostaisi?

Minua hieman nauratti kun luin tuon. Kaikki PC-puhujat hyppisivät varmaankin riemusta. :D
Kuva
Vastaa Viestiin