Mitä narutossa ei saisi koskaan tapahtua

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sham »

swipper kirjoitti: mun mielestä Sasuken pitää tappaa Itachi! koska esim. jos mä oisin Sasuke ja Itachi kuolis ilman että mä niittaisin sen nii se ois Chidori omaan kalloon ja tervemenoa :D eli mun spekulaatio = joku muu kuin sasuke tappaa Itachin -> Sasuke tappaa ittensä
Spoileri, maalaa nähdäksesiVanhoina hyvinä aikoina asiat olivat Sasukenkin päässä noin hienosti, mutta uusimmat mangachapterit ovat todistaneet, että Sasuke ei enää hittojakaan välitä millä tavalla Itachi kuolee eikä edes onko itse elossa kun se tapahtuu, kunhan Itachi KUOLEE
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

MsUchiha kirjoitti:1. Gaara, Sasuke, Kakashi, Temari tai Kankurou eivät saa kuolla
2. Itachi ei saa jäädä eloon
3. Itachi ei saa kuolla nopeasti ja tuskattomasti
4. Herra Kishimoto ei saa parittaa Sasuke x Sakura, eikä Temaria mihinkään paritukseen. Lisäksi kaikille lesbo/homoparituksille tiukka EI
5. Gaara, Sasuke, Kakashi, Temari tai Kankurou eivät saa menettää arvokkuuttaan esimerkiksi laulamalla tai rakastumalla kiihkeästi keheenkään.
= Kaikki ajatukseni hyvin tiiviiksi paketiksi tiivistettyinä. Kiitos MsUchiha 8)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

1. Yhdenkään yaoi-fanin märkä uni ei saa toteutua. (olen taas masokistinen itsellenikin... T-T [NejiSasuuu..!])
2. Akatsukin johtaja ei saa paljastua Yondaimeksi. (kerran kuollut, aina kuollut, KIITOS!)
3. Kishimoto ei missään nimessä saa tehdä Sasukelle erillistä täydellistä tyttöystävää. (lähentelisi liikaa fanfickirjoittajien Mary-Sue juttuja...)
4. Luoja, jos rakastat minua, älä enää koskaan laita Nejiä pitämään niitä part ykkösen dingelidangeleita siinä korvien edessä. T-T
5. GAI TAI LEE EI SAA NYPPIÄ KULMAKARVOJAAN, EVER!!

Heh... ^^'
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Kuhan Itachi ei kuole, eikä Sasuke jää eloon, niin olen suhteellisen tyytyväinen :wink:
Eikä Asuma saa lopettaa röökin polttoo, se kuuluu niin olennaisena osana hahmoon..
Muut jutut onkin jo aikalailla sanottu.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Se kyllä riippuu ihan siitä ne kuolemiset, että tuleeko sarjasta joku megalomaaninen jättiläinen Dragonballin tavoin (tätä minä ainaskin veikkaisin). Toivon kuitenkin että emme joudu seuraamaan Naruton kakaroiden ninjataivalta joskus hamaassa tulevaisuudessa... Sarjan nimihän on kuitenkin NARUTO.
Mutta toivottavasti sarjassa ei loppua kohden ala väki lakoamaan kuin Fullmetal Alchemistissa ikään... ^^'
Olen kyllä samaa mieltä Nekotsumen kanssa, Sasuken on aika vaikea palata onnelliseen elämään. En oikein ennustakaan Sasukelle onnellista tulevaisuutta, vaikka minusta kyllä Sasuke ansaitsisi onnellisen lopun... Poikaparalla on muutenkin niin surkea elämä...
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Verethquantel kirjoitti:Jos jotain mitä Narutossa ei saa tapahtua on se, ettei Orochimaru saa kuolla tai muuten tulee tippa linssiin.
Samaa mieltä mutta jotensakin todennäköisesti meille tulee tippa linssiin. Oro vois liidellä Kabuton kanssa jonnekkin auringonlaskuun /insert diabolical alughter. Ja ennemmin Oro kyllä sais kuolla kun tehdä parannuksen!!

Akatsuki leaderi ei saa olla kukaan Naruton sukulainen. Oikeesti jos se on joku effing Arashi/Yondie/Rin/noiden sekasikiö niin en tykkää sitten yhtään.

Toivoisin ettei sarjassa olisi onnellinen loppu. Joo, tykkään Narutosta ja haluan että sillä on kaikki hyvin mutta mutta mutta. Kaunis melankolinen lopetus, sitä minä haluan.

Ei häitä.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
TAMPEE
Genin
Genin
Viestit: 184
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:52

Viesti Kirjoittaja TAMPEE »

Otan osaa juuri siihen ettei Kakashi-sensei saa koskaan paljastaa kasvojaan, se pilaisi kaiken. Ja sitten Sasukesta ja Sakurasta ei tarvitsisi tulla koskaan paria, ne ei vain yksinkertaisesti sovi yhteen. Ja toivottavasti niin ei tapahdukkaan. Sasuke ei ole seurustelevaa tyyppiä ja Sakuran saisi muuten vain tappaa ^o^
Avatar
blackbird
Student
Student
Viestit: 28
Liittynyt: La Tammi 22, 2011 17:36

Re: Mitä narutossa ei saisi koskaan tapahtua

Viesti Kirjoittaja blackbird »

Naruto tai Sasuke ei saa kuolla. :) Ja Konohan ihmiset ei saa kuolla.
Patience is passion tamed.
Vastaa Viestiin