Miten Naruto on vaikuttanut elämääsi?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
Chileira
Rookie
Rookie
Viestit: 69
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 19:22
Paikkakunta: Lieksa
Viesti:

Re: Miten Naruto on vaikuttanut elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Chileira »

No, itse kirjaimellisesti ninjailen. Lisäksi hankin kaiken mahdollisen roinan ja painatan paidat täyteen kuvia Narutoon liittyen. Myös koneella tulee istuttua enemmän, ja koulussa sekoiltua. Ja juostessakin menen usein 'Naruto-tyylillä'. Ja ei parane unohtaa sitä, että teen välillä koneen ääressä in-merkkejä, käytän paljon japanin kielisiä sanoja, ja hakkailen DVD-Boxin kantta, jossa komeilee Sasuke (ja on siis muovinen kotelon suojus.). Sitä tulee potkittua niinkuin Lee, hakattua hellällä nyrkillä niinkuin Neji tai Hinata, hakattua Narutomaisen hullusti, purtua Akamarumaisesti ja lyötyä Sakura/Tsunade-tyylillä. On se niin kiva muussata, jos sen kuvittelee Sasukeksi. XD
Lee-kun!? Missämissä!!!??? ♥
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Miten Naruto on vaikuttanut elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Pakko sanoa, ettei Naruto ole mitenkään ihmeellisesti muuttanut elämääni. Muuten kuin tekemällä perjantaista viikkoni kohokohdan (jota se oli aikaisemminkin, mutta nyt vielä enemmän) ja poistamalla kuukauden verran elämääni. Vietin nimittäin melkein täysiä päiviä koneen äärellä kyttäilemässä Narutoa animena, ja kuukausi siihen aika tarkalleen menikin (viikko yli).

Nyt ei sen suuremmin. Tottahan ropetan Naruto-aiheisesti, ja olen ihan hekumoissani perjantaisin. Mutta ei kauheasti muuta.
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Miten Naruto on vaikuttanut elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Runte »

Naruto on tuhlannut suuren osan aikaa elämästäni <3
Ei anime muuten voi ees vaikutta :P
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Siiseli_94
Student
Student
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Heinä 03, 2009 15:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: Miten Naruto on vaikuttanut elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Siiseli_94 »

ólen kiinnostunut enemmän japanista, mangasta ja animesta. Ja tulee jotenki vaan, joka kuukausi säästettyä 5.90( harmi, että hinta kasvo :( )
Maailmalle olet vain joku, mutta jollekin olet koko maailma.

Terveisin Siiseli
Avatar
Sasuke95
Student
Student
Viestit: 44
Liittynyt: Ke Touko 20, 2009 16:07

Re: Miten Naruto on vaikuttanut elämääsi?

Viesti Kirjoittaja Sasuke95 »

Ninjailemaan olen minäkin alkanu. Kaikki aika koneella menää mangan tain animen katsomiseen. Eikä sen ihmeellisempää että olen koulukiusattu ja kaverit muistuttaa aina suomenkielisistä ninja tekniikoista. PYÖRREPALLO!! ÄÄRIMMÄINEN SIVALLUS AALTO!! MURSKAAVA HIEKKA ARKKU!! No onneks parii muuta samalta luokalta kattoo myös Narutoa.
Kuva
Avatar
kushisama
Student
Student
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 15:39
Paikkakunta: lempäälä

Re: Miten Naruto on vaikuttanut elämääsi?

Viesti Kirjoittaja kushisama »

Ei mitenkään...mutta näen narutomaisia unia joskus
Kushisama, Kushi ryu sensei
Avatar
avgn
Student
Student
Viestit: 7
Liittynyt: La Marras 28, 2009 14:44

Re: Miten Naruto on vaikuttanut elämääsi?

Viesti Kirjoittaja avgn »

Minun elämääni Naruto on vaikutanut eniten ehkä videopeli muodossa.Pelailen viikonlopusin ps2 naruto tsydeemejä, mut mulla on kaikki tähän asti ilmestyneet narutomangat(suomenkieliset)ja DVD paketit 1 ja 2. Sit kattelen toisten tekemiä fanart ja fan-fic juttuja. Toisten tekemiä cosplayasuja tulee myös tiirailtua.Mut vaikutusta..............tytöt ei pidä tälläsestä avgn/naruto fanista. :D
Vastaa Viestiin