Oletko nähnyt Narutosta unta?

Narutoon liittyvät juoni- ja älyvapaat keskustelut ja kyselyt
Avatar
NiksuZ
Genin
Genin
Viestit: 133
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 19:10

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja NiksuZ »

Oon nähny unta narutosta tosi monta kertaa muistan vaan muutman kerron nyt yhen niistä

Ekaks mä olin yhäkkiä keskellä hiekka kenttä ku näin et joku tuli mua kohti sit en muista sitten kun se oli mun lähellä niin näin sen se oli sasuke jolla oli makkara paketti (wtf)
sit yhtäkkiä sasuke rupes huutaa ÄITTII sitten itachi tuli yhtäkkiä sinne ja sanoi älä huoli isoveli (wtf) äiti on kirppu torilla sit en enää muistakkaan :) :)
Kuva
Avatar
[Deisi]
Genin
Genin
Viestit: 117
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 12:09
Paikkakunta: jokioinen

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja [Deisi] »

Njääh!!!Ei tykkää!! Näin Erästä Painajaista ja raivosin vielä enemmän kun se kävi mangassa toteen :( (pieniä yksityis kohtia lukuun ottamatta)
Tässä uni lyhyesti ja selkeästi:
Spoileri, maalaa nähdäksesiUni oli musta valkoinen ja olin unessa Deidara...Olin jossain metsän polulla kävelyllä ja mietiskelemässä ennen kuin olisin lähtenyt tappamaan Sasukea.Kuulin puusta rapinaa pelästyin vähän ja menin muutaman askeleen taakse päin ja katsoin ylös.huokaisin helpotuksesta kun huomasin sen olevan lintu jatkoin matkaa kunnes saavuin aukiolle huomasin aukion päässä Sasuken ja ajattelin että nyt olisi hyvä tilaisuus tappaa Sasuke.......Tuotaaa *muisti katkos*......Sitten taisimme siinä taistella aika ..Miten sen nyt sanoisi.....verisesti? No taistelun lopuksi Sasuke vaati tietää missä Itachi on en siitä sitten muista enää muuta kuin että räjäytin itseni lopuksi ja.....


.... sitten heräsin^^
Orochimaru/SasoDei/Deidara/Kiba/Akatsuki/ Kankurou/Itachi /Gaara/Suigetsu/Zaku,Dosu ja Kin/Black lagoon FC
Kuva
Avatar
Kekkospoika
Rookie
Rookie
Viestit: 52
Liittynyt: To Elo 30, 2007 15:37
Viesti:

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Kekkospoika »

En ole hahmoista nähnyt unta, mutta olen nähnyt sellaisen unen, jossa pystyin käyttämään kagebushin no jutsua. :D
Kuva Legendaarista!
Avatar
GaaraFan
Genin
Genin
Viestit: 103
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 22:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja GaaraFan »

Olen nähnyt yhden unen Narutosta ja se oli ihan tyhmä -.-'

Siinä vain joku tyttö voiteli voileipiä keskellä tulipaloa ja Kakashi hengas jotenkin outojen hemmojen kanssa. Naruto päätti siinä vaiheessa juoda kookosmaitoa ja huomasi silloin, että ne oudot hemmot Kakashin kanssa oli vaan jotain illuusioita. Sitten Kakashi lähti kurvailemaan Naruton kanssa avoautolla samalla kun Sakura tuskaili sitä, kuinka hänen hengityksensä haisee valkosipulilta. -.-
100%:sesti suklaa, Naruto ja Potter holisti.
Avatar
GaaraFan
Genin
Genin
Viestit: 103
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 22:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja GaaraFan »

Mä on alkanu näkee melkein joka yö jotain Narutoon liittyvää unta. Joskus että oon Naruto tj. Mut joskus ihan vaan sellasia viitteellisiä, et puhun jonkun kaa Narutosta tai katson Narutoa jne.
100%:sesti suklaa, Naruto ja Potter holisti.
Avatar
Thgilnoom
Rookie
Rookie
Viestit: 60
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 19:58
Paikkakunta: Joku vaan

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Thgilnoom »

Kyllä Narutosta on tullut unia nähtyä jos jonkinmoista, harvaapa minä muistan kokonaan/ollenkaan, mutta yhden muistan jotenkuten:

Olin koulussa, kuten tavallista. Kaikki näytti olevan normaalia. Sitten yhtäkkiä kuului joku pamaus ja sitä seurasi todella kirkas valonvälähdys. Kun heräsin, kaverini yrittivät herätellä minua siinä tyyliin: "S***u-paska, herää siitä!!". Kun nousin, ja sain itseni tolkuille, huomasin, että kaikki koulumme oppilaat ja opettajat olivat muuttuneet joksikin Naruto-hahmoiksi, koulu Ninja-akatemiaksi, ja muu paikka olikin sitten Konohaa. Sitten muistan, että kävin taistelua jonkun kanssa, sitten yhtäkkiä vain kuolla kupsahdin...

Joo, paljonhan noita outoja Naruto-aiheisia unia on tullut nähtyä, mutta en muista niistä paljoa yhtään. :lol:
Kuva
Come to the dark side, we have cookies!
Avatar
Shoubi-sama
Student
Student
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 27, 2007 15:05
Paikkakunta: Vanda
Viesti:

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Shoubi-sama »

sillon, ku ekaan kertaan narutoon tutustuin ni näin jatkuvasti siitä unta.
Kuva
NaruSasu | DA-tili | Frozen picture
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Haha tulihan eka uni nähtyä Narutosta tänään. 2 vuoden katsomisen jälkeen :)
Olikin ihmeellisin uni taas pitkään aikaan.

Muistan, että unessa olin minä, Sasuke, Naruto ja jotain muita anime hemmoja. Taisimme olla jossain futis treeneissä. En oikein tajunnut ideaa, mutta kummiskin, idea oli potkaista pallo maalin yli, jossa oli seinää ja kun se kimpoaa sieltä takaisin, niin tehä maali :D. Ensiksi minä, sasuke ja naruto olimme lepäämässä. Kun tuli meidän vuoromme muistan kun Sasuke rupes jotain latailee ja pian huusikin jotain SHARINGAN tyyliin :D
Hetken päästä maalin taakse ilmestyi 2 jotain ihme devil monsterin päätä, jotka sit heitti ne pallot takaisin.
Kun oli meidän vuoro mennä taas lepäämään, muistan kun sanoin sasukelle jotain: "Haha Hiukan hajosin niihin sun juttuihis siel takana" ja johonkin tollaseen kohtaan uni tais sit loppua.

Ihme kyllä, että jostain futiksesta nään, en ole harrastanut sitä varmaan 5 vuoteen, enkä pahemmin missään nähnyt.
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Muistan hyvin harvoin uniani, ja yleensä, jos eivät ole jotain hirveitä klaustrofobia/takaaajo/kuolemanpelkounia (näitä minulla riittää, vaikken koe olevani henkisesti mitenkään apea tai masentunut tai ahdistunut) uneni ovat vain hyvin lyhyiden ihan erilaisten, ja jopa arkipäiväisten tilanteiden jatkumoita, toisinaan hieman erikoisissa ympäristöissä, muttei niissä mitään yleensä tapahdu. Viimeisen vuoden aikana useimmiten unissani toistuva erikoisuus on, ettei niissä unissa ole seuranani ketään muuta ihmistä, tai näkyvää olentoa, vaan ääni, joka puhu minulle ilman fyysistä kehoa, eikä tämä äänikään puhu paljon, saati ole erityisen välkky otus, mutta kun se unessa on mukana, niin sen vain tietää että jossain se taustapiruilee. Näen myös verrattain paljon unia joissa voin tavallaan päättää tietoisesti omista tekemisistäni, mutta yleensä maailmaa en voi muokata haluamallan tavalla, esim kulkea seinien läpi tai lentää. Näitä lentämisunia en ole nähnyt ikinä (herään aina ennekuin tipun siihen tulivuoren kraateriin/piraija altaaseen/Sarlackin pesään...). Olen myös pariin otteeseen nähnyt unta joistakin kadoksissa olleista tavaroista, ja löytänyt ne lähitulevaisuudessa, joskus jopa unien osoittamista paikoista

Mitä Naruto aiheisiin uniin tulee, olen nähnyt ainakin yhden, tai tämän ainokaisen ainakin muistan. Käveleskelin unessa varsin päämäärättömästi, hieman eksyksissä ilmeisesti pitkin Konohaa, tämän jo mainitun 'äänen' kanssa, ja minulla oli tämmöinen perus konoha univormu. Unessa esiintyi kyllä muitakin ihmisiä, ihan jotain randomeja katukävelypätkä tyyppejä, ja nämäkin kulkivat aina jostain syystä vähintään kahdenkymmenen metrin päästä minusta. Aikani vain tallusteltuani tulin tämän Hokage Residenssi pömpelin eteen. Uni loppui siihen, että aloin ääneen miettimään että mikäs sen rakennuksen katolla oli, kun siellä oli... no, jotain; joku musta möhkäle.
Kuva
Avatar
GaaraFan
Genin
Genin
Viestit: 103
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 22:03
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja GaaraFan »

Yks yö näin taas ihan hullun unen (voi herranjestas voiko lapsellisempaa unta olla?):

Naruto lähti uimaan kiellettyyn lampeen vaikka sille oli just sanottu ettei saa. No just sillon Kyuubi irtaantui kokonaan Narutosta ja lähti villinä tuhoamaan Konohaa. Naruto meni ihan paniikkiin ja samassa jostain ilmestyi muumitalo :lol: Naruto loikkas sinne katolle ja siellä oli myös Harry Potterista tutut Fred ja George. He sitten neuvoivat miten Kyuubin saa pois kun painaa punaisesta nappulasta joka oli siellä katolla. Noh Naruto painoi siitä ja Kyuubi kuoli. Sitten Naruto lähti Weasleyn perheen luo syömään ja selitti heile ettei saa syödä liikaa karkkia, koska muuten tulee reikiä ja kaikki rahat menee. :lol:
100%:sesti suklaa, Naruto ja Potter holisti.
Avatar
kushisama
Student
Student
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 15:39
Paikkakunta: lempäälä

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja kushisama »

muistan muutaman unen.
Ensimmäisessä unessa tuli tv:ssä dokumenttisarja sharingan:ssa.

Toisessa käytiin sharingan:a itse.

Kolmannessa osasin tehdä genjutsun, joka tekee näkymättömäksi

Neljännessä hyypin puussa puuhun naruto-sarjan tapaan.

Siinä ne olivat :mrgreen:
Kushisama, Kushi ryu sensei
Avatar
Jidaki
Student
Student
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 22:10

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Jidaki »

Oon nähny Narutosta unta vaik kuin monta kertaa. Unessa mä oon Naruto ja mä kinaan kauheesti Sakuken kaa, mut kyl me päästään aina yhteis ymmärrykseen. :)
Avatar
naruhina
Student
Student
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2009 11:09

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja naruhina »

oon nähny painajaisen kiban ja hinatan suhteesta! :shock:
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Offtopicissa kerroinkin jo näistä :'D
Olen siis ihan hiljattain alkanut nähdä unia Narutosta, vaikka pahin animevillitys oli vuosi sitten. Ja mangavillitys iski viime kesänä. Silloin kummallakaan kerralla en nähnyt ainuttakaan Naruto-aiheista unta, mutta nyt viimeviikonloppuna näin jopa kaksi. :)
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
naruhina
Student
Student
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2009 11:09

Re: Oletko nähnyt Narutosta unta?

Viesti Kirjoittaja naruhina »

Kerro ihmeessä lisää! :D
Vastaa Viestiin