Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Sivustoja,boardia ja narutoa koskevat ilmoitusluonteiset asiat
Vastaa Viestiin
Avatar
Ibilintu
Student
Student
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Joulu 14, 2009 20:56

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Ibilintu »

Kohteliasta lasta kun leikin, niin hyökkään nyt heti esittäytymään >8D (vaikka olenkin huono kirjoittamaan esittelyjä minnekään)

Elikkäs ruudun tältä puolelta vilkuttelee -92 syntynyt tyttöihminen, joka on Naruto-fandomissa roikkunut sellaiset parisen vuotta. Alunperin olin juuri niitä Naruton dissaajia, asenteella 'hyi lol joku Naruto', mutta kappas vaan, jotain tapahtui ja päädyinkin sitten katselemaan koko sarjan siihen asti, mihin shippuuden oli silloin päässyt. Nyt sitten roikutaan mukana Onemangan avustuksella, ja addiktio on vain pahenemaan päin. Yaoistiksikin tunnustaudun, joskaan en harrasta kiljumista ja yaoi-meloja.
Muuta elämää miulla ei sitten olekaan, tämän datauspuolen lisäksi, harrastukset tuppaavat jostain syystä painottumaan cosplayhin ja tietokonehengailuun (sisältäen roolipelausta ja muuta kivaa). Uusimpana mukaan pomppasivat tosin ABJ-nuket :3 Tykkään myös miitteillä ja nähdä ihmisiä ja olen innokas con-kävijä.

Ja mitäs muuta sitten? Asustelen täällä Tampereen tienoilla, olen erittäin tylsän ja tavallisen näköinen tapaus johon ei hevillä tule kiinnitettyä huomiota, ja viihdyn sellaisena varsin hyvin. Netin puolella hillun käytännössä melkein kaikialla aina tällä samalla nimimerkillä, lukuunottamatta Devaa, jossa oleilen Arynana. Musiikki- ynnä muut maut ovat kovin vaihtelevia, lukuunottamatta cossimieltymyksiä, sillä olen onnellisesti jämähtänyt Sasuken cossaamiseen. Cossien tekoa lukuunottamatta olenkin sitten ihan patalaiska tapaus, mikä aiheuttaa ongelmia etenkin koulun puolella. Vaan tuohonkin on jo opittu suhtautumaan varsin humoristisesti, eli ei maailma kaadu ihan pienestä. Onnistun myös jotenkin aina kuullostamaan kamalan elitistiseltä näissä esittelyviesteissä, pahoitteluni siitä x'D Olen (toivoakseni) oikeasti ihan kiva.

Siitä varmaan olikin sitten kaikki oleellinen tältä erää, hei vain kaikille miun puolestani ja toivottavasti viihtyillään~!
Queerwolf
And, leering, sidle up to yummy youths
And catch their cocky eye and make my moves:
My paws, my claws, my fangs hiss sodomy,
Oh dear, some fox has wised them up to me
Bantstike-chan
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 19:06

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Bantstike-chan »

Ohhoh, olihan täällä tällainenkin topic. Taidan olla sokea...

No mutta, olen siis Bantstike-chan, ja tulin tänne tuolta Naruto.fin puolelta. Tällä nimimerkillä liikun paljon muuallakin netissä. Olen vuosimallia 96 ja sukupuoleltani tyttö. Ulkonäöstä on varmaan turha mennä mainitsemaan, se muuttuu niin tiuhaa tahtia... Harrastan cossausta, olen parissa koulun kerhossa sekä lueskelen, piirtelen, kirjoittelen sekä kuuntelen musiikkia. Musiikkimaku on ihan laidasta laitaan, mahdotonta luetella kaikkia niitä hyviä biisejä ja artisteja joita olen joskus sattunut kuulemaan. Luonteeltani olen suht koht rauhallinen, mitä nyt nauru raikaa aika usein. Coneissakin minut saattaa bongata. Kirjoitustyylini tuntuu ainakin itselleni jotenkin epäselvältä, mutta se perustuukin sitten puheeseeni, jossa käytän paljon täytesanoja. ^^'
Avatar
jones
Student
Student
Viestit: 3
Liittynyt: La Helmi 27, 2010 03:56
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja jones »

Moiks, kun kerran tänne änkesin niin voisin esitellä itseni. Tottelen nimeä jones, ja olen 22-vuotias mieshenkilö Lahdesta. Harrastuksiin kuuluvat aikido ja tietokonemusiikki. Olen myös animen suurkuluttaja, yllättäen. Peleistä lähellä sydäntä ovat Biowaren lumoavat roolipelit. Hiljattain pääsin myös kokeilemaan pöytäroolipelaamista, ja pidin siitä sen verran paljon että tarkoitus olisi alkaa harrastamaan enemmänkin.

Musiikkimakuni oli varhaisteini-iässä lähinnä elektroniseen painottuvaa, mutta vuosien saatossa se on avartunut hyvin paljon. Nykyään kuuntelen oikeastaan kaikkea rockin, elektronisen musiikin monien tyylilajien, metallin, reggaen maastossa... ehkä hiphop ja turhan raskaaksi menevä metalli eivät niin sytytä.

Kuten tossa jo mainitsin, harrastan musiikin tekemistä tietokoneella, profiilistani löytyvän linkin takaa voipi käydä kuuntelemassa minkälaista tilutusta se on. :) Noin kymmenen vuotta kutakuinkin tätä harrastusta on takana, mutta ei mitään musiikin teoriaopintoja, tahi soittotunteja millään soittimella. Kitaraa ja koskettimia vähäsen tässä omatoimisesti harjoittelen. Olen myös innokas karaoke-laulaja (kanssaihmisteni epäonneksi)! :D
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."
Avatar
Rica
Student
Student
Viestit: 1
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 14:28

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Rica »

Terve! Olen siis Rica, pidän Naruto sarjasta paljon! Olen ollut täällä joskus ennenkin, mutta siitä on jo pari vuotta. Jaaaa olen suuri Temari fani kanssa, tykkään katsoa, lukea ja pelata Narutoa. : )
Kuva
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Cyran »

Tervetuloa! ^^
Toivottavasti foorumi vähän vilkastuu :3

*edit.
Oho, katsoinpa synttäritkin samalla.
Onnea minori! ^^
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Pitkästä aikaa. Karttanut laiskuuttani tämän paikan tsekkaamista mutta ollut hieman elämäkin hieman vaiheessa kun tammikuusta asti olin noin kuukauden ja kaksi viikkoa pummi ystävän lattialla koska tuli hieman mielenkiintoinen (hypergalaktisen typerä) riita porukoiden kanssa ja eipä siinä mitään, koitan palautua takaisin nyt kun elämä tasoittuu tästä. Varmaan kenelläkään ollut ikävä. :cc
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Cyran
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 502
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 20:06
Paikkakunta: Under your bed.
Viesti:

Re: Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja Cyran »

^ Ohhoh, aika paha riita jos pitää punkata puolitoista kuukautta jonkun toisen nurkissa .____o"
Mutta joo, tervetuloa takaisin. Kyllä täällä sen verran hiljaista on että tulee ikävä aktiivisempia kirjoittelijoita. :D
Mind of a ninja, body of a manatee.
Shadow Windmill
Rentun ruusu

Avatar täältä.
Vastaa Viestiin