Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Sivustoja,boardia ja narutoa koskevat ilmoitusluonteiset asiat
Vastaa Viestiin
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Viesti Kirjoittaja charmander »

Tervetuloa vain uusille käyttäjille, koettakaa viihtyä ja muistakaa käyttäytyä ihmisiksi.

=)
Viimeksi muokannut charmander, Pe Touko 04, 2007 18:52. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Nora Uzumaki

Viesti Kirjoittaja Nora Uzumaki »

(Toivottavasti tulin oikeaan paikkaan) Terve kaikille olen Nora Uzumaki... Olen miettinyt että tulisinko tänne kun mun kaverit ehdotti, joten nyt olen tääl! Olen iso Naruto fani! Piirtelen joskus kuvia ja pelailen Naruto pelejä. :wink:
Avatar
Deta-
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 19:07

Viesti Kirjoittaja Deta- »

Tännehän on alkanu oikeen urakalla tulla uusia kasvoja.
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Deta kirjoitti:Tännehän on alkanu oikeen urakalla tulla uusia kasvoja.
... mikä on vain ja ainoastaan hyvä asia.

Tervetuloa.

Ongelmatilanteissa minua voi lähestyä privaattimailitse, jos jokin vaikka foorumin toiminnassa tai muuten vain kummastuttaa tai on epäselvä. Joko sieltä profiilin kautta "send pm" tai suoraan siitä viestini alareunasta se PM -vaihtoehto.
------
Runte-edit: Yea! Chauroniin voitte luottaa missä asiassa vain ^^ Myös nickillä Runte löydätte apua(jos vana osaa) 8> [Sry Chauron, en viittiny laittaa omaan postiin ;D]
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Pieni esittely minusta.

Nimi ja lempinimi: Nemi, Panda (oikeaa nimeä en paljasta) ;)
Ikä: 15

Syntynyt: 19.09.1990
Lempi animet: Bleach, Samurai Champloo, Akira, X the movie...
Lempi mangat: Death Note, Bleach, Hellsing, Naruto, xXx Holic, Tsubasa, One Piece, Mars...
Lempi ruoka: Sushi ja kaikki itämaiset ruuat...
Lempi bändit: System of a Down, Radio Head, MUCC, Inugami-circus dan...]

+
Anime/manga, piirrustaminen, musiikki, kirjojen lukeminen, netti, ämirk, Death Note, elokuvat, sekoilu...

-
Kiusaajat, ilkeät ihmiset, pessimistit, paha ruoka, pikkusiskoni, KOULU...
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Taidan ehkäpä pitää vähän taukoa foorumista.
Ärsyttää kun ei ole mitään mielenkiintoista. niin pitää odottaa uusien topiccien ilmaantumista ja sitten on mielenkiintoisempaa
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Topicin halkaisu ylläpidollisista syistä. Katsokaa ensimmäinen viesti lisäselvityksen vuoksi, jos se on tarpeen.

Ja jotta kynnys ei olisi liian pieni, niin esittelyssä voisi kertoa mm.
  1. Kuka olen ja mistä tulen, mistä pidän
  2. Kauanko olen seurannut mangaa tai animea
  3. Hieman suhteesta Narutoon
  4. Omat suosikkihahmot ynnä muu mikä mieleen tulee
Viimeksi muokannut charmander, To Syys 22, 2005 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Juu, voisinpa tässä kertoa jotain itsestäni.

Olen Mirha ja vielä kuukauden verran 20 vuotta vanha. Tykkään yaoista ja Uchihacestistä enkä näe kummassakaan mitään väärää.

Olen niitä ihmisiä jotka kuolisivat uudestaan jos tietokoneeni joutuisi kuoltuani perheeni käsiin ilman että kovalevyä olisi formatoitu [=ne tiedostot jotka eivät ole animea tai musiikkia, menevät kategoriaan K-18].

Lempianimeja ovat Bleach, Naruto, Hellsing ja Samurai Champloo. Mangoja en ole lukenut paljoakaan kun ei keskittymiskyky riitä. Koneella olisi Death Notea ja vaikka mitä kunhan saisin aikaiseksi lukaista ne.

Olen työharjoittelussa ja opiskelen vapaa-aikanani espanjaa ja japania ja käytän tietokonetta 6-18 tuntia päivässä. Olen siis no-life yaoisti.

Lempibändini on Alkaline Trio ja lempivärini punaisen sävyt tiilestä viiniin.

Mielikuvitukseni ja huumorini ei ole kaksimielistä, se on nelimielistä (kaksimielisyys potenssiin [...] kaksi). Näin ovat ystäväni minulle ystävällisesti kertoneet.

Jos on kysyttävää, kysykää pois.

Ai niin. Lempiruokani on kebab Kotzone ja isän tekemä merimiespihvi. Ja jouluna voisin vetää imellettyä perunalaatikkoa vaikka saavillisen. Punaviinin kera jos mahdollista.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
wraith
ANBU
ANBU
Viestit: 409
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 21:53
Paikkakunta: *spaced out* :O

Viesti Kirjoittaja wraith »

Olen poissa foorumilta jonkun aikaa, kun on kiinnostus ja aika vähentyneet.

Ittekimasu~.
Kuva
"Only a few find their way. Some don't recognize it when they do, some don't ever want to."
Avatar
Silja
Genin
Genin
Viestit: 181
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 16:20
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Silja »

Heipä hei kaikki!

Olen 23-vuotias neitihenkilö pääkaupunkiseudulta.

Olen opiskellut japania parisen vuotta ja viime syksynä kiinnostuin animesta lähinnä opiskelumielessä. Ensikosketukseni animeen on ollut toki hamassa nuoruudessani Hopea nuolten ja Totoron merkeissä. Olin siis viime syksynä totaalisen pihalla eri anime genreistä ja muista, joten katselin kaikenlaista tavaraa muutaman jakson verran, mutta Narutoon jäin kunnolla koukkuun... :oops: Tällä hetkellä en oikeastaan muita sarjoja aktiivisesti seuraa, paitsi Tsubasa chroniclea.

Suosikkihahmoni Narutosta ovat Kakashi, Ero-sennin/Jiraiya ja Tsunade eli näistä varttuneimmista hahmoista tykkään enemmän. Nuorista hahmoista suosikkini on Hinata.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Hei vain kaikille!

Minä olen Wendy ja uusi kasvo jokaiselle foorumilaiselle. Innostuin Narutosta n. kk sitten ja eilen latasin ensimmäisen jakson Narutoa, jonka sitten katsoin loppuun tänään. Suosikkihahmoni Narutosta ovat Sasuke ja Sakura, Narutokin on ihan OK-hahmo, mutta minua pikkuisen häiritsee sen häslääminen ja kovaäänisyys x__x. Olen 91-syntynyt tyttönen Seinäjoelta ja olen ruvennyt itseopiskelemaan japania 2 kk sitten. Osaan esitellä itseni [ "Watashi wa Wendy desu" ] ja muutamia sanoja/lauseita.
Lempiruokaani ovat kaikenmaailman roskaruuat ja äitini tekemät ruuat ja limsa on lempijuomaani. Liikun melkein joka paikassa samalla nickillä, mutta Irc-galleriasta minut löytää taasen Shokora-nickillä. Ääh, vaikea kertoa enempää itsestään, mutta saatte lisätietoa minusta, kun uskallatte lisätä minut messengeriin ( jos edes haluatte tutustua minuun x__x ) ^.^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Joo nyt alan taas postailemaan ensi viikolla ihan aktiivisesti.
Nyt on taas uutta puheenaihetta :D
Wendy kirjoitti:Hei vain kaikille!

Minä olen Wendy ja uusi kasvo jokaiselle foorumilaiselle. Innostuin Narutosta n. kk sitten ja eilen latasin ensimmäisen jakson Narutoa, jonka sitten katsoin loppuun tänään. Suosikkihahmoni Narutosta ovat Sasuke ja Sakura, Narutokin on ihan OK-hahmo, mutta minua pikkuisen häiritsee sen häslääminen ja kovaäänisyys x__x. Olen 91-syntynyt tyttönen Seinäjoelta ja olen ruvennyt itseopiskelemaan japania 2 kk sitten. Osaan esitellä itseni [ "Watashi wa Wendy desu" ] ja muutamia sanoja/lauseita.
Lempiruokaani ovat kaikenmaailman roskaruuat ja äitini tekemät ruuat ja limsa on lempijuomaani. Liikun melkein joka paikassa samalla nickillä, mutta Irc-galleriasta minut löytää taasen Shokora-nickillä. Ääh, vaikea kertoa enempää itsestään, mutta saatte lisätietoa minusta, kun uskallatte lisätä minut messengeriin ( jos edes haluatte tutustua minuun x__x ) ^.^
Tervetuloa!
Minäkin varmaan olen melko samalla tasolla Japanin kielessä.
Kannattaa tutustua myös Naruto mangaan. Keep it Up!
Kuva
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

sojo kirjoitti:
Wendy kirjoitti:Hei vain kaikille!

Minä olen Wendy ja uusi kasvo jokaiselle foorumilaiselle. Innostuin Narutosta n. kk sitten ja eilen latasin ensimmäisen jakson Narutoa, jonka sitten katsoin loppuun tänään. Suosikkihahmoni Narutosta ovat Sasuke ja Sakura, Narutokin on ihan OK-hahmo, mutta minua pikkuisen häiritsee sen häslääminen ja kovaäänisyys x__x. Olen 91-syntynyt tyttönen Seinäjoelta ja olen ruvennyt itseopiskelemaan japania 2 kk sitten. Osaan esitellä itseni [ "Watashi wa Wendy desu" ] ja muutamia sanoja/lauseita.
Lempiruokaani ovat kaikenmaailman roskaruuat ja äitini tekemät ruuat ja limsa on lempijuomaani. Liikun melkein joka paikassa samalla nickillä, mutta Irc-galleriasta minut löytää taasen Shokora-nickillä. Ääh, vaikea kertoa enempää itsestään, mutta saatte lisätietoa minusta, kun uskallatte lisätä minut messengeriin ( jos edes haluatte tutustua minuun x__x ) ^.^
Tervetuloa!
Minäkin varmaan olen melko samalla tasolla Japanin kielessä.
Kannattaa tutustua myös Naruto mangaan. Keep it Up!
Kiitos, kiitos vain. Mukavaa, kun minutkin toivotetaan tervetulleeksi tähän foorumiin ^.^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Joo, elikkäs itselläni alkaa syysloma huomenna (yay!) ja ajattelin kokeilla pitää taukoa foormusta ainakin yli viikonlopun. Lähden huomenna Hesaan, ja näette minua ehkä sitten joskus... myöhemmin. Vieroitusoireet tulevat varmaan olemaan pahat, mutta se riski on otettava.

Syysloma ja Helsinki, täältä tullaan! :D

Edit: Musta tuli Special Jounin, wou. o_o

Editto nanbaa 2: Jooh, vieroitusoireet iskivät ja tulin jo nyt takaisin, vaikka tarkoitus oli pysyä poissa vielä pari päivää... ^^; Mitä? Se on jo keskiviikko? Tuntui jotenkin pidemmältä ajalta ilman foorumia :P Anyhow, tässä taas *tadaa* ^^
Tracey-san

Viesti Kirjoittaja Tracey-san »

Hei kaikille!

Oon nyt eka kertaa foorumin jäsen ja opettelen tässä pikkuhiljaa käyttelemään tätä viritystä ja esittelen nyt sitte hieman itseäni:

Olen siis vuonna -87 syntynyt punapää (tyttö) ja asustelen Vesannolla (älkää häiriintykö jos käytän joskus murretta, olen savolainen). Toistaiseks opiskelen vielä lukiossa. Tykkään monista asioista, esim. musiikki, piirtäminen yms. Nämä molemmat on myös harrastuksia. Laulanu olen jo noin 10 vuotta ja piirtäny vielä kauemmin... Laitan varmaan joskus fanarttia, kunhan uskallan.... :oops:

Kiinnostus animeen alko jo pienenä, alle kouluikäsenä. Eka sarja oli tietysti Hopeanuoli, jota katoin suunnilleen joka päivä. Nyt suosikkeihin kuuluu mm. Naruto, Yu Yu hakusho, Loveless ja InuYasha. Mangaa itselläni ei ole kamalasti, käyn lukemassa niitä aina Sassun luona (pummi)! Animee on kyllä koneella kohta 150 G;n edestä....

Sitten suhteesta Narutoon... Kaverit suositteli sitä joten aloin kahtomaan. Tosi hyvä sarja (koukussa)! Lempihahmo ei kuitenkaan löydy Narutosta, vaan Yu Yu Hakushosta; Kurama. Narutossa paras on Sasuke!

Mitähän tässä vielä.... Pidän lähes kaikenaisesta musiikista, mutta räppiä inhoan... Itse olen laulellut pääasiassa kevyttä musiikkia, mutta kuuntelen kyllä muuten ihan kaikkee...(paitsi sitä räppiä). Luonteenpiirteisiin kuuluu mm. iloisuus. Innostun asioista herkästi ja suunnitteen kaikkee. Oon myös hieman ajattelematon ja otan haasteita vastaan mielelläni. Kaiken kaikkiaan kuitenkin aika vahva ja tasanen persoona. :roll:

Ei kai tässä sitten muuta.... Ottakaa yhteyttä ja rupatelkaa jos tekee mieli, jaan mielelläni kokemuksia ja (todela järkeviä) mielipiteitäni animesta. :wink:
Vastaa Viestiin