Tervetuloa ja menoa || esittäytymiset ja muut terveiset

Sivustoja,boardia ja narutoa koskevat ilmoitusluonteiset asiat
Vastaa Viestiin
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

deftonys kirjoitti:okei juu... noo tä on ihan eka foorumi foorumi mis oon.. ja sit tota mun sekoiluu ei siis kannata ihmetellä :D
nii mut asiaan mä oon 18v poika kouvolasta suomen turhimmasta kaupungista jos asut täällä niin tiedätmiksi se on sitä ja mä oon sitte aika puhelias varoituksen sana... :twisted:

mutta narutoa rupesin katsomaan kuukausi sitten ja mangaa oon ruvennu nytte lukemaan ja animesta innostuin tossa noin vuos sitte...

ja sit meikä piirtääkii kaikenlaista... lumi- ja rullalautailen (<<tolleen noin että normaalitkin ihmiset ymärtää mistä puhun(ja normaaleilla meinaan ei skeittareita tai lumi lautailijoita(puhutaa ihan omaa kieltä ...uga uga))) :oops:

mutta lohikäärmeen boltseista meikä innostu animeen ja niin edes päin... itse asiassa nixuboy meikän frendi innosti meikät siihen ...nii ja tänne tuloonkin

siis olenhan sarjakuvista ja piirtämisestä pitännyt aina sitten esikoulusta asti mutta ei ole animee tai mangaa tullu vastaa sillee et olisi kiinnostunnu... tai jotaa...

ja musaa kuuntelen ihan uuberisti.... siis jos haluu tietää jotaa kivoi bändei nii kysykää vaa ja sit tietyst minkälaisesta täytyy kertoo niin voin neuvvoa... ite kuuntelen oikeest ihan sairaalloisesti musaa ja tiedän suhtkoht paljon... nii ja siis laidasta laitaan... kaiken näköstä...

mut tää olis täs kaikessa lyhykäisyydessään... :twisted:

ja jossaan vaiheessa pitää pistää niitä piirustuksiakin tänne... :oops:
Tervetuloa!
Sulla on hyvä siggi ja snoukkaus kannattaa.
Kuva
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

Minä lähden 26.12 - 28.12 väliseksi ajaksi Lappeenrantaan sukuloimaan. Edessä on pitkä junamatka...
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

[offia]

Meidän pitäisi varmaankin joskus oikeasti pitää jyväskyläläisten kanssa miitti, kun meitä on näyttänyt tänne aika kivasti kertyvän. ^^ Ehkä viimeistään kesällä, niin olisi Kirkkopuisto jossa hengata, eikä olisi paikan etsimisessä siis ongelmia...

[/offia]

Ja toivotanpa kaikki uudet lämpimästi tervetulleiksi, ettei tämä ihan pelkäksi offaamiseksi mene. ^^
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Gebric ilmoittautuu poissaolevaksi ainakin heinäkuun alkuun asti, mahdollisesti jopa ensi tammikuuhun. Intti kutsuu. Voi olla että jotain random vierailuja tulee. Enivei, moimoi o/
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Toivotan kaikki uutukaiset kullannuput sydämellisesti tervetulleiksi ^^ Hah, tänään on joku hempeily päivä. Postailkaa ahkerasti, tänne tarvitaan tuoretta verta yms =)

Mutta niin, lähden tuossa ensi lauantaina eli 21.1 risteilylle joka kestää 3 pv, jonka jälkeen vielä loppuviikko eli 27 päivään asti olen Helsingissä serkun luona, enkä tiedä onko hän saanut netin korjattua siihen mennessä. Eli poistun ehkä viikoksi keskuudestanne..
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Anicia
Genin
Genin
Viestit: 153
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 15:05
Paikkakunta: On your shoulder.

Viesti Kirjoittaja Anicia »

Ajattelin ilmoittaa että minua ei näy kovin usein nyt seuraavaan 6 viikkoon täällä. Veljeni tuli nimittäin kotiin työharjoitteluun, niin en pääse usein koneelle. :p
Tiistaisin ja perjantaisin mitä luultavimmin, pitäkäähän hauskaa sillä aikaa. o/
Who's that girl living my life?
Avatar
Wani
Genin
Genin
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 21:15
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wani »

Ohopsis. Missasin tän topicin kokonaan. :|
Njoh. Oon 19, tytteli, Nokian Pinsiöstä.
(HUOM! Oon asunut 18 vuotta Tampereella,
joten väitän, siis olen, Tamperelainen. pft.)

Humm..Kauanko oon harrastanut animea on aika laaja käsite,
koska oon pienestä pitäen kattonut animea(tosin en tietoisesti).;
StarZinger, Pikkunaisia, Superperhe, Candy Candy, Muumit :P, etc.

Tietoisestii ehkä.. parisen vuotta. Mangaa vähän vähemmän aikaa.

Oon hurahtanut 80-luvun piirretyihin ja animeen,
kirppareilta kerään kaikki herkut pois. (Bravestarr, Lady Lovelylocks, My little ponies, Viidakkokirja[Shounen Mowgli], etc.)
Jos teiltä löytyy jotain vanhoja videoita, ni voin ostaa ne pois nurkista ;)

Nii joo, kerään my little poneja. Niitä hasbron valmistamia muoviponeja 80-luvulta;D
Nekin voin ostaa pois. :twisted:

Ööh. Pelaan ringettee Tampereen ringetten b/naisissa.
Oon tällä hetkellä työtön. (laiskah!)
Piirtelen jonkun verran furry arttia ja musiikkia kuuntelen.
Musiikki maku on laajahko.
"There's no good or bad music genres, there's only bad music and good music"


Ja ja! Ajatuksia narutosta.
*köh köh*
Noniin.

Ennen kun edes latasin Narutoa/luin mangaa,
ajattelin että se on vaan yliarvostettua skeidaa.

Siispä en edes ajatellut lataavani sitä.
(ettei Shounen-ai ja Yaoi kokoelmat vaan saastu)
[Ja kyllä "fanitan S-a:ta ja Yaoita kybällä!!!1 lolz"] :wink:

Anyway. Sitten eräänä päivänä(ei niin kauan sitten) siskoni latasi narutoa. oho. :o
Olihan sitä sitten pakko vilkasta. Ja koukkuun jäin, damn.
Jiraiya on lempi hahmo. <3 Kuka nyt ei rakastaisi EroSenniniä.



EDIT Niin, ja teen ihan tanasti kirjotusvirheitä väsyneenä <3 ja laiskuuttani en niitä jaksa korjata. Kärsikää.
Kuva
Y.S.A.K
Avatar
UnHoly
Genin
Genin
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 22:04
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UnHoly »

Jeps, elikkäs ainakin nyt yksi uusi kasvo :)

Elikkäs mie olen Miikka Uudestakaupungista ja kyllä, kirjoitan tällä kauhialla murteella jota jotkut ovat kommentoineet muilla foorumeilla mutta koitan kirjoitella mahdollisimman selvästi.
Ikää löytyy sellaset 17, syyskuussa syntynyt, narutoja rupesin vasta äskettäin katselemaan ja empä ole vielä parempaa nähnytkään :mrgreen:

Final Fantasy ovat intohimoni ja uskontoni, Hardcore tekno ja Rammstein mielimusaani ja jos leffoja kahtelen se on yleensä kauhua :)

Elikkä tässäpäs Miikka alias [-Zero-] pähkinänkuoressa, ottakaahan itse paremmin miusta selvää jos kiinnostusta löytyy :)
Kuva
Kiitän Tonzaa sigistä ^^
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Paljon tullu uutta lössii viime kuukausien aikana, joten päätimpä vaan tulla sanoo tervetulemiset kaikille uusille naamoille :)
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

Väki lisääntyy, pidot paranee, eli minunkin puolesta tervetuloa teille.

[-Zero-] Minua ei ainakaan haittaa yhtään, vaikka kirjoittaisit totutulla murteella. Rakastan kaikkia murteita, ne on ihanan kuulloisia ^^
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
iru

Viesti Kirjoittaja iru »

Jees, elikä..

Ikä: 20v.
Animea/mangaa harrastellut: useampia vuosia
Lempihahmot narutossa: Kakashi, Sasuke, Gaara

Lyhyesti virsi kaunis

8)
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Poistun kuvioista 9 päiväksi ja tulen siis takaisin ensi viikon sunnuntaina. Lähden hiihdonopettajakurssille Vuokattiin. Takaisiin tulee siis joko minori-sensei tai hyvin nolo minori, joka ei kehtaa myöntää, ettei päässyt kurssia läpi...

Kuolen luultavasti näihin pakkasiin, että saattaa venyä reissu pitemmäksikin. ;D Joku saa sitten keväällä käydä raaputtamassa hangesta irti...

Pysykääpä siis lämpiminä ja juokaa paljon teetä ja kaakaota. :)
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Pahoittelen tuplapostausta, mutta on pakko. ^^

Olen nyt sitten hiihdonopettaja!! ^^^^ Eli selvitin kurssin kohtuullisen hyvillä arvosanoilla ja olen siis minori-sensei. ;P Viime viikonloppuna ala-asemalla oli pahimmillaan 34 astetta pakkasta (ja siis yläasemalla tuuli mukaan luettuna varmaan lähemmäs neljäkymmentä...), mutta rinteessä viiletettiin. Viikon alusta onneksi lämpeni ja vähän helpotti. ^^ Ihmiset kurssilla oli aivan ihania ja suhtautuivat tosi hyvin siihenkin, että olin meidän ryhmän nuorin tyyppi. :) Osaan nyt sitten laskea yhdellä suksella ja opettaa lapsia laskettelemaan. ^^ Enpä taas muista millon olisin ihan vähään aikaan ollut itsestäni näin ylpeä. ^^

Ja koska se kurssi oli aika pahuksen tiivis paketti, eikä aikaa riittänyt pahemmin omiin kurssin ulkopuolisiin ajatuksiin, niin tuntui ihan tuskasen friikiltä istua koneen ääreen. Ihan kuin olisi vierasta hiirtäkin kätttänyt... ^^' Ja kotikin tuntui jotenkin ihmeen matalalta...
Jampper

Viesti Kirjoittaja Jampper »

Jep, eli esittäydyn minäki. Olen juuri 19 vuotta täyttänyt poika Turusta.
Animea/mangaa aloin seuraamaan kolmisen vuotta sitten ja tämä foorumi löytyi nyt vasta.
Narutoa olen seurannut hmm.. parisen vuotta. Lempihahmoa en lähde nimeämään, kaikki ne ihan mukiinmeneviä on.

Harrastuksista sen verran, että animen/mangan lisäksi pelaan jääkiekkoa ja soitan kitaraa.

Opiskelen Turussa draaman ja median opetukseen erikoistuneessa Juhana Herttuan lukiossa 3 luokalla, eli tämän vuoden abeja olen. Ja olen siis keskittynyt mediailmaisun opiskeluun.

Elantoni tienaan paikallisen S-marketin kassalta iltatöistä. Asun kämppiksen kanssa kaksiossa Turun Aurajoen lähellä. Lapsuuteni kasvoin Salossa eli kotiin on matkaa n 70 kilometriä. Isä, pikkuveli ja äiti asuvat yhä Salossa ja isoveli asuu Hesassa. Siis perheeseen kuuluu itseni lisäksi isoveli, pikkuveli, äiti ja isä. Porukat eronneet.

Eipä muuta minusta.
Viimeksi muokannut Jampper, Ke Maalis 01, 2006 22:09. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Vastaa Viestiin