Seksikkäin mies

Täällä on tarkoitus keskustella kaikesta bleachiin liittyvästä, merkitkää mahdolliset spoilerit!
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Seksikkäin mies

Viesti Kirjoittaja minori »

Pitihän tämäkin topikki tänne laittaa. ^^ Elikäs kuka on mielestänne seksikkäin/komein/ihanin/jne. mieshahmo Bleachissa? Ja pienet perustelut olisi kiva nähdä myös.

--

Itse kallistun kumoon asti tuonne Ginin suuntaan. Kaipa se pahisvirnuilu ja yleensäkin jännä luonne vetoavat. ^^

Hyvänä kakkosena tulee Aizen, johon en oikein syytä osaa sanoa, ja sitten siinä perässä heti Urahara ja Renji, jotka ovat vaan hauskoja ja kivan näköisiä. ^^
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Perusoletuksena lähdetään siitä että jokainen mies bleachissä on seksikäs,
siitä ei pääse yli eikä ympäri. Jos ole eri mieltä, mene ja katso animesi/mangasi uudestaan.
Mut, kun tarkemmin ajatellaan niin kyllä sieltä löytyy ne parhaimmat, aina. Ellei sitten useampi.

Oma lista ...

- Ukitake ... vaaleahiuksinen 13div kapteeni
- Shuuhei ... miekkonen jolla on " 69 " tatuoituna poskeen
- Hitsugaya ... 10div kapteeni, teini-ihme
- Ulquiorra ... arrancar
- Byakuya ... rukian "isoveli".

...ja niin edelleen ...
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Seksikkäin/komein/ihanin/jne. mieshahmo Bleachissa? O__o No tuota, en ole sarjaa niin henki kurkussa katsonut, että muistaisin edes ne kaikki, niitä kun on vähän joka sormelle ja ruumiin ulokkeelle @_@ Mutta kaipa minäkin osaan muutaman nimetä ^^;

- Hitsugaya - se vaan on sellanen ihana hassunassu :D Tai siis, älykäs, voimakas, söpö, pieni ja viaton... Vähän niin kuin Hello Kitty :O
- Urahara ja Shunsui - molemmat ovat toisaalta vähän isämäisiä omilla erikoisilla tavoillaan, mutta samalla myös aika selvästi miehiä :D Käveleviä libidoja, näin lyhyesti sanottuna - täynnä elinvoimaa ja intoa elää! \o/
- Ukitake niiden muutamien animejaksojen jälkeen olleiden Shinigami Cup: Goldenien takia n__n

En nyt tähän oikeastaan muita keksi... Kuten chauron tuossa sanoi, jokainen mies bleachissä on seksikäs, jos ei muuten niin sillä omalla ainutlaatuisella tavallaan, joka varmasti viehättää jotakuta katsojapopulaatiosta ^^
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Ojoi.. Aikas paha. Chauron on tosiaankin ihan oikeassa, kaikki miehet Bleachissä on kyllä aika sexyjä.
Muttamutta, minun valintani ovat seuraavanlaiset. Nuo ei nyt ole missään tietyssä paremmuusjärjestyksessä, ei ainakaan tietoisesti.

-Renji. Ihana punapää, joka pisti sarjasta silmään heti kun siihen ilmestyi. Minulla on joku ihme obsessio punapäisiin miehiin, joten en minä tätäkään voi vastustaa. ;b Tykkään myös Renjin rennosta asenteesta. Ja ne tatuoinnit.. <3

-Ichigo. Tietty, Ichigo on hot. Se on myös rohkea ja hauska ja luotettava ja tosi sankarillinen etc. etc. Mitä nyt päähenkilöltä voi odottaa. ^^

-Urahara. Vou. Urahara on ihana hahmo, se oli aluksi sellainen kamalan salaperäinen että herätti mielenkiinnon, joka myöhemmin on vain kasvanut. :3 Se hattu on pop.

-Hitsugaya. ^3^ Meidän oma pikku lapsinero. Hitsu on suloinen hahmo, ja vaikka pienikokoinen onkin niin kamalan vahva silti. Rakastan sen ihania silmiä ja sitä valkeita hiuksia. Ja ääntä myös.

Siinä oli muutamia suosikkejani. Sitten on vielä yksi, mutta tämä herra pitäis piiilottaa spoileritagien taa, joten taidanpa jättää hänen ihkuttamisensa siihen saakka, kunnes kaikki hänet näkevät. Mihin ei toivottavasti mene kauaa.. x3
Avatar
Yuzu
Genin
Genin
Viestit: 182
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 10:48
Paikkakunta: Konoha

Viesti Kirjoittaja Yuzu »

umh... Renji tietty :D en oikein osaa sitä muutenkaan osaa selittää kuin että minulla nyt vaan on joku pakkomielle ihan oikeessakin elämässä tällasiin badass-tyyppeihin.
Hitsugaya on loistava kakkonen :wink: olen samaa siitä että tän jäppisen ääni on aika kiehtova...
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Argh, kuinkakohan monta kertaa olen tästäkin aiheesta mielessäni tapellut.. ihan tarpeeksi monta kertaa.

Tällä kertaa vastaan Ichigo, koska se on nuorin ja vetrein *köh* ja muutenkin ihan mielettömän HOT. Kyllä, mielelläni ottaisin Ichigon paahtoleipäni kanssa (inside-vitsi jolla ei ole mitään tekemistä mansikoiden kanssa).

Ukitake hyvänä kakkosena. En tiedä miksi tämä tyyppi iskee, en ole oikein noiden valkohapsien ystävä. Mutta on se vaan niin cool. Ja hot. ^^' Enkä ole seiyuun vuoksi puolueellinen, enhän... *viheltelee*

Renjistä meni jotenkin maku fillereiden myötä, valitettavasti. Miksi kaikista cooleista punapäistä tehdään pellejä? Aika surku. Se letti oli ehkä viimeinen niitti >__>
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

No kyllä sen täytyy olla tuo Hitsugaya. Siis aivan ihana henkilö. Hän on sellainen pieni suloinen ja mukava luonteinen jätkä. Hänen hiuksensa ovat myös kauhean pörrötettävät ja silmät ovat ihanan väriset. Aina kun ilmestyy jossain kohtaa sarjaa, minulta pääsee innostunut vinkaisu: "HITSUGAYAAA!!"

Urahara on myös ihan hassu. Pidän myös melkolailla Renjistä. Hekin nyt vain ovat sellaisia hupsuja. :D
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Hitsugaya täytyy mainita tässä ihan heti ensimmäisena. Aivan järkyttävän söpö. Ja söpöt otukset ovat myös mitä suurimmalla todennäköisyydellä melkoisia hottiksia. Ja mä rakastan sen silmiä ja hiuksia. Ne on aivan järkyttävän ihanat.

Renji on sellainen hahmo jota ei voi jättää mainitsematta. Hahmo jota sitten kuitenkin hirveän vaikea perustella, mutta se on vain jotenkin niin kovis tai jotenkin vain minun mieleeni.

Sitten Kisuke on myös melkoinen pakkaus. Sen hattu, viuhka ja muutenkin koko olemus on jotenkin niin omalaatuinen ja silmiin pistävä. Mangan Kisuke on enemmän minun mieleeni kuin animen, tiedä sitten vain että miksi.
On my way~
Kuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Kinuski kirjoitti:Hitsugaya täytyy mainita tässä ihan heti ensimmäisena. Aivan järkyttävän söpö. Ja söpöt otukset ovat myös mitä suurimmalla todennäköisyydellä melkoisia hottiksia. Ja mä rakastan sen silmiä ja hiuksia. Ne on aivan järkyttävän ihanat.

Renji on sellainen hahmo jota ei voi jättää mainitsematta. Hahmo jota sitten kuitenkin hirveän vaikea perustella, mutta se on vain jotenkin niin kovis tai jotenkin vain minun mieleeni.

Sitten Kisuke on myös melkoinen pakkaus. Sen hattu, viuhka ja muutenkin koko olemus on jotenkin niin omalaatuinen ja silmiin pistävä. Mangan Kisuke on enemmän minun mieleeni kuin animen, tiedä sitten vain että miksi.
Toisin sanoen, meillä on melkoisen samanlainen maku, eikö? :D
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Ichigo. Minulla on erittäin paha tapa repsahtaa aina päähenkilöihin ja muutenkin hyviksiin. Olen hyvisten puolella henkeen ja vereen, en taida ikinä löytää pahisten puolelta viehättäviä yksilöitä. En edes muuten osaa selittää mikä Ichigossa kiehtoo, vähän kaikki. xP

Hitsugaya ei välttämättä ole mielestäni seksikkäin, mutta muuten jotenkin niin ihastuttava. Hän lumoaa osittain myös äänensä takia (Edward Fullmetallista, eikö?vai puhunko ohi suuni, no mutta kuitenkin hyvin rauhallinen ja miellyttävä ääni.)
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Enma Ai kirjoitti:mutta kaikki kyllä korvaantuu kun se ottaa paidan pois. Kivat tatuoinnit.
Hmmh... Musta kyllä tuntuu nyt vähän siltä, että sinä näet siinä vähän jotain muutakin, kuin ne tatuoinnit. Busted! :D
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

miyoko kirjoitti: -Renji. Ihana punapää, joka pisti sarjasta silmään heti kun siihen ilmestyi. Minulla on joku ihme obsessio punapäisiin miehiin, joten en minä tätäkään voi vastustaa. ;b Tykkään myös Renjin rennosta asenteesta. Ja ne tatuoinnit.. <3

AAAAA! Sielunsisko! :) Punapäät on parhaita. *hyrrrrr* Koko Renjin olemus on ihan loistava, toivomisen varaa olisi vaan äänessä... Jos sille saisi Roronoa Zoron äänen niin Renji olisi täydellinen.
kattokaa nyt, ei voi vastustaa...

Urahara on myös aika hottis, sen vaatetus o huippu.
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Joo, no en miekään tiedä onko Hitsu nyt niin seksikäs, mutta ihana se silti on ;).
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

tiia kirjoitti:
miyoko kirjoitti: -Renji. Ihana punapää, joka pisti sarjasta silmään heti kun siihen ilmestyi. Minulla on joku ihme obsessio punapäisiin miehiin, joten en minä tätäkään voi vastustaa. ;b Tykkään myös Renjin rennosta asenteesta. Ja ne tatuoinnit.. <3

AAAAA! Sielunsisko! :) Punapäät on parhaita. *hyrrrrr* Koko Renjin olemus on ihan loistava, toivomisen varaa olisi vaan äänessä... Jos sille saisi Roronoa Zoron äänen niin Renji olisi täydellinen.
kattokaa nyt, ei voi vastustaa...

Urahara on myös aika hottis, sen vaatetus o huippu.

Ei niin.. <-- Meidän poikakalenteri tietokoneen yläpuolelta.. XD

Renji on ehana. Minä rakastan punapäitä. paitsi yhtä. Itseäni XD

Sitten tykkään Byakuyasta, Ukitakesta, Mayurista, Shiba Kaienista, Uraharasta, Novasta.. Niitä on liikaa. :roll: Mutta tuossa nyt ne kaikkista ehanimmat sexybishyt..
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Littlis, tuo kalenteri on huippu. Renjillä letti :p~~~
Unohin tosiaan mainita Novan, silläkin on punaiset hiukset ^^ Jos sitä vaan näytettäs enemmän, mieluummin ei pehmoleluna :D
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Vastaa Viestiin