Bleach- aiheiset pienet kysymykset /usein kysytyt kysymykset

Täällä on tarkoitus keskustella kaikesta bleachiin liittyvästä, merkitkää mahdolliset spoilerit!
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

fredo kirjoitti:Ei jumalauta minkä tempun ovat animentekijät tehneet. Taitaa animen tekijöillä olla kemia vähän hukassa, happikun ei ole palava kaasu. :lol: :lol: :lol:
hiukan repesin tossa kohdassa :D :D OXYGEN lukee pullussa ja nää käyttää sitä sytyttämiseen :D :D
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
fredo
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1253
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 00:32
Paikkakunta: Ajou university, Suwon, Etelä-Korea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fredo »

vieläkun se happipullo oli sen näköinen, että se oli räjähtäny liekin sisäänimaisun seurauksena. eli ne oli rikkonu siitä suuttimen ja sytyttäny sen ulospurkautuvan hapen sillä sytkärillä ja käyttäny sitä liekinheittimenä, minkä seurauksena se pullo imaisi sen liekin sisällensä ja rajähti. :lol: :lol:

taikka rikkonu sen pullon ja sytsänny sytkärillä, jolloin se liekki on menny sinne pullonsisälle ja räjäyttäny pullon :lol: :lol:

mielenkiintoisia ratkaisuja totta tosiaan :lol:
Go Student Exchange http://www.gostudentexchange.com/ -Jouni Ahtiainen-
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Itseäni kiinnostaisi kyllä kanssa nuo BBC:itä koskevat faktat, niidenkin takia tänne tulin joten..

Mutta seuraava kysymys, olen miettinyt tätä pitkään. Se on typerä pikku pikku kysymys vain mutta, mietityttää koska tunnen missanneeni jotain. Onko Tite Kubo mies vai nainen? Mies juttujensa perusteella mutta koska en mitään faktapohjaista ole löytänyt niin rupesi mietityttämään. [Ja joo, kaiken järjen mukaan hän ON mies mutta kun en siltikään tiedä varmasti.]
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Omega kirjoitti:MUOKS: Ainiin, itselleni on jäänyt vähän hämäräksi tuo Matsumoton ja Ichimarun suhde, tai yhteinen menneisyys (tai sitten olen vain unohtanut). Ei voisi joku valottaa?
Sarjassa ei ole oikeastaan muuta kerrottu, kuin että mitä minä olen tajunnut, niin he tapasivat jossain *köh* .. en osaa määrittää paikkaa, autiomaan näköinenhän se oli, ja ovat lapsuudenystäviä (luultavasti aika samalla tavalla kuin Hitsugaya ja Hinamori?). Muuten heidän mahdollisesta suhteestaan ei ole muuta kuin vihjailtu.

Ai niin, ja kiitos vastauksestasi. Kaivoin tuon kuvan käsiini ja tosiaan, mies. ^^
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Itse veikkaan että he palautuvat takaisin maahan, mutta ilman henkilöllisyyttään.
Kuva
Avatar
Uusis
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: To Kesä 08, 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja Uusis »

Tai sitten ne vain kuolevat lopullisesti...
Kuva
Uusis syö hiekkaa ja paskoo graniittia.
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Uusis kirjoitti:Tai sitten ne vain kuolevat lopullisesti...
Mistäs sitten elävien maailmaan syntyvien lasten sielut tulevat? Itse veikkaan nimenomaan tätä: ihminen kuolee -> soul societyyn, kuolee sieluna ->elävien maailmaan uutena ihmisenä, kuolee -> soul societyyn jne. Herää varmaankin kysymys, mitäs sitten kun hollow't ovat syöneet kaikki kierrossa olevat sielut? En itsekään ole aivan varma, mutta veikkaan että sielujenkin on mahdollista lisääntyä keskenään, vaikka sitten ihan perinteisellä tavalla. En jaksa uskoa siihen, että soul societyn suvut olisivat muodostuneet, tai pikemminkin pysyneet kasassa siten että he olisivat odotelleet jokaisen suvun jäsenen kuolevan yksi kerrallaan ja haalineet heidät Rukongaista omiensa joukkoon. Suvuilla tarkoitan suuria sukuja, kuten Kuchiki tai Shihouin. Sen käsityksen olen ainakin saanut, että nämä suvut ovat verisukua toisilleen. Sellainen tuli lisäksi mieleen, että saihan
Spoileri, maalaa nähdäksesiIsshin Ichigon Masakin kanssa vaikka on shinigami.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Hii, minullakin olisi kysymys! Kyselen nimittäin jotain linkkiä Bleach Beat Collection 7:n kappaleiden lyriikoihin ja käännöksiin. Erityisesti nuo käännökset kiinnostaisivat.. Jos joku on onnistunut jostain löytämään niin kertokaa ihmeessä. (/Nimimerkillä en osaa käyttää googlea)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
toma
Genin
Genin
Viestit: 137
Liittynyt: Ti Elo 08, 2006 20:32
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja toma »

Nike kirjoitti:Hii, minullakin olisi kysymys! Kyselen nimittäin jotain linkkiä Bleach Beat Collection 7:n kappaleiden lyriikoihin ja käännöksiin. Erityisesti nuo käännökset kiinnostaisivat.. Jos joku on onnistunut jostain löytämään niin kertokaa ihmeessä. (/Nimimerkillä en osaa käyttää googlea)
Sori käännöksiä en ole löytänyt, mutta nämä japaniks kyllä. Laitan sulle linkit.

This light I see http://www.animeblade.com.br/lyrics/?musica=2537
Momoiro no hana http://www.animeblade.com.br/lyrics/?musica=2538
Sieltä löytyy se kolmas kappalekin, kun vähän etsit, Ei oo sitä linkkiä mulla nyt.

Sieltä löytyy aika paljon muitakin lyriikoita, jos haluat jotakin löytää.
Eiköhän englannin kieliset lyriikat jossain vaiheessa ilmesty :)
EDIT täs se kolmas: http://www.animeblade.com.br/lyrics/?musica=2539
Kiltit lapset eivät pyydä mitään.
-Kiltit lapset eivät saa mitään
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Aww, kiitos paljon toma! Olinkin jo vähän aikaa haikaillut noiden perään.. (levyn ilmestymisestä lähtien)
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Mikä on Soifonin/Soi Fonin/Soi Fongin nimen oikea kirjotusasu? Kaikkiin olen törmännyt.
Sesta

Viesti Kirjoittaja Sesta »

Kysysysymys...onko missään ollut mitään kuvaa Novasta ilman koko peittävää asuaan josta vain silmät näkyy tai onko siittä tehty edes kuvitelma kuvia...minua karraa ajatus että mimmoinen se sieltä asun alta löytynee :) mystinen komistusko :P
Vastaa Viestiin