Paras m/m-paritus (eli siis shounen-ai, yaoi)

Täällä on tarkoitus keskustella kaikesta bleachiin liittyvästä, merkitkää mahdolliset spoilerit!

Paras m/m-paritus

Ichigo-x-Ishida
7
9%
Renji-x-Ichigo
23
31%
Renji-x-Shuuhei
4
5%
Renji-x-Byakuya
6
8%
Urahara-x-Ichigo
5
7%
Gin-x-Izuru
5
7%
Gin-x-Hitsugaya
4
5%
Ikkaku-x-Yumichika
7
9%
Muu, mikä?
13
18%
 
Ääniä yhteensä: 74

Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Edelleen: Ichigo ja Renji, koska ne on kummatkin semejä :3

"Renji, shassadonukeeee!" :D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Päivitän mielipidettäni.

Hichigo/Ichigo. Tai siis, Shirosaki/Kurosaki. Ihan miten haluaa asian muotoilla. ^^

//Edit:

Ihan yleisesti nipotusta/pohdintaa shounen ain/yaoin paritusten merkkaamisesta.

Itse en ymmärrä tuota Hottis-x-Söpönen -tyyliä. Se on joko HottisxSöpönen, HottisSöpönen tai jopa niinkin originaali kuin Hottis/Söpönen. Viimeisessä esimerkissä käytetään /-merkkiä, joka englanniksi luetaan "slash", joka on yleistermi mies/mies-parituksille, esim Potter-slash, LotR-slash jne. Yaoi on slashin alagenre, joten käyttäkää pentele vieköön sitä merkkiä. Toki x:kin on selkeä merkki ja kovin yleinen, mutta tuota -x--varianttia olen nähnyt vain ja ainoastaan täällä. Unohtakaa se väliviiva. Helpompi kirjoittaakin.

Sori jos nipotan, mutta näin on näppylät. :D

Ja naisparitukset ovat puolestaan femmeslash.

//////offffff~~
Viimeksi muokannut Mirha, Pe Huhti 27, 2007 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja shin »

Kyllä itekkin kallistun Renji-x-Ichigo-kannalle..
Kummassakin vaan niin paljon samaa.. Kaksi tulista persoonaa :)
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Metal
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 319
Liittynyt: Su Kesä 03, 2007 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras m/m-paritus (eli siis shounen-ai, yaoi)

Viesti Kirjoittaja Metal »

Äänestin GinxIzurua, vaikka oikeastaan olisi pitänyt vastata joku muu, eheheh. Mutta juuh, tykkään niin monista pareista.

Pidän myös IkkakuxYumichikasta ja ShuuheixYumichikasta ja... okei, viitsiikö tässä alkaa listaamaan? Kweh, tykkään myös Noitora/Ulqusta jaaah... *selittää*
Kuva
Avatar
Dynamo
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:13
Paikkakunta: Kouvola
Viesti:

Re: Paras m/m-paritus (eli siis shounen-ai, yaoi)

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Minäkin laitoin että joku muu, sillä minulla ei ole mitään vahvaa ykkössuosikkiparia. Mutta anyway..

Szayel Aporro/Il Forte on hot pari! Pikkuveli semettää, hee hee.
Ja sitten.. Gin/Kira on myös ihana pari. On niin ilmiselvää, että Kira on palavasti rakastunut Giniin! : D
Pidän myös Shunsui/Ukitake-parituksesta. X3 Ja tosi monesta muusta parista, mutten nyt viitsi alkaa listaamaan niitä kaikkia, koska niitä on.. aika paljon.
Deidara FC //// Itachi FC // Akatsuki FC // Dosu, Zaku & Kin FC
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Paras m/m-paritus (eli siis shounen-ai, yaoi)

Viesti Kirjoittaja minori »

Kyllä se GinKira edelleen on parasta, mutta nyt kun mainitsit, niin Shayel-x-Ilfort kuulostaa aika hyvältä. :P (heh, tiedän, että Animeconiin on tulossa myös Shayel xD )
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Paras m/m-paritus (eli siis shounen-ai, yaoi)

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Ikkaku ja Yumichaka.... Nehän on niin paljon yhdessä... Näyttääkin ihan parilta.. XD Ja kyllähän ne toisilleen sopii...
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paras m/m-paritus (eli siis shounen-ai, yaoi)

Viesti Kirjoittaja hyu »

Harvemmin näitä mietin, mutta välillä tulee höpötettyä ja paritettua. Minusta Bleachin kohdalla asia menee näin: Ichigoa kenelle vaan xD Kun ajatelkaahan nyt. On Ichigo/Hichigo, Ichigo/Urahara, Ichigo/Renji, Ichigo/Byakuya, Ichigo/Ishida, Ichigo/Gin, Ichigo/Aizen (O_O), Ichigo/Grimmjow jne. Lista jatkuu loputtomiin. Tämä tietysti kertoo jotain Mansikkimme luonteesta ja suuntaumuksista... Hitsu-bishietä en suostu parittamaan kenellekään, se on niin pyhä ja neitsyt.

Makoisinta juttua tulee luultavasti tuosta Hichigo/Ichigosta x3

Huom: Tuossa luettelossa kaikkien pitäisi tarkemmin ajatellen mennä toisin päin, mutten nyt jaksa korjata. Tietenkin poikkeuksiakin löytyy, Ichigo on niin mukautuva xD ... No jaa, itse asiassa Ichigo voi olla kenenkä kanssa vaan, oli se sitten semenä tai ukena *nodnod* Vaikkakaan en henkilökohtaisesti pidä niistä kaikista... (Ichigo/Aizen x.x)
Kuva
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Paras m/m-paritus (eli siis shounen-ai, yaoi)

Viesti Kirjoittaja Francis »

ered kirjoitti:Ja ichi on sitten uke, näkeehän sen jo naamasta:
http://i16.photobucket.com/albums/b41/e ... cap317.jpg
Rolf :D

Mie tykkään parittaa Ichigoa Renjille.. mutta nyt tuli se kolmas pyörä Grimmjow O.O

Kauhein paritus Bleachissä on Kon x Pyykkis x_x
Kuva
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Paras m/m-paritus (eli siis shounen-ai, yaoi)

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Mmmm'mmm... En minä enää tiedä mitään *itkuparku*.
Olen viimeaikoina muuttunut niin varovaiseksi parittamisen kanssa, koska olen kokenut valaistuksen; shounen sarjoissa on niitä tyttöjäkin ja, no uskokoon ken tahtoo, mutta minusta helvetti kyllä jäätyy ja taivaalta sataa sammakoita sinä päivänä, kun Bleachin tai Naruton kokoisen shounen sarjan joku keskeinen hahmo paljastuu ihan vakavastiotettavasti homoksi. Tiedättehän, canonia isolla C:llä.
Valitettavasti sen ison C:n ansaitsevat mahdollisesta niukkuudestakin huolimatta het-paritukset. Yaoi on ihana asia joka saa fanityttöjensä ja poikiensa, joihin minäkin erittäin ylpeästi kuulun, auringon paistamaan kirkkaammin ja kehäkukat kukkimaan vaikka tammikuussa, mutta perusrealistista on vetää joku raja, sillä kaikki elävä, liikkuva ja hengittävä ei voi olla homoseksuaalista.
Ensimmäinen paritus johon vielä epä-Bleach fanina törmäsin oli IchigoxIshida, mikä passaa ainakin minulle; ikinä ikinä ikinä en ole suhtautunut erityisen hyvin siihen, että Mansikkia tuputetaan... no kaikille yleisenä kylähuorana ja ukena niin ukena, etten minä ainakaan tunnsta enää koko hahmoa: "My dear god why oh why?!"
Tältä paritukselta tosin vaadin vähän parempia perusteluja, laadukkaampaa fanitaidetta ja taidokkaampaa tarinankerrontaa, sillä en vain kykene nähkemään näitä kahta vain kapsahtavan sänkyyn ja naivan toisensa hengiltä.
Pari jota sitten oikeastaan äänestin, oli RenjixByakuya. Vaikka olen avoimesti vastaan hyvin korkeaa "seme/uke"-kontrastia, koska suhteen miellyttävä harmaus ja tasavertaisuus on rutosti enemmän jees kuin järkähtämätön ja minusta ukeja alentava 'seme/uke'-laitos, minulla on ongelmia... no en tiedä kummassa: nähdä Byakuya semenä ja/tai Renji ukena. No nuo luokitukset sikseen. Tältä parilta en jostain syystä vaadi yhtä paljon perusteluja kuin IchigoxIshidalta ja se on oikeestaan okei; sillä RenjixByakuya toimii hyvin myös vähän mielikuvituksettomanpanakin pano-slashina, perustelut oikeasti unknown.
Ehkä olin vain liian väsynyt ja nälkäinen kun ensimmäisen kerran hahmot sarjaan ilmestyivät ja naks, vaikka näistä ei edes kaiken sen nimeen mikä on hyvää ja oikein hehkukaan mikään rakkaudenjumalattaren suosio. Näille käy vähän vaikeempikin parisuhteenkantamoinen, eikä onneton loppu olisi yhtään paha.
Nyt sitten välittämättä siitä, että angsti ja poikkeuksellisen kovalla kädellä rakastavaisia kohteleva fanon maailma on minusta plussaa lähes joka tapauksessa ja parituksessa, vaikka ristiriitaisesti rakastan onnellisia loppuja enemmän kuin mitään romeoöndjuniet meininkiä, missä suuresa loppukohtauksessa hulluuteen asti riivatutu kyyhkyläisen kuolla kupsahtavat vieri viereen.
Kuva
Avatar
Karuoru
Genin
Genin
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 02:23
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Re: Paras m/m-paritus (eli siis shounen-ai, yaoi)

Viesti Kirjoittaja Karuoru »

Ihan pakko sanoa jotain. Vaikka siis olen nykyään ikävästi kovapäistynyt sen verran, etten IchigoRenjiäkään tajunnut ennen kuin kävelins siihen pahki, kaukana varsinaisista sarjissivuista, niin... minäkin, olen alkanut näkemään GrimmIchiä. Se on häiritsevää, koska minusta koko pari sukkaa ja pahasti. Ei hyvä, sillä harvemmin tuen selkeitä vihollis pareja, vain jo senkin ikävän ja häiritsevän faktan takia, että canonissa toiselta lähtisi oikesti henki. Ainoa skenaario joka minut menisi läpi nyt, olisi kai suuri loppukohtaus jossa iso paha Grimm vakivaltaisesti raiskaa ja sadistisesti nirhaa pienen Mansikki paran, pilkkoo kilon palasiksi, sulloo palaset jätesäkkiin ja heittää krokotiileille...
Joudun uskottelemaan itselleni jatkuvasti, että toi Grimmjow nyt on lievästi päästä pipi poika. Ei siinä sen enempää, vaikka sokeakin näkisi nimen omaan paljonkin enemmän.

Aizen ukea, kun sitä ihmettä pääsee tapahtumaan, on ihan viihdyttävää. Jos ei muuta niin kuitataan että vaihtelu virkistää.
Viimeksi muokannut Karuoru, Ma Huhti 14, 2008 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Paras m/m-paritus (eli siis shounen-ai, yaoi)

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Karuoru kirjoitti:Ainoa skenaario joka minut menisi läpi nyt, olisi kai suuri loppukohtaus jossa iso paha Grimm vakivaltaisesti raiskaa ja sadistisesti nirhaa pienen Mansikki paran, pilkkoo kilon palasiksi, sulloo palaset jätesäkkiin ja heittää krokotiileille...
Olen tainnut lukea ficin tästä aiheesta... Tosin krokotiilit ja jätesäkit taisivat puuttua.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
defia
Student
Student
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Touko 16, 2008 20:34
Paikkakunta: Lapissa ollaan.
Viesti:

Re: Paras m/m-paritus (eli siis shounen-ai, yaoi)

Viesti Kirjoittaja defia »

Oikeastaan aika monet joku/ichigo menee, paras taitaa kuiten olla urahara/ichigo : > Hirvittää aina kun törmää kaikkiin urahara/yoruichi ja ichigo/rukia, ei ne vaan kuulu yhteen. Okei, ehkä, mutta en vain voi hyväksyä sitä. o_o Lisäksi tuo hichigo/ichigo on aikas mielenkiintoinen, mitä nyt joihinkin fanartteihin ja doujinsheihin olen törmännyt.
Sillä minun piti olla parempi
Olla muuta kuin ne joita vihasin
Vastaa Viestiin