Bleach Megaconvo - Yleistä bleachistä animena

Keskustelua Bleach-animesta. Ei spoilereita
Recon^
Genin
Genin
Viestit: 198
Liittynyt: Pe Touko 14, 2004 17:48

Viesti Kirjoittaja Recon^ »

Tää on mun yks suosikeista kanssa! Vetää vertoja kaikille! animeille!
Kannattaa alkaa seurata jos ette viellä seuraa!
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

nonih, eka jakso katsottu ja ihan lupaavalta vaikuttaa,alkutunnari on svengaava ja ichigon leuka on kiva x]~ *kiinnittää huomiota outoihin seikkoihin*
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Meinasin tänään ladata ykkös jakson, mutta BitTorrentini ei toimi.>.< AAAAAAAARGGGGHHHH!!! Minun pitää kai uusia koneen kova-levy. Aion kyllä lähettää vähän postia BitTorrentin tekijälle! Yhtenä päivänä olin ladannut ABC BitTorrentin. Se toimi aivan hyvin. Olin ladannut Narutot 115-jaksoon asti ja latasin Hellsingit ja Cowboy Bebopit. Cowboy Bebop:iin se sitten jäi. Siihen tuli "error message" ja se ei suostunut enään lataamaan mitään. Sitten latasin BitTorrentin. Se ei suostu edes avaamaan koko v***n p****a s*******moista ohjelmaa!!!KuvaKuvaKuva Ei voi sanoa muuta kuin että gyyh!
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

<!--QuoteBegin-Redfall92+Feb 20 2005, 12:29--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Redfall92 @ Feb 20 2005, 12:29)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Meinasin tänään ladata ykkös jakson, mutta BitTorrentini ei toimi.>.< AAAAAAAARGGGGHHHH!!! Minun pitää kai uusia koneen kova-levy. Aion kyllä lähettää vähän postia BitTorrentin tekijälle! Yhtenä päivänä olin ladannut ABC BitTorrentin. Se toimi aivan hyvin. Olin ladannut Narutot 115-jaksoon asti ja latasin Hellsingit ja Cowboy Bebopit. Cowboy Bebop:iin se sitten jäi. Siihen tuli "error message" ja se ei suostunut enään lataamaan mitään. Sitten latasin BitTorrentin. Se ei suostu edes avaamaan koko v***n p****a s*******moista ohjelmaa!!!KuvaKuvaKuva Ei voi sanoa muuta kuin että gyyh! [/quote]
Poistapas ensinnä ne vanhat ohjelmat ja kokeile jollakin stabiilimmalla eli vakaammalla ohjelmalla. Vaikka BitComet on sellainen, helppokäyttöinen jopa. Suomenkielinen jopa.

- <a href='http://www.download.com/3000-2196-10296 ... tag=button' target='_blank'>CNET > Downloads > Windows > Internet > File Sharing > BitComet</a>

Asennat, kohtaan "deal with *.torrents" tjsp. ja sen jälkeen asetuksista vaihda portti vaikkapa 4114:ksi tai muuksi mikä ei ole käytössä. Tuosta punaisesta laatikosta siis.

Kuva
Avatar
Q-dre
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 18:51
Paikkakunta: Jääkaappi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Q-dre »

Vihdoinkin sarjan hyvät jaksot alkavat :P . 19 on ehtottomasti paras tähän mennessä tulleista jaksoista, ja jos sarja seuraa mangaa yhtä hyvin, kuin tähän mennessä, niin parempaa tulee paljon ^^

Bleach on loistava, sitä ei voi kieltää.
Kuva
Tämä mies rannan suuntaisesti, ui käsipohjaa iloisesti
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Kuinka monta jaksoa Bleachia on tekstitetty?
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Q-dre
Genin
Genin
Viestit: 104
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 18:51
Paikkakunta: Jääkaappi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Q-dre »

19, tasan samanverran kuin jaksoja on esitetty (as far as i know), tosin uusi jakso tulee tällä viikolla, kuten aina.
Kuva
Tämä mies rannan suuntaisesti, ui käsipohjaa iloisesti
Avatar
Gilleri
Chuunin
Chuunin
Viestit: 214
Liittynyt: Su Helmi 20, 2005 21:09

Viesti Kirjoittaja Gilleri »

Bleachi on ihan hyvä anime ite oon kattonu jaksoon 9 asti
Kuva
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Kyselisin vielä yhtä juttua (ja anteeksi että off-topiccaan mutta...) Kuinka usein Bleachia tulee tekstitettynä? Vai onko mitään säännöllistä aikaa kuten esim Narutolla?
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

<!--QuoteBegin-Komori+Feb 21 2005, 21:25--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Komori @ Feb 21 2005, 21:25)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Kyselisin vielä yhtä juttua (ja anteeksi että off-topiccaan mutta...) Kuinka usein Bleachia tulee tekstitettynä? Vai onko mitään säännöllistä aikaa kuten esim Narutolla? [/quote]
Yleensä samana päivänä tulee kuin Naruto. Torstai-aamuna tuon yleensä nappaan.

Ne tulee sitten tänne: <a href='http://a.scarywater.net/lunar' target='_blank'>http://a.scarywater.net/lunar</a>
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

<!--QuoteBegin-RiQ+Feb 23 2005, 22:49--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (RiQ @ Feb 23 2005, 22:49)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> bleach on huippu...nyt vaan pitää siirtyä lunaranimen subeista parempaan subbaajaan koska lunar on hidas.....johtuu kaiketi kiireistä [/quote]
Eipä mahda moista olla, valitettavasti.

Toinen "tiimi" joka tuota Bleachiä subbaa, on Naruto Anime (Naisho) tai paremminkin [Naisho & TW]. Niiden tiedostot löytyypi täältä: - <a href='http://a.scarywater.net/naruto/' target='_blank'>http://a.scarywater.net/naruto/</a>

Ovat vasta ep.10:ssä menossa, kielestä ei sitten hajua. Saattaa olla lokalisoitua kamaa.
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

Avatar
Genji-san
Genin
Genin
Viestit: 172
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 15:08
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Genji-san »

Erittäin miellyttävä sarja, alku ei vaan lupaa hyvää, ensimmäinen jakso on melko kiintoisa, mutta jaksot 2-3 alkavat huolestuttavasti maistua puulta.
Onneksi jaksot 4 ja 5 paranevat jo huomattavasti, ja antavat aihetta jatkaa sarjan seuraamista.
Hyvät fiilikset jäivät noista 10 ensimmäisestä jaksosta.
Odotan innolla seuraavien jaksojen saapumista kiintolevylleni.
Kuva
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

<!--QuoteBegin-chauron+Feb 23 2005, 23:02--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (chauron @ Feb 23 2005, 23:02)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-RiQ+Feb 23 2005, 22:49--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (RiQ @ Feb 23 2005, 22:49)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> bleach on huippu...nyt vaan pitää siirtyä lunaranimen subeista parempaan subbaajaan koska lunar on hidas.....johtuu kaiketi kiireistä [/quote]
Eipä mahda moista olla, valitettavasti.

Toinen "tiimi" joka tuota Bleachiä subbaa, on Naruto Anime (Naisho) tai paremminkin [Naisho & TW].[/quote]
Mutta huomasin tuossa viikko sitten että on myös uus subbaaja porukka ilmestyny, jonka nimi on <a href='http://www.animesuki.com/group.php/370.html' target='_blank'>chihiro.</a> Ovat näköjään subanneet kolme viimeisintä episoodia... laadusta en kyllä tiiä kun olen itse pysytellyt nuissa Lunareissa, mutta taitaa tuo chihiro hiukkasen noppeempi olla... ;)
Avatar
Genji-san
Genin
Genin
Viestit: 172
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 15:08
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Genji-san »

Kyllä tuo Bleach jaksaa kiinnostaa, itse painelen juuri siinä vaiheessa että seuraavana tulee jakso 15.
Onkos muuten tietoa siitä, koska seuraava jakso ilmestyy (ja eikös se ole nro. 21?)?
Kuva
Vastaa Viestiin