Bleach Megaconvo - Yleistä bleachistä animena

Keskustelua Bleach-animesta. Ei spoilereita
Vastaa Viestiin
XSamirX
Genin
Genin
Viestit: 139
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 00:03
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja XSamirX »

CaSMo kirjoitti:
XSamirX kirjoitti:tietääks kukaan et koska bleach movie tullee :)
Tarkkaa päivää en itekkään tiedä mutta eiköhän sen ihan tässä parin kuun sisällä pitäis tulla niin olin jostain lukevinani :?:

:EDIT:
Originally Posted by Bleach7
This week, Shounen Jump announced that there will be a BLEACH MOVIE. There isn't much info out yet, but the movie will be out in December 2006. Only a year away folks!! ^_^ More info can be found here

Ecchigo: *hijacks* I just think this should be mentionned about the movie. We might have a theater rip sub (yet unlikely since it makes most people whine about quality) around february 2007. Then a dvd rip sub between june and december 2007.

Tollanen löyty kun googletin bleach movie :)
hieno homma! :D
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Juu minäkin aloin yhessä vaiheessa kattomaan Bleachia. Hitsu-taichõ on paras 8) No joo... Alku olin munki mielestä vähän hölmö vaikkakin siinä oli huumoria, mutta kunhan päästin miekkailuihin ja Hitsuun heti tuli sarja paremmaksi. Anime ja manga on molemmat hyviä. 10th squad rulettaa!!!
Kuva
XSamirX
Genin
Genin
Viestit: 139
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 00:03
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja XSamirX »

o.O kuulin ettei bleachii tuukkkaa täl viikol vastako maanantaina ensviikol :S ? totta vai tarua xD ? lol 8) :'(
smartra

Viesti Kirjoittaja smartra »

no tottahan tokii bleach on oikein hyvä mut ei narutoo kannata alkaa haukkuu...waikka bleach voi ollakin parempi :?
Avatar
IzU
Chuunin
Chuunin
Viestit: 220
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 19:20

Viesti Kirjoittaja IzU »

XSamirX kirjoitti:o.O kuulin ettei bleachii tuukkkaa täl viikol vastako maanantaina ensviikol :S ? totta vai tarua xD ? lol 8) :'(
Ensiviikon tiistaina tulee seuraava jakso.
Avatar
olZu^
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 586
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 15:48
Paikkakunta: Lappeenranta The city of Kings
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olZu^ »

Minä en katso bleachi vaikka kaverini yrittävät pakottaa. En ala katsoa bleachi kun tossa ehkä 100 jakson paikkeilla ettei käy niinkuin Narutossa eli hullu odotus. Aloin kattoa narutoa tossa ku se oli jaksossa 70 ja katoin aivan liian nopeaan niin piti alkaa ootta jo siinä kohtaan...UUH yhtä kidutusta.


Uskon ja toivon että tämä olisi hyvä anime, koska en haluaisi tuhlata aikaani ja kovalevyäni sitten n.25 viikon päästä
Kuva
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

bleach 71 jakso tullee maanantaina ainaki mitä olen kuulluu... tää tieto on jo varmaa täällä :) mut joo halusin vaa varmistaa xD
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

zamir kirjoitti:bleach 71 jakso tullee maanantaina ainaki mitä olen kuulluu... tää tieto on jo varmaa täällä :) mut joo halusin vaa varmistaa xD
Kukas satusetä (tai täti) sinulle tuollaista on kertonut? Toisaalla tiedetään kertoa aivan muuta.
bleach7.com kirjoitti:The current schedule goes like this:

March 7 - Episode 71
March 14 - Episode 72
March 21 - NO EPISODE SHOWN
March 28 - Episodes 73 - 74 (Hour Long Special)
April 4 - Episode 75
Eli tiistai-iltana pitäisi tulla raw'n, keskiviikkona DB:n ja HF:N subit.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

huomenna pitäis tulla bleach:P eikö pylly sehän tulleeki tiistaina....-.- nyt oliki vasta 6 päivä:S yhyy no se tullee 7mäs
anime-fani

Viesti Kirjoittaja anime-fani »

Siis ei semmost ku Bleachea voi jättää kattomatta, vaik oonki tyttö nii mä tykkään siit iha sikana.. oon jo kattonuöö 61 jaksoo ja ne oli hyvii kaikki, paitsi kyl alus oli jotain et toi on tylsä anime, mut sitte se parani aik paljo :wink:
anime-fani

Viesti Kirjoittaja anime-fani »

juu ois aik kiva muistaa kaikkien nimet, mut ei se mitää mäki tykkään siit aj sitte mä tykkään myös yoruchi-sanist :roll:
anime-fani

Viesti Kirjoittaja anime-fani »

Hei muute mil kielel te katotte teijä bleachen?? mä katon ainaki japaniks ja enkun tekstityksel.....





I LOVE JAPAN
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

OFF: editto namiska on tuossa oikealla..
Avatar
Chouko
Oinin
Oinin
Viestit: 921
Liittynyt: To Loka 20, 2005 16:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Chouko »

anime-fani kirjoitti:Hei muute mil kielel te katotte teijä bleachen?? mä katon ainaki japaniks ja enkun tekstityksel.....
No öö, sitä ei ole ilmestynyt millekkään muulle kielelle kuin japaniksi (ANN-sivuilla on kyllä venäjän kielinen nimi, mutta tiedä häntä). En tiedä subbaako kovin moni millekkään muulle kielelle kuin enkuksi (DB:llä on joitakin muun kielisiä versiota).

Joo, quottaan nixua kanssa tuosta editistä ^____^
~Stupid is as stupid does~
||Animewatcher||
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

Chouko kirjoitti:
anime-fani kirjoitti:Hei muute mil kielel te katotte teijä bleachen?? mä katon ainaki japaniks ja enkun tekstityksel.....
No öö, sitä ei ole ilmestynyt millekkään muulle kielelle kuin japaniksi (ANN-sivuilla on kyllä venäjän kielinen nimi, mutta tiedä häntä). En tiedä subbaako kovin moni millekkään muulle kielelle kuin enkuksi (DB:llä on joitakin muun kielisiä versiota).

Joo, quottaan nixua kanssa tuosta editistä ^____^
Onhan niitä törmännyt ainaki brasiliaksi ja oliko espanjaksi? :roll:
Animefanista on joskus tullut pari jaksoa ulos suomeksi subattuna.
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Vastaa Viestiin