Keskustelua fillereistä

Keskustelua Bleach-animesta. Ei spoilereita
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

70 pitäisi ainakin minun muistin mukaan olla viimeinen.
(tai sitten se on se ensimmäinen oikea)
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

chauron kirjoitti:70 pitäisi ainakin minun muistin mukaan olla viimeinen.
(tai sitten se on se ensimmäinen oikea)

Eipä ollut... tuota luulin tosiaan itsekin kun luin aikoinaan jostain, että 70 jakson nimessä oli Rukian paluu. Mutta se menikin aivan erilailla kuin mangassa.... :\

Luulen, että fillerit jatkuvat vielä ainakin vielä jaksoon 73-74 (tuplajakso) asti.
KuvaKuva
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Onko niitä fillereitä tosiaan noin vähän :shock: !!! Minä kun luulin harmitellen, että niitä jatkuu jonnekkin jaksoon 85 asti vähintään. Se oli siis vaan arvio, ei ole mitään taustatietoa. No hyviä uutisia. Kyllä sitä Hitsua käy sääliksi kun Ukitake koko aika kiusaa :D
Kuva
Avatar
Tonza
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 323
Liittynyt: To Syys 02, 2004 17:27

Viesti Kirjoittaja Tonza »

Hyuuga kirjoitti:Onko niitä fillereitä tosiaan noin vähän :shock: !!! Minä kun luulin harmitellen, että niitä jatkuu jonnekkin jaksoon 85 asti vähintään. Se oli siis vaan arvio, ei ole mitään taustatietoa. No hyviä uutisia. Kyllä sitä Hitsua käy sääliksi kun Ukitake koko aika kiusaa :D

Noo... tuo mun oli vain heitto. Voi olla, että on vain pari jaksoa vielä tai sitten 20 jaksoa.
Ja en ihmettelisi jos menisi päälle 80 jakson nuo fillerit.
KuvaKuva
Avatar
kaze-chan
Dream Catcher
Dream Catcher
Viestit: 653
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 12:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kaze-chan »

Juu, kun nuo fillerit tuossa alkoivat, aloin hetken miettiä, että alkoipas omituinen kausi heti perään. Aloin epäillä niitä siis fillereiksi. Myöhemmin sitten sainkin tietää sitten, että niiksihän ne ilmenivät.

No en pistänyt oikeastaan kauheasti pahakseni, vaikka katsoisinkin todella paljon mielelläni mangasta tehtyjä jaksoja. Olen täysin varma, että niin katsoisi myös moni muukin.
Kuva
|Hitsugaya-taichô FC|Kingdom Hearts FC|Ouran High Scool Host Club FC|
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Yksi kysymys... Milloin fillerit loppuu? :F
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Nemi kirjoitti:Yksi kysymys... Milloin fillerit loppuu? :F
Ei ole varmaa tietoa. Vaihtoehtoja luulisin olevan kaksi, eli samaan tyyliin kuin Narutossa eli paaaljon fillereitä putkeen ja takaisin juoneen, tai sitten niin että muutama jakso fillereitä, muutama juonta, taas fillereitä jne. Toivoisin jälkimmäistä.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

Belgarath kirjoitti:Ui!!
Tämän mielestä paras filleri mitä koskaan tämä on nähnyt!
Se oli niin mahtava huumori jakso filleriksi. Vaikea sanoa, että on filleri, jos ei lue manga :)
Tämä piti!
samaa mieltä!!! ihan hyvii fillereit.. tai mistä sitä tietää jos ne on vaihtanu käsikirjotusta xD lol no ei.... mut joo ei kyllä uskois että nää on fillereit xD
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

Joskus kyllä huhuttiin että fillerit loppuisivat 70 jaksossa, mutta eipä loppunut :/
Toi Bounty homma alkaa menemään aika pitkälle ja näyttää siltä, että jaksoja on tulossa runsaan verran, mutta oma veikkaus olisi että 75 jaksossa loppuu.
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

ZUnDE kirjoitti:Animesta ei väliä, fillerit on paskaa!

Onnekseni en ole vielä kerennyt noin pitkälle Bleachissä..
Niin sitä luulis, mutta Bleachissa on oikeasti mielenkiintoisia ja hauskoja fillereitä, siis niitä ei edes voi verrata Naruton fillereihin!! Vaikka fillereitä ovatkin, kannattaa tosiaan seurata! :D
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Jos ei Bleachin fillereistä muuta, niin ainakin ne ovat huvittavia. Se on fanservisu-puoli kyllä menee ja on onnistunut, mutta siitä "vakavuudesta" en sitten taas sano oikeastaan muuta kuin että se on pannukakku. Ei se vain toimi, tarttuisivat jo Kubon alkuperäiseen.
Mutta eivät nämä fillerit sentään kamalan huonoja ole, niissä on sentään jotain tasoa ja niitä kuitenkin ilokseen katsoo enemmän kuin mielellään.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

En millään jaksaisi enää näitä fillereitä. Eikä se johdu siitä "on_niin_in_vihata_fillereitä" -ilmiöstä, vaan en vain jaksa vaikka monet kehuvatkin Bleachin fillereiden tasoa. Se ei silti millään yllä oikean juonen tasolle. Etenkin nyt kun Narutossa sekä Bleachissa on fillerit menossa eikä niiden loppumisesta ole tietoa, niin se saa pienen mielen turhautumaan.
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Minulla ei ole fillereistä mitään valitettavaa, onhan se ollut hyvä tekosyy päästä näkemään sivuhahmoja muutenkin kuin taistelun merkeissä. Eräs asia minua vain hieman arveluttaa... Nimittäin Ririn, Claude (se ei millään ilveellä voi olla Cloud jos se lausutaan "klood") ja Nova. Mitä heille tapahtuu kun fillerit loppuvat? Pistetäänkö heidät päiviltä? Lähtevätkö he vain mysteerisesti jonnekin? Jäävätkö he jotenkin pääjuoneen kummittelemaan aika-ajoin? Minua sarjasta häviäminen hieman harmittaisi, sillä minä PIDÄN tuosta kolmikosta :/
Kuva
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Runte »

Dragonmaster kirjoitti:Claude (se ei millään ilveellä voi olla Cloud jos se lausutaan "klood")
Se lausutaan 'kloodo', joka tekee siitä cloudin. (katsele FF AC)


Itselle fillerit on vähän niinkun 'no katotaan ny.. siin voi olla hyviä tappeluita' ajatuksella. Tosin sitä odotan, mitä alkunäytöissä näytettiin, kun taichout ja matsumoto hyppää ulos gigaista ^^ Eli sattavat tulla oikeaan maailmaan:)
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Runte kirjoitti:
Dragonmaster kirjoitti:Claude (se ei millään ilveellä voi olla Cloud jos se lausutaan "klood")
Se lausutaan 'kloodo', joka tekee siitä cloudin. (katsele FF AC)
Paskempi mäihä japseille ja Dattebayolle, mutta sanassa "cloud" ei ole ainuttakaan O-kirjainta eikä O-äännettä. Ja koska japanilaiset kirjoitusmerkit eivät ole käännettävissä suoraan meidän kirjoitusmerkkejä vastaaviksi, niin ääntämisen mukaanhan se on järkevämpää kääntää. Niin kauan kuin Bleach-fillereiden luojat eivät esittele virallista kirjoitustapaa länsimäisin kirjaimin (jos jossain viralliset on, niin esittele toki), ei ole oikeastaan mitään syytä olettaa, että "kuroodo"-nimestä vääntyisi "cloud" vain siksi, että jossain suositussa leffassa vedettiin ihan omia. Kaiken järjen, oli sitten FF AC:n tekijöiden ulottumattomissa tai ei, mukaan "cloud" olisi japanilaisittain "kuraudo". Vai olenko muka väärässä tuon suhteen?
Kuva
Vastaa Viestiin