Bleach-foorumi

Yleinen keskustelu Bleachfi.net- sivusta
Vekkuli

Viesti Kirjoittaja Vekkuli »

Mistähän ylläpitäjästä sinäkin oikein höpiset? En kyllä tietääkseni ole sellainen, että suoristappa faktasi.
Enpä tainnut viitata sinuun.
Ja tiesit varmaan, että ikään vetoaminen on erittäin säälittävää?
Tietenkään. Mutta koska näytät pitävän minua huomiota kerjäävänä pikkulapsena on pakko vastata samalla tavalla. Tietenkin voin kirjoittaa niin kuin uskon että olettaisit minun kirjoittavan, ja sen myös teen.
Itse kyllä aloitit väittämällä ettei niillä ole _mitään_ yhteistä, joten älä minua syytä siitä että kerroin vain totuuden.
*Taptap* Mutta jos se riittää siihen, että Bleach saa oman alueensa, eikö muidenkin Studio Pierrotin vähänkin puhuttujen sarjojen pitäisi?
Ehkäpä kannattaisi aloittaa siitä, että koittaisit sopeutua uuteen ympäristöön hieman suvaitsevammin mielin? Ja mitä mielipiteisiin tulee, niin tietenkin sinulla on omasi, mutta tarvitseeko siitä tehdä niin isoa numeroa? En edelleenkään näe tässä mitään järkyttävää, että foorumit siirrettiin tänne, tapahtui se varoittamatta tai ei. Paitsi jos tietenkin vihaat jo valmiiksi kaikkia Naruton faneja.
Jos tuo on mielestäsi isoksi numeroksi tehty, en voi kuin nauraa. Mutta verrattuna muihin ketjun vastauksiin, onhan tuo aika näkyvä. Siltikään en tietoisesti vetänyt mitään hirveää draamanäytöstä. Naruto-faneja vastaan minulla ei ole mitään, mutta koska pidän sarjaa naurettavana, tunnen ahdistusta liikkuessani aihetta koskevilla foorumeilla. Toisaalta taasen haluaisin keskustella Bleachistä sarjan fanien kanssa. Ymmärrät varmaankin?

Mutta koska näytän sotivan yksin turhan takia taitaa tämäkin olla yhtä ajanhukkaa.
vekkuli vetää draamaa selvästi <3
Ah, me dramaqueen <3
Viimeksi muokannut Vekkuli, To Maalis 09, 2006 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mikkey
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1518
Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 22:02

Viesti Kirjoittaja Mikkey »

Mulle tuli mieleen että voisko noille ylhäällä oleville teksteille ''Naruto.fi'' ja ''Finnish Naruto fansite'' ja tuolle kuvalle jossa lukee Naruto.fi tehdä jotain koska tämä ei ole uskoakseni Naruto foorumi jossa on myös Bleach vaan Naruto+Bleach yhdistelmä.
Kuva
LoneS

Viesti Kirjoittaja LoneS »

Vekkuli kirjoitti:[
Naruto-faneja vastaan minulla ei ole mitään, mutta koska pidän sarjaa naurettavana, tunnen ahdistusta liikkuessani aihetta koskevilla foorumeilla.
Hooh, tytsy. Naruto on parhaimmillaan mangana ja ihan oikealla paperilla(nimim. kokemusta on). Silloin voi löhötä sairaalloisessa asennossa soffalla, ilman että täytyis koko ajan kurkotella tietzigan eteenpäin-nappulaa. Ja kun lukee näin alusta asti, ni sarja on ja pysyy jänittävänä. Eikä heti ryntää lataamaan "uusinta chapua narutofanista". Jou, olen puhunut.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Tää on nyt just hyvä näin.. Eikä tolle nimelle tarvi tehä mitää IMO

Lyhyestä virsi kaunis..
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

On toi kyllä vähän tympeätä kun foorumin yläpuolella lukee Naruto.fi
Finnish Naruto Fansite ja siellä on Bleachille oma alue...
Eikös tämän Foorumin pitäisi olla yhtä paljon Naruto foorumi kuin Bleach foorumi?

:roll: :!:
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Off-topic, ihmettelen miksi Dystopia ei ole saanut banaania perseeseen, vaikka on trolli joka vinkuu ihmisille :I

Dystopia, ehdotan että lisäät itsesi tuohon Huonoja ihmisiä joiden pitäisi kuolla listaan itsesi :)
Kuva
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

Dystopia kirjoitti:
Xtazey kirjoitti:Dystopia, ehdotan että lisäät itsesi tuohon Huonoja ihmisiä joiden pitäisi kuolla listaan itsesi :)
Valitettavasti en saa enää pidempää signaturea :(

PS:Meikä on EVO
Viimeksi muokannut Misplaced, Ke Maalis 08, 2006 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Misplaced kirjoitti:OFF TOPIC:
Pienennä fonttia ;)
Jatketaan offia..

En jaksa ymmärtää mitä toi fontin pienennys auttaisi, koska siinä on käytössä rajattu määrä merkkejä..

Allekirjoitus:
Tämä teksti voidaan lisätä kirjoittamiisi viesteihin. Käytössä on 255 merkin rajoitus.



Ja Dysto hei.. Kyl sul taitais viel yx tai kax nimee tohon mahtuu..
Mitä nopeest laskin, ni ei tos taida olla ku n. 234 merkkiä käytös
Avatar
Gogoletsgoyamadakun
Chuunin
Chuunin
Viestit: 229
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 22:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Gogoletsgoyamadakun »

Dystopia kirjoitti:
Xtazey kirjoitti:Dystopia, ehdotan että lisäät itsesi tuohon Huonoja ihmisiä joiden pitäisi kuolla listaan itsesi :)
Valitettavasti en saa enää pidempää signaturea :(
poista tupla narutoohi ni sitten saat omas siihen mahtumaan. Vai onko siinä tarkotuksella kaks?
~People can't defeat Loudness~
**kuva poistettu**

öääh.
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Dystopia kirjoitti:ehdotan että foorumin nimi muutetaan "noobtard animefoorumi"ks
Ajattelin vaa kysyy et miks oot tääl foorumeil jos tää on "noobtar animefoorum" ?
Kuva
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Mara Jade kirjoitti:Onko Bleachfi.net sivu lopetettu? Enää ei pääse, antaa vain sitä domain poistettu/siirretty juttua.
Mulla ainakin toimii ihan kunnolla toi pääsivu. (Jos sitä niinkun meinasit.) --> http://bleachfi.net/
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

Mara Jade kirjoitti:Varmaan tekee samalla lailla kuin naruto.fin juttu, oon käynyt liian ahkeraan tahtiin :roll:
Tässä tuli vahingossa käymään näin, että Domain meni alas kun ei oltu maksettu Domain Maksua. Sivut tulevat heti takaisin kun saamme Michiyo:on yhteyttä.

Hetki pieni :!:
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Misplaced kirjoitti: Tässä tuli vahingossa käymään näin, että Domain meni alas kun ei oltu maksettu Domain Maksua. Sivut tulevat heti takaisin kun saamme Michiyo:on yhteyttä.

Hetki pieni :!:
Äkkiä ny takas se bleachfi.net!!! :cry:
Miksi se edes on maksullisella domainilla?
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Misplaced
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 337
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2005 18:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Misplaced »

Mara Jade kirjoitti:24 päivää kulunut eikä ole vieläkään pystyssä. No, tiedänhän minä että kun on Torniosta niin mikään ei onnistu ilman p'skaa tuuria, eli ne on varmaan nostanut maksun 30e...
Hehe niimpä, tässä nyt on yritetty saaha rahoja kasaan hitaasti, mutta varmasti.
Kuva
Propsit Miyokolle sigusta \o/ >>>http://www.bleachfi.net<<<
Avatar
Uraha
Genin
Genin
Viestit: 176
Liittynyt: La Helmi 24, 2007 23:31
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Uraha »

Kysyisinpäs nyt näin: Onko Bleachfi sivusto palauttamassa takaisin nettin ja foorumi siirtyisi myös sinne? Vai jätetäänkö foorumi tänne?
Vastaa Viestiin