Bleach chp 223

Keskustelua Bleach-mangasta
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Bleach chp 223

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Bleach chapter 223 MQ by Binktopia

Taas uutta käännettä. Kerkesin jo luulla että Aizen olisi vain maailmanherruuden perässä, mutta näköjään se vaati jo vähän tekemistä.
Spoileri, maalaa nähdäksesiHmm.. Veikkaisin Hitsugayan reaktiosta päätellen että Hinamori on päässyt jo jaloilleen. Tai sitten Unohana tulee ilmoittamaan suru-uutisen, mihin en oikeen jaksa uskoa.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Viesti Kirjoittaja circol »

Olihan tuo ihan jees chapu, sillei iha jees et Aizenil menee viel aikaa tossa nii noi kaikki ehtii treenaa. Innokkaasti oota kyl nähä Ichigon hollow muodon.

Nii ja en kyllä usko, että se ois Hinamori tau Unohana koska se sano "you" ja se meinas mun mielestä johonkin vähän hänelle vieraampaan henkilöön.
Kuva
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Spoileri:

Joo eli. Itse en oikein nyt tiedä mitä ajatella. Nimittäin, olikohan sivu neljä, jossa näytettiin henkilö joka seisoi Yaman takana. Hän olisi voinut myös olla ensimmäisen divisioonan varakapteeni, mutta myös tämä henkilö. Ja jos se nyt oli sitten tuo Hitsugayan pakeille tahtonut henkilö, hän oli aivan liian pitkä ja vartaloltaan miehinen Hinamoriksi.
Vaikka ensimmäisenä tietysti tuli mieleen että se olisi Hinamori.
Luulen ettei se myöskään ollut Unohana, Hitsugayan reaktio oli vääränlainen siihen sekä sillä henkilöllä ei ollut kapteenin haoria.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Vastaa Viestiin