Bleach-doujinshit

Keskustelua Bleach-mangasta
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Bleach-doujinshit

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Eli siis, onko kukaan sattunut löytämään Bleach-doujinsheja mistään Internetin uumenista? Onko minkäänlaista suosikkia, vai jotain paritusta, josta eritoten pidät? Ja jos olet löytänyt jotain kivaa, niin voitko pistää vaikka osoitteen tähän? ^^;

Itse tässä eräs kaunis päivä haeskelin ja löysin muutaman döökkarin, joista voisin sivun, pari laittaa esillekin ^^

Kuva
Kuva Kuva

Osoitteet hukassa, mutta voin zipata ne muutamat, jotka itellä on ja ladata vaikka yousenditiin, mikäli jotakuta kiinnostaa ^^

------

En kyllä tosiaan itse ole kauheasti lukenut noita, mutta sen verran jo tiedän, että nämä gag-periaatteella tehdyt lyhyet doujinshit kuuluvat suosikkeihini (kuten tuo ylempi), ja sitten tällaiset oikein herttaiset ja söpöt tarinat herttaisella ja söpöllä parituksella, kuten nuo kaksi alempaa. Hmm... Mikähän on yleisin genre Bleach-doujinsheissa? O__o Narutossa se taitaa olla yaoi, heh, mutta tuskin se ihan sama Bleachissa on...?
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Uah, nuo olivat suloisia nuo ylempänä olevat!!
*we want more* *siis minä ja alter egoni* eli minä ainakin olen kiinnostunut :D

Itse en olekaan Bleach-doujinshiin törmännytkään aiemmin, paitsi ihan joihinkin lyhkäsiin sketseihin. Paritusten kirjo oli huima, mutta yaoi-parituksia en [onneksi, ehee.] onnistunut löytämään.
Mutta ovat nuo kyllä söpöjä.
Luin viimeksi sen Tsubasa Chronicles-doujinshin.. T___T ihana!
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

Tsh.. Noitahan on intarnet täynnä.. Useimmiten SoiFong ja Matsumoto tai Yoruichi päätähtinä..
Kuva
Avatar
charmander
electric sushi
electric sushi
Viestit: 1937
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 18:44
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja charmander »

:3

Tähän ketjuun vaan kaikki mitkä löydätte, luetaan (tai ainakin mä) innolla kyllä varmasti ^^ . Doujinshit on about parasta mangan rinnalta mitä löytyy, niin postatkaa vaan
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Viesti Kirjoittaja Nike »

Pienellä googletuksella jopa minä löysin jotakin; Bleach-doujineja ladattavissa, englanniksi käännettyinä tietääkseni. Itselläni ei nyt liikaa aikaa ole jäädä tutkimaan joten tiputan linkin tänne ja saatte ihmetellä itse kaikessa rauhassa. http://bleachparty.kefi.org/ Siinä.

Huomasin myös Helsingissä Kampissa olevassa Mochanissa että siellä taisi sen lasitiskin sisällä joitain Bleach-doujineita olla ihan myynnissä..? En sitten jäänyt silloinkaan tarkemmin niitä mulkoilemaan, joten en tiedä.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Xtazey
BANNED
BANNED
Viestit: 420
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 20:16
Paikkakunta: hehe

Viesti Kirjoittaja Xtazey »

4chan.org Siellä on liki joka päivä Bleach doujinsheja.
Kuva
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

parhaimmat on kaze-chanin piirtämät! ; )
Kuva
Avatar
Kinuski
Genin
Genin
Viestit: 194
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 16:32
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Kinuski »

Itse luen vähän väliä Livejournalista löydettyjä doujisheja. Lähinnä HitsuHinaa. Sitten on tullut vastaan yksi Hitsugaya nukke-sarjis. Nauroin vedet silmissä. Linkkejä en voi antaa koska en enään muista mistä sieltä ne löysin. En ole kyllä Bleachista yhtään shounen-ai tai yaoi doujinshia lukenut. Enkä kyllä ihan heti ole lukemassakaan (Miksei Bleachissa ole kivoja shounen-ai parituksia joista voisi lukea doujinsheja >_<)
On my way~
Kuva
Vastaa Viestiin