<!--QuoteBegin-large+Apr 11 2005, 17:07--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (large @ Apr 11 2005, 17:07)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> <!--QuoteBegin-Wolfram+Apr 11 2005, 16:40--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>
QUOTE (Wolfram @ Apr 11 2005, 16:40)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> off:
Voisin muttakun kukaan ei halua kuulla.. ^^"
EDIT: TAAS sivun ylin.. <_< Kohtalo on kironnut minut.
voisit jo pikkuhiljaa lopettaa tuon olen-ah-niin-säälittävä-touhun, jos yksi kusipää ei tahdo kuunnella niin se on sen murhe mutta älä yleistä etteikö KUKAAN tai suurin osa tahtoisi kuulla. Minä ainakin kuuntelisin ihan vaikka mielenkiinnosta. /off [/quote]
off:
Tääkin on samaa mieltä. [/quote]
Sanon mitä huvittaa. Kerran olen niin alemmuuskompleksinen kun kaikki kerran sanoo niin sitten kanssa käyttäydyn tasan niin kuin huvittaa.

Kukaan ei jaksa kuunnella teidän vittuilujanne..
<span style='color:white'>Ja nyt Wolfram alkaa vittuilemaan entistä enemmän ja lähettelemään kaiken maailman turhia posteja jotka ei kuuluisi tähän topicciin, kuten tämäkin viesti..</span>
Voi että ihq, rakastan teitä kaikkii, oote tosi mahtavii!! Maailma on tosi ihana paikka, tutustukaa ihmeessä!! Jos joskus sanot jotain negatiivista koska omaat pessimistisen luonteen niin heti kaikki vittuilee sulle siitä!!! Kiitos ihana maailma ja kaikkitietävä Jumala!!