ANBU-Miitti

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Ois iha hyvä idea ^^ Paitsi et ite en kuiteska olis tulossa =/ syynä on en saa mistää pukuu ja sinne kuiteski tulee vähän vanhempaa porukkaa.. Ja sit viel et pitäiskö pokka =D. Mutta siis miksi ei . tuollainen voisi olla "coolia" =)
Kuva
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Muuten kiinnostaisi, mutta tuskin ehtisin tekemään mitään ANBU-asua (Olen melko laiska ompelemaan vaatteita vaikka sitä taitoa yritänkin kehittää itsessäni) ja Helsingissä ei tule käytyä usein, kun asun Seinäjoella (Helsinkiin 4 tunnin matka autolla) ja eikä vanhempani päästä minua tuosta vain lähtemään minnekkään kauas.
minori kirjoitti:No eiköhän tällä Helsingin mitti-idealla ollut tarkoitus kasat pääkaupunkiseudun foormulaiset kasaan jonnekin lähistölle. Eli siis toisin sanoen muuallakin Suomessa kannattaisi järkätä miittejä, jos samalla alueella asuu enemmänkin porukkaa ja innostuneita löytyisi. Ainakin Ouluun pitäisi järkätä joskus miitti, kunhan jaksaisi ja ehtisi. ^^
Juu, olihan se. ^^'
Seinäjoelle olisi mielenkiintoista järkätä Naruto.fin miitti sen lähellä asuville sekä seinäjokelaisille, kunhan joku järkkäisisi sellaisen (Minä voin, jollei kukaan suostu siihen. XD).
Viimeksi muokannut Wendy, Pe Joulu 01, 2006 22:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Wendy kirjoitti:Muuten kiinnostaisi, mutta tuskin ehtisin tekemään mitään ANBU-asua (Olen melko laiska ompelemaan vaatteita vaikka sitä taitoa yritänkin kehittää itsessäni) ja Helsingissä ei tule käytyä usein, kun asun Seinäjoella (Helsinkiin 4 tunnin matka autolla) ja eikä vanhempani päästä minua tuosta vain lähtemään minnekkään kauas.
No eiköhän tällä Helsingin mitti-idealla ollut tarkoitus kasat pääkaupunkiseudun foormulaiset kasaan jonnekin lähistölle. Eli siis toisin sanoen muuallakin Suomessa kannattaisi järkätä miittejä, jos samalla alueella asuu enemmänkin porukkaa ja innostuneita löytyisi. Ainakin Ouluun pitäisi järkätä joskus miitti, kunhan jaksaisi ja ehtisi. ^^
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Kuulostaisi ihanalta, mutta epäilen, että mulla on varaa saati edes yrittää saada asua kasaan.... pitää tutkailla.
Kuva
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Joo no kattoo ny et tuunko... Ainakin yritän tulla jos puvun jostain hankin ;) (ja hei biiru-chan oon ite vast 13 ;) )

edit// ajattelin vaa kertoo et tää viesti meni kännykän saldosta.... Makso yhteensä 5 euroo =/
Viimeksi muokannut Xtriimi, Su Joulu 03, 2006 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

No joo kattoo sit ny... jos sen puvun saan jostai hankittuu/tehtyy nii oon tulossa (tai siis no päivämäärä ja aika ois viel iha valaisevaa tietoo ^^) No mut siis 80% varmuus jos sen puvun sais


En oo kato kovin innokas/hyvä ompelemaan =P
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

BiiruChan kirjoitti:Maski on varmaan aika helppo, liisterii sanomalehtee ja maalii yay,^
Kestävämpi vaihtoehto on apteekista saatava kipsinauha. Sama siis jota käytetään ihan raajojen kipsaamiseen. Ei muuta kuin muotin päälle kostutettua nauhaa muutama kerros ja kuivumaan. ^^
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

jos olitte toissa vkl kampissa ni näin teidät. nauroin silmät päästä ku ohi käveli joku sasuke ja sano jollekki kawaii. koko kamppi nauro teille. miten kehtaatte. hyi
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HINA »

Hei ihmiset! Minä voisin ehkä majoittaa pari ihmistä jos joku on halukas tulemaan jostain oikein kaukaa tms. Siis tietenkin jos tuntemattoman ihmisen luona ei hirveästi haittaa ^^;;
Kuva
No nyt se on xD
Avatar
marlec
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Loka 11, 2006 11:40
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja marlec »

todellakin olen messissä..toivottavasti saadaan miittiin paljon porukkaa ja kaikki pääsee... mutta mitään AMBU pukua en valitettavasti viitsi tehdä koska ei ole rahaa sellaiseen. Tuun sillä cossi puvulla minkä olen ajatellut tehdä jo animeconiin.:D
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HINA »

Okashiya kirjoitti:Voishan sitä ehkä raahautua paikalle :D Riippuu ihan siitä, että millon tää tarkalleen pidettäis? Ku on harrastuksia, koeviikkoja ja sen semmoista...

Ja maskin mä teen halvimmalla ja laiskimmalla mahdollisella tavalla: Otan paperipussin ja liimaan siihen anbu-maskin kuvan :D
Tarkkaa päivämäärää emme ole itseasiassa miettineet.
Luulisin että se on jossain keskivaiheilla tai sitten lopussa. (Koska eka päivä on Kanan keikka ja mä meenkin sinne whee)
Mutta juu pitäisi varmaankin alkaa sitä päivämäärää miettimään.
...Paperipussi? Mikä loistava idea!
Kuva
No nyt se on xD
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Todennäköisesti I'm in. Jos vain ei tule mitään estettä, tai puvusta tulee totaalinen katastrooffi :D

Mutta tosiaan, riippuu päivästä...
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Mulla riippuu siitä, jaksanko tehdä, onko rahaa ja kehtaanko.:'3 Kyl mä periaattees kehtaisin mut nojoo.. en tiiä.
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
HINA
Rookie
Rookie
Viestit: 65
Liittynyt: La Syys 16, 2006 22:30
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja HINA »

Aiu kirjoitti: Tarkan ajankohdan kun tietäisi niin voisi sanoa jotakin varmaa (tullako vai eikö tulla)? n__n
No siis ensimmäinen miitti on huhtikuussa. Muuten tarkempaa päivää ei ole sovittu. Ehdotuksia otetaan tietty vastaan ^^
Kuva
No nyt se on xD
Vastaa Viestiin