Helsinki-miittailua

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Kampin Blipossa? Käy hyvin n_n
Ja itse tulen heti kun kerkeen. Tältänäkymin on Kemian kurssi klo 14 - 16, joten pyrin tulemaan junalla joka lähtis Jäkestä 16.12, eli oisin rautiksella joskus kaksyt - kaksytviittä vaille ja hipsin pika pikaa kamppiin.

Tai jos käy niin, että kemsaa ei pidetäkkään, se tarkoitaa melkein kahta tuntia lorvailua XD hoh.
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Yayako kirjoitti:Tai jos käy niin, että kemsaa ei pidetäkkään, se tarkoitaa melkein kahta tuntia lorvailua XD hoh.
Jos ei pidetä, tuu mun kanssa lorvimaan. Oon varmaan jo puoli kolmelta tai viimeistään varttia vaille vapaa... ^^ Voin tulla vaikka vastaan Rautikseen jos haluat :roll:

Owh, tosiaan, vielä yksi tyyppi _ehkä_ tulossa. Ei ole boardin puolella mutta varsinaisella sivustolla kyllä. Nyt koitetaan aivopestä se joukolla boardilaiseksi kun oon kauan maanitellut.. 8D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

LittleSamurai kirjoitti:
Yayako kirjoitti:Tai jos käy niin, että kemsaa ei pidetäkkään, se tarkoitaa melkein kahta tuntia lorvailua XD hoh.
Jos ei pidetä, tuu mun kanssa lorvimaan. Oon varmaan jo puoli kolmelta tai viimeistään varttia vaille vapaa... ^^ Voin tulla vaikka vastaan Rautikseen jos haluat :roll:
Selvä XD mä voin pirauttaa sulle jos niin käy :3
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Okashiya kirjoitti:Tuli vaan mieleen, ett onks teil joku kyltti tai muu tuntomerkki, jolla teijät tunnistaa, koska mä en varmaankaan tunne teistä ainuttakaan. Ainakaan vielä siis ^^'
Joo, siinä lukee Itlis-miitti. Pyrin väsäämään kyltin, tai sitten se on vain paperilappu.. :roll:

En malta oottaa teien kaikkien tapaamista ^^ Toivottavasti Yaya-chan ei menetä hermojaan kun me huudetaan pahalla äänellä.. xD
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Ikävä kyllä, mutta minulla osuu treenit ja muu ohjelma juuri huonosti tuohon, joten en kyllä ehdi tulla.... Joku toinen kerta kyllä varmaan onnistuu. Kun minä hölmö en muistanut puhua vanhemmillekkaan asiasta, niin ei millään onnistu, eikä kyllä olisi tainnut muutenkaan onnistua : ( Harmin paikka. Mutta joku parempi kerta varmaan tulee ja coneissahan me nähdään. Tai, voi olla minimaaliset mahikset, että tulen, mutta ei kannata odottaa liikoja, katson nyt. Siinä on vaan se, että kun ei paljoa ihmisiä tule, niin en tiedä viitsinkö nähdä kauheasti vaivaa... Lähetän tekstiviestin Littlikselle jos tulen ^^

Editt

En kyllä pääse, gomen...
Kuva
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Hitto.. ajattelin et vois kyllä moikata muita, mutta sehän on alkanut jo ;D
Ehkä joskus pääsen kun kyllähän niitä miittejä joskus muullonkin on.
Kuva
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Jesh! Ihan kiva mitti oli. Sääli vaan, että pääsin paikalle vasta vähän vaille viisi, kun oli kuin olikin kemsaa... sekä sattui niiiiiin ihanasti, että junamatka takkuili kun kyseisellä vuorolla oli oven sulkemis ongelmia.

Ja löysin halvalla - 35 €:lla mageet pökät Backstreetiltä n_n kun muutenkin tarvittin uusia. Uusii kenkii en löytäny, mut ne etin toiste.
Kuva
Vastaa Viestiin