Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion
Viestit: 4119
Liittynyt: La Maalis 26, 2005 17:00
Paikkakunta: Somwhere Around Nothin'
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Runte »

Näyttäis tänä vuonnakin olevan TTY:llä.. Eli siis ilmaannun! Nyt, kun näin lähellä, kun alle 5km päässä asustelen ^^;

Mitään en aatellu (taaskaan) cossata, tuskin mihkään mittiinkään ilmaannun.. Kuhan kiertelen siellä täällä..
Jos tunnistatte (tuskin), niin tervehtiä toki saa ^^
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

ZUnDE kirjoitti:Kuulostaa jännältä 8D

No kai minä jonkun paikan löydän. Jos käy voisinko tulla käymään sitten illemmalla kun olette kotiutuneet? ^^
Meillekin voi tulla majailemaan, olettaen että on vielä kämppä Tampereella ensi animeconin aikaan. o/

Tämäkin haluaisi tulla käymään.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Rinde »

minori, mikä muka voisi[/] mennä vikaan^^

kylään saa tulla tottakai, tosin taitaa olla viisaampi ehkä etsiä joku tilavampikin paikka jossainvaiheessa jos porukkaa siunaantuu enemmänkin paikalleXD

mistäpä tulikin mieleeni, onko sinne tulossa alaikäisiä? siis mun luo. Kun sitten voi olla yhteisen illanistujaispaikan hakeminen vähän vaikeampaa....
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Ai että minäkin olen Rindelle tulossa? :D Joo, ei siinä mitään, mutta pitäisi löytää majapaikka myös Eredille ja Elffille (ja n määrälle seuralaisia). Ja katsoo nyt, että tulenko coniin vaan päiväksi kun junalla pääsee puolessatoista tunnissa.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Rinde kirjoitti:Onko sinne tulossa alaikäisiä? siis mun luo. Kun sitten voi olla yhteisen illanistujaispaikan hakeminen vähän vaikeampaa....
Tulen olemaan täysi-ikäinen Tammikuussa, niin olettaisin että ei ainakaan ole toistaiseksi lupautunut tulemaan. :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Mirha kirjoitti:Ai että minäkin olen Rindelle tulossa? :D
njaa, näin minä oletinXD en kyllä tiedä oikeasti montako tänne pystyy änkemään. najaah,mietitään mietitään
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Saapa nähdä pääsenkö/ jaksanko tulla kun edellisenä päivänä ovat Wanhojen tanssit... Mieli kyllä tekisi tulla kun ei täältä kotoa ihan kauhea matka ole ja ajokorttinkin pitäisi periaatteessa olla plakkarissa tuolloin... Saa ny nähä....
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja frostious »

Saa nähdä mitä tästäkin tulee. Kun tuo Yozo on tosiaan lähdössä Britteihin opiskelemaan, enkä sitten tiedä pääseekö hän Traconiksi Suomeen (vaikka sanoi yrittävänsä, mutta ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu), ja...minä olen ujo ja pelokas enkä pärjää ilman siskoani. Että en oikeasti tiedä tuleeko tästäkään mitään.
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

frostious kirjoitti:Minä olen ujo ja pelokas enkä pärjää ilman siskoani. Että en oikeasti tiedä tuleeko tästäkään mitään.
Muista kumminkin, että sinun namusetäsi tulee traconiin niin ei tarvitse pelätä niin paljoa. o/
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja minori »

^ ^ Tuut vaan sinne Rindelle ja mennään kaikki porukalla coniin hyppimään. ^^ Täällähän on läjä ihmisiä, jotka jo tunnet enemmän tai vähemmän hyvin, joten ei siellä tartte yksin nyhjätä nurkassa.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Rinde »

frostious kirjoitti:Saa nähdä mitä tästäkin tulee. Kun tuo Yozo on tosiaan lähdössä Britteihin opiskelemaan, enkä sitten tiedä pääseekö hän Traconiksi Suomeen (vaikka sanoi yrittävänsä, mutta ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu), ja...minä olen ujo ja pelokas enkä pärjää ilman siskoani. Että en oikeasti tiedä tuleeko tästäkään mitään.
Yozohan pääsee! ja sinä tuut ainakin. tai sitte minä haen sinut kotoa väkisin D: ei tuu yhtään kivaa ilman sua Hidan on yksinäinen ilman KakuzuaX(
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Rinde kirjoitti:
frostious kirjoitti:Saa nähdä mitä tästäkin tulee. Kun tuo Yozo on tosiaan lähdössä Britteihin opiskelemaan, enkä sitten tiedä pääseekö hän Traconiksi Suomeen (vaikka sanoi yrittävänsä, mutta ei sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu), ja...minä olen ujo ja pelokas enkä pärjää ilman siskoani. Että en oikeasti tiedä tuleeko tästäkään mitään.
Yozohan pääsee! ja sinä tuut ainakin. tai sitte minä haen sinut kotoa väkisin D: ei tuu yhtään kivaa ilman sua Hidan on yksinäinen ilman KakuzuaX(
Tracon ei ole mitään ilman teidä yhteistä KakuHidania D:
Oltais kaikki minihameissa :'D
Kuva
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Kyllä Yozo kovasti yrittää tulla (maksatte sitten vaikka yhdessä kolehtina mun lentolipun, niin sitten ainakin pääsen x'D), koska kyllä mä haluaisin kovasti päästä Traconiin näkemään ihmisiä ja varsinkin punkkaamaan Rindelle. Tällä hetkellä lippy RyanAirillä 15.2. maksaa niinkin paljon kuin £25, että tuskin se nyt niin ylitsepääsemätöntä tulee olemaan. :3
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja minori »

Yozora kirjoitti:Kyllä Yozo kovasti yrittää tulla (maksatte sitten vaikka yhdessä kolehtina mun lentolipun, niin sitten ainakin pääsen x'D), koska kyllä mä haluaisin kovasti päästä Traconiin näkemään ihmisiä ja varsinkin punkkaamaan Rindelle. Tällä hetkellä lippy RyanAirillä 15.2. maksaa niinkin paljon kuin £25, että tuskin se nyt niin ylitsepääsemätöntä tulee olemaan. :3
Joo, kun varaa ajoissa, niin RyanAirilla pääsee parhaimmillaan 20€/suunta. ^^ Mutta nähtävästi talvella vähän hintavampaa tai jotain...
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Ja frosti ja Yozohan TULEE, koska se olisi tosi epäsuhtainen pari jos on koulutyttö Hidan ja koulupoika Itachi! D: Mä päätän niin.

Niin, jos jollakulla ei ole vielä cossia mietittynä, niin eiköhän tuohon Akatsuki/koulupuku crossoverin vielä mahdu? XD Vai onko tää niin exclusive ettei muita saa ottaa?

Mä en pääse Rindelle. :,( Ette te mua haluiskaan kun oon tämmöinen alaikäinen pallero.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Vastaa Viestiin