Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

ViestiKirjoittaja marlec » Ma Helmi 04, 2008 21:14

LittleSamurai kirjoitti:Editto: MEDBÖRGARE!!

Panu Hotti kirjoitti:Traconista on varattu miitillenne luokka T6 klo 13.00-15.00.

Eli miitti on sitten klo 13.00-15.00. Pitäkää se mielessä. Tuo luokka on sitten ton ajan meidän käytössämme, vaikka siellä ei olisikaan ketään. Eli jos haluatte vaikka minimiittailla, sekin onnistuu sitten jos porukka hajoaa ennen ajan loppumista. :)

Me löydytään myös täältä.

voi jee..ihanaa ja minä olen ainakin tulossa...tuolla näyttää olevan vaikka mitä tekemistä koko päiväksi^^
Elän vain elämäni loppuun. Sen pitäisi riittää tälle maailmalle.
marlec
Student
Student

ViestiKirjoittaja Limetti » Ti Helmi 05, 2008 17:51

LittleSamurai kirjoitti:
Eli miitti on sitten klo 13.00-15.00. Pitäkää se mielessä. Tuo luokka on sitten ton ajan meidän käytössämme, vaikka siellä ei olisikaan ketään. Eli jos haluatte vaikka minimiittailla, sekin onnistuu sitten jos porukka hajoaa ennen ajan loppumista. :)

Ööh, voisko tuonne kenties saapua hiukan myöhässä?Kun on itellä on tuo cosplay kisa ja sitten on vielä joku ryhmäkuvaus.....
always yours....

Akatsuki FC///One piece FC
Limetti
Genin
Genin

Re: Tracon - helmikuussa 2008

ViestiKirjoittaja Wendy » Ti Helmi 05, 2008 19:55

Wendy kirjoitti:Jep, suunniteltiin kaverini kanssa Traconiin lähtemistä ja periaatteessa molemmat saivat luvan lähteä Traconiin. Paitsi minun kohdalla äitini sanoi: "Katotaan" ja kaverini vanhemmat sen sijaan antoivat heti luvan hänelle. :''D Alustavasti olen suunnitellut cossaavani Ayumi Hamasakia hänen Whatever-PV:n asussa tai sitten Saberia tavallisessa puvussa (ei taistelupuvussa) Fate/stay night -animesta.

Toisin sanoen olen 50% tulossa Traconiin ja miittiin olen varmasti tulossa (jos sitä ollaan järjestämässä?). x3

Tulen kys. tapahtumaan 100% kaverini kanssa ja cossaan jälleen kerran Harua Kissojen valtakunta -anime-elokuvasta.
En varmaan tule miittiin, kun en muutenkaan kirjoittele tänne kovin aktiivisesti. Haluaisin Traconin olevan minulle ns. 'miittivapaa' eli minulla ei olisi yhtään miittejä, joihin pitäisi mennä. Jos mieleni muuttuu, niin saatan tupsahtaa miittiinne kaverini kanssa.
Viimeksi muokannut Wendy päivämäärä Ti Helmi 12, 2008 19:46, muokattu yhteensä 1 kerran
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Wendy
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja Bitenshi » Ti Helmi 05, 2008 21:25

Voi rähmänrähmät. DX Oon menossa katsomaan tuota deittiohjelmaa kun yksi kaveri osallistuu siihen... ;__; M-m-mä en varmaan pääse..!

...eli... ei... sit... Uchihan metsästystä...

M-mut jos porukkaa aikoo olla paikalla vielä 13-15 niin kyl mä sit... Ai hitto ja sillon on shounen-ai paneeli. TTATT EPISTÄ. Jäi A-conissakin välissä ja nyt..! KÄÄPÄ. DX

...glomppailkaa mua. TTATT ANBU-vermeissä hilluva Itachi tarvitsee rakkautta.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin

ViestiKirjoittaja LittleSamurai » Ti Helmi 05, 2008 23:18

chan^^ kirjoitti:
Ööh, voisko tuonne kenties saapua hiukan myöhässä?Kun on itellä on tuo cosplay kisa ja sitten on vielä joku ryhmäkuvaus.....

Voi, mä laitan jonnekin seinään tai oveen sellasen listan mihin jokainen miitissä kävijä saa laittaa nimensä. Siten tiedetään kuinka monta siellä kävi kun tilanne on tollanen joustava :D sitten kun miitti loppuu joku käy korjaamassa sen talteen. Minä luultavasti ellen nakita.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde

ViestiKirjoittaja Rinde » Ke Helmi 06, 2008 19:53

Niin siis hide et Zunde, teillä on yöpaikka, jos en sitä viel tarpeeks selkeesti sanonuXD

onko moni muuten tulossa tonne Naruton suomikäännös infojuttuun? Minä ja SIN ollaan ihan mielenkiinnosta menossa, tosin olis kiva lukaista se käännös ensin jotta tietäis vähän mitä on meneillään. Noh, "helmikuun aikana" on aika liukuva ilmestymisaika.

editto: niinjuu, ja cossini on siis Samurai Deeper Kyosta Hotaru.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita

ViestiKirjoittaja marlec » To Helmi 07, 2008 14:55

Bitenshi kirjoitti:...glomppailkaa mua. TTATT ANBU-vermeissä hilluva Itachi tarvitsee rakkautta.

mä tuun glomppaa isoveljee ainakin :P
marlec
Student
Student

ViestiKirjoittaja Mirha » La Helmi 09, 2008 17:32

Mirha kirjoitti:Olen tulossa, cossin mahdollisuus noin 30%. Tosin idean puute yms vaikuttaa varmaan siihen, että tulen paikalle lähinnä häiritsemään muiden ihmisten päivää ihan irl-kamppeissa. Tulossa enivei. Luultavasti.

Kävin juuri ostamassa 35 eurolla ruokaa, eli siihen menivät junalippurahat. En tule.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Mirha
Mindfuck
Mindfuck

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

ViestiKirjoittaja Tonnikala » Su Helmi 10, 2008 15:00

Yosh.

Fuiih, ehdin juuri ja juuri tekeen puvun valmiiksi, jos tsempaan oikein. Kauhea kun voi olla vaikeaa. Aizen, Heartless,Hildon...en tiedä. saas nähdä kuinka käy. mutta miittiin ehdin, kaverikin tulee. ja rahaakin pitäis saada.. kallis reissu tulossa.

Tonniedit. Elikkäs joo. Tulen, ja cossini on Hildon one piecestä. hiukset eivät ole keltaiset, sillä peruukki meni paskaksi. mutta nähtäillään.
Viimeksi muokannut Tonnikala päivämäärä Pe Helmi 15, 2008 00:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva
Tonnikala
Just nobody
Just nobody

ViestiKirjoittaja yaci-chan » Su Helmi 10, 2008 23:16

Juuh edelleen ollaan tulossa :D ja Bleach porukalla.
Miittiin voisin yrittää päästä ellei ole sitten jotain muuta menoa tuon cossi kisan katselun jälkeen kun pitäähän sitä kaveria mennä sinne kannustaman porukalla x) mutta jos tosiaan olen miitissä niin minua voipi Ichimaru Gininä bongailla sieltä.
yaci-chan
Student
Student

ViestiKirjoittaja marlec » Ma Helmi 11, 2008 02:44

Ehdottaisin täällaista kivaa tanssia kuin Stayin' Alive.
Jotkut saattaa tietää kyseisen tanssin. Jos niin on niin sen parempi.

Ajattelin jos on yhtään tarpeeksi pokkaa ja tarpeeksi porukkaa niin esittettäisiin kyseinen
tanssi jossain vaiheessa Tracon III:ssa. 8)

Jos yhtään kiinnostuit pitämään hauskaa niin tässä olisi tilaisuus. Toki jos et tiedä tanssia ja olet innokas ja nopea oppimaan niin voin opettaa Traconin aikan sen nopeasti ihmisille. Samalla tavalla ihmiset oppivat Para Para tanssin, niin miksei myös tätä tanssia opita. Se on hyvin hauska ja kiva tanssi.

Toivoisin, että tämä onnistuisi! :D
marlec
Student
Student

ViestiKirjoittaja Jokke-pappa » Ke Helmi 13, 2008 12:41

Väliaikatietoja. Toivottavasti pitää paikkaansa, tai ei ainakaan mene yhtään alemmaksi. Mutta jokatapauksessa ulkoilmapuuhailut saanee unohtaa.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart

ViestiKirjoittaja BugShino » Ke Helmi 13, 2008 19:06

Täytyy peruuttaa aikaisemmat lausuntoni tulostani, sillä todennäköisesti en pääsekään tulemaan. Harmin paikka, mutta ei voi mitään. Cossiasukaan ei valmistunut, mutta eipä sillä olisikaan mitään, kun ei pääse paikallekaan. Mutta pitäkää kuitenkin hauskaa ja muistakaa syödä sen lomassa!
BugShino
ANBU
ANBU

ViestiKirjoittaja ZUnDE » La Helmi 16, 2008 15:07

Valitettavasti en pääse tulemaan, koska olen taloudellisesti huonossa jamassa. Anteeksi kaikille, jotka odottivat minua sinne. En pystynyt aikaisemmin kertomaan tätä, koska en ollut vielä 100% varma tulostani.

Rinde, kiitti kun järjestit paikan mulle, mutta tässä kävi nyt näin.
Kuva
| Animewatcher| "Yooosh!"
ZUnDE
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja Runte » La Helmi 16, 2008 18:53

Tulin, näin, koin Traconin.

Mmnyaah.. Ei oikeen ollu mua mielyttäviä tapahtumia tänä vuonna joten pyörin vaan ympäriinsä mustapäisen kamuni kanssa..
Muttamutta, ostin FF -Potionin ja sain AC Cloud figuurin<3 Argh! Son cool 8D Potionia maistan vast saunan jälkeen mut kamu sano et se maistuu taivaalliselle~ Innolla odotellaan~
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion

EdellinenSeuraava

Paluu Tapahtumat/Miitit