Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
BugShino
ANBU
ANBU
Viestit: 427
Liittynyt: Pe Helmi 09, 2007 21:45

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja BugShino »

Bitenshi kirjoitti:
marlec kirjoitti:Olen kyllä ihan täysillä Twisterin kannalla! /o/ TWISTERIÄ. <3 Tosin se limbokin oli ihan menestyksekästä. Ja nyt kun kerran on tilaakin käytössä niin sitähän voi keksiä vaikka mitä. :D
Pyramidin rakentaminen miittiläisistä ;P
Toivottavasti ette vielä ehdota pullonpyöritystä, kun ei meikäläisellä riitä kohta enää rahkeet tulla tuonne miittiin... ;D
Avatar
marlec
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Loka 11, 2006 11:40
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja marlec »

Ame-chan-desu kirjoitti:joo hei pullon pyöritystä XD

Ah, mie tahdon todella paljon tulla sinne miittiin, täytyy vaan toivoa että miulla ei ole sillon töitä. Onko se siis perjantaina JA lauantaina vai kuinka?

Tracon kestää vain yhden päivän eli vain lauantai päivän 16.2.
Bitenshi kirjoitti:
marlec kirjoitti:Vai vedetäänkö saman mallin mukaan kuin viime Traconissa eli "Uchiha mä metsästän leikkiä" XD :D
Voieijokumuistaavielä. x'''D

Itachina ollaan tulossa ja mukaan luultavasti tarttuvat halppisjessekatana ja jessekunait. Sanat kyllä on varmaan harvinaisen hukassa *viheltelyä* mutta jos joku vielä jaksaa kuunnella meikäläistä niin kyllä voin vetääkin. :'D Kunhan ette naura mulle vaan mun kanssa.

...tai äsh naurakaa vaan mullekkin. .__.

Olen kyllä ihan täysillä Twisterin kannalla! /o/ TWISTERIÄ. <3 Tosin se limbokin oli ihan menestyksekästä. Ja nyt kun kerran on tilaakin käytössä niin sitähän voi keksiä vaikka mitä. :D

oi jee Itachi on tulossa. Täällä on yksi viaton Sasuke. Ei saa tapaa tai raiskata..IIIIKKK!!!
Viimeksi muokannut Jokke-pappa, Ti Tammi 29, 2008 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: ei tuplaposteja
Elän vain elämäni loppuun. Sen pitäisi riittää tälle maailmalle.
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

En tiedä että miten tulen traconiin, mutta miitissä ainakin piipahdan ja minut kyllä tunnistatte ihan pärstästä. Olisin edelleenkin mielelläni tulossa sinne Rindelle punkkaamaan, jos vaan käy? :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Lilie
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 383
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 18:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja Lilie »

Voihan nenä, olen ollut poissa tältä sivustolta ihan liian kauan. Uskaltaiskohan sitä edes raahautua miittiin..
No joka tapauksessa, koska edellisenä päivänä on vanhojen tanssit (ja olen tehnyt sen puvun itse), en ole ehtinyt tekemään cossia, mutta pukeudun mieheksi. Että jos epämääräinen ruskeatakkinen tyttömies iskee silmää, se olen todennäköisesti minä.
Jos muistan jotain nasevia iskurepliikkejä, aion niitäkin viljellä. *wink*

Joo'o. Emmää tiä uskaltaako sitä miitata ketään. Ei kukaan muutenkaan ikinä tunne mua :D (Paitsi Littlis, uusittaisko se valssi? xD)
Jos katsoo kattoa, mutta ei näe sitä, koska on liian pimeää, katsooko silloin kattoa?
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Lilie kirjoitti: (Paitsi Littlis, uusittaisko se valssi? xD)
KYLLÄ UUSITAAN!!! <3 Sun kanssas on kiva tanssia <3 Varsinkin kun tällä kertaa _minä_ olen nainen ja sinä mies, harvinaista!! :D

Ja miitin aikaa ei ole vielä tiedossa, jos ne ei kohta lähetä sitä aikaa kyselen sitä sitten itse. ^___~
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Inquisitor
Genin
Genin
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 29, 2007 16:38

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

...
Viimeksi muokannut Inquisitor, Ti Heinä 29, 2008 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Mihinkähän sitä illemmalla pitäisi sitten suunnata k18-miitin merkeissä? Ehdotuksia otetaan vastaan, minulle käy melkeinpä mikä paikka hyvänsä.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja Rinde »

gebric kirjoitti:Mihinkähän sitä illemmalla pitäisi sitten suunnata k18-miitin merkeissä? Ehdotuksia otetaan vastaan, minulle käy melkeinpä mikä paikka hyvänsä.
lol yo-talo
ZUnDE kirjoitti:Olisin tulossa, jos vain pääseen, mutta ei me kyllä kovin tuttuja olla.
kattellaan, etköhän mahu, paitsi että jos kukaan ei juurikaan tarvii yöpaikkaa niin saattaa olla etten itekkään päädy kotiini yöks... no wait that did not come out right^^' no siis, äh.

Littlis, Minori, mitkä teidän tilanteet on?
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Hideyori kirjoitti:En tiedä että miten tulen traconiin, mutta miitissä ainakin piipahdan ja minut kyllä tunnistatte ihan pärstästä. Olisin edelleenkin mielelläni tulossa sinne Rindelle punkkaamaan, jos vaan käy? :D
Tuossa aikaisemmin itsekin laitoin viestiä, sivu vaihtui juuri joten et varmaan huomannut.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Mäki oon tulossa, mutten oo koskaan osallistunut miitteihin vaikka näen joka kerta ne tyypit kulkemassa "Naruto.fi"-kyltti kädessä, saa nähdä jos tänävuonna osallistuis paraatiin mukaan.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Setzeri kirjoitti:näen joka kerta ne tyypit kulkemassa "Naruto.fi"-kyltti kädessä
Solen yleensä mie sen kanssa. Tosin silleen, että omistan kyltin mutta aina joku pitempi sitä loppujen lopuksi heiluttaa. :D

Sitä asiaa vaan että tuosta cossista taitaa tulla niin paska että vaihdan sen. Hieman uhkarohkeata, mutta.. Ensin kuitenkin väkerrän tuon loppuun ja sitten teen toista. Jep. Onneksi kumpikin cossi käy mun parini pariksi. ^^


Editto: MEDBÖRGARE!!
Panu Hotti kirjoitti:Traconista on varattu miitillenne luokka T6 klo 13.00-15.00.
Eli miitti on sitten klo 13.00-15.00. Pitäkää se mielessä. Tuo luokka on sitten ton ajan meidän käytössämme, vaikka siellä ei olisikaan ketään. Eli jos haluatte vaikka minimiittailla, sekin onnistuu sitten jos porukka hajoaa ennen ajan loppumista. :)

Me löydytään myös täältä.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
marlec
Student
Student
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Loka 11, 2006 11:40
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja marlec »

LittleSamurai kirjoitti:Editto: MEDBÖRGARE!!
Panu Hotti kirjoitti:Traconista on varattu miitillenne luokka T6 klo 13.00-15.00.
Eli miitti on sitten klo 13.00-15.00. Pitäkää se mielessä. Tuo luokka on sitten ton ajan meidän käytössämme, vaikka siellä ei olisikaan ketään. Eli jos haluatte vaikka minimiittailla, sekin onnistuu sitten jos porukka hajoaa ennen ajan loppumista. :)

Me löydytään myös täältä.
voi jee..ihanaa ja minä olen ainakin tulossa...tuolla näyttää olevan vaikka mitä tekemistä koko päiväksi^^
Elän vain elämäni loppuun. Sen pitäisi riittää tälle maailmalle.
Avatar
Limetti
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:25
Paikkakunta: elimäki

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja Limetti »

LittleSamurai kirjoitti:
Eli miitti on sitten klo 13.00-15.00. Pitäkää se mielessä. Tuo luokka on sitten ton ajan meidän käytössämme, vaikka siellä ei olisikaan ketään. Eli jos haluatte vaikka minimiittailla, sekin onnistuu sitten jos porukka hajoaa ennen ajan loppumista. :)
Ööh, voisko tuonne kenties saapua hiukan myöhässä?Kun on itellä on tuo cosplay kisa ja sitten on vielä joku ryhmäkuvaus.....
always yours....

Akatsuki FC///One piece FC
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Wendy kirjoitti:Jep, suunniteltiin kaverini kanssa Traconiin lähtemistä ja periaatteessa molemmat saivat luvan lähteä Traconiin. Paitsi minun kohdalla äitini sanoi: "Katotaan" ja kaverini vanhemmat sen sijaan antoivat heti luvan hänelle. :''D Alustavasti olen suunnitellut cossaavani Ayumi Hamasakia hänen Whatever-PV:n asussa tai sitten Saberia tavallisessa puvussa (ei taistelupuvussa) Fate/stay night -animesta.

Toisin sanoen olen 50% tulossa Traconiin ja miittiin olen varmasti tulossa (jos sitä ollaan järjestämässä?). x3
Tulen kys. tapahtumaan 100% kaverini kanssa ja cossaan jälleen kerran Harua Kissojen valtakunta -anime-elokuvasta.
En varmaan tule miittiin, kun en muutenkaan kirjoittele tänne kovin aktiivisesti. Haluaisin Traconin olevan minulle ns. 'miittivapaa' eli minulla ei olisi yhtään miittejä, joihin pitäisi mennä. Jos mieleni muuttuu, niin saatan tupsahtaa miittiinne kaverini kanssa.
Viimeksi muokannut Wendy, Ti Helmi 12, 2008 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Tracon - 16. helmikuuta 2008

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Voi rähmänrähmät. DX Oon menossa katsomaan tuota deittiohjelmaa kun yksi kaveri osallistuu siihen... ;__; M-m-mä en varmaan pääse..!

...eli... ei... sit... Uchihan metsästystä...

M-mut jos porukkaa aikoo olla paikalla vielä 13-15 niin kyl mä sit... Ai hitto ja sillon on shounen-ai paneeli. TTATT EPISTÄ. Jäi A-conissakin välissä ja nyt..! KÄÄPÄ. DX

...glomppailkaa mua. TTATT ANBU-vermeissä hilluva Itachi tarvitsee rakkautta.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Vastaa Viestiin