Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Tracon - 16. helmikuuta 2008 || Miitti klo 13.00-15.00, T6

Viesti Kirjoittaja minori »

Vähän aikaistahan tämä on, mutta kun kerran näyttää jo jotain juttu syntyvän, niin höpistäänpä täällä. ^^

Tracon on siis Tamperella järjestettävä yksipäiväinen roolipeli- ja animetapahtuma, jonka ajankohta on syksystä siirretty kevättalveen. Kaavailtu päivämäärä on 16.2.2008 mutta se saattaa vielä muuttua. Järkätään oletettavasti taas Tampereen teknillisen yliopiston tiloissa Hervannassa. [Yhteystiedot]


Onko suunnitelmissa tulla? Cossaatko jotain ja tiedätkö jo ketä? Ja niin päin pois. ^^
Avatar
Woler
Chuunin
Chuunin
Viestit: 280
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 16:05
Paikkakunta: Ylivieska

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Woler »

Missäs tämä tapahtuma on? :?
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja minori »

Niin joo, piti sanoa, että höpisen kunnon aloituksen kohta, kunhan ehdin kokkaamiselta ja pyykinpesulta. ^^'

Eli Tampereella. Hetki pieni, niin infoan kohta lisää.
Avatar
Kaksu da Pervert
Rookie
Rookie
Viestit: 81
Liittynyt: Ti Kesä 06, 2006 16:53
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Kaksu da Pervert »

Minä oon näillänäkymillä tulossa coniin ja cossaan mitä todennäköisemmin Mr. 2 Bon Clayta One Piecestä :D Pitää hyvissäajoin rueta suunnitteleen pukua.
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Tulossa kyllä. Cossi aivan auki. Pitää ottaa vähän taukoa kun edellisetkin stressit vielä hengittävät niskaan :D Mikäpä kiire tässä edes on.
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Hyvin luultavasti ollaan Rostin kanssa tulossa, ellei tapahdu jotain yllättävää.

Pukukin olisi tarkoitus väsäillä ja pari ideaakin olisi - lähinnä vanhoja suunnitelmia, jotka ovat syystä tai toisesta jääneet toteuttamatta. Niiden toteutus riippuu nyt lähinnä peruukeista. Pitääkin alkaa ottaa niistä selvää, että ehtii ajoissa tilata.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Tulossa ollaan. Eihän sieltä nyt poiskaan voi jäädä kun aikaisemmat Tracon-tapahtumat on koettu ja sen verran hauskaa on ollut aina. Cosplay on myös lähes täysin varma, Prince of Tenniksen maailmassa kuljetaan edelleen, tällä kertaa mahdollisesti ryhmäcosplayn merkeissä. Asua aloittanen sitten kun sovimme tarkemmin muiden ryhmäläisten kanssa erinäisistä asioista.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Wendy »

En ole ihan varma olenko tulossa, kun se on vielä nytten auki. Olisihan se kiva käydä muissakin coneissa kuin Animeconissa. Cossia en ole suunnitellut, harkitsin jopa sitä vaihtoehtoa etten cossaisi tai sitten voisin käyttää jotain vanhaa asua. Saattaisin nähdä Traconissa pitkäaikaisen nettikaverini. ^___^'
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Missä on mun krediitit topickin ideasta xDD
Juu kuten jo ehdin toisessa topickissa ilmoittaa, niin tarkoitus olisi tulla ^^

Cossaaminen.. Naah, luulen että jätän väliin, ellen sitten keksi jotain super hyvää hahmoa ja sitä rataa :p
Avatar
korvapuusti
Jounin
Jounin
Viestit: 1003
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 09:56
Paikkakunta: PIMEÄ REIKÄ!

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja korvapuusti »

Kovin ollaan kamujen kaa puhuttu, että viimevuotisten tapaan tullaan jälleen paikanpäälle n_n Toivottavasti Deivii vaan sais kortin, ettei mun tarvi TAAS ajaa koko matkaa 'yksin'. >_<
Hmmh... ja cossi suunnitelmia olisi joko Orihime (en ole ihan sata-varma sopisinki tähän muutoin kuin rintojen puolest X3)... tai sitten yritän saada Great Milenko:n kokonaisuus kasattua. Ainakin on aikaa kasata kaikki tarvittavat pukuun.
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Kyyyllä, olen tulossa mitä suurimmalla todennäköisyydellä. ^__^ Saamme kaverin kanssa ilmaismajoituksen yhdeltä toiselta kaverilta, niin ei myöskään tarvitse täällä taas viidenmaissa nousta ylös ja päästä kotiin vasta keskiyöllä. :p Nyt olen 90% tulossa ANBU Itachina (Uchihan metsästystä, anyone? :D), kuitenkin muutan mieltä jossain vaiheessa. >____> Pari viikkoa ennen syyslomaa teen kuitenkin lopullisen päätöksen.

Hyvä jos siellä on oikeasti joku ruoanhakupaikka lähistöllä. Helmikuun pakkanen/loskakeli ei nimittäin houkuttele cossaajia tarpomaan kovin pitkälle ruoan toivossa. :D
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja frostious »

Bitenshi kirjoitti:Nyt olen 90% tulossa ANBU Itachina (Uchihan metsästystä, anyone? :D), kuitenkin muutan mieltä jossain vaiheessa. >____>
ANBU-Akatsuki ryhmäcossi, Y/N? :DDD Saattaa tosin tulla vähän kylmä helmikuussa, mutta milloinkas cossaajat ovat vuodenajoista ja lämpötiloista aiemminkaan välittäneet? MITÄTÖN SIVUSEIKKA.
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

Joo, tässä vaiheessa jo katselin noita juna-aikatauluja eli olen tulosssa lähes varmuudellla kaverini kanssa. Cossitkin melkein löyty lukkoon eli minä cossaisin Kibaa jolla ehkä on mukana Shino plushie (jos jaksan ja/tai ehdin tehdä) ja kaverini cosssaisi Kakashia.
Kuva
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

frostious kirjoitti:ANBU-Akatsuki ryhmäcossi, Y/N? :DDD Saattaa tosin tulla vähän kylmä helmikuussa, mutta milloinkas cossaajat ovat vuodenajoista ja lämpötiloista aiemminkaan välittäneet? MITÄTÖN SIVUSEIKKA.
AAJAJABJBOALDBBNDBKNBDK JOOOOOOOOOOOOOOOOO!!11!!one \o/

Ja se ANBU mikään hirveän kylmäkään missään sisätiloissa ainakaan ole. :D Olkapäät saattaa hiukan palella, mutta sitä varten on ne hullut ANBU accessoriet joita fanartistit pirtää. Pretty and gay huivit ja silleen.

Nyt vaan väkeä. D:
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Tracon - helmikuussa 2008

Viesti Kirjoittaja Rinde »

frostious kirjoitti:ANBU-Akatsuki ryhmäcossi, Y/N? :DDD Saattaa tosin tulla vähän kylmä helmikuussa, mutta milloinkas cossaajat ovat vuodenajoista ja lämpötiloista aiemminkaan välittäneet? MITÄTÖN SIVUSEIKKA.
Oh god, dilemma! Suigetsu vai ANBU-Hidan *käsi otsalle*
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Vastaa Viestiin