Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja minori »

Lauantaina 26.7. klo. 15-16


Meille on varattu lauantaiksi jonkinlainen reilunkokoinen sali/huone miittipaikaksi, joten tällä kertaa mahdutaan kunnolla. ^^ Miittipaikan nimi on Opus 4, joka löytynee myöhemmin kartoista. Miitistämme tiedotetaan myös ohjelmalehtisessä. ^^


Kaikki foorumilaiset ovat siis lämpimästi tervetulleita ja turha huolia siitä, että on ujo ja/tai tulee yksin, koska voin kertoa että suurimmasta osasta tuntuu ihan samalta, koska kovin moni ei loppujen lopuksi kummemmmin tunne toisiaan. Kehittelemme miittiin jonkinlaista ohjelmaa, koska muuten niin isoa lössiä (viimeksi taisi olla luku jotain 70 luokkaa) on vaikea saada tutustumaan toisiinsa mitenkään. Eli ohjelmaideat ovat tervetulleita! Jos joku esim. haluaa järkätä tietokilpailuja pienissä joukkueissa tai jotain vastaavaa, ihan mitä vain, niin ehdotelkaa! ^^
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 13-15

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Miksi kaikki on koko ajan Tampereella tai jossain muualla Xenun selän takana? :( Ei sinne asti jaksaisi lähteä millään, että taitaa tämäkin jäädä väliin. Pitäkää hauskaa.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Miruba
Student
Student
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Huhti 18, 2008 01:33
Paikkakunta: Sastamala

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja Miruba »

Hienoa saada miitti Tampereelle ja vielä Aconiin kun itse olen surkutellut kun en pääse minnekkään :3 Tätä en missaa missään nimessä! ^^
Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me, and just be my friend. Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Hyvä, täytyykin sitten muistaa tulla. On aika kiireistä tuolloin, mutta hyvä että miitti on. Tunnistaa minut voi brookena.
Kuva
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

Miittiä en missaa etenkään kun olen saanut nähdä nyt niin paljon vaivaa, että ylipäänsä pääsen paikalle. Mutta joka tapauksessa, minut voi tunnistaa FFVIIAC:n Tifana, ilmeisesti. ^^" Muutenkin kiva päästä bongailemaan taas immeisiä.
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Sumplitaanko K18-miitti sitten paikanpäällä vai pitäisikö sekin jo jotenkuten järkkäillä täällä?
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
Ziryuki
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 894
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 02:37
Paikkakunta: Joensuu

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja Ziryuki »

^
Voisi olla ihan hyvä täällä edes jotain asiasta pohtia, etenkin siitä kellonajasta. Osaisi varautua hieman, ainakin itse joudun valitettavasti infoamaan mahdollisista menemisistä/tulemisista sukulaisille joiden luona majailen ja pyyntö oli että mieluiten etukäteen.
Kuva
Avatar
Jokke-pappa
Lion Heart
Lion Heart
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Marras 07, 2004 21:42
Paikkakunta: Nokia

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja Jokke-pappa »

Veikkailisin että suunnistamme jälleen virallisiin jatkopippaloihin muutaman sadan metrin päähän. Paikka on auki kolmeen, mutta viimeksi pilkkuun asti viihdyimme vain minä ja deftonys, muut lähtivät jonkin verran aiemmin. Ei kykene varmaksi muistamaan ^^ Jokatapauksessa, viime vuonna homma meni niin että ensin menimme Coffee Housen terassille koska siellä saivat alaikäisetkin olla yhdeksään asti, siitä suuntasimme itse pippaloihin. Veikkaisin että tänäkin vuonna matka suuntautuu ensin johonkin rauhallisempaan paikkaan, oli se sitten puisto tai kahvila, siitä sitten itse meininkeihin. Ohjelmahan loppuu siinä kuuden aikoihin, joten sen jälkeen viimeistään olisi hyvä lähteä liikenteeseen.
Kuva
tänks chauron
~Life is a Bleach and then you Dye~ (c)Ave
Lucy kirjoitti:Muuton takia alkoi kolmen kuukauden Xbox-vieroitus :'C
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja minori »

^Jooh, jos jotain tollasta epävirallista sovitaan. Tosin voisin kyllä ehkä mahdollisesti käydä vaihtamassa vaatteet ennen kuin lähdetään liikenteeseen, ettei cossi ole taas ihan nuhrunen sunnuntaina. ^^' Eli joskus seitsemän kahdeksan aikaan vois olla ihan ok omasta puolesta ja luultavasti kavereista myöskin. Tai no tiettyhän nyt voin kävästä aikasemminkin vaihtamassa, jos kaikki muut on jo kuudelta lähdössä illanviettoon.
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Eli coni on nyt kahden viikon päässä, mitäs me miitissä tehtäis? :D Mennäänkö tavallisella "moi olen matti ja tykkään animesta" -linjalla vai keksisivätkö foorumilaiset elämää suurempaa ohjelmaa?

Kaksi viikkoa miittiin, yay~?
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja minori »

^ Jep, ihan oikeasti vaikka idea kuulostaisi omassa päässä typerältäkin, niin kaikki ohjelmaideat ovat tervetulleita!! Ollaan Aven kanssa yritetty keksiä jotain teidän päänmenoksi, mutta toistaiseksi mitään liian hupaisaa ei ole tullut mieleen.
Avatar
Setzeri
Kapteeni Garlock
Kapteeni Garlock
Viestit: 992
Liittynyt: Su Elo 15, 2004 10:34
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja Setzeri »

Ave-chan kirjoitti:"moi olen matti ja tykkään animesta"
Minä pidän tästä ideasta.
Kuin AA-Kerho!
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Setzeri kirjoitti:
Ave-chan kirjoitti:"moi olen matti ja tykkään animesta"
Minä pidän tästä ideasta.
Kuin AA-Kerho!
"Anonyymit Animistit järjestää jäsentapaamisen Tampereen musiikkitalolla 26.7. klo 15-16. Ohjelmassa mm. animea sisältävien cd- ja dvd-levyjen naarmuttamista, manga-sarjakuvien polttamista sekä Osamu Tezukan ja Hayao Miyazakin kiroaminen voodoo-nukeilla. Tervetuloa pullakahveille!"

:''D
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja minori »

Eihän tuossa AA-kerhossa muuten mitään vikaa, mutku puolet porukasta piipittää aina kuin hiiret, vaikka kuinka yrittää kannustaa puhumaan kovempaa. Niin yleensä nuo tuollaiset kierrokset siis saa vaan kaikki turhautumaan...

Jotain Twister-turnauksen tyyppistä ohjelmaa olisi siis hakusessa. Ja mielellään sellaista, joka ei kuitenkaan tuhoa kaikkien cossipukuja. :D Mietin, että voitais pitää esim. Naruto-tietokilpailu, jossa vastataan viiden hengen tiimeinä. Eli siis jotain, jossa teidät saa väkisinkin johonkin sosiaaliseen kontaktiin keskenänne. ;D
Avatar
Limetti
Genin
Genin
Viestit: 126
Liittynyt: Ke Maalis 14, 2007 15:25
Paikkakunta: elimäki

Re: Animecon VI -miitti la 26.7. klo. 15-16

Viesti Kirjoittaja Limetti »

Woot miitti !En olekkaan niissä ollut sitten viime Animeconin.Mutta siis kovasti yritän muistaa tulla.Ja minuthan
(Nekoconissa sunnuntaina olleet saattavat muistaaa)
tunnistaa Vincent Valentinen asusta.
always yours....

Akatsuki FC///One piece FC
Vastaa Viestiin