Tampere Kuplii 2010

Tapahtumakeskustelut ja miittien järjestely hoidetaan täällä.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Tampere Kuplii 2010

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Eli, 19.-21.3 2010 on taas aika hienolle sarjakuvatapahtumalle Tampereen Finlaysonilla ja ympäristössä. Viimevuonna tapahtuma sai surullista kuuluisuutta kamalasta pikkukersojen kuivayaoista, mutta älkää antako sen hämätä. Jos Ihan Oikeasti Hyvä ohjelma ja sarjakuvan syväluotaus kiinnostaa, kannattaa tulla. Ja kyllä siellä voi cossatakin^^
Tapahtuman viralliset sivut

Ketkä on tulossa?
Minä olen, ehdottomasti, on sentään viimeinen con johon suomessa kerkiän aika pitkään aikaan. Ja kenties jopa laitan jotain cossiasunpoikastakin päälle, jos joululomalla saisi värkkäiltyä.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Ataxia
Genin
Genin
Viestit: 145
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2009 20:17
Paikkakunta: Kerava

Re: Tampere Kuplii 2010

Viesti Kirjoittaja Ataxia »

Hmm. Voisin kai harkita et käväisin katsomassa jos kävis vaik tapaas yhtä Tampereel asuvaa kaverii katsomassa. Vähän riippuu tilanteesta et onko rahaa yms.
Avatar
Neari
Genin
Genin
Viestit: 189
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 19:45
Paikkakunta: Lahti

Re: Tampere Kuplii 2010

Viesti Kirjoittaja Neari »

Ei näkyny kalenterissa vielä mitään merkintää tohon aikaan että todennäkösesti vois päästä paikalle... Ei vaan voi tietää jos jotain erittäin tärkeää ja ohittamatonta sattuu osumaan tuohon kohtaan ^^;
Onneksi siihen on vielä aikaa :)

Tosin enpä "ehtiny" Desuconiinkaan vaikka kotikaupungissa sekin häppeninki oli -_-
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Tampere Kuplii 2010

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Tulossa ollaan \o/
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Vastaa Viestiin