A.S.S

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Vastaa Viestiin
inofan87
Oinin
Oinin
Viestit: 962
Liittynyt: To Kesä 24, 2004 12:14
Paikkakunta: Outokumpu city, Finland

Viesti Kirjoittaja inofan87 »

Ja miksei samantien vaikka "tylsät nicin kaivoon"-kerho tai "Tekstisiggejä-ei-tueta"-yhdistys? Taikka "S-a rulz"-ihmiset Tai "S-a sucks"-ryhmä...

Ette varmaan huomanneet sarkasmiani <_<

Ja Nindalle: Aivan kamalaa tuommonen... ei itsemurhista tai mistään vakavasta pitäisi vitsailla... ikinä. Miulla on ystäviä, jotka ovat harkinneet itsemurhaa, mut eivät ole tehneet sitä...
Omg O.o
Huli
Student
Student
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 21:12
Paikkakunta: Nurmijärvi, Finland

Viesti Kirjoittaja Huli »

no en oo liittymäs, so sad. mut kyl mulle tulee välil jotai tän tyylisii ajatuksii: "ei huoh toi osaa olla kyl pälli..." tosin noin käy melkein jokasen hahmon kohdalla välillä. mikä on mun mielestä ihan hyvä asia ;)
<span style='font-family:Optima'><span style='color:red'>No Matter How Weird It Gets, Always Think Like a Huli <3<br><br>ps. Älä ota mun suomentaitoa vakavasti, se on melkee samal tasol ku sun :[</span></span>
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

<!--QuoteBegin-Sakura_88+Nov 5 2004, 01:57 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sakura_88 @ Nov 5 2004, 01:57 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Nyt oon onnellinen kun joku haluaa että tapan itteni ^^
Varmasti moni sitä haluaa, mutta ei sano o.O Vaikka en ymmärrä mitä järkeä ei ole sanoa omaa mielipidettään...

Sanon teille saman, minkä sanoin juuri äsken toisessa topicissa:
Perustakaa myös Vihaan Sakura_88 ryhmä ^^
Sinne varmaan liittyykin paljon väkeä. [/quote]
Marttyyrin esittäminen on tosi out. Ihan vain tiedoksi, kun et sitä näemmä tiedä.
Ja jos tuollainen clubi joskus perustetaan, niin saat syyttää siitä ihan vain itseäsi, kultapieni.

Ja nuo itsemurhapuheesi ovat niin täyttä huomionkipeää sontaa että niille ei viitsi enää edes nauraa. Eli suosittelen lopettamista. Täällä foorumilla on oikeasti ihmisiä, joiden lähipiirissä ihmiset ovat joko yrittäneet tai tehneetkin itsemurhan - se ei ole leikin asia, ja itsemurhalla leikittely ei ole coolia. Kun et sitäkään näköjään itse ole tajunnut.
Tsukai
Genin
Genin
Viestit: 192
Liittynyt: Su Helmi 08, 2004 22:00

Viesti Kirjoittaja Tsukai »

<!--QuoteBegin-Mestre+Nov 5 2004, 04:13 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Mestre @ Nov 5 2004, 04:13 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Vaik mä vihaankin Sasuke-kekee, niin yhtä hyvin vois tehä Seppo ulos salkkareista-yhdistyksen. [/quote]
Tehdään ennemmin "Salkkarit pois TV:stä" -yhdistys. ;<
Signatureja ei tueta. :E
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

<!--QuoteBegin-Sakura_88+Nov 5 2004, 02:57 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Sakura_88 @ Nov 5 2004, 02:57 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Nyt oon onnellinen kun joku haluaa että tapan itteni ^^
Varmasti moni sitä haluaa, mutta ei sano o.O Vaikka en ymmärrä mitä järkeä ei ole sanoa omaa mielipidettään...

Sanon teille saman, minkä sanoin juuri äsken toisessa topicissa:
Perustakaa myös Vihaan Sakura_88 ryhmä ^^
Sinne varmaan liittyykin paljon väkeä. [/quote]
Siitä vaan ostan sulle webbi kameran ni nään ku sä teet sen...... =.= Faces of death rules :P Mut jos sä tapat ittes ni tääl ei oo enään ketään kenen tyhmille viesteille nauraa (Uzun viesteihinkin kyllästyy)lähetän sulle yhen biisin jos saan sun meseosotteen se biisi kertoo et kuvatkin on sun kavereita :\:\:\:/:/:/
Mitenköhän kuvakaverit liittyvät itsemurhaan....

ps.Yritin kertoa jollain oudolla tavalla ettet tappais ittees ^_^
Vihaan Sakura_88 ryhmä on aika hyvä idea......... >___> Topicin tekoon
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
Nezumi
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 355
Liittynyt: To Syys 09, 2004 23:48
Paikkakunta: Lahdeksi kai tätä kutsutaan.

Viesti Kirjoittaja Nezumi »

En aio liittyä. En vihaa enkä pidä oikeastaan enää, aiemmin kyllä enemmän. Alkanut tympiä Sasuke-herra. Minä en vihaa ketään. Rakastan kaikkie ja kaikkea. No en.
Come to the dark side, we have cookies
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Noh, tuota tuota...
Minä voin liittyä, mikäli tämä on vielä "pystyssä" (onko tämä joskus edes ollut?). Kaikkien fiktiivisten hahmojen vihalistalla Sasuke on kärkipäässä... Se jo itsessään on aikamoinen saavutus, koska tämä lista on aika pitkä. Ja joku aiemmin tässä topikissa ihmetteli, että miten jotkut jaksavat vihata jotakin fiktiivistä hahmoa, niin kysynpä sitten, että eikö ole parempi vihata jotakin fiktiivistä kuin jotakin oikeaa? Vihatkaapa Tony Halmetta ja perustakaa Anti-Halme -klubi sitten. Sairaalassa nähdään.

Ja sitäpaitsi, Sasuken vihaaminen johtuu useissa tapauksissa yhtä paljon Sasuke-faneista kuin Saskesta itsestään, sillä eikös niin ole, että aina kun on reaktio, on myös vastareaktio?
Kuva
Avatar
Hamsteri
ANBU
ANBU
Viestit: 479
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 06:07
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hamsteri »

Sasuke on teiniangsti joka pitäsis kuopata mullan alle :angry:
Kuva
Avatar
Kakara_
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 532
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2004 20:04
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kakara_ »

Jos vielä mahtuu niin liityn innolla >:E Typerä, typerä Sasuke, se pitäs tervata ja kierittää höyhenissä ja iskeä sähkötuoliin.

------
Edit: Clippu-chan, voi ei niin tein! Mikä moka.

JA sitä pitäis takoa vasaralla. Toisaalta sitähän vois takoa millä tahansa kovalla, terävällä ja suuren painon omaavalla esineellä useaan otteeseen. ^^
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

No, Frostioushan se näyttäisi olevan varajohtaja. Ottaako Frosti kantaa uusien jäsenien ottoon?
Kuva
Avatar
frostious
Herp a derp
Herp a derp
Viestit: 2464
Liittynyt: Su Huhti 25, 2004 19:50

Viesti Kirjoittaja frostious »

Olenko? *tarkistaa* No kappas, niinpäs olenkin. Totta kai minun puolestani jokainen haluava saa liittyä. Minulla tosin ei ole mahdollisuutta editoida tuota largen alkuperäistä jäsenlistaa, joten tässä on uusi:

//JÄSENLISTA//
Ayame
Clippu-chan
Drago^
Dragonmaster
Dystopia
frostious
grape
inofan87
J@nzki
JAkeee^_^
Kakara_
KeZi
Lortitaro
Mestre
Nemi
Peach
Tsukai
Vampynella^
Wolfram
Yoshi


Tätä sitten editoin jos lisää jäseniä tulee. :)
JAkeee^_^
Student
Student
Viestit: 45
Liittynyt: La Heinä 17, 2004 20:34

Viesti Kirjoittaja JAkeee^_^ »

Itsekin vihaan Sasukea. Hän olevinaan niin pirun cool, kun koko suku tapettiin.
Joten liityn tähän >:(
Avatar
Yoshi
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1306
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 18:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Minä tulen tähän!!! Ärsyttää kun Sasuke on semmonen annoying(pah tiedätte mitä tarkoitan, kun en osaa paremmin kirjoittaa) tyyppi xD hmm... vaikka välillä se heittelee kyllähän se välillä auttaa narutoa ja huo....... njääh liityn klubiin B)
Avatar
grape
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 874
Liittynyt: Ti Kesä 01, 2004 16:53
Paikkakunta: Jyväskylä/ Riihimäki

Viesti Kirjoittaja grape »

Rrrrh...vihaan Sasukea totta puhuakseni.Ottaa pahasti aivoon kun niin monen hyvän tyypin piti kuolla Sasuken pelastamiseksi...Saske ei ajattele ollenkaan muita vaan vain sitä omaa koston tarvettaan...toisinsanoen liittyisin enemmän kuin mielelläni tähän teidän joukkoon! :P
J@nzki
Oinin
Oinin
Viestit: 958
Liittynyt: La Joulu 04, 2004 22:19

Viesti Kirjoittaja J@nzki »

Olen vannoutunut sasuken vihaaja ei sitä tarvi minä kyllä liityn tähän klubiin :angry: (kuolkoot sasuke)
Vastaa Viestiin