Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Vastaa Viestiin
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Ilmeisesti täällä on peri henkilöä jotka pitävät Potter-parituksista. Nah. Tässä siis teille:

Draco x Harry
Draco x Harry (paljasta pintaa)
Chibi-rakkautta
Nukkumassa Kuussa

Myh. Siinä teille vähän.
Kuva
Avatar
Lusikka-sama
Genin
Genin
Viestit: 159
Liittynyt: Ke Touko 25, 2005 21:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Lusikka-sama »

Tuo kotisivu juttu olis aika hyvä :D itse ainakin osaan jonkin verran html:ää ja taustalla on 3 vuotta pidetyt omat kotisivut. En kyllä kehtaa niitä teille näyttää, mutta kummiskin. Eli olisin melkeimpä 100% mukana menossa aina kun voisin! 8)
Kulki ennen nimellä Bunny

~Y.S.A.K.~
LittleFish

Viesti Kirjoittaja LittleFish »

Hee! Nyt mie sain sen miun lempparikuvan tänne!
Katsokaa ja ihailkaa! :D
Söpö kuva! ^^
Ja se kotisivujuttu kuulostaa muuten aikas hyvältä! Oon tehnyt Geocitiesiin (PageBuilderilla) iha hienot kotisivut...
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

kaarnis kirjoitti:Nee, LittleSamurai!
Tein uuden käyttäjän tänne foorumille. Eli olen entinen inu. Siispä, tuosta listasta voi poistaa inun ja laittaa tilalle kaarniksen. :3
offtopic:

Mitenkä miusta tuntuu että kukaan ei lue minun vaatimuksiani tai koskaan vilkaise tuota etusivua.. <__< Että jospa tämä viesti nyt pysyy semmoisena varoittavana esimerkkinä, että NÄIN ei pidä tehdä, vaan niin että painatte sitä PM-namikkaa siellä ylhäällä ja laitatte miulle viestin. Se ei ole vaikeata, ja jos on, sitä pitää harjoitella. :roll: Kiitos!!

(anteeksi, tiedän olevani nipo)

OFF LOPPU NY!!

Ja sitten asiaan. Minä mietin pitäiskö joskus järjestää jonkinmoista shounen-yaoi-kilpailua, esim. ficciä tai arttia. Mielipiteitä?
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Nah. Lisää Potter-parituksia, koska ainakin yksi henkilö pitää niistä, vaikkei sitä hevillä myönnäkään ;) Tule ulos kaapista, Cora.

Remus ja Sirius

Ihan söpöä.
Hiuspompula? O.o"
Tietokonetaiteilua
Lisää samaa, varokaa putoilevaa paljasta pintaa
Edelleen samaa
+Harry
+Ron ja Harry, oikein kimppakivaa, vai?
Sirius puree
Koirailua
Yaoi-alert
Lepotauko
Chibi rakkautta
Vähä paljasta pintaa
kurpista-varoitus
Nätti kuva ;)
Sirius on takkupää


Ron ja harry

Ja ihmiset: ei kuvien löytäminen voi olla vaikeaa jos nämäkin kaikki löytyivät peräti 20 minuutissa. Etsikää, metsästäkää! ;)

EDIT: turha katsoa, ne ei toimikkaan :( Pöh. Tyhmä sivu..
Viimeksi muokannut Francis, Ma Loka 31, 2005 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

Tuo kotisivu juttu olisi ihan hyvä idea .. mutta ehkä sitten joskus tulevaisuudessa ^^

Ja näin halloweenin kunniaksi aiheeseen sopivia kuvia(toivottavasti joku ei ole jo postannut):

http://img374.imageshack.us/my.php?imag ... 0047pv.jpg
http://img374.imageshack.us/my.php?image=halwn7jd.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/2066/h ... 3fi0if.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/6793/h ... 0wi2kl.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/8795/l ... 3wg8hs.jpg

Hyvää Halloweenia waan kaikille.
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Onko jossain sarjassa josta ette pidä teille mieluisia parituksia?

Minulla toisinaan ilmenee sellaisia kummajaisia :D Nyt ei tule mieleen yhtään, mutta kyllä niitä on ollut.
Kumma kyllä vaikka olen hiljattain aloittanut katsomaan muutamaa uutta animea niin en mielessäni parita KETÄÄN ukkeleita toisilleen..vielä :3

Oletteko koskaan ropettanut yaoi/shounen-ai ropea?

Minä olen. Ja vieläpä koulussa ja yleensä matikan ja kemian tunneilla X3 Mikä yhteen sattuma. Hassu vaan että se vastapelaaja on aina ihan punainen :D
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

On joitakin sarjoja, joiden hahmoja en vain pysty parittamaan... Fruits Basket on sen verran ihastuttava ja söpö sarja, että ei siitä voi keksiä mitään "likaista"... Mitähän muita olisi... Fruits Basket. Se se on. ^^

Mitä on rope ja ropetus? O_o
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

Ave-chan kirjoitti: Mitä on rope ja ropetus? O_o
Ropetus elikkäs roolipelaaminen. Ja Rope eli roolipeli. Eli ensiksi luodaan hahmot, jotka pelijohtaja asettaa johonkin mielikuvitusmaailmaan. Roolipelaaminen tapahtuu eläytymällä hahmoihin ja kertomalla mitä nämä hahmot tekevät ja välissä heitellään noppia, jotka määräävät onnistuuko toiminnan X tekeminen. (vaikka suureen puuhun kiipeäminen.) Roolipelaamisessa keskitytään vain kertomaan mitä hahmot tekevät, kun roolipelin sivuharrastuksessa LIVEroolipeleissä itse pukeudutaan ja eläydytään hahmoihin. [/info]

Ja kuvia: (toivottavasti näitä ei jo ole.)


SasuNaru
Gaara kahleissa O___o
GaaraxLee

Ääh, en kerkiä etsiä enempää. ;___; Kiirekiire.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Rianka kirjoitti: Ja kuvia: (toivottavasti näitä ei jo ole.)


SasuNaru
Gaara kahleissa O___o
GaaraxLee

Ääh, en kerkiä etsiä enempää. ;___; Kiirekiire.
Kiitos muiden valaistuksesta, Rianka!
Ei noita kuvia ole ollut. En minä ainakaan muista. Tuo Gaara-kuva on ihana. Voisi huolia tulostaa.. :)~

Lukeeko kukaan Fake-mangaa?
Minä olen lukenut 2 kirjaa :3
Kuva
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

En ole kyllä ikinä yaoi/shounen ai ropea kokeillut.
Kaiken maailman koira aiheisia on tullut joskus 11 vuotiaana pelattua mutta ei ikinä mitään tuollaista... Voisihan sitä kokeilla.
Ja miten te viitsitte pelata niitä koulussa jos vaikka joku opettaja tulee siihen yht äkkiä katsomaan :lol:
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Komori kirjoitti:Ja miten te viitsitte pelata niitä koulussa jos vaikka joku opettaja tulee siihen yht äkkiä katsomaan :lol:
Onhan se aika uhkapelaamista X3 Kerran matikan opettaja tempaisi vihkon sen-koko-ajan-punastelevan-kaverin edestä, mutta vasten ujoja tapojaan hyppäsi kaverikin pystyyn ja repäisi vihkon pois ja sanoi jotain muistiinpanoista XDD Silloin kyllä happi loppui!
Kemian opettaja luulee edelleen että niissä vihkoissa on muistiinpanoja ja siksi minä ja kaverimme saimmekin numeron hieman nousemaan. Olimme niin tuntiaktiivisia XD Muahahaa!
Kuva
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Viesti Kirjoittaja Francis »

Onko paritusten ugejen pakko olla aina kauniita? Siis saavatko bishyt aina kaiken kunnian/itkun siitä että heitä paritetaan? Vai sallitteko myös karskien, karvaisten, rumien, erillaisten, rillipäisten, hörökorvien saada kauniin poikaystävän? Tai miksei rumaakin.

Tajusin justiinsa että kaikki paritukset ovat yleensä kauniita bishy-suhteita. Johtunee enimmäkseen ettei kukaan viitsisi katsoa rumia. Tai sarjoissa edes ole rumia.
Kuva
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

Francis kirjoitti:Onko paritusten ugejen pakko olla aina kauniita? Siis saavatko bishyt aina kaiken kunnian/itkun siitä että heitä paritetaan? Vai sallitteko myös karskien, karvaisten, rumien, erillaisten, rillipäisten, hörökorvien saada kauniin poikaystävän? Tai miksei rumaakin.
Kyllä se minun mielestäni on ainakin enemmän luonteesta kiinni, mutta anime-/mangahahmot nyt yleensäkin sattuvat olemaan vähintäänkin siedettävän näköisiä. ^^

Ja jos nyt alan vaikka miettimään lempiparitustani, elikkä KakaIrua, niin en minä Irukaa nyt sanoisi miksikään oikeasti kauniiksi bishi-ukeksi. Se on ennemminkin sellainen "miten noin tylsä ja tavallinen opettaja voi saada übersuperultimateninja Kakashin omakseen" -tyyppinen juttu. Ei sillä, ettei Iruka olisi nätti tai hyvännäköinen, mutta enimmäkseen se on kuitenkin vaan sellainen tasaisen tavallinen. Jos siis ei nyt fanartista puhuta, vaan ihan iruka-Irukasta. ^^
Vastaa Viestiin