Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Francis »

Monet äijät valittaa foorumilla kuinka muijat on olleet julmia heille. Minulla on neuvo: liittykää Ysakkiin ja hankkikaa poikaystävä, yay -.-

Minulla ei ole mitään sanotavaa.. Tahdoin vain släkkeröidän tuon yhden lauseen tänne. Voisinhan mie aina kirjoittaa vaikka romaanin tänne tai jotain, mutta se olisi turhaa kun kukaan ei lukisi kuin 2 ekaa lausetta ja 2 viimeistä sanaa :p /gyynel

Saako makkaraa parittaa perunalle?

Söin vihreän väriliidun.
Kuva
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Francis kirjoitti:Monet äijät valittaa foorumilla kuinka muijat on olleet julmia heille. Minulla on neuvo: liittykää Ysakkiin ja hankkikaa poikaystävä, yay -.-
Omg, eka posti tänne ikinä.. samalla voi olla vikakin.

Näin Francikselle vastaan, että homoksi en rupea vaikka miten huonosti menisi naikkosten kanssa. Sitäpaitsi, minulla ei ole mitään käyttäjätiliä jossain goddamn livejournalissa missä vinkua.

En saanut ystäviltäni tukea asiassa koska eivät halunneet mitään kolmiodraamaa käsiinsä niin piti saada joku outlet.

/off

Hidis kiittää ja kuittaa, menen nukkumaan.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Francis kirjoitti:Saako makkaraa parittaa perunalle?
SAA
Söin vihreän väriliidun.
Eikun ne kuuluu tunkea nenään.

Oon ihan tolkuttoman hauskalla goottilaisen kirjallisuuden kurssilla koulussa ja siellä tutustuin mielenkiintoiseen teoriaan, jota voimme kutsua vaikka nimellä The triangle of Male homosocial desire, by Eve Kosofsky Sedgwick.
wikipedia kirjoitti: Between Men: English Literature and Male Homosocial Desire (1985)

In a later book, Sedgwick eloquently sums up her basic argument in Between Men: "Between Men" attempted to demonstrate the immanence of men’s same-sex bonds, and their prohibitive structuration, to male-female bonds in nineteenth-century English literature…[The book] focused on the oppressive effects on women and men of a cultural system in which male-male desire became widely intelligible primarily by being routed through triangular desire involving a woman (Epistemology 15).
eli siis kolmio(draama)n huipulla on nainen, johon kaks miestä(yleensä parhaat kaverit) liitetään jollain tasolla "romanttisin" sitein. Nainen kuitenkin on tarinan jännitteen suhteen jotenkin taka-alalla, eli siis ns Heteroalibin roolissa, koska todellinen syvyys tulee kuintekin näiden kahden miehen välisestä, "sanattomasta", "homososiaalisesta" yhteydestä.
Sopiiko ees 90% slashistä.

Akateeminen fangirling on aina niin hauskaa.


editto. Hide kerkes ensin, miten osukin kolmiodraama aiheeseenXD

lol, minä rupeaisin heteroksi ihan sekunnissa jos pystyisin, miehet on niin paljon helpompia (ahahahaaa pun intended) kun naiset.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Francis kirjoitti:Saako makkaraa parittaa perunalle?


Tälle makkaran ja perunan paritukselle on tehty termi pyttipannu. Yksi mun lempiparituksia <3
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Francis »

Hideyori kirjoitti:
Francis kirjoitti:Monet äijät valittaa foorumilla kuinka muijat on olleet julmia heille. Minulla on neuvo: liittykää Ysakkiin ja hankkikaa poikaystävä, yay -.-
Omg, eka posti tänne ikinä.. samalla voi olla vikakin.

Näin Francikselle vastaan, että homoksi en rupea vaikka miten huonosti menisi naikkosten kanssa. Sitäpaitsi, minulla ei ole mitään käyttäjätiliä jossain goddamn livejournalissa missä vinkua.
:D::D.d.D::D

Kaikki ehdotukseni ovat niin hyviä vaihtoehtoja elämälle, että ne PITÄÄ ottaa tosissaan >D
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

LittleSamurai kirjoitti:
Francis kirjoitti:Saako makkaraa parittaa perunalle?


Tälle makkaran ja perunan paritukselle on tehty termi pyttipannu. Yksi mun lempiparituksia <3
Pyttipannu FTW. /o/ My tr00 OTP.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Mr Sandman
Student
Student
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 22:19
Paikkakunta: Klaukkala
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Mr Sandman »

Ave-chan kirjoitti:Rinde, mistä sarjasta nuo kuvan avaruushomppelipojat ovat? :3~
Vaikka kysymys ei minulle ollutkaan osoitettu, niin vastaanpa silti. Sarjan nimi on Toward the terra, osui kohdalle kun jollain fiksulla saitilla pyöriskelin. ...Pitäisi itsekkin ruveta seuraamaan kun noin nättejä homopoikia hyppii ympäriinsä!
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Mr Sandman kirjoitti:
Ave-chan kirjoitti:Rinde, mistä sarjasta nuo kuvan avaruushomppelipojat ovat? :3~
Vaikka kysymys ei minulle ollutkaan osoitettu, niin vastaanpa silti. Sarjan nimi on Toward the terra, osui kohdalle kun jollain fiksulla saitilla pyöriskelin. ...Pitäisi itsekkin ruveta seuraamaan kun noin nättejä homopoikia hyppii ympäriinsä!
Haha, olin just tulossa kirjottaan että omg TerrastaXD harmi kun seedit on aika kiven alla, koitan tässä alkupään jaksoja latailla kun en tykkää mistään utubesta tai veohista kattella....
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Molen löytänyt sellasen sarjan kuin Sukisho, hyvin samantyylinen räpellys kuin Gravitationkin. Hahmot vaan on niin herkullisen näköisiä että ei malta olla katsomatta <3
Ja mua jänskättää ne päähahmot ja niiden "sisus", jos joku ymmärtää mitä tarkoitan :D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

ah suki oli ihan kiva, mutta petyin lopussa. En spoilaa, mutta tuu sitten kertoon mitä olit mieltä.


Loveless mangana on oikeasti ihan hyvä. Olen vihdoin joutunut sen myöntämään. SIN prkl. Mutta se anime on edellei kuraa.

Also, kirjotan kouluun yhtä kurssityötä voyerismista ja homokulttuurista ja siitä miksi heteroita kiinnostaa mit homot tekeeXD Pohjateoksena Anne Ricen Interview with the Vampire.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Rinde kirjoitti:ah suki oli ihan kiva, mutta petyin lopussa. En spoilaa, mutta tuu sitten kertoon mitä olit mieltä.
Joo, itse asiassa katsoin sen putkeen kun on se sen verran lyhyt. Rasittava se pinkkipään ääninäyttelijä. Aina noi pinkkipäisten ääninäyttelijät on rasittavia.. (Sakura, Suichi yms.)

Yeah. Homot kunniaan o/ Ihanaa kun oli esitys ja siellä kaksi poikaa kaulaili, oli mulla vähän esittämisessä keskittymistä :D"


[link] Aaaargh.. xD Me too!
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Cacuge-
Student
Student
Viestit: 19
Liittynyt: Su Maalis 09, 2008 14:08

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Cacuge- »

"ILMOITTAUTUMINEN SITTEN TAPAHTUU NYKYAIKANA PM:LLÄ, KOSKA JOUDUN POISTAMAAN JOKA TAPAUKSESSA SEMMOISET "MÄ HALUUN"-VIESTIT!! VANHA TYYLI ON UNOHDETTU!!"

Näin luki tuossa etusivulla, mutta mitähän toi PM mahtaa tarkoittaa? n__n''

//No, oletan että se on Private Message eli yksityisviesti, joten lähetän sitten liittymispyyntöni yksärillä LittleSamuraille. (;
"Location of Cacuge, Boznia and Herzegovina (Latitude: 43° 33' 6 N, Longitude: 18° 14' 29 E) displayed on world map, coordinates and short location facts."
(googlesta hakusanalla cacuge- ;'3 )
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

totali offi:

Cacuge- kirjoitti:
Näin luki tuossa etusivulla, mutta mitähän toi PM mahtaa tarkoittaa? n__n''

Juu, sitähän se tarkoitti, nykyään tossa lukeekin YV. Mutta jaksa vaivaa lähteä vaihtamaan, koska monella muulla forella on vielä PM..

Juu, lisätty on listalle joten tervetuloa ^^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Kibbe
Student
Student
Viestit: 8
Liittynyt: Su Joulu 07, 2008 11:11

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Kibbe »

Tahtoo liittyä!Y.S.A.K. rule<33
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Ei jiisus, omaperäisyyttä avatareihin ehkä? D:
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Vastaa Viestiin