Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Litlliksen bannu on hieno. <3

En ole itse homostelua vielä päässyt pelaamaan, mutta homohahmoja kyllä löytyy. 8D
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

jos D&D crackyaoita ei lasketa niin sitten en, en kylä oikeen haluaisikaan....^^'

joo kyllä ne minun puolesta saa miehiltä näyttää, tyhmintä on se ettei koskaan näe ukeja jolla olisi nätisti stailatut parta tai jotain. Miksiniitten kaikkien pitää aina näyttää tytöille? Don't get me wrong, girly ones are cute as well mutta vähän vaihtelua pliis
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

^ AMEN, sistaah.

Senkin olen muuten huomannut, että jos jossakin parituksessa on ihan perusbishi (ei siis mikään sänkikomistus tai 12-vuotias pikkutyttö) ukena, niin jotenkin joku osa fanikantaa tuppaa tekemään tästä perustyypistä tyttömäisemmän, kuin tämän oikeasti pitäisi olla. Tämä ärsyttää ainakin meikäläistä aika pahasti, en yhtään tykkää esim. "OH ME SO INNOCENT LITTLE VIRGIN!!11"-Hidanista. >___>

Koska HEI NIINQ DAAA. D:
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

onneksi onnistuin todistamaan piirtäessäni mangastyle!muotokuvia kavereistani että parrakkaistakin saa ihan super-ukejaXD

ei vittu ees mennä überuke!hidaniin. koska minua alkaa itkettää and not in a good way either. Aijon tästä lähtien piirtää Hidania vaan semenä. Piste.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Francis »

Mitä tapahtuu paritukselle jos toinen osapuoli kuolee? Mitä se yksin jäänyt tekee? Ottakaa vaikka suoraan sarjoista parituksia ja miettikää miten ne reagoi tollaseen.

Hei joo, toi kymysys on hieman angsti, mutta niin olen miekin nyt -.- Mene kuristamaan itseni kravattiin. aamen.
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Mitä tapahtuu paritukselle jos toinen osapuoli kuolee? Mitä se yksin jäänyt tekee?

Herättää sen toisen henkiin >:D

No, siitä toisesta tulee ihan nökö. Mä oon kirjoittamassa sellaista ficciä missä käy noin, saas nähdä onnistuuko se. Ja jos vaikka joskus julkaisen sen.. Siitä tulee kuitenkin kamala. Onhan kyseessä sentään lempiparitukseni Mansikka ja Kirsikka eli Renji ja Ichigo.


Ottakaa toi banneri käyttöön jos haluatte. Mä en pakota ketään sen käyttöön ^^
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Francis »

LittleSamurai kirjoitti:Mitä tapahtuu paritukselle jos toinen osapuoli kuolee? Mitä se yksin jäänyt tekee?

Herättää sen toisen henkiin >:D

No, siitä toisesta tulee ihan nökö. Mä oon kirjoittamassa sellaista ficciä missä käy noin, saas nähdä onnistuuko se. Ja jos vaikka joskus julkaisen sen.. Siitä tulee kuitenkin kamala. Onhan kyseessä sentään lempiparitukseni Mansikka ja Kirsikka eli Renji ja Ichigo.
Ja tuo ficci ei ole saanut vaikutteita siitä ropesta jossa Ichi melkein syö Rentun kun se sekoaa..? Se oli kyllä naminamia.

Angstaamiseni poikii paljon nättejä verikyllästeisiä kuvia eri parituksista. Namnamammaaannn.... :´P vois vaikka hetkeksi rauhoittua ja lakata käyttäytymästä kuin pienen pieni teiniangsti.

Jaa, minun vastaukseni tohon kysymykseen on että se toinen hajoilee aamuihinsa ja jotain tjsp x_x

Ota nyt mun viesteistä selvää.. ööh.
Kuva
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Eniliah kirjoitti:
Francis kirjoitti:Mitä tapahtuu paritukselle jos toinen osapuoli kuolee? Mitä se yksin jäänyt tekee?
Uken kohdalla sanoisin, että vuodattaisi paljon kyyneliä ja plus verta kun alkaa kunnon angstaus - ja mökötys kohtaukset, luonne muuttuu huomattavasti (tietenkin...). Riippuu millainen seme on, mutta joku voisi yrittää peitellä suruansa vaikka on oikeasti täysin murtunut.
Yksin jäänyt yrittää päästään turhaa ylitse koko jutusta, mutta ei pysty vaan syyttää vain koko ajan itseään toisen osapuolen kuolemasta.

Jotain tälläistä xD
En arvosta sellaista ettei pääsisi yli toisen kuolemasta. Täysin ylisynkkää ja nyyhkyä. Jokainen pääsee yli omalla tavallaan. Kaikki eivät pillitä enkä arvosta sellaisia, joissa vuodatetaan niin maan perkeleesti kyyneliä että atlantti ei riitä sille määrälle...Ja tällaista täysin ylimenevää angstausta en sulata. Miehillä on omia tapoja käsitellä suruja, voisi niitäkin ottaa huomioon. Kyllähän itketään yms mutta riippuu persoonasta.

Pidän miehen näköisistä miehistä, jotka ovat persoonallisen, ei naisellisen näköisiä. Piirrän ukeille by the way, partoja ; D Pukinpartoja <3
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Kuollaan yhdesä tai sitten toinen kuolee kostaessaan. Ei mitään moving on -crappia.
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Rinde kirjoitti:Kuollaan yhdesä tai sitten toinen kuolee kostaessaan. Ei mitään moving on -crappia.
Such a charming thing to say dear.

Itse uskon ihan pikkaisen tuohon moving on -crappiin. x3 Ainakin jos se lupaa mahd. yhtä hyvää/parempaa paria tulevaisuudessa. Ja siitä jos mistä kunnon angstit saadaan kun toinen vielä rakastaa sitä toista ja toinen on mustasukkainen kuolleelle ja saa semmoisiä "väärin olla mustasukkainen kuolleelle" -viboja.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Francis »

Aika usein ficeissä ja muissa homojorinoissa suhde on salainen. Rakastuneet tapaavat vain yön pimeinpinä hetkinä jne. Entäpä jos siis, vaikka joku tunnettu sarjissankari saisi kalloonsa kertoa esim. iskälleen ja äiskälleen "moi, tässä on mun uus poikaystävä, Naruto/Ichigo/mikä hyvänsä", niin miten vanhenmat/kasvattajat reagoisivat?

Ja miksi y.s.a.k on suosituin fan club? ;DD

Höhöö, tässäpä siis uusia kymysyksiä. Kysymys tuli mieleen kun keskustelin yhden ampparikamuni kanssa kuinka hän kertoilisi mammalleen tyttöihastuksestaan, jos he alkaisivat seurustella.

Ja sitten uutisissa Bleach spoileriaaa.
Spoileri, maalaa nähdäksesiEi tartte olla kovin hyvä mielikuvitus että parittaa Ichiä ja Jawssia (sori Renji, mutta sun kultsipupu pettää sua), kun Ichi varmaan seuraavaksi alkaa laukoa "Pelastan.. GRIMMJOWIN!!"-lauseita sinne "pelastan Rukia" ja "pelastan Inoen" lauseiden sekaan.. ;D Se on tosi nättiä kun Ichi pelasti Jawssin.. Toivottavasti ne alkais tehdä edes viides minuutiksi yhteyistyötä ja toivottavasti herra Irvileuka ei kuole!! 8x
Kuva
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Francis kirjoitti:Ja sitten uutisissa Bleach spoileriaaa.
Spoileri, maalaa nähdäksesiEi tartte olla kovin hyvä mielikuvitus että parittaa Ichiä ja Jawssia (sori Renji, mutta sun kultsipupu pettää sua), kun Ichi varmaan seuraavaksi alkaa laukoa "Pelastan.. GRIMMJOWIN!!"-lauseita sinne "pelastan Rukia" ja "pelastan Inoen" lauseiden sekaan.. ;D Se on tosi nättiä kun Ichi pelasti Jawssin.. Toivottavasti ne alkais tehdä edes viides minuutiksi yhteyistyötä ja toivottavasti herra Irvileuka ei kuole!! 8x
Spoileri, maalaa nähdäksesiÄlkää sanoko sitä Jawssiks, siitä tulee liikaa mieleen Tappajahai xDD Se on Grimmy~ Ja joo, GrimmIchi on naminaminaminami ^^
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Francis »

Mirha kirjoitti:
Francis kirjoitti:Ja sitten uutisissa Bleach spoileriaaa.
Spoileri, maalaa nähdäksesiEi tartte olla kovin hyvä mielikuvitus että parittaa Ichiä ja Jawssia (sori Renji, mutta sun kultsipupu pettää sua), kun Ichi varmaan seuraavaksi alkaa laukoa "Pelastan.. GRIMMJOWIN!!"-lauseita sinne "pelastan Rukia" ja "pelastan Inoen" lauseiden sekaan.. ;D Se on tosi nättiä kun Ichi pelasti Jawssin.. Toivottavasti ne alkais tehdä edes viides minuutiksi yhteyistyötä ja toivottavasti herra Irvileuka ei kuole!! 8x
Spoileri, maalaa nähdäksesiÄlkää sanoko sitä Jawssiks, siitä tulee liikaa mieleen Tappajahai xDD Se on Grimmy~ Ja joo, GrimmIchi on naminaminaminami ^^
Spoileri, maalaa nähdäksesiSe on jotenkin juuttunut jo suuhun se sana xP Tappajahai-arrancar! Yaarr! Pakko piirtää kuva siitä "Jaws"-julisteesta :o Meni hieman offiksi taas x3
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Mirha kirjoitti:
Spoileri, maalaa nähdäksesiÄlkää sanoko sitä Jawssiks, siitä tulee liikaa mieleen Tappajahai xDD Se on Grimmy~ Ja joo, GrimmIchi on naminaminaminami ^^
Francis kirjoitti:
Spoileri, maalaa nähdäksesiSe on jotenkin juuttunut jo suuhun se sana xP Tappajahai-arrancar! Yaarr! Pakko piirtää kuva siitä "Jaws"-julisteesta :o Meni hieman offiksi taas x3
Spoileri, maalaa nähdäksesiJawssi on kyl aika hai xD NÖYYYY, ICHIGOOOO, WHAT HAVE U DONE!! Mun mansikkakirsikkaunelmat meni nyt ihan hedelmäsalaatiksi 8<
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Francis »

Noniin, kaikki joilla on deviantart-tunnukset, painukaas nyt kiltisti ilmottautumaan devan Y.S.A.K osioon ;D Siellä on piirustusaihe, joka voi koskea myös asiasta kiinnostuneita foorumilaisia: http://ysak.deviantart.com/


Sininen pukee Jawssia :`D HUGE SPOILERI OMGLOLOL!! TOI ON JAWSSIN MIEKAN VAPAUTUS D:
Kuva
Vastaa Viestiin