Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Vastaa Viestiin
Avatar
Aya-san
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 558
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:15
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aya-san »

Ave-chan kirjoitti:
Aya-san kirjoitti:Zoro/Sanjia, kelpaisko doujinshit? ;o Niitä löytyisi 8)
OI KYLLÄ

Viitsitkö uploadata vaikka YSI:iin ja pistää linkkiä tänne, jooko? :3~
Uukkei, mäpä hoidan ne sinne ^^ Ennen tiesin yhden paikan jossa oli niistä doujinsheja oikeasti kasapäin, kunhan löytäisi vaan sen paikan uusiksi...rajua kun Faken piirtäjä oli tehnyt pari doujinshia sinne, mutta se tyyli oli juuri sopivan asenteellista x33

http://www.arigatomina.com/downloads/dj ... index.html
Täällä on pari, mutta niitä ei ole sitten käännetty. Tulevat normaalivauhtia, ei mitään huippunopeaa muttei kovin matelekaan.
Kuva
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

Liityn. Shounen-ai ja Yaoi on söpöä^.^

Parhaita:
EdxRoy
Kakairu
Sasunaru
SanjixZoro
EdxHeiderich
Kuva
Kuva
roxor
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 11:18

Re:

Viesti Kirjoittaja roxor »

~
Viimeksi muokannut roxor, Ma Kesä 02, 2008 01:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re:

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Ave-chan kirjoitti:
Aya-san kirjoitti:Mutta Aizen huijasi ennen kaikkia hissukkanörde-setäimagollaan! Nyt hän on pedofruittari joka lilluu geelissä... <3 Hän paneskelee armeijaansa, got it? 8) Ei se mitään vakiopanoa tartte kun valitsee aina tykkääkö tänään vähän muhkummasta vai luuperseestä.
TOISET TYKKÄÄ MUHKUMMASTA

:´D kyllä sä osaat asiat ilmaista.



I have done shounen-ai o___0 Mitenköhän oon tohon suostunut. Vaikka tuskin kosketaan toisiamme :D Se on Animecon-satoa.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
circol
Keiji-san
Keiji-san
Viestit: 1184
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 19:29
Paikkakunta: Quakenet & Ircnet

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja circol »

Nostetaanpa tää taas ylös.

Kuva
Kuva
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Francis »

Ompas kuollutta. En ole kai pariin kuukauteen käynyt täällä.. Noh. Y.S.A.K on ainut syy edes (muutaman henkilön ohella ;O) käydä edes täällä kuppaisessa kolossa naukumassa >:D

Eloa pirttiin! Olen keksinyt taas liudan hölmöjä kysymyksiä ;] Kuten: Miten on kaksosten paritus? Tai henkilöiden ylipäätään jotka näyttää samalta? Pitääkö paritusten olla kuin yö ja päivä?

Yritän myös olla aktiivisempi DA-Y.S.A.K:n suhteen ._.

Kauniita miehiä:

Hopeinen aurinkojumala
Kahlittu merenmies
Vesikaunismies
Uhkaavaa.
Ruusu.
Sirius.
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Francis kirjoitti: Miten on kaksosten paritus? Tai henkilöiden ylipäätään jotka näyttää samalta? Pitääkö paritusten olla kuin yö ja päivä?

Hmm..... samannäköiset on kiva juttu. kaksosetki siis menis, en vaan keksi nyt yhtään sellasta kaksosparitusta joka olis ihan otp:tä (koska en tykkää Hitachiincestistä). Siksi tykkään Uchihan pojista niin paljon, mielellään vielä silleen et Sasuke on jo 15+, että ne oikeasti näyttää ihan samalta. Ja Sharinganit päällä vielä, ooh baby.

Muita tälläsiä on vaikka joku AthShinn GSD:stä, paritus on muuten ihan egh mutta kun niitten ulkonäöt matchaa niin hyvin

Tottakai vastakohdatkin voivat täydentää toisiaan oikein buenosti *coughKakuHidancough* ja complementary colours on aina ilo silmälle. Hyvä esimerkki vaikka Renji ja Pyykkis, toinen on sellanen tatuoitu väriläiskä ja toinen sellanen geishasiisti. Samasta syystä SDK:n Hotaru ja Akira, jääelementtiä käyttävä, kylmä, asiallinen ja pedantti x airhead tulielementinkäyttäjä on hawtness. Tai SuiSaiSui, kun Sai on mustavalkonen ja Suigetsu sellanen siniharmaaX'D

vähänkö tipuin aiheesta, mutta hei, värioppi on seksikästä
Yritän myös olla aktiivisempi DA-Y.S.A.K:n suhteen ._.
onneks mä autan spämmäämälläXD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

Francis kirjoitti:Miten on kaksosten paritus? Tai henkilöiden ylipäätään jotka näyttää samalta? Pitääkö paritusten olla kuin yö ja päivä?
Kyllä samannäköisetkin paritukset menee, mutta enemmän minua viehättävät vastakohdat. Ne kun täydentävät toisiaan ja sitä on mielenkiintoisempaa lukea/katsoa. Samannäköisyys haittaa vähemmän silloin jos esim. juuri kaksoset ovat luonteeltaan täysin erilaisia, vaikka näyttäisivätkin samalta.
Y.S.A.K. - Metallimusiikki F.C. - Hatake Kakashi F.C. - // J-Rock ~ FC//
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Francis »

Saako mies olla rujo? Sellainen kovia kärsinyt kovis rukkanen... Ei sieltä bishyimmästä päästä. Saako sellaista parittaa? Saako siitä edes puhua 83 Ja jos osaisin selittää ja tämä aihe on kai jo käyty, mutta vetoan UUSIIN jäseniin jotka ei ole saaneet käydä tätä aihetta xD Toistan itseäni kuin papukaija kun vässyttåäää.

Minusta rujot ukkelit on aivan ihania. Ei saa siis olla sellainen lihasmöykky, ne ällöttää minua. Mutta esim. joku laiha, kapeakasvoinen arpi-cooli ukkeli. Naminamnam. Kuvikuviaa saa laittaa.

Katsoin viime yönä Liikkuvan linnan ja Hauru on NAM <3__<3 (edelleen, onhan se AINA ollutkin..)
Kuva
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

^ TOTTAKAI SAA. <3 <3 <3 <3

Rujot nallekarhu uroot on sieltä parhaimmasta päästä. \o/ Sänki saa joissakin tapauksissa meikäläisen sukat pyörimään. <3 Eikä lihaksetkaan haittaa... kunhan ei mene sinne DBZ osastolle niin kaikki on hyvin. <3

Rujot miehet sopivat oikein hyvin nättipoikien sekaan. <3 <3 <3
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Sham
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 884
Liittynyt: Ti Syys 13, 2005 21:34
Viesti:

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Sham »

Rujoissa miehissä ei ole kerrassaan mitään vikaa, itse asiassa pidän sellaisista tietyllä tavalla enemmän kuin ylibisheistä 15-vuotiaan näköisistä "miehistä". Edes jonkinlainen realismi on ihan kivaa vaihtelua, vaikka ei niissä nättipojissakaan edelleenkään mitään vikaa ole ^^



Onko kukaan muuten lukenut Anne Ricen vampyyrikirjoja? Ne ovat slashin kannalta (ja muutenkin!) ihan loistavia, miespuolisten henkilöiden väliset suhteet ovat niin... moniulotteisia, ettei melkein tarvitse edes mielikuvitusta käyttää saadakseen niistä jotain siinäkin mielessä irti 8D Tosin itseäni ne kiinnostavat muistakin syistä. Tai ainakin niin yritän itselleni uskotella.
Prove me that you're not a fool, walk across my swimming pool

Y.S.A.K - Akatsuki FC - Gaara FC - Neji FC - J-rock FC - Sasuke FC - Suigetsu FC - Deidara FC - FMA FC - Gray FC
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Sham kirjoitti:


Onko kukaan muuten lukenut Anne Ricen vampyyrikirjoja? Ne ovat slashin kannalta (ja muutenkin!) ihan loistavia, miespuolisten henkilöiden väliset suhteet ovat niin... moniulotteisia, ettei melkein tarvitse edes mielikuvitusta käyttää saadakseen niistä jotain siinäkin mielessä irti 8D Tosin itseäni ne kiinnostavat muistakin syistä. Tai ainakin niin yritän itselleni uskotella.
Lestat <3 Omistan ne kaikki ^^

Tein tällaisen:

Kuva (tai reunoilla) Kuva

Onko ihan shittycrappy, vai otetaanko käyttöön? Jos joku osaa tehdä hienomman niin tehkää ihmeessä! Voidaan vaikka pitää sitten äänestys mikä on hienoin, ja tota käyttää siihen asti.
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Francis »

Littlis-siskoni, kyllä noi on hienoja ;o Olet saanut noi hiukset ihanasti ja tollainen virnuileva bishyn suu on ehkä parempi julkisuuskuva y.s.a.k:ille kuin..penis miekkailu? Emt O_o"

Maumauauauua! Ei saa puhua Lestatista kun mie en ole paikalla <3__<3 Sitä ukkelia en varmaan ikinä kyllästy fanittamaan! ööh, milloin edes luin ekan kerran Anne Ricen kirjoja..? Taisi olla muutan ala-asteella xD Ei ihme, että olen tälläinen!
Offina vielä, että yksi syy miksi pidän nykyään lyhyitä hiuksia on se, että minua hermostutti kun yksi kaveri koko ajan hoki että näytän Lestatilta niiden pitkien kutrien kanssa ._. En MIE voi näyttää bishyltä! ;_;

Oletteko ropettaneet s-a tai yaoi peliä?
Kuva
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Francis kirjoitti:
Oletteko ropettaneet s-a tai yaoi peliä?
OLEN!! :D:D:D:D::D:D:D:D:D:DD
Francis kirjoitti:Littlis-siskoni, kyllä noi on hienoja ;o Olet saanut noi hiukset ihanasti ja tollainen virnuileva bishyn suu on ehkä parempi julkisuuskuva y.s.a.k:ille kuin..penis miekkailu? Emt O_o"
Höh, mä kun luulin että sä tunnistaisit mistä oon ton pöllässyt. Kun rupesin miettimään että minkähän siihen ottais ja ei voi kuitenkaan vapaasti kopioida tohon ilman että loukkaisi tekijänoikeuksia niin aattelin sitten ottaa omasta työstä. Tosin toikin on vähän möllerö, mutta paras minkä saa aikaan keskellä yötä.

Francis kirjoitti: Offina vielä, että yksi syy miksi pidän nykyään lyhyitä hiuksia on se, että minua hermostutti kun yksi kaveri koko ajan hoki että näytän Lestatilta niiden pitkien kutrien kanssa ._. En MIE voi näyttää bishyltä! ;_;
Nokunsänäytit :D Piste. Ja sitten kun sait silmälasit niin näytit Komuilta.

Ja nyt näytät Mistress Roadilta kun sulla on lyhyt (ja kun se on aamulla pystyssä). Vielä mä sulle teen cossiasun, parasta käyttää.
Eikös mulla oo hyvä sisko kun se on muuntautumiskykyinen :D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Francis
Vastarannan kiiski
Vastarannan kiiski
Viestit: 1094
Liittynyt: To Elo 12, 2004 17:43
Paikkakunta: Outlands

Re: Y.S.A.K. ~ Yaoi ja Shounen-Ai-Klubi

Viesti Kirjoittaja Francis »

LittleSamurai kirjoitti:
Francis kirjoitti:
Oletteko ropettaneet s-a tai yaoi peliä?
OLEN!! :D:D:D:D::D:D:D:D:D:DD
Francis kirjoitti:Littlis-siskoni, kyllä noi on hienoja ;o Olet saanut noi hiukset ihanasti ja tollainen virnuileva bishyn suu on ehkä parempi julkisuuskuva y.s.a.k:ille kuin..penis miekkailu? Emt O_o"
Höh, mä kun luulin että sä tunnistaisit mistä oon ton pöllässyt. Kun rupesin miettimään että minkähän siihen ottais ja ei voi kuitenkaan vapaasti kopioida tohon ilman että loukkaisi tekijänoikeuksia niin aattelin sitten ottaa omasta työstä. Tosin toikin on vähän möllerö, mutta paras minkä saa aikaan keskellä yötä.
Kyllä mie tunnistinkin. Se on Silvenin leuka (kävin tarkitamassa kumman leuka se oikein oli devassa xD).

Joo, ei puhuta mun hiuksista kun alkaa nolottamaan ja mie en halua cossata kun näytän kanapperseestä jokatapauksessa.. -.-

Mietin muutan vähän aikaa missä sie olet yaoita, mutta sitten muistin sen humaltuneen Cilicen syrjähypyn xD
Kuva
Vastaa Viestiin