Uchiha Sasuke -FC

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Uchiha Sasuke -FC

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Psst, tässä topicissa saattaa olla jotain spoilaavaa tekstiä!

Jos fanitat Narutosta tuttua Uchiha Sasukea tai pidät kyseisestä hahmosta, tervetuloa vain tänne! o/

Info:

Uchiha Sasuke on poika, joka menetti jo hyvin pienenä koko klaaninsa isoveljensä Itachin tappamana. Sasuken ainoa syy elää on kostaa isoveljelleen klaanin tappamisesta. Sasuke harjoittelee paljon, jotta hän voisi vanhempana tappaa Uchiha Itachin.

Sasuke on Uzumaki Naruton ja Haruno Sakuran kanssa samassa ryhmässä ja heidän opettajanaan on Hatake Kakashi. Hän näki Naruton aluksi pelkkänä luuserina, mutta hänen kehittyessään ja tullessaan vahvemmaksi, alkoi Sasuke arvostamaan häntä ja heistä tuli pahimman luokan kilpailijoita. Heistä tuli myös toistensa parhaat ystävät, mikä ei välttämättä kerro kovin paljon, koska kummallakaan ei ole montaa ystävää. Naruto mahtaa olla Sasuken ainut ystäväksi laskettava ihminen. Ryhmänsä kanssa Sasuke kokee paljon eri asiota, mutta asiat eivät kuitenkaan ole niin hyvin kuin luulisi.

Sasuke vaikuttaa vahvasti vasenkätiseltä, tosin hän käyttää välillä oikeaa kättäänkin kirjoittamiseen, joten Sasuke saattaa olla kaksikätinen.

http://www.naruto.fi/wiki/?title=Uchiha_Sasuke

Uchiha Sasuke -FC:n jäsenet:

Wendy
Eniliah
karasu-
Kewashii
Blue_Hill-san
Lucy
everfree
Sham
Brawler
Sani
Arbiter-
Manteli
Sasuke-Gaara
Sabu-chan
Anrica
Cacuge-
Jemelo
Nemineko
Sasuke95
eend
Mallusaurus
Viimeksi muokannut Wendy, Pe Marras 12, 2010 17:56. Yhteensä muokattu 20 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Tottakai se on molemminpuolinen koska lapsinero osaa kaikkea. Tuotanoin.. anteeksi. Oli pakko. En nyt tiedä liittyisikö Sasken fanittajiin iloisiin koska... koska...

En fanita sitä. o_o''
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

karasu- kirjoitti:Tottakai se on molemminpuolinen koska lapsinero osaa kaikkea. Tuotanoin.. anteeksi. Oli pakko. En nyt tiedä liittyisikö Sasken fanittajiin iloisiin koska... koska...

En fanita sitä. o_o''
No, ei ole pakko, jos et halua.. ^^; Editoin aloitusviestiin, että tähän voi liittyä, jos pitää kyseisestä hahmosta (fanittaa ei tarvitse, pääasia, että pitää hahmosta. ^^ ).
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Wendy kirjoitti:
karasu- kirjoitti:Tottakai se on molemminpuolinen koska lapsinero osaa kaikkea. Tuotanoin.. anteeksi. Oli pakko. En nyt tiedä liittyisikö Sasken fanittajiin iloisiin koska... koska...

En fanita sitä. o_o''
No, ei ole pakko, jos et halua.. ^^; Editoin aloitusviestiin, että tähän voi liittyä, jos pitää kyseisestä hahmosta (fanittaa ei tarvitse, pääasia, että pitää hahmosta. ^^ ).
Okei. Anteeksi hämärä viesti. : D liityn mukaan. :3
Kewashii
Rookie
Rookie
Viestit: 51
Liittynyt: La Joulu 09, 2006 01:59

Viesti Kirjoittaja Kewashii »

p
Viimeksi muokannut Kewashii, To Huhti 07, 2011 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Jottei tässä topicissa olisi hiljaista, niin voisin kysellä fan clubilaisilta; Miksi pidätte tai fanitatte Sasukea?

Itse pidän.. tai sanoisinko fanitan Sasukesta sen takia, ulkonäön lisäksi, kun hän ei ole esimerkiksi Naruton lailla ylienerginen ja hössöttävä persoona (Noo.. jotkut ylienergiset ja hössöttävät persoonat ovat hauskoja). Pidän Sasuken tyynestä ja hiljaisesta luonteesta. Sasuke on ollut alusta asti lempihahmoni silloin, kun aloin seuraamaan Narutoa. Äh, en osaa selittää, miksi pidän Sasukesta.. tuossa tuli niitä "tärkeimpiä" asioita.

Btw, tänne saa postailla Sasuke-aiheisia fanartteja, -ficcejä ja AMV:itä. ;'D
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Mä käyn vielä sisäistä keskustelua itseni kanssa liitynkö vai en, en oikein tiedä tykkäänkö Sasukesta vai en, mutta jostain syystä mulla on kummallinen ja paha obsessio piirtää sitä koko ajan.... Tykkään Sasuken hiuksistaXD
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Rinde kirjoitti:Mä käyn vielä sisäistä keskustelua itseni kanssa liitynkö vai en, en oikein tiedä tykkäänkö Sasukesta vai en, mutta jostain syystä mulla on kummallinen ja paha obsessio piirtää sitä koko ajan.... Tykkään Sasuken hiuksistaXD
Sasuken hiukset ovat kivat. ^___^;
Ja minulla Sasukea taitaa tulla eniten piirrettyä kaikista Naruto-hahmoista - teen hänestä nopeita suttauksia useimmiten koulussa. XD
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Onhan se Saske aika cooli tyyppi joten jos pääsis mukaan...? Ja varmistaakseni tämän, aiheutan naispuolisille käyttäjille nenäverenvuodon...;)

http://www.deviantart.com/deviation/46542513/
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Lucy
Assassin
Assassin
Viestit: 1211
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 23:23
Paikkakunta: Aperture Science Enrichment Center

Viesti Kirjoittaja Lucy »

OMG.. en edes tajunnut että tänne foorumeille on perustettu FC osio XD olen vain seuraillut kaukaa narutofanin klubeja.. kielimuuri on ollut hiukan esteenä..

saanko liittyä? ^^ Sasuke on ollut ihkutuskohteeni jo vaikka kuinka kauan ja on edelleenkin se lempihahmoni kaikkien animehahmojen joukosta. Oikeastaan Sasuken takia narutoa aloin seuraamaankin. Luin joiltain sivuilta Sasuken menneisyydestä ja ajattelin että onpa hemmetin mielenkiintoinen tyyppi.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Lucy kirjoitti:Oikeastaan Sasuken takia narutoa aloin seuraamaankin.
Minäkin aloin oikeastaan tuosta syystä seuraamaan Narutoa. ^__^;
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
everfree
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
Viestit: 546
Liittynyt: To Touko 05, 2005 18:36

Viesti Kirjoittaja everfree »

haluun kans liittyä^^ tykkään sasken tyylistä <; se on nii komia ja salaperääne ja nero <3
Kuva
Kiitus, Valvoja89 <:

~I won't let you be alone<3~
Avatar
karasuka
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 628
Liittynyt: Ma Syys 19, 2005 08:39
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karasuka »

Wendy kirjoitti:Jottei tässä topicissa olisi hiljaista, niin voisin kysellä fan clubilaisilta; Miksi pidätte tai fanitatte Sasukea?
Yhyy, älä kysy noin vaikeita ;P

Mulla on Sasukeen viha-rakkaus-suhde. : D toisaalta tekee aina mieli vaan ottaa se syliin ja sanoa että kaikki järjestyy. Toisaalta taas haluan pieksää sille järkeä päähän. Ensinnäkin. Säälin sitä. Raukkaparka on vain niin sokea oman kostonhimonsa takia, ettei näe sitä minkä pitäs ton ikäselle olla se tärkein juttu. Mutta sitten, jos se on niin nerokas lapsi, niin miksi oi MIKSI se kuitenkin tanssii Itachin pillien mukaan?

:/ siitähän on tullu vaan tappokone. Isoveljensä jäljennös. Mutta mie vaan toivon et siel jossakin on yhä tallella se omalla tavallaankin hellyyttävän ärsyttävä Sasuke josta mä satun vain pitämään.

Ennen kaikkea, yksi ehdottomista lempihahmoistani. (vaikka viha-rakkaus-suhde mulla siihen onki :'D)

Jotain tällasta. Mä olin joskus filosofoinu asiaa johonki topicciin mut en nyt muista mtn.


http://www.deviantart.com/deviation/469 ... _scale%3A5
http://www.deviantart.com/deviation/466 ... _scale%3A5
http://www.deviantart.com/deviation/447 ... _scale%3A5
http://www.deviantart.com/deviation/355 ... _scale%3A5

siinä pari kuvaa. :3
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Hienoja Sasuke-kuvia olet laittanut karasu-. ^____^
Deviantartista löytyykin paljon Sasuke-fanarttia. Viimeisessä kuvassa on hyvä takakuva Timeskip Sasukesta, onpahan siitäkin apua cossipuvun teossa. ^^:

---------------------------
Kun kerta tuo Naruto Shippuuden alkoi, niin mitä mieltä olette Sasuken uudesta lookista?

Minusta se on upea, vaikka jotkut ovatkin sanoneet sen näyttävän homolta tuossa lookissa. Sasuke näyttää söpömmältä ilman Konohan otsapantaa ja katana on kiva lisäys hänen asusteeseen. n____n

Hn, täällä on ollut aika... hiljaista, mutta kyllä se siitä kun tänne liittyy enemmän ihmisiä joskus lähitulevaisuudessa (jos edes silloinkaan). : > *yrittää silti pitää tätä fanklubia pystyssä*
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Vastaa Viestiin