Kankurou FC

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Linkei ja lumpui lisätty!

Ah, nostalgiaa, toi Rostin kuva inspasi minua aikoinaan tekemään lisää Kankurou-fanikuvia. Se on edelleen hieno.

Mitä Kankuroun menneisyyteen tulee, jotenkin epäilen että Kishi jättää kishimäisesti koko jutun kertomatta. Luulen että jos siitä jotenkin saa tietää niin se on animen kirjoittajien kädestä.
Spoileri, maalaa nähdäksesiJa jos ne animen tekijät on kaiken ton Deidaran ja Gaaran taistelun pikkunikkaroinnin ja muun viivyttelyn jälkeen jättäneet tarttumatta tilaisuuteen pitkittää sarjaa pidentämällä Kankuroun ja Sasorin matsausta, olen hyvin, hyvin pettynyt.
Kankuroun nukeista mieluisin lienee Kuroari. En ole ihan varma miksi, ehkä juuri sen jönssimäisyyden takia. Ja sen käyttötarkoituksen takia.
Spoileri, maalaa nähdäksesiSanshouo näyttää jotenkin epäkäytännölliseltä eikä sen hyökkäyksiä näytetty... Joten bleh.
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Niistä nukeista sen verran että kun en ole
Spoileri, maalaa nähdäksesivielä nähnyt sitä uusinta nukkea animessa, en voi antaa vielä lopullista päätöstä.
Mutta jos Karasun ja Kuroarin väliltä sais valita niin ois se varmasti Karasu. Siinä on enemmän aseita ja se on siistimmän näköinen. Kuroarikin on myös hieno ja käytännöllinen nukke, mutta sillä on liian yksinkertainen tehtävä, eli vastustajien vangitseminen. Karasu on taistelutyypin nukke.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Zomgelollero, luulin että tämä olisi ollut vain sellainen "Haw haw, made u look lolz!" -tyyppinen vitsi, mutta tämäpä olikin totta: Kankuroun näkee paidatta ja hatuitta Shippuudenin alkutunnarin aikana.

Klikkaa minua!

Siellä se oli, tosin toooooodella ovelasti ylösalaisin laitettuna. Vaudeveijaa.
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Viittaperkele kirjoitti:Zomgelollero, luulin että tämä olisi ollut vain sellainen "Haw haw, made u look lolz!" -tyyppinen vitsi, mutta tämäpä olikin totta: Kankuroun näkee paidatta ja hatuitta Shippuudenin alkutunnarin aikana.

Klikkaa minua!

Siellä se oli, tosin toooooodella ovelasti ylösalaisin laitettuna. Vaudeveijaa.
Juu, niinpä näyttää! Olen itsekin ihmetellyt että miksi tuo kuva on ylösalaisin, ja mikä sen idea ylipäätänsä on?! Mutta nythän se selvisi. Mikähän tuolla Kankurolla muuten on tuossa kuvassa kainalossaan? Oiskohan se jonkin näköinen nuken osa tai joku sinne viittaava?

Kiitoksia kuitenkin viittaperkeleelle, kun jaksoit selvittää tuonkin mysteerin. :P
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Jaa.
Spoileri, maalaa nähdäksesiMutta tulevaisuudessa näette hänet ilman hattua, maaleja, paitaa, karasua, kuroaria....
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

@ Tonnikala

Toki, mutta se ei tarkoita etteikö näistä pienemmistäkin hömpötyksistäkin voisi nauttia. Sitäpaitsi, turhien asioiden tietäminen on kivaa 8 D
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Juujujuu, en minä sitä. tuo viestini oli lähinnä sellainen "Ahaa..."
Tietopankki chibi-kankurosta!
Kuva
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Tässä on Kankuron ääninäyttelijä, Yasuyuki Kase. Melko *öhöm* näköinen on..

Mitäs mieltä muuten olette hänen äänestään? Minusta se sopii hänelle erittäin hyvin.

Mukavaa nähdä Shippuudenissa vähän Kankkuakin. Ensi jakso tulee olemaan jännä, jos Sasorin ja Kankuron taistelusta on tehty vähän pitempi versio kuin mangassa.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Höm, on siinä miestä joo.. Mutta ei paha, ei!
LoneWolf kirjoitti:Mitäs mieltä muuten olette hänen äänestään? Minusta se sopii hänelle erittäin hyvin.
Miljoonas ei vaan kymmenesmiljoonas kerta kun tämän sanon, mutta sanon silti. Ihana ääni. Kivasti menee matalalle ja aina olen ihan ":]", kun lopussa kuuluu "-jan". Ah. Sanoin sen taas. Tulisin nytse seuraava Shippuuden-jakso,
silloin on kivaa.
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

Eipä harmi vaan ihan hirveän monessa sarjassa ole tuo Kase, mitä nyt vain parista hassusta sarjasta sen bongannut eikä Anime News Networkinkaan mukaan heebo ole ainakaan kovin merkittävissä rooleissa. Mutta Zettai Shounenissa oli kyllä nauru herkässä -- Kasella oli siinä täysin päinvastainen rooli kuin Narutossa. Tyyni, sivistynyt nuori aikuinen : D

Mitä siihen taisteluun tulee, olen hyvin pettynyt jos sitä ei ole pidennetty. Se on öbaut kaikkein eniten odottamani asia Shippuudenissa `3´
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Ihana ääni, varsinkin ekassa jaksossa. Kun se sutuu, se on parhaimmillaan! Ja tuo actori.....näyttää häneltä. -_-"
Kuva
Avatar
Viittaperkele
Surkastuma
Surkastuma
Viestit: 1259
Liittynyt: La Loka 16, 2004 13:45
Paikkakunta: No mie oon täällä jossai....

Viesti Kirjoittaja Viittaperkele »

No niin lapset, kaikki yhdessä:

KYAAAAAAAAA'AAAAAAA'AAA- *hengenveto* -AA.

Eikö Sanshouoo vai miten sen nyt kätsyimmin vääntäisi ollutkin suhteellisen näppärä? Hyvinhän ne animenvääntäjät sen veti, kerkesin jo pelästyä : D

Ja zomgelollero, kukas se nyt olikaan... Kantaroo? Kanpachi?
Kuva
Avatar
AlveAnn
Genin
Genin
Viestit: 190
Liittynyt: To Helmi 08, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja AlveAnn »

Henki menee, jos vielä teen noita "Kyaaaahh!"- juttuja. :S Kerkesinkin jo hehkuttaa tuolla uusimman Shippuudenin topikissa, mutta vielä kerran. Kankuron tappelu oli hyvväää katsottavaa. Ja Kankuro ilman lakkia ja maalauksia..! :--)
Viimeksi muokannut AlveAnn, Ma Kesä 18, 2007 10:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuli vapina.

Hinata/Kankuro/Gaara/Akatsuki/Otonin/Suigetsu/Deidara - FC
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Ihme kun tätä ei olla vielä hehkutettu, eli Kankuron uusi nukketekniikka, Dokukiri Tsuyoku, Baribari Shikaku Rengatsu, enkuksi Poison Fog, Blind Spot Destroyer. Aluksi vähän myrkkykaasua ja sitten pirunmoinen sade piikkejä. Mitäs piditte? Minusta melko siisti, siinä yhdistyy kätevästi sokeutus, myrkyttäminen ja damagen tekeminen. Erittäin kätevää.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

LoneWolf kirjoitti:Ihme kun tätä ei olla vielä hehkutettu, eli Kankuron uusi nukketekniikka, Dokukiri Tsuyoku, Baribari Shikaku Rengatsu, enkuksi Poison Fog, Blind Spot Destroyer. Aluksi vähän myrkkykaasua ja sitten pirunmoinen sade piikkejä. Mitäs piditte? Minusta melko siisti, siinä yhdistyy kätevästi sokeutus, myrkyttäminen ja damagen tekeminen. Erittäin kätevää.
Melkein mikä tahansa vihollinen menisi maahan tuosta. Se on hieno ja kiero temppu: Jos selviydyt sumusta, niin entäs senbon-neuloista?
No mikäs on teidän mielipiteenne Sanshousta, tuosta ihanasta pikku liskoksta?
Kuva
Vastaa Viestiin