Hitsugaya-taichô -FC

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Minä ainakin seurailen mangaa, en ole ihan paria uusinta varmaan lukenut, mutta luen kuitenkin aktiivisesti ^^ En ole ennen fillereiden alkua lukenut, mitä nyt olen pari mangaa ostanut (12, 15, 16).

Waa, saan varmaan synttärilahjaksi tuollaisen ihanan Hitsu-pehmolelun ^^ Äidillä oli kyllä vähän "Et voi olla tosissas"-ilme, mutta se on sivuseikka :P

Edit: Faniklubimme on muutes saavuttanut maagisen kymmenen jäsenen rajan *taputuksia*

Editto: Tsekkailin muuten, mille faniklubeille me pärjätään ^^ No ok, Y.S.A.K. vei tietty voiton mutta... Me ollaan jaetulla neljännellä ^^ Meidän edellä on vain edellämainittu, Akatsuki -FC ja Gaara -FC ^^ Parilla muullakin oli kymmenen, esim. Tentacle Lairilla. Tai no, Yuri-höskällä ei ollut listaa, joten ne diskattiin :P
Kuva
Avatar
Uraha
Genin
Genin
Viestit: 176
Liittynyt: La Helmi 24, 2007 23:31
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Uraha »

Ohhoh en olisi uskonut, sillä liityin itsekkin tähän FC:eehen vasta. Mahdoinko minä olla juuri se kymmenes vai? ^^
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Uraha kirjoitti:Ohhoh en olisi uskonut, sillä liityin itsekkin tähän FC:eehen vasta. Mahdoinko minä olla juuri se kymmenes vai? ^^
Todennäköisesti olet.

Vastauksena tuohon "luetko Bleach-mangaa" -kysymykseen, vastaus on ei.[/i] Ei pahemmin kiinnosta, kun oon nyt tuota Narutoa seuraillut, ja sen ettiminen milloin mistäkin on kauhean vaivalloista. Miljoona ja kaks chapua jäljessä nykyistä, niin ei millään tunnu löytävän tarpeeksi aikaa lukea. Eli kiitos, mutta ei kiitos. Ei niin, että toinen olisi parempi toista, en vain yksinkertaisesti jaksa kiinnostua sen lukemisesta.

Eli jos aiot kirjoitella mitä ihmeellistä ja suurta Hitsulle ja kumppaneille mangassa tapahtuu, voit varmaan ystävällisesti laittaa ne spoiler-tageihin, jotteivat ihmiset vahingossakaan spoilaisi itseään ^^
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

Juu! Luen luen! Uusin chapu tulee aina luettua kun on saapunut! ^^ Kahta mangaa vaan luen ja toinen on Bleach.. Omistanpas minä sitten pari kirjaa (15 ja 16)
Waa, saan varmaan synttärilahjaksi tuollaisen ihanan Hitsu-pehmolelun ^^ Äidillä oli kyllä vähän "Et voi olla tosissas"-ilme, mutta se on sivuseikka :P
Sittenhän meitä on jo täällä kerhossa kolme jotka omistaisi Hitsu-taishou pehmon ^^ (jos nyt tarkotit semmosta mikä on Ave-chanilla <3)
Kuva
Avatar
Uraha
Genin
Genin
Viestit: 176
Liittynyt: La Helmi 24, 2007 23:31
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja Uraha »

Kun tässä olen tuota manga puolta lueskellut niin varmistaisinv ielä seuraavanlaisen asian, että tuleeko uusin chapu joka viikko?

Mistäs nuita Hitsugaya pehmoleluja voisi tilata mahdollisimman halvalla?
Ja itse en omista yhtään Bleach mangaa. ( kaupasta ostettua )
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

tuleeko uusin chapu joka viikko?
Riippuu siitä että mistä lukee... kun itse lukemastani paikasta ne tulee joka torstai *muistaakseni*
Mistäs nuita Hitsugaya pehmoleluja voisi tilata mahdollisimman halvalla?
Itse tilasin omani bliposta.. en sitten tiedäkkään muista jossa niitä myytäis.. makso blipossa 23.90 e + posti ja toimituskulut (12 e) tai kortilla (muistaakseni jotain 7-8e)
Kuva
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Olen ehdottomasti mukana :)
Hitsugaya on vaan bleachin paras.
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

tervetuloo! *pyyhkii pölyjä* on ollu aíka hiljasta. Tässä pari sulosta kuvaa jotka löysin.

http://img530.imageshack.us/img530/2543/memo00070hm.gif

http://img500.imageshack.us/img500/2631 ... ya72vo.jpg
Kuva
Avatar
GRRINGO
Genin
Genin
Viestit: 113
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 18:53

Viesti Kirjoittaja GRRINGO »

Määki tuun ^^
Vaikka en ole Bleachin kaikkia jaksoja (jotka on tullut) ole kaan katsonut niin
silti Hitsugaya oli mun lemppari heti kun sen ensi näkyminen Bleacissa
KuvaKuva
Ouran High School Host Club -FC Hitsugaya-taichô -FC
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja shin »

Uraha kirjoitti:Kysyisin tästä näin, että kuinkas moni täällä fan clubissa seuraa Bleach mangaa?
Netistä ei ole tullut luettua..Itsellä mangan numerot 11-13.. Jotenkin paljon mukavampi lukea kirjana :) Kyllä tuohon Bleach-kokoelmaan tulee muutosta heti kun rahaa saan.. ^^ Eli tavallaan luen..
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Sain Bleachiä katsottua sen verran, että Toshiro ilmestyi oikein kunnolla kuvaan. Aivan mahtava hahmo, ei voi muuta sanoa.... Eli voisin haluta liittyä ;)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
AkaShin
Chuunin
Chuunin
Viestit: 291
Liittynyt: Pe Kesä 23, 2006 12:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja AkaShin »

Wiih! Lisää jäseniä vaan fanittamaan Hitsu-taichota <3.

Ja anteeksi Hyu kun olen täällä vaan kailottamassa kaikki tervetulleiksi, vaikka sinä tätä fan-clubia oikeastaan vedät. (No ainakin teit sen)

Ihan vaan yleisen uteliaisuuteni takia haluaisin kysyä, että onko jotain jota haluaisitte muutta Hitsussa? Luonteessa tai ulkonäössä. (tai jos keksit jotain mielenkiintoisempaa niin kerro ihmeessä)

Oman mielipiteeni voisin sanoa että välillä ottaa päähän kun Hitsu on niin pieni, jotain 133cm, (en nyt satu muistaa mistä ton repäsin) olisi edes jotain 150cm. Ja se että häntä näkyy kyllä aivan liian harvoin animessa ja mangassa.

Tässä pari kuvaa samalla kun nyt piipahdin

http://photobucket.com/mediadetail/?med ... eOffset=15 Ichigon ja Hitsugayan yhteiseloa. Ainiin, ja jos ei ole katsonut jaksoja 100 eteenpäin niin voi kai spoilautua. (hyvä kun vasta nyt tajusin laittaa) eli Spoiler

http://photobucket.com/mediadetail/?med ... eOffset=16 <3
Viimeksi muokannut AkaShin, To Touko 03, 2007 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Juuri niin, Toshiro voisi olla hieman pidempi ja samalla kun pituutta tulee lisää painoakin (siis puhdasta lihasta;)) voisi tulla lisää; jätkä painaa 26kg eli tätä kaveria voi heitellä melkein miten tykkää.... Itse olen Bleachissä siinä vaiheessa, että Toshiro näkyy useasti... ^__^ "fanipoikailee"
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Ei mitään, kaikki saa tietysti toivottaa kaikki tervetulleiksi ^^ Tervetuloa tosiaan tulokkaille, olette valinneet fanituksessanne oikean polun.

Hitsua saisi kyllä tosiaan näyttää enemmän... On jäänyt hiukka vähälle. Vaikka tietysti Hitsu pääsi hohtamaan pari jaksoa sitten, mutta olipa sekiin aika lyhyt esitys (Hitsu nyt vaan on niin übah powa, että voitti hetkessä :P).

Minusta taas Hitsu-bishien pienuus on hyvä puoli ^____________^ Minä pidän lyhyistä ihmisistä, ne on söpöjä :3 Enpä sitten tiedä, mitä Hitsussa muuttaisin, on se vaan niin täydellinen. Tietysti sitten sen asema sarjassa ei ole paras mahdollinen, kun sitä voidaan käyttää joissain ikävissä rooleissa, kuten esim. siihen, että saadaan katsojat vakuuttuneeksi pahiksen voimista, kun se pieksää Hitsua T____________T Älkää huoliko pallerot, eihän niin oikeasti tapahdu, se on vain animea.
Kuva
Avatar
Uraha
Genin
Genin
Viestit: 176
Liittynyt: La Helmi 24, 2007 23:31
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Hitsugaya-taichô -FC

Viesti Kirjoittaja Uraha »

Tietysti sitten sen asema sarjassa ei ole paras mahdollinen, kun sitä voidaan käyttää joissain ikävissä rooleissa, kuten esim. siihen, että saadaan katsojat vakuuttuneeksi pahiksen voimista, kun se pieksää Hitsua

Veikkaisin, että sen takia Hitsua juuri noissa jutuissa käytetään koska hän on sentään nuorin kapteeni.
Kuva
Thanks, Lusikka-sama

'' I was uncool, be uncool was cool ''
Vastaa Viestiin