Ouran High School Host Club -FC

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Re: Ouran High School Host Club -FC

Viesti Kirjoittaja Nike »

Minä liityn myös!
Bitenshi kirjoitti:Mmm... joo. Mitäpä tuosta sarjasta sanomaan. I will never be the same again.
Täsmälleen.

Tutustuin Ouraniin ensin animena, mangan olen löytänyt vasta nytten.. Se Ouranin ed, Shissou, on kyllä yksi kaikkien aikojen ihanimpia animekappaleita mitä löytyy. Siinä on vaan kaikki niin kohdallaan (kuten itse sarjassakin, tietysti).
Oma suosikkihostini on ollut jo heti sarjan alkutaipaleista lähtien Kyouya. En oikeastaan tiedä miksi, koska jos minun olisi itse pitänyt arvata että kuka tulisi olemaan suosikkihostini, olisin sanonut että Tamaki. No, Kyouyassa on sitä jotakin; hän on mustahiuksinen, manipuloiva ja hän vaikuttaa täysin itsekkäältä, vaikka ei hän sitä olekaan. (Suostun muuten sanomaan lempihostikseni Kyouya vain koska yksi pitää valita - rakastan kaikkia hahmoja hurjasti, joten valinta oli toki vaikea..)

Ja tietysti tämä sarja on ihastuttava, koska hahmoihin on helppo samaistua.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Ouran High School Host Club -FC

Viesti Kirjoittaja Rinde »

EEp, olen ihan unohtanut tämänkin kerhon..... Vaikka vasta kattelin koko sarjan uudestaan putkeen. ^^' Tervetuloa minun puolestani kaikille vaikken leaderi täällä olekaan...
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Ouran High School Host Club -FC

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Kai minäkin voisin sen lempihostini sanoa, kun se vähän "hakijakaavakkeessa" vaaditaan.

Mori-senpai. <3

Miksi? Koska tällä hetkellä olen ihan täysillä kaiken vähänkin miehisen perään. Alussa suosikkini oli Tamaki, mutta lyhyen ajan jälkeen se vaihtui Moriin. En kyllä voi sanoa, että muut Hostit tulisivat mitenkään kaukana perässä, mutta kun Mori on semmoinen nallekaahu. <3 <3 <3 Tamakista ja Kyouyasta pidän edelleen hirveästi. Honeyn tai Hitachiineihin en ole koskaan tuntenut mitään erityistä vetoa. Haruhi nyt on erikoistapaus~ <3

Eli siis poikkean jättimäisestä twincest fanityttölaumasta. .___. Emmätiiä, ei aina iske kun tuputetaan naamalle joka jaksossa. BITTE LOEV CRACK PAIRING!11 Ja ei, te ette halua tietää mitä minä olen keksinyt. Ette halua. >___>

Ja myönnän ihkuttavani myös Bossa Novaa. \o/
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ouran High School Host Club -FC

Viesti Kirjoittaja hyu »

Katselin taas sarjaa uudestaan, ja kyllä huomaa, että se vasta katselua kestää. Yhdessäkään jaksossa ei huvittanut kelata eteenpäin. Mielipiteet eivät ole vieläkään muuttuneet, Kyouyan manipulaatio-charmi on paras, gogo Kage-King :D Pitää vielä välistä katsella loputkin jaksot, kunhan nyt ehtii ^^
Kuva
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Ouran High School Host Club -FC

Viesti Kirjoittaja Rinde »

heeheehee... Kyouya....Kai kaikki on nähneet Chicagon?
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
Mirha
Mindfuck
Mindfuck
Viestit: 1723
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 14:35

Re: Ouran High School Host Club -FC

Viesti Kirjoittaja Mirha »

Päivitin listaa. Tervetuloa, uudet tyypit.

Pitäisi kyllä itse katsoa kanssa tuo sarja uudestaan (ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan), on se vaan sen verran mainio~ ^^
退屈な星が狂々回る merry go round
Just a Fuckin' class hero ON THE BEACH
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Ouran High School Host Club -FC

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Liityn oikein mielelläni´! Aloin katsomaan sarjaa tuossa eilen. Tamaki on paras hahmo.

Ja lahjaksi tälläistä:

Tamaki ei osaa tanssia.
Kuva
Avatar
Sutsuran
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 377
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 17:08

Re: Ouran High School Host Club -FC

Viesti Kirjoittaja Sutsuran »

Oijoi. Haluan jakaa nämä upeat videot kanssanne. Rent+Ouran=jotain sanoinkuvaamattoman upeaa. Toivottavasti nekin, jotka eivät ole nähneet Rentiä voivat nauttia näistä.
Vuokra!
Take me or leave me- Kyo/Tama
Goodbye love Ei ehkä välttämättä kolahda kamalasti, jos ei ole itkeny koko biisin ajan Rentiä kattoessa. :P En minä niin tehnyt.
Tango Tamaki?

Onpas kuollut kerho.
[off] Huh, kirjoitin pitkästä aikaa viestin. Oli kyllä vaikeaa. [/off]
Kuva
Ilmasto on hot -ole sinä viileä
----
Kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti.
Avatar
Rinde
fakkuoshimashita
fakkuoshimashita
Viestit: 1347
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2006 19:48
Paikkakunta: lol tokio
Viesti:

Re: Ouran High School Host Club -FC

Viesti Kirjoittaja Rinde »

Sutsuran kirjoitti:Onpas kuollut kerho.
Nää on nää animebased kerhot vähän sellasia että tuppaa unohtumaan kun tulee uusia hyviä sarjoja mielen etusijalle.

Mietin että pitäiskö perustaa Gurren-Lagannille, Moyashimonille tai Baccano!lle kerho, mutta kai neki tippuis aikaa myöten:/
Kuva
someting something AIRSPACE

Enter the Lair
Y.S.A.K
DevA
Avatar
TayFan12
Student
Student
Viestit: 31
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 21:00
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Ouran High School Host Club -FC

Viesti Kirjoittaja TayFan12 »

Liitynh! En ole kerennyt katsoa sarjaa loppuun koska on ollut kiireitä muttah.. jooh..

Lempihahmoni on Honey-senpai. Se on vaan semmonen Kawaii, pikkujätkä. Huomasin että olen yhtä pitkä kun honey-senpai. Lempiparitus taitaa olla Mori x Honey koskah Mori on semmonen nallekarhu ja honeyn suojeliaenkuli. Tyksin myös Hitachiin parista.
Vastaa Viestiin