// J-Rock ~ FC //

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

// J-Rock ~ FC //

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

♥// Kuva //♥

~~~

Päätin perustaa J-rock faneille oman faniklubin jossa voimme yhdessä fanittaa J-rock musiikkia, bändejä, bändin jäseniä ja muuta J-rockiin liittyvää. :D

Jos haluat liittyä kirjoita tänne viesti jossa kerrot, että haluat liittyä jonka jälkeen lisään sinut fanklubin jäsenien listalle. Helppoa?

~~~

// JÄSENET //

Muckcracker (entinen Nemi^) - J-Rock FC:n perustaja.
Xtriimi
MsUchiha
Wendy
Siiwi
Scepter
Sham
SuzyQ
Shikarana-Chan
Verethquantel
Putkika
miyoko
Retsku-san

~~~

// Bannereita signatureen //

Jos haluat voit lisätä signatureen meidän fanklubin bannerin joka on muuten mun tekemä (heh) tai ilman kuvaa vain tekstin. Voit toki tehdä oman ja lähettää se yksityisviestillä tai postata tänne foorumiin niin voin lisätä sen tänne jotta kaikki voivat käyttää sitä. :)

1#

Kuva

Koodi: Valitse kaikki

[url=http://lion.artichost.net/~narutof/board/viewtopic.php?p=147038#147038][IMG]http://i13.tinypic.com/2dufhqo.png[/IMG][/url]
~~~~~~

// Ilman kuvaa //

♥ // J-Rock ~ FC // ♥

Koodi: Valitse kaikki

[url=http://lion.artichost.net/~narutof/board/viewtopic.php?p=147038#147038][size=9]♥  // [b]J-Rock ~ FC[/b] // ♥ [/size][/url]
~~~
Viimeksi muokannut MUCKCRACKER, Ke Kesä 06, 2007 19:43. Yhteensä muokattu 15 kertaa.
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Ajattelin sitten postata bändejä (j-rock bändejä), joita kuuntelen.

Tällä hetkellä eniten kuuntelen Antic Café:ta.
Antic Café on loistava j-rock bändi, jollai on loistavia biisejä :p

//Editto

Tuossa vielä kuva bändin jäsenistä
Kuva


Ja tämä oli ensimmäinen bändi jota kuuntelin (siis kokonaisuudessa).
Oon kylläkin kuunnellut joitakin erityisiä biisejä muista bändeistä.
Viimeksi muokannut Xtriimi, Ma Helmi 19, 2007 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Minäkin kuuntelen An Caféta. :D Kun kuulin ekan kerran yhden heidän biiseistä niin mietin, että mitä p*skaa tämä on, mutta kuuntelin pari lisää ja aloin pitää hirveästi. :P

Bändejä joita kuuntelen An Cafén lisäksi: MUCC, Kana, Aural Vampire, MAXIMUM THE HORMONE. Muitakin bändejä tulee kuunneltua, mutta noita kuuntelen pääasiassa.

Muuten mikä oli teidän eka J-rock bändi tai artisti jonka kuulit? Minun oli Malice Mizer jonka jälkeen tuli Gackt. :P Sen jälkeen googletin lisää bändejä joita aloin kuuntelemaan. :D
Viimeksi muokannut MUCKCRACKER, To Maalis 01, 2007 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
minori
Legendary Sannin
Legendary Sannin
Viestit: 3015
Liittynyt: La Kesä 11, 2005 13:44
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minori »

MsUchiha kirjoitti:en ole ihan varma, haluanko tuhlata rahaa Kanan keikkaan, kun hänen musiikistaan en edes paljoa pidä :D
Öhhöö, haistanko taas sitä, että "pakko niinQ päästä ku se on japanii!!11!" Mitä järkeä mennä, jos et edes tykkää siitä...



Jonkin verran tulee edelleen kuunneltua J-rockia. Ennen enemmän. Lähinnä AKFG:ta ja Orange Rangea... Vaikka taitavat sukeltaa tuonne popin puolelle jonkin verran...
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Haluaisin mennä katsomaan MUCCua tavastialle, mutta ei ole rahaa lippuhin. :/ Se harmittaa aika paljon, koska MUCC on yksi suosikki bändeistäni.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Nemi^ kirjoitti:Muuten mikä oli teidän eka J-rock bändi tai artisti jonka kuulit?
Dir en Grey taisi olla minun eka J-rock bändi, jonka kuulin (Muuten Ayumi Hamasaki olisi ollut eka artisti, jota kuulin ensimmäisenä, kun aloitin koko J-musiikin kuuntelemisen..). Eräs entisistä mesekavereista lähetti pari kappaletta Dirua ja eikun ykskaks tykästyin bändiin.
MsUchiha kirjoitti:Onko täältä kukaan menossa kuuntelemaan Despaa Tuskaan, Dirua Ankkaan, MUCCua Tavastiaan tai Kanaa Gloriaan? :D
Menen varmaan kuuntelemaan Dirua Ankkarockiin, jos pääsen sinne + on rahaa (Todennäköisesti menen kesätöihin...). Haluaisin kyllä kovasti mennä, sillä Diru on lempparibändejäni. .___. Muihin en ole menossa, sillä en kuuntele Despaa, Kanaa ja MUCCia, niin mitä järkeä minun on noihin mennä, jos en kerta kuuntele kyseisten bändien/artistien musiikkia. 8D

Ano.. kuuntelen melko vähän j-rockia (muttei se minua haittaa. ^^); Antic Cafe, X Japan, Dir en Grey ja Malice Mizer ovat lemppareitani (Ayumi Hamasaki ja Ai Otsuka ovat myös suosikki j-artisteja, vaikkei kumpikaan esitä rock-musiikkia. Tietäisikö joku jonkun japanilaisen naislaulajan, jonka musiikkityyli on rockia? Jos tiedät, kertoisitko minulle. ^___^). Gacktia, Miyavia ja L'Arc~en~Cielia olen kuullut, mutten pahemmin pidä noista bändeistä/artisteista - Gacktin Vanilla-kappale on ihan siedettävä. :'D
The world is rolling around at the speed of rebirth.
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Wendy kirjoitti:Tietäisikö joku jonkun japanilaisen naislaulajan, jonka musiikkityyli on rockia? Jos tiedät, kertoisitko minulle. ^___^).
Inugami Circus-dan!! Bändin laulajalla Kyokolla on aivan mahtava ääni. Muutenkin tosi erikoista musiikkia. :D Tarkoitan erikoista hyvällä, en pahalla.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Kiitoksia Nemi^. n____n
Inugami Circus Dan kuulostaa hyvältä, mutta laulajan ulkonäkö on liiankin erikoinen. :'D

Eikös joku Shiina Ringo (en ole 100% varma, kuinka nimi kirjoitetaan) ole japanilainen naisrokkari? Sanokaa rehellisesti, jos olen väärässä.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Saako tämä tytteli tulla mukaan?

Kammoan: Uruhan järkyttäviä liiloja housuja sekä Kyon kainalokarvoja. xD

Mutta juuh, ensisijaisesti kuuntelen The gazettEa, Merryä, Miyavia, Muccua ja Alice ninea. Kaikki muut tulevat mukana soljuen. Kuunteleminen ei siis ole todellakaan rajoitu noihin^ kyseisiin bändeihin.

Onko täältä kukaan menossa kuuntelemaan Despaa Tuskaan, Dirua Ankkaan, MUCCua Tavastiaan tai Kanaa Gloriaan? :D
Menen Muccua kuuntelemaan (innolla), sekä Dirua Ankkaan. Despa ei ole oikein koskaan innostanut niin hirveästi. Se on sellaista musiikkia mitä kuuntelee, kun jokin kyrsii todella pahasti.
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Siiwi kirjoitti:Saako tämä tytteli tulla mukaan?
Joo, tietysti. :D Haluatko, että lisään sut jäsenlistaan?
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Nemi^ kirjoitti:
Siiwi kirjoitti:Saako tämä tytteli tulla mukaan?
Joo, tietysti. :D Haluatko, että lisään sut jäsenlistaan?
Of course. Sori nyt kun en tyytynyt tuon yksityisviestin käyttämiseen. xD

Voisinpa lisätä tuon bannerin.

Pakko kysyä että mitä mieltä täällä ollaan tuosta "suuresta" puheenaiheesta, eli siitä kun lehdissä ollaan ruvettu kirjoittelemaan j-rockista yhä enemmän juttua?
U know, kun tr00-jiirut ei haluu wannabeja mukaan lösseihinsä ja pilaamaan j-rockia teiniX-ihQutteluilla.. eikö se jotenkin noin mennyt? :roll:
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Siiwi kirjoitti:Pakko kysyä että mitä mieltä täällä ollaan tuosta "suuresta" puheenaiheesta, eli siitä kun lehdissä ollaan ruvettu kirjoittelemaan j-rockista yhä enemmän juttua?
Tuota.. jos positiivisesti ajatellaan, niin ainakin kaikki saavat tietää mikä tuo j-rock oikein on, kun "nykään kaikki puhuvat/kuuntelevat j-rockista/a". En halua j-rockista (sekä -popista) tulevan muoti-ilmiötä ja sitä aletaan kuuntelemaan/fanittamaan sen takia, kun muutkin kuuntelevat/fanittavat - mielestäni se saisi pysyä näin ns. "otakuiden juttuna". Itse tutustuin j-rockiin (ja -poppiin) animen kautta joskus pari vuotta sitten. ;p Tätä mieltä minä olen.

Lisään: Noo, en minäkään tahdo j-rock ernujen "omivan" j-rockia, se olisi tyhmää.
Viimeksi muokannut Wendy, Ti Helmi 27, 2007 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The world is rolling around at the speed of rebirth.
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Itsekkin olen huomannut, että lehdissä on nykyään aika paljon j-rockista. Suosikissa on ollut nyt varmaan 2-4 j-rock aiheista juttua. Itse ostin Suosikin kerrab vain sen takia, koska siinä oli pieni MUCC juliste.En kyllä pahalla ota noita lehti juttuja ja onhan se ihan mukavaa, että muutkin suomalaiset ovat löytäneet j-rockin, mutta näitä mustasukkaisia,j-rockin omaavia ernuja en voi sietää. Ymmärrän jos ottaa päähän se, että he eivät ole enään erinlaisia siksi, koska j-rockin kuuntelemisesta ja tyylin pukeutumisesta on tullut muoti ilmiö ja ärsyttää kun kadulla joka toinen on pukeutunut samalla tavalla ja laukussa on kuvia eri j-rock artisteista ja bändeistä joita hekin kuuntelevat. Saksassakin j-rockista ja animesta/mangasta on tullut hirveä muoti ilmiö, mutta siellä se ei ole samanlaista kuin Suomessa, koska siellä ei ole omaavia faneja.

Sori jos viestini on sekava, mutta toivottavasti saatte selvää.
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Liitynpä mukaan keskusteluun~ saa toki klubiinkin lisätä jos siltä tuntuu, kun joka tapauksessa käyn stalkkeroimassa täällä aina välillä, mutta niin joo...

Tässä bändejä joita kuuntelen, joitain saattaa puuttua:
Näitä kuuntelen yleensä:
Alice Nine, Deathgaze, +D'espairsRay+, Deathgaze, Dir en grey, Közi, MUCC, The GazettE, Phantasmagoria, Rentrer en soi, Sadie, UnSraw.


Näitä vähän harvemmin:
Alice Nine, An Café, Ayabie, Girugamesh, Hyde, Kaggra, Kagerou, Lolita 23q, Malice Mizer, Miyavi, L'arc~en~ciel, Moi dix mois, Nightmare, NoGod, Pierrot, Plastic tree, The Candy Spooky Theater, Vidoll, X-Japan.


Minusta on ihan kiva, että nykyään helposti saatavissa lehdissä on juttua J-rockista, mutta en itsekään toivo siitä tämän suurempaa ilmiötä. Ainakaan paljoa. Ihan hyvä, että levyjä on alettu saada esim. Anttilaankin(vaikka olen myös kuullut, että niitä ei enää muka olisi liian vähäisen myynnin takia..hmm.O.o")
Kesällä menen ainakin Diruja katsomaan ja maaliskuussa MUCCua. D'espaa haluisin katsomaan uudestaankin, mutta en tiedä jaksanko lähteä tai saanko jonkun mukaani sinne.:S
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 652
Liittynyt: To Helmi 05, 2004 21:31

Viesti Kirjoittaja MUCKCRACKER »

Scepter kirjoitti:Liitynpä mukaan keskusteluun~ saa toki klubiinkin lisätä jos siltä tuntuu, kun joka tapauksessa käyn stalkkeroimassa täällä aina välillä, mutta niin joo...
Laitan sut varmuuden vuoksi listalle. Jos se käy. :D
Vastaa Viestiin