// J-Rock ~ FC //

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Minua kyrsii nyt aivan suunnattomasti, kun en Despaa näekään ensi kesänä. On kyllä ilkeitä ihmisiä ketkä informoi perättömiä juttuja. -_-
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Viesti Kirjoittaja Scepter »

Siiwi kirjoitti:Minua kyrsii nyt aivan suunnattomasti, kun en Despaa näekään ensi kesänä. On kyllä ilkeitä ihmisiä ketkä informoi perättömiä juttuja. -_-
Hunh, miksi et?:< Kyllähän ne Tuskaan tulee... ja johonkin muuhun, mutta mihin niistä?*huono muisti, eikä löytänyt sivua missä sanottaisiin*
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Scepter kirjoitti: Hunh, miksi et?:< Kyllähän ne Tuskaan tulee... ja johonkin muuhun, mutta mihin niistä?*huono muisti, eikä löytänyt sivua missä sanottaisiin*
Juu, Despa on menossa Tuskaan ja ruisrockiin. Mut ongelma on todella yksinkertainen: raha.
Ainut vaihtoehto on tehdä piknikki tuskan ulkopuolelle, niin että kuulee vain musiikin. xD
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko »

Jep. Minä oikeasti meinasin pudota tuolilta, kun luin tuosta Boun eroamisesta ensimmäisen kerran. Tai no, ihan ensin luulin sitä vain joksikin huonoksi vitsiksi/myöhästyneeksi aprillipilaksi. An Cafe kun sattui olemaan sellainen bändi [ja Bou sellainen henkilö], jolle nyt viimeksi uskoisi tapahtuvan mitään tällaista.
Ja juuri kuten sanoit, niin se on vaan jotenkin niin, että Bou niin kuuluu An Cafeen, ja on ihan ehdottomasti se näkyvin jäsen siinä ja syy, minkä takia todella monet bändin tunnistavat/ mahdollisesti ovat tutustuneet siihen [mukaan lukien allekirjoittanut].
Mutta, ei voi mitään. Nuo kirjeet, joita Bou kirjoitti muille jätkillä ja joita he kirjoittivat Boulle, olivat kyllä aika itkettävää luettavaa. :<
Avatar
Retsku-san
Chuunin
Chuunin
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Marras 10, 2006 09:47
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Retsku-san »

No pakko liittyä.. x3
MP3 täynä J-Rockia ja parempaa on kuin J-Pop

Paras bändi on L'Arc~en~Ciel ja paras biisi on Heaven's Drive.
Kuva
Kuva
Avatar
neonsade
Genin
Genin
Viestit: 191
Liittynyt: Su Heinä 09, 2006 23:32

Viesti Kirjoittaja neonsade »

Vielä en ehkö aio tähän fan clubiin liittyä sillä vasta nyt olen tutustunut tähän musiikkiin. Ayabieta kuulin radiosta kerran ja kuullosti ihan hyvältä ja nyt kuuntelen tuon D'espairsRay yhtyeen kappaleen ja innostuin siitä. Mistäs saisi torrenttina tämän musiikkia?

Edit. löysinkin jo sivun mistä löytyy j-rockia. Tästä D'espairsRaysta innostuinkin, listäkää minutkin listaan sitten^^
Avatar
Siiwi
Chuunin
Chuunin
Viestit: 215
Liittynyt: La Elo 26, 2006 10:12

Viesti Kirjoittaja Siiwi »

Ouran kirjoitti:Ayabieta kuulin radiosta kerran ja kuullosti ihan hyvältä ja nyt kuuntelen tuon D'espairsRay yhtyeen kappaleen ja innostuin siitä. Mistäs saisi torrenttina tämän musiikkia?
Radiosta? =0 mä en oo vielä kertaakaan kuullu, että j-rockia soitettaisiin radiossa. Ehkä iha hyvä vaan.

Despaa EI ladata, sitä OSTETAAN. Koskee kyllä mitä tahansa musiikkia.
I'm as fake as a wedding cake.
Avatar
miyoko
ANBU
ANBU
Viestit: 402
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 15:02
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: // J-Rock ~ FC //

Viesti Kirjoittaja miyoko »

^Yea, YleX on muutaman kerran soittanut ayabieta. Ei sillä, että itse olisin sitä kuullut, onnistun aina missaamaan kaiken tuollaisen. Mutta ihan positiivista sinänsä.

Ja ayabiesta puheenollen, keikka on ihanihan kohta~ *dances* Ja se nimmaritilaisuuskin. x3
Joo, meen muualle ihkuttamaan, mut mä en vaan oikeasti pysy kohta housuissani enää. >D
Avatar
Scepter
Chuunin
Chuunin
Viestit: 258
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 15:29

Re: // J-Rock ~ FC //

Viesti Kirjoittaja Scepter »

miyoko kirjoitti:^Yea, YleX on muutaman kerran soittanut ayabieta.
Ja ayabiesta puheenollen, keikka on ihanihan kohta~ *dances* Ja se nimmaritilaisuuskin. x3
On ne soittanut joskus muutakin J-rockia(esim Dirua) ja puhunut siitä aiheena.
Mulla ei ollut rahaa tähän Ayabien keikalle menoon + koeviikko meneillään mut kävin hakee nimmarit.^^ Oih, ne oli niin suloisia~

----
Ja sinä yksi joka innostuit Despasta *unohti nickin, anteeksi* Suosittelen MUCCua, NoGodia, Girugameshia ja miksei Dir en greytakin jos siitä pidät.:) Ne on(ainakin mun mielestä) vähän saman tyyppisiä...silleen.
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Avatar
[Deisi]
Genin
Genin
Viestit: 117
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 12:09
Paikkakunta: jokioinen

Re: // J-Rock ~ FC //

Viesti Kirjoittaja [Deisi] »

Oi tahtoo liittyä eka j-rock bändi johon ihastuin oli Ayumi Hamasaki (en ole kyllä varma onko se j-rockkia mutta haluan liittyä kumminkin)

kuvia niille jotka ei tiedä kyseistä henkilöä:
http://www.go4celebrity.com/wallpapers/ ... ki-003.jpg
http://www.xauat.edu.cn/alumni/wysjds/w ... masaki.jpg

ja siitä se sitten lähti..
Orochimaru/SasoDei/Deidara/Kiba/Akatsuki/ Kankurou/Itachi /Gaara/Suigetsu/Zaku,Dosu ja Kin/Black lagoon FC
Kuva
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: // J-Rock ~ FC //

Viesti Kirjoittaja Wendy »

[Deisi] kirjoitti:Oi tahtoo liittyä eka j-rock bändi johon ihastuin oli Ayumi Hamasaki (en ole kyllä varma onko se j-rockkia mutta haluan liittyä kumminkin)
Ayumi Hamasakin musiikki on enemmänkin j-poppia, mutta minullakin lähti tämän j-musiikin kuuntelu Ayumista.

/off
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
[Deisi]
Genin
Genin
Viestit: 117
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 12:09
Paikkakunta: jokioinen

Re: // J-Rock ~ FC //

Viesti Kirjoittaja [Deisi] »

no sitähän siskokin minulle sanoi kun näki viestini mutta halusin vain varmistaa :D
Orochimaru/SasoDei/Deidara/Kiba/Akatsuki/ Kankurou/Itachi /Gaara/Suigetsu/Zaku,Dosu ja Kin/Black lagoon FC
Kuva
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Re: // J-Rock ~ FC //

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Varmaan tälläinen j-rokkia rakastava voisi klubiin liittyä.. :3

Omat lempparit: Antic cafe, Alice Nine, (UVERworldin ajattelin nyt laskea...), LM.C, Luna Sea, Girugämesh, Nana Kitade, Jinkaku Radio, Aural Vampire ym.... ^^
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Avatar
kushisama
Student
Student
Viestit: 43
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 15:39
Paikkakunta: lempäälä

Re: // J-Rock ~ FC //

Viesti Kirjoittaja kushisama »

ajattelin liittyä tänne. Omat suosikkini ovat UVERWorld, Asian kung-fu generation, Stance punks, Orange range
Kushisama, Kushi ryu sensei
Avatar
Jemelo
Student
Student
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Huhti 20, 2009 11:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: // J-Rock ~ FC //

Viesti Kirjoittaja Jemelo »

Varmaan tämmöinen j-rockista pitävä ihminen vois liittyä tähän clubiin? ^^
Ensimmäinen J-rock bändi jota aloin kuuntelemaan oli An Cafe. Muita bändejä jota kuuntelen on the Gazette, alice nine., D'espairRay ja Nightmare.
Kuva
Uchiha Sasuke -FC
Vastaa Viestiin