Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

// J-Rock ~ FC //

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä

ViestiKirjoittaja Ayami » Ke Huhti 11, 2007 14:17

Kana kävi konsertoimassa suomessa,enkä ehtinyt päästä keikalle :/...
Ainoastaan kahdesta J-rock bändistä/laulajasta... pidän.. Antic cafésta ja Kanasta.
J-popista näemmä pidän enemmän O_o,en tiedä,en ole paljoa kuunellut J-rockia...En taida vielä liittyä kun ei ole paljoa tietoa bändeistä..
Palasin o_o
Kuva
Ayami
Genin
Genin

ViestiKirjoittaja lalala » To Huhti 12, 2007 14:51

Ketä j-rockaria arvostatte eniten?

Arvostan sinänsä aika montaa j-rockaria..

Mana. Manaa ei voi olla arvostamatta, kun kuitenkin niin suuren työn on tehnyt. Hän perusti yhden lempibändeistäni, Moi dix Moisin ja sen ohella myös teki oman vaatemerkin, Moi-même-Moitién. Ja unohtamatta Malice Mizeriä.
Ilman Manaa ei myöskään varmaan olisi nimikettä Elegant Gothic Aristocrat, sillä sehän viittaa nimen omaan Moi-même-Moitiéen, kuten nyt kaikki tietävät 8D:::
Mana jatkaa yhä kovaa uurastusta bändin ja brändin kanssa, jaksaen myös itse näyttää samalla hyvältä.~<3

MUCC. On pakko sanoa tämä bändi.. Ensinäkin se, että he jaksoivat tulla Euroopankiertueellan myös Suomeen, ja sitten vielä nimikirjoitustilaisuuskin! :3 Ja koko sen tilaisuuden ajan he eivät osoittaneet väsymystä, jokaista fania kohdeltiin erikseen, jokainen sai samanverran huomiota, hymyjä ja halauksia jos vain halusi.
Sitten kerron mitä muutamalle kaverilleni kävi.
Keikalla yksi Luke oli ollut eturivissä, ja koska eturivissä paine on suurin, niin keikan jälkeen se vain tärisi, ja pelkäsi, että joku rintalasta olisi murtunut tai jotain. Nimmaritilaisuudessa, olikohan Miya, muisti Luken, ja kertoi olevansa tästä huolissaan, ja antoi vain Lukelle plektran o_o
Sitten kanssa yksi YesPlease, sille oli öö, en muista kuka, olikohan Satochi tai Tatsurou sanonut, että "Anata wa kawaii desu!" = "Olet suloinen!".

Ja nyt en kerkeä luetella enempää 8'D
NOT.
lalala
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja Maakeri » Su Huhti 15, 2007 23:08

Aagh!
Minun on pitänyt liittyä tähän klubiin tämän yhteisön perustamisesta lähtien,
mutta olen aina unohtanut ;D

J-rockia aloin kuuntelemaan viime kesänä :)
Lemppari bändejäni ovat the GazettE, Dir En Grey, Phantasmagoria, BUCK-TICK, AnCafe,
NoGoD, Dollis Marry, Kurara Zeroshiki, Girugämesh, Nightmare, MUCC ja D.

Millään keikalla en ole vielä käynyt, koska asun niin kaukana kaikesta sivistyksestä D;
Matkoihin menisi tuplasti enemmän rahaa kuin keikkalippuun :( *huokaus*
Mutta olen päättänyt, että jos (ja kun ;D) Gazette tulee Suomeen niin sitä on päästävä
katsomaan hinnalla millä hyvänsä ;D
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher

ViestiKirjoittaja Siiwi » Ma Huhti 16, 2007 19:26

Gazette tulee Suomeen niin sitä on päästävä
katsomaan hinnalla millä hyvänsä ;D

Et kyllä todellakaan ainut. Siitä tuleekin hyvin verinen taistelu, kun (veikkaisin) 90% suomalaisista, ja todella moni ulkomaalainenkin yrittää saada lippuja kyseiselle keikalle. Siksi toivon edelleen, että gazetto ei tule pariin vuoteen minnekkään Euroopan valtioon. Sitten kolmen vuoden päästä sais luvan mennä jonnekkin isoon areenalle, esim. Lontooseen. Näin voisin hieman hellittää stressiä niistä lipuista.

Miksi kolmen vuoden päästä? Oon sillon täysi-ikäinen ja toivottavasti suurin j-rock buumi on hälvennyt pois. :D
I'm as fake as a wedding cake.
Siiwi
Chuunin
Chuunin

ViestiKirjoittaja Maakeri » Ti Huhti 17, 2007 18:04

Ootteko kuullu jo, että Bou eroaa AnCafesta? ='(
Maakeri
Academy Teacher
Academy Teacher

ViestiKirjoittaja Siiwi » To Huhti 19, 2007 16:29

^-^Moogle kirjoitti:Ootteko kuullu jo, että Bou eroaa AnCafesta? ='(

Tottahan toki olen. Ei hetkauta sinänsä, koska en bändiä diggaile. Mutta Bou on silti aina Bou, ja siitä koko bändin aina tunnistankin xD

Awwww, mulla on liput ankkaan :D Ja kattokaa muuten helevatissa kaikki Muccun konsertilla olleet tuo mukkeleiden uusin pv, Flight. Biisi on kyllä tasapaksu mössö, mutta musavideosta pääsee suomeakin bongailemaan :)
Siiwi
Chuunin
Chuunin

ViestiKirjoittaja Wendy » To Huhti 19, 2007 18:00

^-^Moogle kirjoitti:Ootteko kuullu jo, että Bou eroaa AnCafesta? ='(

Olen kuullut - laitoinkin tämän foorumin Antic Café -topiciin viestin koskien juuri tätä Boun eroamista Antikusta.

Sain äidiltä luvan mennä Provinssiin MUCCua katsomaan - luultavasti se on synttärilahja äidiltä ja isältä (15.6 on synttäripäivänä ja MUCCuhan esiintyy tuona päivänä Provinssissa). Menen sinne erään kaverin ja hänen äidin kanssa. ^^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Wendy
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja MUCKCRACKER » Ma Huhti 23, 2007 14:33

Muuten tietääkö kukaan Boun eron syytä? Ainakin liikkellä on huhu, että Boun vanhemmat on sairaita ja sen takia siiten Bou erosi.
MUCKCRACKER
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor

ViestiKirjoittaja miyoko » Ti Huhti 24, 2007 16:51

Heimoihei, tämä on juurikin sopiva paikka minulle [suomeksi: tahtoo liittyä~]

Olen kuunnellut jrockia kohta pari vuotta. Innostus lähti liikkeelle Gacktin musiikkilla, mutta lemppari on ehtinyt vaihtua tässä matkan varrella.
Lempibändini on kiistatta Gazette. Se on ollut sitä siitä asti, kun ensimmäisen kerran bändiin tutustuin. Heidän tekemässään musiikissa vain on sitä jotain - koko bändissä on sitä jotain. *palvovia eleitä jätkien suuntaan*
Muita fanituksen kohteitani ovat Kagrra,, ayabie [tule jo keikka~], alice nine., Nightmare, Plastic Tree, Dir en grey, SID, bis ja baroque. Ja joitain muita randomeja, joita en jaksa listata.

Tuotaa, keikoilla en ole vielä ollut, koska joka pirun keikan päälle on sattunut jotain muuta peruuttamatonta. Siksi odotankin ayabien keikkaa kuin kuuta nousevaa. 8D
Ja odotan myös Gazettea. Olin aivan varma vielä tämän vuoden alussa, että jätkät tulisivat Eurooppaan uudelleen tänä vuonna ehkä jopa kiertueen merkeissä, mutta jouduin pettymään, kun näin heidän keikkakalenterinsa Japanissa. :< Nythän on liikkunut juttua, että he olisivat olleet tulossa Ranskaan keikkailemaan lokakuussa, mutta kukaan ei vielä tiedä, onko siinä perää. Olisipa. <3 Menisin sinne ihan ehdottomasti!
Ja vielä on pakko sanoa, etten jaksa odottaa, että saan käsiini bändin uusimman DVD:n ja albumin~
miyoko
ANBU
ANBU

ViestiKirjoittaja Siiwi » Ti Huhti 24, 2007 20:47

Minua kyrsii nyt aivan suunnattomasti, kun en Despaa näekään ensi kesänä. On kyllä ilkeitä ihmisiä ketkä informoi perättömiä juttuja. -_-
Siiwi
Chuunin
Chuunin

ViestiKirjoittaja Scepter » Ti Huhti 24, 2007 21:44

Siiwi kirjoitti:Minua kyrsii nyt aivan suunnattomasti, kun en Despaa näekään ensi kesänä. On kyllä ilkeitä ihmisiä ketkä informoi perättömiä juttuja. -_-

Hunh, miksi et?:< Kyllähän ne Tuskaan tulee... ja johonkin muuhun, mutta mihin niistä?*huono muisti, eikä löytänyt sivua missä sanottaisiin*
Kuva
Y.S.A.K. || The BDSM Tentacle Lair || Akatsuki FC
Scepter
Chuunin
Chuunin

ViestiKirjoittaja Siiwi » Pe Huhti 27, 2007 21:48

Scepter kirjoitti:Hunh, miksi et?:< Kyllähän ne Tuskaan tulee... ja johonkin muuhun, mutta mihin niistä?*huono muisti, eikä löytänyt sivua missä sanottaisiin*

Juu, Despa on menossa Tuskaan ja ruisrockiin. Mut ongelma on todella yksinkertainen: raha.
Ainut vaihtoehto on tehdä piknikki tuskan ulkopuolelle, niin että kuulee vain musiikin. xD
Siiwi
Chuunin
Chuunin

ViestiKirjoittaja lalala » La Huhti 28, 2007 01:07

Siiwi kirjoitti:Juu, Despa on menossa Tuskaan ja ruisrockiin. Mut ongelma on todella yksinkertainen: raha.
Ainut vaihtoehto on tehdä piknikki tuskan ulkopuolelle, niin että kuulee vain musiikin. xD

Aww. :D Minä voin tulla kanssasi piknikille, sillä en ole näillä näkymin itsekään pääsemässä juuri rahan takia. =.=

Ja jo vanhaan keskusteluun sanon vielä oman mielipiteeni,että minusta Boun eroaminen ei ole sinänä kauhean kiva juttu, koska perustaja silti on, ja Bousta monet tuntevat An Cafen. Itseään Bouta vastaan minulla ei ole mitään, välillä vaan pistää ärsyttämään nämä yli-innokkaat "Bou on ihku, ko se näyttää tytölt. <3", "lovetetaan kaikki bouta!!11", mutta niillekin jo nykyään nauran, ja onhan se kiva että tyypit tykkäävät jostain noin paljon. :3
NOT.
lalala
Jounin
Jounin

ViestiKirjoittaja miyoko » La Huhti 28, 2007 12:30

Jep. Minä oikeasti meinasin pudota tuolilta, kun luin tuosta Boun eroamisesta ensimmäisen kerran. Tai no, ihan ensin luulin sitä vain joksikin huonoksi vitsiksi/myöhästyneeksi aprillipilaksi. An Cafe kun sattui olemaan sellainen bändi [ja Bou sellainen henkilö], jolle nyt viimeksi uskoisi tapahtuvan mitään tällaista.
Ja juuri kuten sanoit, niin se on vaan jotenkin niin, että Bou niin kuuluu An Cafeen, ja on ihan ehdottomasti se näkyvin jäsen siinä ja syy, minkä takia todella monet bändin tunnistavat/ mahdollisesti ovat tutustuneet siihen [mukaan lukien allekirjoittanut].
Mutta, ei voi mitään. Nuo kirjeet, joita Bou kirjoitti muille jätkillä ja joita he kirjoittivat Boulle, olivat kyllä aika itkettävää luettavaa. :<
miyoko
ANBU
ANBU

ViestiKirjoittaja Retsku-san » La Huhti 28, 2007 21:35

No pakko liittyä.. x3
MP3 täynä J-Rockia ja parempaa on kuin J-Pop

Paras bändi on L'Arc~en~Ciel ja paras biisi on Heaven's Drive.
Kuva
Kuva
Retsku-san
Chuunin
Chuunin

EdellinenSeuraava

Paluu Fan Club