Metallimusiikki F.C.

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

LoneWolf kirjoitti:Nyt tuli myöskin mieleen tämä MYÖSKIN saksalainen poweribändi, Gamma Ray, jota olen itsekin kuunnellut. Tästä klikkaamalla pääset niiden sivuille.
mmm. Parhaita biisejä Gammalta minun mielestäni Valley of The Kings, Heaven And Hell, joka oli muuten ensimmäinen biisi jonka kuulin Gamma Raylta. Suosittelen vaikka aloittamaan tolla biisillä niin varmasti kolahtaa ja kovaa! Ja viimeinen lempibiisini Send Me A Sign. Nämä kyseiset biisit olivat kai ensimmäisiä biisejä joita Gammalta kuulin.

Ja aiheesta toiseen, kuunteleeko kukaan helsinkiläistä metalliyhtye Northeria? Minuun kolahti tuo vuonna 2003 ilmoille ilmestynyt kiekko Mirror Of Madness ja olen siitä asti kuunnellut aktiivisesti Northeria.
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

Juu liittyisin sitte aki minäkin :shock:
Elikkä musiikki maku sekaisin kuin maailman kirja. Ei ole mitään suosikki pändiä, piisit/bändit vaihtelee olotilan mukaan.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin
Viestit: 2102
Liittynyt: Su Helmi 25, 2007 15:51
Paikkakunta: Kaaosmaa

Viesti Kirjoittaja LoneWolf »

Serial kirjoitti: Ja aiheesta toiseen, kuunteleeko kukaan helsinkiläistä metalliyhtye Northeria? Minuun kolahti tuo vuonna 2003 ilmoille ilmestynyt kiekko Mirror Of Madness ja olen siitä asti kuunnellut aktiivisesti Northeria.
No tottahan toki minä Northerin tiedän. Sitähän on tullut jo pari vuotta tahkottua. Uusin albumi Till Death Unites Us on melko kova, paras kappale siltä on mielestäni Evil Ladies. Mutta paras albumi on keveästi Mirror Of Madness, parhaat kappaleet siltä ovat Cry, Midnigt Walker ja Blackhearted. Aluksi en oikein tykännyt laulusta, mutta musiikkimakuni laajennutta sekin alkoi mennä.

Tuli tässä mieleen kun katselin musiikkitiedostajani, että voisin pyynnöstä uploadata albumeja tai yksittäisiä kappaleita. Eli jos joku haluaa albumin joka mulla sattuu olemaan koneella tai dvd:llä, voisin kyllä lahjoittaa kopion siitä netin kautta. Tuolta siis löydät bändit mistä pidän, ja yleensä minulla on koneellani jokainen albumi jokaiselta bändiltä. Mutta jos modeilla on jotain tätä vastaan, sitten voidaan tämä ihan suosiolla unohtaa. :)
Turskake kirjoitti:Juu liittyisin sitte aki minäkin
No tervetuloa sinullekkin. Aki?? :shock:

Kertokaapas muuten että mistä genrestä pidätte eniten? Itse olen henkeen ja vereen vannoutunut thrash metallin kannattaja.
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
Avatar
Turhis
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 656
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 03:31
Paikkakunta: Mikämikä-maa, jossa asuu pieniämiehiä

Viesti Kirjoittaja Turhis »

LoneWolf kirjoitti:
Turskake kirjoitti:Juu liittyisin sitte aki minäkin
No tervetuloa sinullekkin. Aki?? :shock:

Kertokaapas muuten että mistä genrestä pidätte eniten? Itse olen henkeen ja vereen vannoutunut thrash metallin kannattaja.
Se on typo. Tarkoitta "kai". ja mulla jumittaa vieläkin huolella. Kauhee kapula.
a big fan of masturbating. It's therapeutic. Keeps the body count low.
Pasila
Avatar
siddy
ANBU
ANBU
Viestit: 447
Liittynyt: Pe Heinä 08, 2005 16:00
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siddy »

LoneWolf kirjoitti:
Fuzz kirjoitti:Myös Sentencedin laulajan "uusi" bändi Poisonblack soittaa siellä, kellään tietoa onko se yhtä hyvää musiikkia kuin Sentenced?
No minun täytyy valitettavasti nyt sanoa että Poisonblack ei ole mitään verrattuna edesmenneeseen Sentencediin.. Mutta kyllänän se on ihan kuunneltavaa musiikkia ja Ville Laihiala on huippu laulaja!

Mun ensi kesän festarilistaan on nyt lisätty kaksi festaria, Qstock ja Jalometalli. Mitäs festareita teillä muilla on tiedossa? Onkos kukaan muu tulossa näille kadelle festareille?
Jep, Sentenced on parempi kuin Poisonblack, mutta ei Poisonblack mikään surkea ole. :> Molempia tulee paljon kuunneltua.
Rakastan Laihialan ääntä, se on ihana ^^

Me ollaan kaveriporukan kanssa Qstockiin menossa, muille festareille tuskin suuntaan.

muoks//
Vielä tuosta Sentencedistä, pidättekö enemmän Laihialan vai Jarvan äänestä? Itse tykkään molemmista paljon, mutta kyllä tuo Laihialan ääni on jotenkin mukavampi. ^^
Don't hate us if we make you smile
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

LoneWolf kirjoitti:Kertokaapas muuten että mistä genrestä pidätte eniten? Itse olen henkeen ja vereen vannoutunut thrash metallin kannattaja.
Juu, eli niin kuin tuossa ensimmäisessä viestissäni sanoin, thrash ja proge ovat mieluisimmat ;) Muukin toki menee.
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Olen in! :)

Kuunnellut metallia niin kauan kuin musiikista jotain olen tajunnut.

Tällä hetkellä parhaimmistooni kuuluu: In Flames, Dark Tranquillity, Moonsorrow ja Rapture.

Kesällä kattoo In Flamesii ruissii <3 :lol:
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
Serial
Chuunin
Chuunin
Viestit: 239
Liittynyt: To Helmi 22, 2007 12:48
Paikkakunta: Hueco Mundo

Viesti Kirjoittaja Serial »

Pakko hehkuttaa tänne myös toista ruotsalaista lempparibändiäni. Soilwork:ista on siis kyse. Soilwork on parin vuoden aikana kiivennyt vauhdikkaasti samaan kuninkuusluokkaan maanmiestensä In Flamesin kanssa. Soilwork on paljolti siis In Flamesin tyylistä musiikkia ja In Flamesin kautta tutustuin bändiin. (Taino kaveri jonka kanssa kuunneltiin aina In Flamesia selitti tosta bändistä joskus koulussa ja hehkutti kuinka hyvä bändi se on ja kuinka paljon muistuttaa In Flamesia...) Soilwork on todella iskevää musiikkia. Soilworkilla on yleensä tosi hyvät kertisit ja kitarariffit. Laulaminen ei mene ihan epämääräiseksi "örinäksi", mutta kyllä se vähän sen tyylistä kuitenkin on. Bändi on kaikilta osa-alueiltaan todella taitava. Minä kuulin ensin pari biisiä Stabbing The Drama -levyltä ja sen jälkeen minä olinkin jo koukussa (ylläri multa XD) ja oli ihan pakko imuttaa toinenkin albumi. Suosittelen soilworkkia kaikille, vaikka musiikki länsinaapurista (? :D) tuleekin on se silti todella huikeaa kuunneltavaa.

Offina huikkaan että Serial suosittelee Kreatorin - Murder Fantasies -biisiä \,,/
Viimeksi muokannut Serial, Ke Maalis 28, 2007 16:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva

Kiitokset sigistä nixulle :)
Avatar
Mantta
Chuunin
Chuunin
Viestit: 270
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 14:20
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Mantta »

Serial kirjoitti:Pakko hehkuttaa tänne myös toista ruotsalaista lempparibändiäni. Soilwork:ista on siis kyse. Soilwork on parin vuoden aikana kiivennyt vauhdikkaasti samaan kuninkuusluokkaan maanmiestensä In Flamesin kanssa. Soilwork on paljolti siis In Flamesin tyylistä musiikkia ja In Flamesin kautta tutustuin bändiin.
:oops: Meinasin unohtaa Soilworkin... Kuuntelen hyvin paljon ja olin viime vuonna katsomassakin sitä ruississa. Vetivät ihan hyvän keikan.
Mullakin alko siitä, että kaveri alko hehkuttamaan, tai no oikeastaan kaikkia bändejä olen alkanut kuuntelemaan "kaverin kautta", paitsi In Flamesia CS LEFFOJEN kautta :)
Kuva
http://manttagfx.urli.net/
The World is still the same, its just less in it...
Metallimusiikki F.C. | ~Fairy Tail~ FC | Suigetsu FC | Zetsu F.C
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

meikäläinenkin liittyis clubiin
Täs lista bändeist joita tulee kuunneltuu:
In flames
Rob zombie
Metallica
Nightwish
Soilwork
Finntroll
Kalmah
Iron maiden
Judas priest
Accept
Moonsorrow
Black sabbath
Dio
Hammerfall
Kuva
Avatar
SuzyQ
Genin
Genin
Viestit: 148
Liittynyt: Pe Marras 24, 2006 23:07
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja SuzyQ »

kyuuka kirjoitti:Vielä tuosta Sentencedistä, pidättekö enemmän Laihialan vai Jarvan äänestä?
Minä olen aina pitänyt enemmän Laihialan äänestä ja siksi tuo Poisonblackin kuulostaa ihan mukavalta kun Laihiala siinä laulaa :) Se on sellainen mukavan matala lauluääni.
LoneWolf kirjoitti:Kertokaapas muuten että mistä genrestä pidätte eniten?
Aika laidasta laitaanhan tuo menee mutta eniten tulee kuultua trashiä, deathiä ja power metallia.
Y.S.A.K. - Metallimusiikki F.C. - Hatake Kakashi F.C. - // J-Rock ~ FC//
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Tämä kyseinen herra haluaisi ilmoittaa halunsa liittyä kerhoon. Metalli musiikki on aivan rules :D

Itse kuuntelen alla mainittuja bändejä:
-Hypocrisy
-Metallica
-Stam1na
-Megadeth
-Dio
-Rammstein

"Pommiradio... Hevikikkelin kasvattaja"
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

No, huomasinpa että en ole ainoa nightwish-fani täällä, joten Mikä on teidän lempibiisinne Nightwishiltä?

Oma lemppari on End of all hope.
2:Slaying the dreamer
3:oceansoul
Kuva
Avatar
zephyr
Chuunin
Chuunin
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 21:36
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja zephyr »

Tonnikala kirjoitti:No, huomasinpa että en ole ainoa nightwish-fani täällä, joten Mikä on teidän lempibiisinne Nightwishiltä?

Oma lemppari on End of all hope.
2:Slaying the dreamer
3:oceansoul


tenth man down
crownless
she is my sin
tos ois mun lempi biisit nighwishiltä
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Heipä hei... Liittyisin mielelläni vaikka en metallia aivan kamalasti harrasta... Bändejä voisi sanoa vaikka Nightwish, Stam1na (nojoo pariin biisiin tutustunu) sekä the Rain*... Eli jos tälläinen gospelikko_hihhuli tänne pääsis... ^_^

*bändi soittaa melodista hardrockia ja metallia... ^.^
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Vastaa Viestiin