One Piece Fanclub

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
samsam
ANBU
ANBU
Viestit: 493
Liittynyt: To Maalis 02, 2006 19:42
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja samsam »

LOISTAVA ANIME. Just katoin 306 jakson :P huhuh on jännä :P mieki tahon liittyä :) Tää on yks parhaista animeista ikinä! huippu!
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Hideyori kirjoitti:Hömm, tuosta tulikin mieleen kun Ave sai navigaattorin pestin. Saanko minä olla kokki? :D
Ahahaa, love cook. ~__^
Juuh, se on nyt lisätty sinne.

Pahastuuko kukaan, kun muutin tuon "Miehistön" "Nakamaksi". Minun mielestäni se sopii paljon paremmin tuonne. ^^

Suuugooiiii!! Nämä kaksi ovat todella upeita. Varsinkin tuo alempi. =0


samsam, tervetuloa.
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Hoo, pääsenkös minäkin johonkin pestiin? Erikoisalaani ovat... salamurhat <3 Murhari sounds nice. Tai jotain. Voihan joskus tehdä työnvaihtojakin ^^`

Juu tässä joitain kuvia, osa on fan-artteja, osa ei.

Hee, mustia pukuja ^^
Karnevaavi :D
No kyllähän minä mustasta pidän juu...
Yrittäkääs arvata
Aww... Kawaii desu ^^
xD
Jatkoa edelliselle
Onpas Luffy oudon viattoman näköinen...

Juu, nuo saa luvan riittää.
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Hömm, tuosta tulikin mieleen kun Ave sai navigaattorin pestin. Saanko minä olla kokki? :D
Mä voin olla sitten tuo Adjutantti. Meh! ;P

Kuka on teidän lempi One piece-hahmonne?

Omat lempihahmoni ovat Buggy, Zoro ja Luffy of course!
Kuva
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

hyu kirjoitti:Hoo, pääsenkös minäkin johonkin pestiin? Erikoisalaani ovat... salamurhat <3 Murhari sounds nice. Tai jotain. Voihan joskus tehdä työnvaihtojakin ^^`
Miltä tuo Vara-Kapteeni kuulostaa, nee? ~~
Tonnikala kirjoitti:Kuka on teidän lempi One piece-hahmonne?
Zorooooo ja Ace
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Tonnikala kirjoitti:Kuka on teidän lempi One piece-hahmonne?
Koska kuva on enemmän kuin tuhat sanaa, niin Suosikkini <3 näkyy tässä ^^

Galluppia! o/

Mitä mieltä ihmiset ovat Luffysta, tuosta Olkihattupiraattien ylimmästä ylipäälliköstä ja epämääräisimmästä elehtijästä? Aiheuttaako hän laivamme miehistössä eläköön-huutoja, vai käännetäänkö kanuunat Going Merryä kohti? Perustuuko koko One Piece -sarjan suosio Luffyn avaraan sydämeen, vai onko se ennemmin itse kunkin hahmon avarampi kaula-aukko, joka saa aikaan kuolaneritystä ja riemunkiljaisuja?

Konvörseeshon, k? :P
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Viesti Kirjoittaja shin »

Tonnikala kirjoitti:Kuka on teidän lempi One piece-hahmonne?
Tällä hetkellä ainakin Zoro ja Luffy^^ Tosin sarja on täynä niin mahtavia hahmoja että aika vaikea valita..
Ave-chan kirjoitti:Mitä mieltä ihmiset ovat Luffysta, tuosta Olkihattupiraattien ylimmästä ylipäälliköstä ja epämääräisimmästä elehtijästä? Aiheuttaako hän laivamme miehistössä eläköön-huutoja, vai käännetäänkö kanuunat Going Merryä kohti? Perustuuko koko One Piece -sarjan suosio Luffyn avaraan sydämeen, vai onko se ennemmin itse kunkin hahmon avarampi kaula-aukko, joka saa aikaan kuolaneritystä ja riemunkiljaisuja?
Luffy on suuri osa koko One Piecen sielua.. Asenne on erittäin miellyttävä kaikkine tyhmyyksineen ja eleineen.
Luffyn lausahduksille repeilee koko ajan :D Harvoin mistään sarjasta löytyy noin persoonallista hahmoa..
Ääninäyttelijäksikin on valittu juuri sopiva.
Kyllähän tuossa tuli paljon kehuttua, mutta ei tuosta hahmosta mitään negatiivistakaan keksi..
Viimeksi muokannut shin, Ti Heinä 03, 2007 23:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Ave-chan kirjoitti: Koska kuva on enemmän kuin tuhat sanaa, niin Suosikkini <3 näkyy tässä ^^
Hoo, vai että Sanji. =D
Sanji Fan Arttia tulossa sinne suuntaan. ~~
Ultra hieno kuva.
Poseeraus
Pose #2
Robin x Sanji
Sanjin Special Move no Jutsu
Bon apetit
Luxor, luxor
Yo~~
Naruto cossaa Sanjia <3
B-daaay
Sanji & Nami
Bad Ass Pirate, Garr.


------
Ave-chan kirjoitti:Mitä mieltä ihmiset ovat Luffysta, tuosta Olkihattupiraattien ylimmästä ylipäälliköstä ja epämääräisimmästä elehtijästä? Aiheuttaako hän laivamme miehistössä eläköön-huutoja, vai käännetäänkö kanuunat Going Merryä kohti?
Going Merry. =O
Minun mielestäni Luffy tuo sarjaan huumoria hauskalla hölmöilyllään ja tietämättömyydellään, vaikka muutkin olkihatut toheloivat melkein samalla mitalla. :3
Luffy ei ajattele mitä sanoo vaan sanoo mitä ajattelee ja se on todella hyvä piirre kenessä tahansa, kuin myös sekin että taistelee viimeiseen asti eikä koskaan luovuta.
Juuri tuollaisen pitää sarjan päähahmon ollakin.
Kolme eläköön huutoa Luffylle!

Ave-chan kirjoitti:Perustuuko koko One Piece -sarjan suosio Luffyn avaraan sydämeen, vai onko se ennemmin itse kunkin hahmon avarampi kaula-aukko, joka saa aikaan kuolaneritystä ja riemunkiljaisuja?
Nyt kun mainitsit. ^^*








Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

~yellow flash kirjoitti:
Miltä tuo Vara-Kapteeni kuulostaa, nee? ~~
I'm In!

One piece-amv.
Kuva
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

~yellow flash kirjoitti:Miltä tuo Vara-Kapteeni kuulostaa, nee? ~~
No sehän luonnollisesti kuulostaa hyvältä :3 Jos tuo siis minulle oli tarkoitettu, näin ymmärsin.

Juu, minulle Luffy on erittäin hyvin onnistunut päähenkilö. Löytyyhän siitä sitä kilseistä "I will save my nakama desudesu"-meininkiä, mutta sillä on myös asennetta ^^ Paljon naurua, huutoa ja ilonpitoa löytyy. Gomugomu-marjan taidotkin ovat aika metkat, ainnakin Luffyn käsissä. Sellainen hellyttävä isosuinen ilopilleri, joka jaksaa tyhmyydellään naurattaa (ja itkettää) kerrasta toiseen.

Hahmoista vielä jonkin verran. Kuten sanottua, Olkihatut ovat yllättävän hyvin onnistunut päähahmorykelmä, vaikka yleensä jokin sivuhahmo on parempi. OP:ssä kuitenkin juuri useat sivuhahmot ovat niitä tylsiä, vaikka tietty hyviäkin löytyy. Namilla ja Robinilla on tytöistä molemmilla hyvät puolensa ja mielenkiintoiset taistelutavat. Tytöt ovat mielestäni onnistuneet kummissakin erittäin hyvin, bravo. Pojista Usopp kyllä kuitenkin on heikoin lenkki. On silläkin hyvät puolensa, mutta kuitenkin se on... ruma. Muista jälkeen jää vielä ehkä Luffy, sillä loppujen lopuksi Luffy ei kuitenkaan ole niin onnistunut hahmo kuin muut, vaikka hauska ja yaoiable onkin onkin. Lopun kolmikko eli Zoro, Sanji ja Chopper ovat todella tasaisia. Chopper nyt on vaan niin kawaii, että oksat pois. Myös muodonmuutokset ovat metkoja. Chopperin huonoja puolia on esim. se, että se puolestaan ei mielestäni ole kauhean paritettava. Mutta luonne ja söpöys ovat huippuluokkaa~<3 Zoro ja Sanji ovat vain hyviä hahmoja. Molemmat paritettavia, hauskoja ja niillä on kivat tyylit. Sanjin luonne on ehkä hiukan parempi pervoiluineen, mutta Zoron rääkymisessäkin on asennetta. Hyviä hahmoja siis kaikki ^^

Siinä lyhyt juttu hahmoista :3
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

*Huraa Luffy!
*Huraa Luffy!
*Huraa Luffy!

Luffy on juuri hauska sen takia, koska sanoo asiat päin naamaa, kuten esimerkiksi episodissa 1 Alvidalle. Ja Zoro ja nami vähän yrittää olla jonkinlaisia tasapainottajia Luffyn luonteelle. =3

no, jos hyu on vara-kapu, mä voin olla perämies! :3
Kuva
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Sarja on yksinkertaisesti paras. Tiätääkö kukaan mistäs saisin nopeasti ladattua mangana näitä uusimpia chappeja kun ei jaksais odottaa yhtä jaksoa :)

Lempihahmo on varmaan minullakin Zoro sit tulee nää muut hömpät.
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Eiköhän noita nimikoituja rankkeja ala nyt olemaan jo tarpeeksi.
Muistakaa te jotka omaatte nimikoidut rankit, niin teidän täytyy osoittaa äärimmäistä aktiivisuutta. Emmehän tahdo että tämä fc kuolee. =]
Jatimatic kirjoitti:Sarja on yksinkertaisesti paras. Tiätääkö kukaan mistäs saisin nopeasti ladattua mangana näitä uusimpia chappeja kun ei jaksais odottaa yhtä jaksoa
Oletan että haluat liittyä tähän fanclubiin, jos et niin sano vaan niin poistan sinut listasta. =]
Tuossa ensimmäisessä postissa on linkki stoptazmoon ja sieltä kautta saa ladattua ainakin 441 chapteriin asti.
Avatar
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 619
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 14:11
Paikkakunta: Laihia

Viesti Kirjoittaja Jatimatic »

Ei mua haittaa jos mun nick sielä on hyvä vaan. :)
Vastaa Viestiin