One Piece Fanclub

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Vastaa Viestiin
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

One Piece FC

Kuva

Tietoa One Piecestä
Mangaka Eiichiro Odan luoma One Piece manga alkoi vuonna 1997 ja vuotta myöhemmin seurasi One Piece anime. One Piece manga on yksi suosituimmista, ellei jopa suosituin manga Japanissa.
Tällä hetkellä mangaa on tehty yli 450 chapteria, ja uusi chapteri julkaistaan viikottaisessa Shonen Jumpissa. Anime on yltänyt yli 300 jaksoon, ja uusi jakso tulee televisiosta joka viikko Japanissa.

One Piecen legenda
Aikoinaan eli mahtava merirosvo nimeltään Gold Roger. Hän oli valloittanut joka ikisen olemassa olevan aarteen. Hänen kuuluisat viimeiset sanat ennen hänen teloitustaan ovat inspiroineet merirosvoja kaikkialla.

"Minun aarteeni? Jos tahdotte sen, annan sen teille. Etsikää se! Olen kerännyt kaiken tästä maailmasta ja piilottanut ne siihen paikkaan..."

Tästä alkaa merirosvojen kulta-aika. Lukemattomat merirosvot yrittävät päästä viimeiselle saarelle Grand Linessä, Raftelin saarelle, jonne Merirosvokuningas piilotti suurimman aarteensa "One Piecen".
One Piecen tarina seuraa nuorta miestä nimeltään Monkey D. Luffy, joka unelmoi One Piecen löytämisestä ja Merirosvokuninkaaksi tulemisesta.

Liity mukaan vuosisadan suurimpaan seikkailuun, joka johtaa läpi Grand Linen, suoraan One Piecen luo.
Vauraus, maine, valta...



Hyödyllisiä linkkejä

Mistä ladata One Piece mangaa
Mistä ladata tai katsoa One Piece animea
Arlong Park
One Piece HQ

Fanclubimme bannerit

Tehnyt shin -
Tehnyt ~yellow flash -
Tehnyt LoneWolf -
Tehnyt nixuboy -


Kapteeni
~yellow flash

Nakama
shin - Laivanrakentaja
hyu - Vara-Kapteeni
Hideyori - Kokki
KorDe
nixuboy - Muusikko
Eniliah
Xtriimi
Ave-chan - Navigaattori
Tonnikala - Perämies
samsam
Jatimatic - Arkeologi
Runte
LoneWolf - Tarkka-ampuja
Verdana
h3h3h3
Marumaru
ZUnDE
Viimeksi muokannut ~yellow flash, Ti Loka 09, 2007 20:55. Yhteensä muokattu 24 kertaa.
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja shin »

One Piece FC.. :)
Olen sarjan kova fani, kohta puolin kaikki ilmestyneet jaksot takana..
Yksi parhaista anime-sarjoista^^ Huumori varsinkin niin mieletöntä.
Haluaisin mielelläni liittyä..
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hyu »

Juu, sarjaa on fanitettu jo aikas kauan. Parasta on huumori ja hahmot, sekä tietty tunnelma, joka auttaa osaltaan myös juonta. Elikkäs tasapainoisesti hyvä sarja, ehkäpä juoni on heikoin lenkki ja tunnelma paras. Lempihahmoa on vaikea sanoa, niitä on niin mahdottoman montakin. Kuitenkin lemppareita ovat nuo Olkihatut, vaikka yleensä pidän enemmän joistain sivuhahmoista. Pokkareita omistan kaikki Suomessa ilmestyneet ja animea olen katsonut ihan kärkijaksoihin. Aluksi luuulin, etten tykkäisi, mutta nykyään olen jäänyt koukkuun ^^ Uusimpien jaksojen tyyli vaan on vähän ikävä, kun kolmasosa jakosta menee openingiin, viime-jaksossa-höskään, alkupuheeseen ja endingiin. Mutta jaksot ovat kyllä sitten odotuksen arvoisia, vaikkakin joskus junnaavat paikoillaan. Mutta joka tapauksessa sarja on tämän hetkisiä suosikkejani ^___________^
Kuva
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Lemme join

tahtoo liittyä o/ !!!!
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Tervetuloa kaikille uusille jäsenille. Itselläni on vasta menossa Arabasta Arc, eli jossain tuolla 120. jakson tienoilla, mutta hyvää vauhtia on edennyt.
Kuten aiemmin tuli jo teiltä mainittua, niin tuo One Piecin huumori on kyllä mielettömän hauskaa.
Lempihahmoksi pääsee tässä vaiheessa kirkkaasti Zoro ja kakosena tulee ehkäpä Ace, vaikka ei häntäkään ole paljoa näytetty.
Joskus minuakin epäilytti tämä sarja, joten ei tullut sitten ladattua, mutta kun tätä alkaa katsomaan, niin kyllä tähän jää koukkuun. ~___~
Avatar
KorDe
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 898
Liittynyt: Ti Joulu 27, 2005 12:49

Viesti Kirjoittaja KorDe »

Tahtoisin liittyä, koska One Piecessä on vaan sitä jotain... :p Ne hahmot, ne hahmot, ne hahmot!
KorDen evoluutio: Uchiha Itachi -> Urahara Takumi -> Takumi -> KorDe
Red Sparowes - Annihilate The Sparrow, That Stealer Of Seed, And Our Harvests Will Abound; We Will Watch Our Wealth Flood In
^Kyllä, se on kappaleen nimi.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Piti oikein tarkistaa, että miten tuo ensimmäisen viestin One Piece on oikein kirjoitettu : D

Mutta eniweis. Lisätkää minut miehistöön o/ One Piece on vain yksinkertaisesti jotain ihan parasta ^^
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Yosh, tervetuloa Takumi, nixuboy ja Eniliah. ^___^
One Piece on vain yksinkertaisesti jotain ihan parasta ^^
I concur. =o

-------


Fan Arttia

-Aivan loistava ryhmäkuva Straw Hat Merirosvoista
-Ace
-Sanji vs. Smoker
-Ace uudestaan
-Zoro
Avatar
Xtriimi
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 622
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2006 15:57
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Xtriimi »

Jee. One Piece FC. Lisätkää minutkin vaan mukaan vaikka olenkin lukenut 8 pokkaria. One Piecen huumori on mahtavaa ja henkilöt vielä mahtavampia (lempi henkilö tietysi Ronoroa Zoro. One Piece on myös Hunter X Hunterin kaltainen manga ja on senkin takia hyvä. Pirunmarjat (en muista eng. nimee) on kiva juttu kun niitä taisi olla 8 (korjatkaa jos olen väärässä :p ) ja ne antavat vähän lisämakua juoneen.
Kuva
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Ui jui jui, joinage! Joinage! \o/

Muistan vielä kun olin sitä mieltä, että One Piece on sellasta perusshounenshittiä, jonka suosio perustuu sen ihmeellisiin markkinavoimiin, mutta kun sitten lopulta aloin katsoa kyseistä sarjaa niin voihan elläimen vasikka, tähän on oikeasti hyvä! Nyt oon sitten aika koukussa ja oottelen kuumeisesti että pääsen kattomaan jaksosta 180 eteenpäin...

Suosikkihahmot ovat Sanji ja Zoro. Kukaan Olkihattupiraateista ei nyt varsinaisesti aiheuta irvistyksiä ja hammastenkiristystä, mistä olen kyllä vähän hämmästynyt. Pahikset ovat ihan mielenkiintoisia ja vaikka taisteluissa sun muissa on aina ne samat Gomu Gomu Gauntlettot niin eipä mitään, ei haittaa :P

Huumori on mahtavaa ja kiva katsoa kerranki animea, jossa on VÄREJÄ. Hyvin kirkkaita sellaisia, mutta värejä joka tapauksessa. Mangaa en ole lukenut, kun en jaksa. Jos kerta voi liikkuvia kuvia katsoa ja kuulla ihkudaat seiyuut niin en näe suurempaa syytä vaihtaa mangaan.

Anyhow, liityn tänne ^^ Pääseeks navigaattoriksi vai aloitetaanko rivimiehistä? ;P
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

One Piece!

jeah, liityn minäjin! tuo onba aivan loistava sarja, ja lempihahmona on Buggy!
Kuva
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Tervetuloa Xtriimi, Ave-chan ja Tonnikala.
Xtriimi kirjoitti:Pirunmarjat (en muista eng. nimee) on kiva juttu kun niitä taisi olla 8 (korjatkaa jos olen väärässä :p ) ja ne antavat vähän lisämakua juoneen.
Devils Fruitit? Arlong Parkissa niitä on listattu aika monia. *Saattaa sisältää spoilereita.*
Ja olen aivan samaa mieltä siitä, että ne ovat aivan mainio lisä tähän sarjaan.
Ave-chan kirjoitti: Pääseeks navigaattoriksi vai aloitetaanko rivimiehistä? ;P
Hehee, täytyyhän fanclubilla olla navigaattori. ~__^*
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Hömm, tuosta tulikin mieleen kun Ave sai navigaattorin pestin. Saanko minä olla kokki? :D
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

Hideyori kirjoitti:Hömm, tuosta tulikin mieleen kun Ave sai navigaattorin pestin. Saanko minä olla kokki? :D
"NAMI-SWAAAAAAAAAN~! <3" Yay, tällekin paatille oma Love Cook xD Kannatan :'D

Ja jottei ihan offiksi menisi, niin vähän kuvien tapaisia viihdykkeitä. Ihan satunnaisia, jotka tässä puoli minuuttia varten hain :P

http://ic3.deviantart.com/fs9/i/2006/04 ... aftand.jpg
http://ic3.deviantart.com/fs5/i/2004/31 ... orkbun.jpg
http://ic3.deviantart.com/fs11/i/2006/2 ... eiwren.jpg Awww...
http://fc01.deviantart.com/fs14/f/2006/ ... by_e1n.jpg
http://ic1.deviantart.com/fs11/i/2006/2 ... eiwren.jpg
http://ic1.deviantart.com/fs8/i/2005/36 ... phirez.jpg
http://ic3.deviantart.com/fs12/i/2006/2 ... Sahdow.jpg Haha, repesin :'D

Jatkakaa, olkaa hyvät o/
Vastaa Viestiin