One Piece Fanclub

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Vastaa Viestiin
Avatar
Ave-chan
Onigiri desu~
Onigiri desu~
Viestit: 1566
Liittynyt: Su Touko 15, 2005 23:17
Paikkakunta: Uleåborg

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja Ave-chan »

shin kirjoitti:- Zoro ottaa näyttävän asennon Little Gardenissa, muuttuessaan vahanukeksi.
Nami: "Zoro, mitä ihmettä sinä kuvittelet tekeväsi?!"
Zoro: "No, jos sitä kerta mennään nyt, niin mennään sitte kunnolla!"

Ei hiisi, repesin kyllä niin totaalisesti :'D
- Luffyn Sanji-imitaatio häkissä Arabasta arcissa.
Luffyn Sanji-imitaatio Skypiea-arkissa FTW. Kuinka moni repesi tässä samaisessa arkissa Zoron ja Namin "liianileikeille"? Nytkin nauran ääneen kun vaan muistelenkin, miten Zoron seiyuu ulisi sen kohtauksen! xD

Ketkä luovat eniten hauskoja kohtauksia OP:ssä? Luffy, Usopp, Nami? Tuntuu siltä, että yleensä nuo kolme ovat ne kaikkein ekstroverteimmät ja ulospäinsuuntautuneimmat hahmot. Luffy osaa olla aika naiivi ja lapsenmielinen, Usopp on Usopp, ja Nami taas hermostuu juuri oikeissa paikoissa oikeille henkilölle aiheuttaen katsojille tahattomia naurunpyrskähdyksiä. Tietenkin Chopper nyt "hengaa" mukana, mutta monesti hän näyttäisi oikeastaan tukevan/vahvistavan Luffyn ja Usoppin reaktioita. Zoro ja Sanji ovat taas niin viileitä tyyppejä, että heidän huvittavuutensa on monesti ehkä sitä, että Zoro on täysin tietämätön oikeasta suunnasta ja Sanji taas muuttuu viileästä viilipytystä sulaksi vahaksi nopeammin kuin ehtii sanoa "Oi kuinka kaaaaaaunis on tuo nainen, kuka hän on ja mistä tänne saapuu?" Frankya en itse ole ehtinyt mukana nähdä niin paljoa (menossa jaksossa 300, mangaa ei luettu), eli jos häntä ei lasketa vielä mukaan ;P

Muistetaan sitten moikkailla toisiammekin n.fi-miitissä, mua saa ainaki hakata päähän 20t vasaralla :'''D
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Kertokaapas vähän sellaisia mielestänne hyviä pieniä ja hauskoja kohtia One Piecestä?
Onko One piecessä muitakin?

No mangassa kun Luffy ja kumppanit joutui RainBasessa sir Crocodilem vangiksi ja ne toteaa:
"Todella ovela ansa"."Joo ei voitu mitään."

No itse nauroin paljon kun mr.2 Bon clay juoksee seinää ylöspäin huutaen:
" Mikään ei ole mahdotonta homppelille!"

Usoppin 5 tonnin vasara, Chopper lääkäriLääkäri-oho mähän olen lääkäri-kohtaukset ja aplajon muuta.
Kuva
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja shin »

Tuli vain mieleen, että pitäisiköhän se OP-fc:n bannerin teko pistää käyntiin.. Vaikka kisan muodossa, tai miten nyt parhaaksi nähdään^^

Edit:
145x40 kuulostaa hyvältä.. Tosin ei ainakaan minua haittaa, jos jonkun bannerin koko tuosta vähän poikkeaa.
Viimeksi muokannut shin, To Heinä 12, 2007 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

shin kirjoitti:Tuli vain mieleen, että pitäisiköhän se OP-fc:n bannerin teko pistää käyntiin.. Vaikka kisan muodossa, tai miten nyt parhaaksi nähdään^^
Pitäisi. ^^ Eilen tuli sama mieleen, mutta en jaksanut mainita siitä. Nyt meidän pitäisi määrittää suunnilleen, että minkä kokoisen fc -bannerin me tahdomme. Onko joku 145x40 hyvä, eli lähes saman kokoinen kuin minun nykyinen sigi? Koko saa olla vaihtelevakin, jotta tulee mahdollisimman monta vaihtoehtoa bannereille. Valmiit teokset voidaan laittaa kisaamaan GFX -alueen battlessa. Saadaan korkattua sekin. Egon buustiminen ftw. xDD
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja Nixu »

Joo battle pystyyn o/ Eikös se koko voisi olla joku törkeän iso, siis 500x125, niin sille saataisiin näkyvyyttä :p

Njoo.. Ihan mikä koko tahansa käy kyllä mulle ^^
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

^ Voihan se toki olla todella isokin, eli kokorajoitus voisi olla max. juuri se 500x125. Kun tästä nyt battle tehdään, niin ketkä kaikki olisi halukkaita osallistumaan siihen? Kaikki bannerit kylläkin lisätään tämän fc:n bannereiksi, mutta ketkä haluavat osallistua itse battleen. Ainakin itse aion osallistua.
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja shin »

Minä voin myös osallistua..^^ Tosin pystyn tekemään bannerin vasta lauantaina/sunnuntaina, kun muuten loppuviikko on melko kiireistä..:/
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja Nixu »

^ Jep, sama juttu :p

Pistäkää topicki ja kisan säännöt kehiin, niin ilmoittaudun heti messiin o/
En olekkaan vähään aikaan tehnyt mitää vastaavaa (gfx juttuja) ihan ajatuksen kanssa ^^
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Nyt on se kisa pystyssä. Laitoin osallistumisaikaa reilusti, jotta kaikki halukkaat ehtivät mukaan. ^^
- http://www.naruto.fi/board/viewtopic.ph ... 163&hilit=
nixu kirjoitti:En olekkaan vähään aikaan tehnyt mitää vastaavaa (gfx juttuja) ihan ajatuksen kanssa ^^
Todellakin, minäkin tein viimeksi jotain kunnolla gfx:ään liittyvää silloin toiseksiviimeiseen SOTW:iin, ja sitä ennen minulla oli todella pitkä tauko. Saattaa taidot olla jokseenkin ruosteessa.
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja shin »

Heh..:D
Tämmöisiin pätkiin törmäsin youtubessa. Joku on innostunut yhdistelemään Anssi Kelaa ja One Pieceä.. Kuvalaatu ei ole kummoinen, eikä mielettömän hyvin tehtykkään, mutta repesin silti joillekkin kohtauksille^^
One Piece-Milla
One Piece-1972
sisältää suurimmaksi osaksi kohtauksia Arabasta arcista, ja aiemmista kohtauksista..
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

Nyt on tällä fanclubilla ainakin kaksi fc -banneria, niille jotka tahtovat sellaisia pitää. Kolmaskin pitäisi ola tulossa (nixulta) viikon loppuun mennessä. ^^
Editoin ne bannerit ensimmäiseen postiin vasta kun se kisa on ohi. :3 Ja ne bannerit löydät täältä.
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja Nixu »

^ Hävettää oikein käydä väsäämään mitään, kun sällit teki niin hienoa jälkeä :oops:
No eipä siinä mitään, koitan tässä lähipäivinä työstää jonkunlaisen kuvan :p
Avatar
~yellow flash
Uchiha
Viestit: 730
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 00:05

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja ~yellow flash »

:3

Huomaatko muuten yhtäläisyyksiä minun bannerin ja sinun sigin välillä? ^^ Taitaa olla sama fanartti kyseessä. xDD
Avatar
Nixu
S-class mage
S-class mage
Viestit: 3622
Liittynyt: To Huhti 28, 2005 23:13
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja Nixu »

^ Jeps, onhan kyseessä sentään yksi kaikkien aikojen hienoimmista (ellei se hienoin) One Piece fanart kuva :3

Meinasin itse, että joskus otan ja väritän tuon Arnistotlen kuvan, mutta enpä tiedä.. Siinä on niin hullun paljon hommaa ^^'
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 673
Liittynyt: Su Tammi 28, 2007 15:05
Paikkakunta: Täällä jossain..

Re: One Piece Fanclub

Viesti Kirjoittaja shin »

^Nixulle nostan kyllä hattua, jos tuon jaksat värittää^^ On kyllä tosiaan luultavasti hienoin OP-fanart, mikä deviantARTista löytyy.!
Viimeksi muokannut shin, Ma Heinä 16, 2007 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
Vastaa Viestiin