Huomio, tämä foorumi tullaan lopettamaan, henkinen jatkaja tälle foorumille löytyy osoitteesta http://animu.fi/forum/

One Piece Fanclub

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä

Re: One Piece Fanclub

ViestiKirjoittaja Hideyori » Ke Joulu 05, 2007 18:37

Wikipediassa se ainakin luokitellaan Parameciaksi... ja minä yhdyn mielipiteeseen, eihän se kuplamuuri edes ollut osa Kalifaa sinänsä vaan se ohjaili tuottamiaan kuplia ja muodosti niistä sellaisen aallon, muurin etc.

Logia on siis sellainen hedelmä joka antaa sinun elementiksi ja hallita sitä elementtiä. Kalifa ei muuttunut kupliksi kokonaan vaan pää myös näkyi, joten näitten todisteiden valossa uskaltaisin sanoa Kalifan kykyä Paramecia luontoiseksi.
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!

ViestiKirjoittaja LoneWolf » To Joulu 06, 2007 00:37

Itse olen sitä mieltä että Kalifan kyky on Logia-tyyppinen. Koska hän pystyy tuottamaan kuplia (kuten hänen lammasmoodissaan), voitaisiin puhua elementtien hallinnasta. Toisaalta juttu menee jonkun verran ristiin Paramecian kanssa, joten täysin kivenkovaa en voi väittää mielipidettäni oikeaksi. Melkoinen pähkinä pohdittavaksi tämä kyllä on : D
Kuva
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka. | Animewatcher | Last.fm | Metallimusiikki F.C. | "Sooner or Slayer"
LoneWolf
S-Class Missing-nin
S-Class Missing-nin

ViestiKirjoittaja Jatimatic » To Joulu 06, 2007 14:40

http://www.fops.franky-family.org/index ... paramythia tuola on Paramecia hedelmien omaajien listassa Kalifia heti ensimmäisenä. Paramecia se taitaapi olla.
Kuva
Jatimatic
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor

ViestiKirjoittaja Runte » To Joulu 06, 2007 15:42

Nojoo.. Nyt kun mietin, niin Califan kyvyn ominaisuudet on aika lähellä Robinin nenänenä -heldelmän ominaisuuksia.. Ja Robin ny on aika selvästi Paramecia..
Joten kai se enemmän Parameciaan kallistuu..
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion

ViestiKirjoittaja shin » To Joulu 06, 2007 18:46

Kaipa Califan kyky on Parameciaa, kun monella sivullakin niin lukee^^ Vähän kyseenalainen juttu.. Aluksi voisi luulla DF:a Logia-tyyppiseksi, kun siinä on sen kyvyille ominaisen tuntuisia piirteitä.. Vähän sama juttu kuin Mr. 3:n vahakyky^^

Hieno ava ja sigki Runtella jälleen! ;D silmäruokaa..
Kuva
animewatcher | OneManga | INP
more anime, more happiness.
shin
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor

ViestiKirjoittaja Tonnikala » Pe Joulu 07, 2007 16:19

"Awa Awa no mi" 'Logia' vai 'Paramecia'?

Awa Awa taitaa olla paramecia, koska se ei pysty muuttumaan kokonaan kupliksi kuten ei mr.3:kaan pysty muuttumaan vahaksi.
entäs muuten
Spoileri, maalaa nähdäksesiKage Kage? siis geckon marja, onko se logia vai paramecia?
ja Runte, erittäinn hieno ava ja sigge taas! jouluja koko sakille!
Kuva
Tonnikala
Just nobody
Just nobody

ViestiKirjoittaja deftonys » Ke Maalis 26, 2008 03:51

vittu mitä pilkun nussintaa lisätkää mut fanclubiin !!!

noista on jo niin kauan etten jaksa mitään riidellä niistä <3

mutta todisteena minun todelliselle rakkaudelle ainoalle sellaiselle.. elikkä one piecelle !!!

I, mr. def here by announce that I'm going to make my way to pirate king !!!

elikkä suomeksi siis meinaten sitä että aion tehdä luffy fan arttia... + kaks muuta hahmoa (niitä saatte jää odottomaan) kun saan mun koneen huollosta ...prkln romu

ps. sitä kannattaa odottaa... mä oon hionnu sitä ideaa kesästä asti minun aivojen perukoilla...

one <3 peace out ...hähähäää
deftonys
Chuunin
Chuunin

ViestiKirjoittaja Runte » Ke Maalis 26, 2008 14:28

Wälkom Tony m'frend o/

Ja Tonari: (Mangaspoiler!!!)
Spoileri, maalaa nähdäksesiImo KageKage on ilmiselvä Paramecia koska emme ole vielä kertaakaan nähneet Gekkomiehen muuttuvan ITSE varjoksi, vaan käyttäneen niitä vain hyväksi.
人は孤独には勝てない
故に我は孤独を満喫している
Runte
Lord of Oblivion
Lord of Oblivion

ViestiKirjoittaja hyu » Ti Elo 26, 2008 16:07

Kalifan marjaan, varmasti on paramecia. Eiväthän kuplat ole mitään elementtiä ja muutenkin Kalifa sanoo voivansa tuottaa niitä kehostaan, ei voivansa muuttua kupliksi. Hauska ja hahmolle sopiva kyky siitä huolimatta. Gooolden awaaaa~!

Jaa-a, vai aikoo se Sangatsu hidastaa julkaisutahtia. Ikävä juttu, OP:t on parasta mökkilukemista ikinä.

Olen kyllä viime aikoina taas enemmän innostunut OP:stä. Se on vaan jotenkin niin kokonainen maailmoineen ja hahmoineen, vaikka arvoituksia vielä riittääkin vaikka millä mitalla. Ehdottomasti mun kirjoissa manga numero 1 tällä hetkellä :>
Kuva
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor

Edellinen

Paluu Fan Club