Furuba Fanclub

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Vastaa Viestiin
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Fruits Basket(fanien kesken Furuba)kertoo Tohru Hondasta,joka yhtenä päivänä menettää äitinsä,ja jää orvoksi.Hän asuu ensin isoisänsä luona,mutta pian isoisä aloittaa remontin taloonsa,ja käskee Tohrun menevän jonkun ystävänsä luo.Mutta Tohru ei halua aiheuttaa kummallekaan ystävälle harmia,ja sen takia hän alkaa asumaan teltassa,Sohmien maalla.Sohmilla on kirous,jos vastakkainen sukupuoli halaa,hän muuttuu yhdeksi eläimeksi kiinalaisessa horoskoopissa.

Mikä on mielipiteesi sarjasta?Kuka on lempi/inhokki hahmosi?

Jumala/Perustaja:Ringo-chan

Jäsenet:

-Hideyori
-Bitenshi
-Wendy
-Karupin
-Blue_Hill-san
-Nike
-hyu
-kakashi-lover
-Mikru
Viimeksi muokannut Ringo-chan, Ke Heinä 25, 2007 20:10. Yhteensä muokattu 10 kertaa.
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Hideyori
ORE WA HOURITSU DA!
ORE WA HOURITSU DA!
Viestit: 1528
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 14:41
Paikkakunta: The House of Doom
Viesti:

Re: Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja Hideyori »

Ilmoittaisin haluni liittyä hyvin pitkälti. o/

Lempihahmo: Kyo
Inhokkihahmo: Yuki
Yleismielipide sarjasta: aivan loistava sarja
"It is safe to say, that no one understands quantum mechanics." - Richard Feynman
Kuva
"Hideyori on korkeasta aatelissuvusta, nimittäin Turun Sinaapista" - Drago^
The Lost Sect of Torment© || Cockface Outerspace© || "Paras. Chapter. Ikinä." - Gebric
Avatar
Bitenshi
Missing-nin
Missing-nin
Viestit: 1598
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2005 08:57
Paikkakunta: Lestijärvi
Viesti:

Re: Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja Bitenshi »

Tämä liittyy! >3<

Lempihahmo: Ymmm... Minä sanon ihan vain Mabudachi Trio. Ne kolme toimivat parhaiten yhdessä. Shigureen samaistun jollakin perverssillä tavalla, Ayameen samaistun vielä perverssimmällä tavalla ja Hatoria vain säälin niin kamalasti (ja samaistun kaikista perverseimmällä tavalla). :,D
Inhokkihahmo: En minä ketään INHOA, mutta Kagurassa on jotain piirteitä, mitä ilman kyllä voisi elää.
Yleismielipide: LOIS-TA-VAA. \o/ Huumori, ihanat hahmot ja kaikki toimii. Niin ja yksi niistä harvoista animeista, joita jaksaa katsoa sairaanakin. Kokeiltu on, niin kuumeessa kuin oksennustaudissakin. :D Manga on mielestäni ollut vain hitusen parempi.
Kuva
Ruotsinvihkonsa sottaamisesta vastaa Gomis.
~Y.S.A.K
Avatar
Wendy
Jounin
Jounin
Viestit: 1014
Liittynyt: La Loka 01, 2005 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja Wendy »

Minäkin haluan liittyä! ^_____^

Lempihahmo: Kyo on suosikkihahmoni, mutta tykkään oikeastaan melkein jokaisesta hahmosta. Pidän myös Shiguresta, Hatsuharusta, Tohrusta, Yukista, Sakista, Arisasta (Arisasta minulle tulee mieleen Temari, älkää kysykö. XD) jne.
Inhokkihahmo: Hiro on ainoa inhokkihahmo koko sarjasta, en pidä tuon pojan mahtipontisesta luonteesta.
Yleismielipide sarjasta: Ihana sarja, olen katsonut sen monta kertaa kokonaan - jaksot ovat monipuolisia ja hauskoja tietenkin. ^___^
The world is rolling around at the speed of rebirth.
Avatar
Karupin
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 886
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 21:55
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja Karupin »

Liityn ehdottomasti~ Yksi niistä ensimmäisistä sarjoista joita dvd:nä olen koskaan hankkinut ja joita olen alkanut katsoa. Koko sarja löytyy dvdhyllystä ja mangaa toistaiseksi neljänteen osaan asti. Tosin olen säästänyt noita kahta viimeistä dvd:tä ainakin vuoden enkä ole vieläkään katsonut niitä.. Ehkä kesälomalla viimeistään sitten. Vaikka toisaalta loppu ahdistaa kun tiedän jo miten anime tulee päättymään..

Lempihahmo: Pidän oikeastaan lähes jokaisesta miespuolisesta hahmosta Furubassa, mutta ehkä ylivoimaisin suosikkini on Sohma Akito. Ihanan salaperäinen nättipoika. Tykkään~ Hatsuharu on myös kiva. Ja Yuki.
Inhokkihahmo: Kagura. Suurempaa selvitystä tuskin tarvitsee laittaa.
Yleismielipide sarjasta: Ihanan pirteä sarja. Ihanat henkilöhahmot, hienoa huumoria ja kaunista, rauhallista musiikkia. Juuri sellainen sarja, jota kannattaa katsoa silloin kun on tylsää tai ulkona sataa.
Kuva
~Y.S.A.K ~ Neji FC ~ Hitsugaya taisho FC ~ Akatsuki FC ~
Avatar
Ringo-chan
Academy Teacher
Academy Teacher
Viestit: 351
Liittynyt: Ma Loka 02, 2006 19:18
Paikkakunta: Ii

Re: Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan »

Vaikka perustaja olenkin,haluan itsekkin sanoa jotakin. :D

Lempihahmot:Kyo,ehdottomasti.Vaikka en ekana tykännyt hänen rauhattomasta luonteesta,mutta kun hän muuttui vähän kiltimmäksi ja rauhallisemmaksi,hänestä tuli suosikkini.Hiro on toinen suosikkini,en ekana pitänyt hänenkään luonteesta,mutta kun hänen vähän kiltimpi puoli tuli esiin rakastuin häneen(aion cossata häntä seuraavassa animeconissa <3).Myöskin Shigure,Hatori,Momiji,Ayame,Tohru,Kisa ja Hatsuharu on ihania. ^^

Inhokkihahmo:Kagura. <___< Myöskin Yuki on joskus todella ärsytävä.

Mielipide sarjasta:Aivan mahtava sarja,tämä on yksi niistä harvoista sarjoista,jotka ovat saanneet minut nauramaan ääneen.Löytyy myös ihanan surullisia kohtia. ;__;
Kuva
"Viattomuus ei ole rikos."
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Hei, onkos tää vain animelle suunnattu fan clubi vai niin mangalle kuin animelle? Koska oma Furuba kokemukseni rajoittuu (VIELLÄ!) ekaan manga pokkariin. Eli jos vaan pääsee ni liityn. Oma lempihahmoni on ehdottomasti Kyo, on se vaan ihana vaikkakin kiivas. :)
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Kiitosh kiitosh kovasti... ^_^ Tänään (äsken) katsoin kaksi ekaa jaksoa animesta ja "ARGH!" olen koukussa..... Keskellä koeviikkoa.... -.-" Mutta animessa Yukilla on kaunis ääni ja USKOMATTOMAN suloiset silmät vaikka Kuo-kun onkin lempihahmo niin animessa ku mangassa. Kyolla on kiva ääni. <3
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Re: Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja Nike »

Minä liittyisin myös! ^^ Onhan tämä nyt yksi ensimmäisistä sarjoista, mihin jäin koukkuun.

Lempihahmo(t): Mabudachi Trio on ainakin todella mainio! Niiden kolmen menneisyys on aina mitä hauskinta seurattavaa : D. Myös Momiji on ollut jo pitkään yksi suosikeistani; pidän siitä, että vaikka hän on luonteeltaan lapsellinen ja blondi ja ties mitä, niin hänelläkin on ne vakavammat hetkensä. Yukin ja Kyon väliltä taas on vaikea päättää, että kummasta pitäisin enemmän.. Molemmat ovat hyviä hahmoja, joten en tee päätöstä ollenkaan. ^^

Inhokkihahmo: Kagura. Mitäs tunkee jatkuvasti roikkumaan Kyossa.

Sarjasta nyt vaan pidän ihan hillittömän paljon. Romanssijutut, sekä varsinkin se huumori jota Takaya tässä sarjassa viljelee, on erittäin nautinnollista seurailtavaa.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
hyu
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 638
Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja hyu »

Tahtoo liittyä desu~

Aluksi minulla vähän huono kuva sarjasta, mutta kun tutustuin lähemmin, jäin säälittävästi koukkuun. Sarjassa pelaa lähes kaikki ja siinä on eri ulottuvuuksia, ei esim. pelkästään huumoria. Lempihahmoa on vaikea päättää, mutta kuten ovat muutkin maininneet, rakas Mabudachi Triomme on kyllä loistava. Varsinkin Shiguren ja Ayamen temput ovat hauskoja xD Tietenkin sitten Yuki ja Kyo ovat ne canon-ihq-daa-ihanuudet, mutta sanoisin kyllä, että ainakin huumorissa ne jäävät toiseksi :P Inhokkihahmo on Kagura. En voi sietää sitä sen mäkätystä ja lääppimistä >:(

Mutta sarja on tosiaan mahtava ^^ Katsoin tuossa sattumalta juuri äskettäin animen viimeisen jakson ja pillitin aivan mielettömästi. Jos olisin käyttänyt nenäliinaa olisi niitä saatu laskea tonneista... Anime ainakin jää minulle hieman epäselväksi/auki, joten pitää vielä lukea enemmän mangaa, jos vaikka löytyisi lisää juttua. Mutta tosiaan, huippusarja, suosittelen <3
Kuva
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Chapter 23 loppu! NYYH!! Mojimi parka... :( Mojimi on uskomattoman suloinen pikku lukiolainen.... Ihan tuli sääli... Akito on pelottava... Yukia ei saa kiusata... Nyt on siis neljä ensimmäistä jaksoa katsottu kuin myös neljä ensimmäistä magaa luettu... Sarja paranee koko ajan....
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Nike
ANBU Squad Leader
ANBU Squad Leader
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Huhti 10, 2006 15:59
Paikkakunta: Ihmemaa

Re: Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja Nike »

Ihan muuten kiinnostuksesta kyselisin - teillä kaikilla on varmasti tullut lukiessa sellaisia hetkiä, että tuntuu siltä kuin joku hahmo olisi kuin joku tuttunne? Ja koska Fruits Basketissa hahmoja on niin paljon, niin sieltä niitä varmasti löytyy. Eli mitäs hahmoja tuttavapiiristänne löytyy? Muistutatteko itse jotain hahmoa?

Omista ystävistäni/perheenjäsenistä löytyy yksi ilmetty Ayame, yksi puheiltaan Shigure, sekä yksi ihan ilmetty Kyo~<3. Niin, ja sitten löytyy vielä yksi Toudou Kimi (joka on tuttu ainakin mangaa vähän pidemmälle lukeneille. Ilmestynyt kyllä jo englanniksi julkaistuissa pokkareissa!).. Edellä mainitut siis luonteeltaan samanlaisia. Jos mennään ulkonäöstä puhumaan, niin sitten löytyy yksi Kagura sekä yksi Momiji (tosin, hän on naispuolinen henkilö.. noh, väliäkö tuolla).
Palatte tietysti kaikki halusta tietää, että mikä minä itse olen. :pp Noh, ulkonäöltä lähinnä Tohru Hondaa, ja luonteesta ei ole mainittu muuta kuin että "Tohru Honda-syndroomainen" sekä "ihan niiku Momiji". Itse tietysti väittäisin mielelläni olevan enemmänkin niin kuin.. Hatori! ..Mutta se ei tietenkään ole totta.
Se johtaa vain tuhoon, turmioon ja tappiin, korjaan tappioon!
Avatar
Blue_Hill-san
Familiar Stranger
Familiar Stranger
Viestit: 1448
Liittynyt: La Marras 11, 2006 17:18
Paikkakunta: Hjämeenkjyrö

Re: Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill-san »

Sain vihdoin katsottua lisää Furubaa eli kahdeksan jaksoa katsottu (syyt miksi ei enempää: kiireet, jaksoja ei löydy mistään (nyt sain kaverilta dvd:n jossa on touhon kasiin asti jaksot). Mangaa on luettu kuusi pokkaria, "i'm hooked" Maanista...
Bleach EP1 kirjoitti:We have no form, therefore we fear it, and because we are formless, we revere it. Thus we are slain.
Animewatcher
Avasta kiitokset Runtelle ^^
Avatar
Kakashi_lover
Genin
Genin
Viestit: 110
Liittynyt: To Elo 10, 2006 14:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Furuba Fanclub

Viesti Kirjoittaja Kakashi_lover »

Hauan liittyä! Fruits Basket on paras manga!!!!! XD Harmi kun on se on jo loppunut...
Lempihahmo on ''tietysti'' Shigure!!!!!! Rin on naisista paras... Mutta kaikki hahmot ovat niin ihania... Inhokkia ei itselläni ole mutta Akitosta en pitänyt, mutta asenne muuttui kun mangaa lueskeli enemmän.. :3
Kuva
Ihqtan Tomaa eli olen Ikuta Toman fani... x3 Hana Kimi ja Nakatsu ftw!!! <3
Vastaa Viestiin