Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Kaikenlaisen fanittamisen voi suorittaa täällä
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Hei vaan kaikille! Tämä aihe käsittelee ilkeää entistä Konoha-kylän ninjaa: Orohimaruac
Kuva
Omassa persoonassaan! ^^


Eli perustietoa:

Ikä (part 1): 50-51
(Part 2): 53

Syntymäpäivä: Lokakuu 27.
Veriryhmä: B
Pituus: 172 cm
Paino 57.3kg
(Aika pikkutarkkaa tietoa, mutta jos joku halusi tietää ^^)

Nykyinen ninja rank: Nukenin ja Sannin
Perusti oman villagen, Otogakure eli hidden village of sound. (Kun oli lähtenyt Konohasta)

Orochimaru on entinen Sarutobin (3. Hokage) oppilas. Hänen tiiminsä koostui Jiraiyasta ja tsunadesta (mukaan lukien oro itse) Heidät kolme tunnetaan nykyään Sannineina (a.ka Legendary ninja)

Orochimarun vanhemmat kuolivat kun hän itse oli nuori, joten hän joutui huolehtimaan itsestään jo nuorena. (Niinkuin Sasuke)
Orochimarua on pidetty Team 7:n Sasukena (heidän yhtäläisyyksien takia)ja koska Sarutobi huomasi Orochimarussa jo pienenä hänen lahjakkuutensa, ja Sarutobi usein sanoikin Jiraiyalle että olisi vähän kuin Orochimaru. Sarutobi kylläkin aisti Oron sisällä olevan halun voimalle ja vallalle, mutta ei näyttänyt sitä ja uskoi että Orochimarukin voisi muuttua.

Ajan kuluessa Orochimarun halu voimalle, kuolemattomuudelle ja uusille tekniikoille kasvoi, ja hän alkoi käyttää konohan ninjoja koekaniineinaan uusille tekniikoille ja kuolemattomuushankkeelleen (Yamato esim.) Kun Sarutobi ja anbu löysivät ja bustasivat Oron, Sarutobi päästi tämän karkuun eikä halunnut/viitsinyt tappaa häntä. (Hän katuu sitä myöhemmin)

Orochimarun tunnetuimpiin 'testeihin' kuuluu Curse sealin kehittäminen. Mitarashi Anko oli hänen oppilaansa tällöin, ja hän oli Orochimarun koekaniini tälle tekniikalle. Hän testasi tekniikkaa myös 9:ään muuhun ihmiseen mutta vain Anko selvisi.
Kun Oro lopulta tajusi että hän ei hyötyisi Konohassa olosta enään, hän päätti lähteä. Siloin hän liittyi rikollisjärjestö Akatsukiin. Tiedetään että Orochimaru tällöin yritti saada Uchiha Itachin ruumista, tosin hän epäonnistui ja Itachi nöyryytti hänet. Orochimaru päätti lähteä tästä rikollisorganisaatiosta silloin (koska itachin ruumiin saaminen oli hänen ainoa syy olla siellä)

Tämän jälkeen Orochimaru alkoi suunnitella Sasuke Uchihan ruumiin kaappaamista, ja melkein onnistuikin siinä (ks. manga)

Orochimaru on myös yrittänyt kaapata konohaa, jolloin hän joutui taistelemaan Sarutobia vastaan. Taistelun lopuksi Sarutobi käytti tekniikan joka tappoi hänet itse, mutta hän onnistui tekemään Oron kädet käyttökelvottomiksi.
Orochimaru tosin sai kätensä takaisin käyttämällä ruumiinvaihto-tekniikkaansa.

Nykytilanne: (SPOILEREITA MANGASTA)
Kaikki luulivat että SAsuke oli tappanut orochimarun, mutta väärin luultu. Jotenkin Orochimarun seuraaja, Kabuto on onnistunut saamaan osan Oroa itseensä, joka näkyy hänen ulkonäössään. Muuta ei tällä hetkellä tiedetä.

Jos haluatte tietää lisää Orosta, lukekaa Wikipediasta tai KVG xD

Tämä Fanclub on omistettu ainoalle ja oikealle kuolemattomallemme: Orochimarulle
Clubiin saa liittyä kirjoittamalla tähän ketjuun tai lähettämällä minulle YV:tä ^^

Pahikset <33

Jäsenet eli pahikset <33:
-Brawler
-Tonnikala
-[Deisi]
-Verdana
-Littlesamurai
-Verethquantel
-Tridian
-Pinkmedicine
-Chris
Viimeksi muokannut Brawler, To Kesä 12, 2008 22:49. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Liityn.
Kova tyyppi, varsinkin nykyisestä mangaajasta hetki taaksepäin.
Kysymys brawlerille:
Spoileri, maalaa nähdäksesiOlisko orochimaru bijouu?
Kuva
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Lämpimästi olet tervetullut Tonnikala! Toivotaan että muitakin liittyisi ^^.
Ja kysymykseen:
Spoileri, maalaa nähdäksesiEnpä usko, tuntuu vain siltä, että hän on kokeillaan tehnyt itsestään jonkinlaisen demonin. Tai sellaisen käsityksen olen saanut. Hänhän yritti saada kuolemattomuutta niin mikäs siinä jos vaikka demoniksi samalla itsensä muuttaa ja saada lisävoimaa. Taisiis, vaikea kuvitella että Kabuton sisällä on Oro jonka sisällä on Bijuu xD. Tai jos tarkoitit että ORo itse olis Bijuu niin empä tiedä. Eihän sillä ole häntiäkään :D (paitsi oikeassa muodossa yksi)
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
[Deisi]
Genin
Genin
Viestit: 117
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 12:09
Paikkakunta: jokioinen

Re: Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja [Deisi] »

tahtoo liittyä
Orochimaru/SasoDei/Deidara/Kiba/Akatsuki/ Kankurou/Itachi /Gaara/Suigetsu/Zaku,Dosu ja Kin/Black lagoon FC
Kuva
Avatar
Tonnikala
Just nobody
Just nobody
Viestit: 1297
Liittynyt: La Marras 18, 2006 18:23
Paikkakunta: Hämeen kyrössä

Re: Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja Tonnikala »

Brawler kirjoitti:
Spoileri, maalaa nähdäksesiEnpä usko, tuntuu vain siltä, että hän on kokeillaan tehnyt itsestään jonkinlaisen demonin. Tai sellaisen käsityksen olen saanut. Hänhän yritti saada kuolemattomuutta niin mikäs siinä jos vaikka demoniksi samalla itsensä muuttaa ja saada lisävoimaa. Taisiis, vaikea kuvitella että Kabuton sisällä on Oro jonka sisällä on Bijuu xD. Tai jos tarkoitit että ORo itse olis Bijuu niin empä tiedä. Eihän sillä ole häntiäkään :D (paitsi oikeassa muodossa yksi)
Spoileri, maalaa nähdäksesiNo minä en edes nähnyt koko häntää mutta eikai se varmaan ole. Ja siinä flashbackissa sandaimen kanssa, niin eikös siinä selitetä, että hän on aina ollut sellainen, että se on niinkuin bloodline limitin tyyppinen perintö?
Kuva
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Deisi tervetuloa vaan! Meitä ei olekkaan liikaa :D

Ja Tonnikselle:

Joo, Sandaimehan näki että hänen silmistä paistoi halu voimalle ja pahalle. Mutta hän ajatteli että kyllä hän muuttuu vielä tuosta. Ei sitten muuttunut
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
[Deisi]
Genin
Genin
Viestit: 117
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 12:09
Paikkakunta: jokioinen

Re: Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja [Deisi] »

listasin tuossa vähän aikaa sitten lempi hahmoja narutosta ja laskin että noin viides osa on pahiksia :lol:
taidan tykätä niistä
Orochimaru/SasoDei/Deidara/Kiba/Akatsuki/ Kankurou/Itachi /Gaara/Suigetsu/Zaku,Dosu ja Kin/Black lagoon FC
Kuva
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja Brawler »

[Deisi] kirjoitti:listasin tuossa vähän aikaa sitten lempi hahmoja narutosta ja laskin että noin viides osa on pahiksia :lol:
taidan tykätä niistä
Jep, kuten mulla sama. Mäkin pistin tän FC:n ekan viestiin: Pahikset <3. Ne on vaa nii parhait!
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Joo'o, pakko nyt liittyä tänne. Orochimaru on yksi lempihahmoistani. (;
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja Brawler »

Tervetuloa Verdana! Meitä ei olekkaan liikaa :)!
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
LittleSamurai
Vasto Lorde
Vasto Lorde
Viestit: 3463
Liittynyt: Ma Elo 09, 2004 12:51
Paikkakunta: Igaalinen Gakure no Sato

Re: Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja LittleSamurai »

Miiiinäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä haluan liittyä!!! \o/

Lempihahmoni~ <3

Kaite pääsee mukkaan? Laitan kivoja kuvia jos pääsen :3

Tai sitten rupean terroristiksi, muahahhahaa >:D
Kuva Kuva
"Little "ai mitennii ihmiset luulee ettei mulla ole elämää" Samurai." ~ Mirhan suusta kuultua
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Joo eipä näytä meitä Orochimaru-fanittajia olevan liikaa. ;) Nooh on kivempi fanittaa sellaista, jota ei kovin moni muu fanita. :lol:
Avatar
Brawler
ANBU
ANBU
Viestit: 489
Liittynyt: Ti Helmi 20, 2007 12:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja Brawler »

LittleSamurai kirjoitti:Miiiinäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminä haluan liittyä!!! \o/

Lempihahmoni~ <3

Kaite pääsee mukkaan? Laitan kivoja kuvia jos pääsen :3

Tai sitten rupean terroristiksi, muahahhahaa >:D
Tietenkin pääset:D:D. Meitä ei ole vielä tarpeeksi, että voisimme vallata foorumin minun johdolla! Buhahahaha! Noei, pääset kyllä mukaan xD, pistännimesi vaan listaan. Orochimaru olisi meistä ylpeä!
Kuva
Silmä silmästä johtaa vain kasvavaan sokeuteen.
Avatar
Verdana
ANBU
ANBU
Viestit: 423
Liittynyt: Su Touko 27, 2007 21:04
Viesti:

Re: Orochimaru FC (Mahdollisia spoilereita mangasta!)

Viesti Kirjoittaja Verdana »

Brawler kirjoitti: Tietenkin pääset:D:D. Meitä ei ole vielä tarpeeksi, että voisimme vallata foorumin minun johdolla! Buhahahaha! Noei, pääset kyllä mukaan xD, pistännimesi vaan listaan. Orochimaru olisi meistä ylpeä!
Värvätään "miehiä" vielä jokunen kuukausi ja vallataan sitten koko FOORUMI. ;) OROCLUB RULEZ! \o/ :lol:
Vastaa Viestiin