Paras/jännittävin kauhuelokuva?

Keskustelut TV-sarjoista ja Elokuvista tulevat tänne.
Avatar
ReddiS
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 681
Liittynyt: To Joulu 09, 2004 20:34
Paikkakunta: East Side of Palokka

Viesti Kirjoittaja ReddiS »

Itse en kauheasti pidä noista kauhu leffoista mutta Cube 1 ja Cube 2 ovat ihan jeessejä. Drago^jo selitti Cube 1 niin selitän hieman Cube kakkosesta. Eli periaate on sama. Ihmisiä joutuu kuution sisään yhtäkkiä. Kukaan ei tiedä miksi tai miten he ovat joutuneet sinne. Pian selviää että porukka on ns. hyber kuution sisällä. Tässä hyber kuutiossa on monipuolisemmat ansat ja kuutioiden paikat vaihtuvat jatkuvaa... aika samanlainen kuin ykkös osa. En muista enään paljoa Cube kakkosesta kun sen katsoin varmaan 6 kuukautta sitten.... no joka tapauksessa tollasta. Ihan suositeltava leffa. ;)
Kuva
Avatar
höpspöps
Chuunin Exam Supervisor
Chuunin Exam Supervisor
Viestit: 614
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 23:01
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja höpspöps »

Ju-on Grudge eli Kaunan japsu veriso (paljon parempi kuin jenkkien) sekä Ring. Ring 2 oli myös ihan hyvä, tosin ei ehkä niin pelottava kuin 1. puhun nyt siis amerikkalaisten versioista. muita hyviä tulee mieleen japsujen The eye ja The phone. ainiin unohin: Ju-on Grudge 2 myöskin on aika spuuki.

kauhuleffat on huippuja <3
-My beloved, prepare to die-
Y.S.A.K.
Satsuma
Jounin
Jounin
Viestit: 1016
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 19:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Satsuma »

oo, ihana topicci.. Kauhuelokuvat on parhaita <3 Ja parhaat on ehkä Kubrickin Hohto, Blair Wich Project ja sitten Nightmare on Elm Streetit on kaikki todella hyviä, vaikka ovatkin vanhoja. Ja sitten The Village on ihan ookoo. Ja Hannibalit on kanssa kivoja psykologisia kauhuleffoja.

Ja niinkuin Kakara_ jo sanoi - Manaaja on avan naurettava kauhuleffa. Minäkin nauroin vain sitä, ei sitä voi pelätä. Ja Ei Ringikään kovin kaksinen ole, idea on ihan kiva. Minäkin haluisin nähdä sen alkuperäisversion :D
Kuva
(Kiddo) ty Nixu!
Avatar
Arska
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1422
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 02:51
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

<!--QuoteBegin-Redfall92+Apr 24 2005, 20:28--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Redfall92 @ Apr 24 2005, 20:28)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Itse en kauheasti pidä noista kauhu leffoista mutta Cube 1 ja Cube 2 ovat ihan jeessejä. Drago^jo selitti Cube 1 niin selitän hieman Cube kakkosesta. Eli periaate on sama. Ihmisiä joutuu kuution sisään yhtäkkiä. Kukaan ei tiedä miksi tai miten he ovat joutuneet sinne. Pian selviää että porukka on ns. hyber kuution sisällä. Tässä hyber kuutiossa on monipuolisemmat ansat ja kuutioiden paikat vaihtuvat jatkuvaa... aika samanlainen kuin ykkös osa. En muista enään paljoa Cube kakkosesta kun sen katsoin varmaan 6 kuukautta sitten.... no joka tapauksessa tollasta. Ihan suositeltava leffa. ;) [/quote]
Se ykkönen oli hyvä @_@
large
BANNED
BANNED
Viestit: 2246
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:44

Viesti Kirjoittaja large »

Hohto on aika huono. Oon niin nuori ja näin monia kauhuleffoja joissa oli samoja asioita.

The Villagen näin vähän aikaa sitten ja se oli hyvä. Nauroin vaan vitusti ja 4 muuta kaveria ku sanoin 20min leffan alun jälkeen "oon ihan saletti et noi elää jossain 2000-luvulla" Oli siinä hekottamista. Eli leffa shokeeraavin kohta oli helposti arvattavissa.

Mikään kauhu ei oikeen pelota enään. Manaaja uusilla tehosteilla saattaisi olla älyttömän pelottava mutta ne vanhat tehosteet on paskoja eikä se pelottanu yhtään vaikka oli ekoja elokuvia jonka näin äidin mukaan.

Meet The Feebles & Bad Taste on jonkin sortin IMO kauhua ja ne oli parhaimmat ja hauskimmat.

Eniten mua jännitti Screamit jotka katoin putkeen pimeässä huoneessa yksin kotona.

Melkeen mikään kauhhuleffa ei oo maininnan arvonen ja 95% kauhuleffoista on massasontaa... esim Ring 1 %2 ja The Grudge. Veikkaan että nykyään muotia kauhuleffoissa on pieni mustatukkanen mätääntynyt sinisen värinen japanilainen tyttö. Ei näin
pysy poissa s-tanan rasistipaska large! -Fredo
Kuva
Avatar
.Yoshimi.
Oinin
Oinin
Viestit: 946
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2004 16:08
Paikkakunta: Valkeakoski

Viesti Kirjoittaja .Yoshimi. »

<!--QuoteBegin-Kakara_+Apr 24 2005, 17:51--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Kakara_ @ Apr 24 2005, 17:51)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> Min olen totaalinen kauhuleffojen fanittaja. Pelkään niitä katsoessani aivan törkeästi, mutta silti pidän kauheasti joten olen varmaankin jonkin sortin masokisti xD [/quote]
Olenkohan minäkin sitten o.O Rakastan katsella niitä ja haluan aina katsella vaikka tiedän että pelkään. Olen liian herkkäuskoinen :( Otan kaiken liian todesta ja edelleenkin pelkään ringiä, jonka näin pari vuotta sitten ja edelleen myös Kaunaa, jonka näin joulukuussa :/
Tällanen mä vaan on... En ymmärrä miten pystyn kaiken maailman juttuja katsomaan.
Kuva
Naruto.Fiin puolella Yena ^.~
Avatar
sakura-chan
ANBU
ANBU
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2004 14:30
Paikkakunta: Taivalkoski

Viesti Kirjoittaja sakura-chan »

The grudge (kauna) ei ollu ees pelottava...ei ollu kyllä manaajakaa.... <_<
Ring on ollu ehkä pelottavin...ei kyllä sekää ollu kovin pelottava... :ph34r:
mielummin katsonkin komedioita :D
Kuva
Avatar
Rianka
Chuunin
Chuunin
Viestit: 231
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 10:16
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rianka »

<!--QuoteBegin-zephyr+Apr 24 2005, 19:47--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (zephyr @ Apr 24 2005, 19:47)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> saako tota japanilaista kaunaa vuokrattua mistään vuokraamosta? [/quote]
Japanilaisen Kaunaa löytyy aika monesta leffavuokraamossa (ainakin joensuun seudulla) ja sen saa myös ostettua Anttilasta! Uskokaa tai älkää. Kävin tuossa viikolla siellä pyörimässä siellä dvd-osastolla ja osui siellä silmiini. 20euroa maksoi.

Mutta sitten itse aiheeseen. Olen koukussa kauhuleffoihin! Rakastanrakastan. En kuitenkaan osaa sanoa mikä niistä on kamalin, mutta hyviä leffoja on sitä enemmän. Kuten esim. Cube 1, Hohto, Japanilainen kauna, The Others (rakastan sitä loppua~) .. Iski dementia nyt, enkä muista yhtään enempää. :blink:
Avatar
sri
Chuunin
Chuunin
Viestit: 210
Liittynyt: To Maalis 31, 2005 14:54

Viesti Kirjoittaja sri »

Kauhuleffat on just parhaita. The Others, Kuudes aisti, Hohto, Uhrilampaat (onko tuo nyt kauhua), Psyko(t), Manaaja, Rosemaryn painajainen, Linnut ....

Olen ehkä enemmän klassisen kauhun ystävä. Nämä teinikauhuleffat menee joskus pahassa krapulassa ihan viihteenä, mutta ei oikein muuten. On tuo j-kauhukin ihan jees. Tykkään siitä, miten ne osaavat tehdä tavallisista asioista pelottavia (kuten TV). Ei tarvita välttämättä mitään mömstereitä.

Kerran olen tullut huijatuksi tilatessani Playsta loistavan kauhuleffan "The Watcher in the Woods". Paketin saapuessa paljastui, että perhanahan on Disneyn leffa. Tosi laatu kauhua :)

Huumori mielessä parhaita ovat Bad taste ja Evil Dead:it, etenkin kolmonen.
Avatar
Jusper
Genin
Genin
Viestit: 197
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 16:01
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jusper »

Hoh hoh hoo! Army of Darkness! xDD
Mutta joo, asiaan. Kauhein,kammottavin ja hirvein kauhuleffa ikinä tehty on Uinu, uinu lemmikkini eli Pet Cemetery Oon kattonu sen joskus vuonna yks ja kaks, mutta en siltikään halua/uskalla kattoa sitä yksin missään, en. Vaikka nyt ku sen kattois, ni se vois olla todella perseestä, mutta joo... Elokuva, mitä pelkään hieman vieläkin ^^''

Ja joo, Ring 1 oli pelottava, jossain määrin. Varsinki siinä, ku se tulee sieltä telkkarista ekan kerran sen äijän luokke >.< ...Se oli ilkee kohtaus. Mutta joo, eipä siinä paljo muuta ollu. Ring 2 taas... Noh, siinä sai nauraa. Ehkäpä sen takia, että koko leffateatteri oli täynnä pissiksiä ja ihan sama mitä tapahtu, ni ne kirkus aivan tajuttomasti xDD Ja me vaa naurettii siellä ihan täysillä :D

Kaunaa en oo nähny vielä, mutta kuulemma se on pelottava, tosin näitä ku lukee täällä ni se ei ole. Tjaa, kait se pitäs ladata tai vuokrata, tai jotain...

Hohto taas.. Noh, ei siin ollu ku pari,kolme pelottavaa kohtaa. Se, ku se yks nainen oli siel ammeessa ja bla bla bla. Mut Jack oli kyl hauska siin leffas ^^' Niin... Psykoottinen :D

Ja surkein kauhuleffa ikinä on IT, eli SE. Stephen Kingin romaanii perustuva. Se mis on se pelle joka syö niitä lapsia, tai jotain. Katottii se tässä pari päivää sitte. Siin oli yks kohtaus, mikä oli pelottava. Se ku se SE (<-- Hahaha :D ) näkyy ekan kerran ja sit ku se kuvataa läheltä ja sil on sellaset coolit, terävät hampaat... Sen takia ehkäpä pelottava, että ei ollu sitä ennen nähny ja se tuli yhtäkkiä se lähikuva. Mut joo, sen jälkee me vaa naurettii aivan tajuttomasti sille leffalle xD Varsinki sille lopulle... Voi elämä... "Hi kids! Wanna balloon? I'm the clown, Pennywise! ..And you are ALL gonna FLOAT!! Hah hah haaa!!" Okei, ette ehkä tajua :D Mut joo...

Ja olen kauhuleffa fani. Kumma kyllä, sen ehkäpä tietää, että jos tuon kattoo, ni ei pysty nukkumaa kunnolla, mutta hitto sen silti kattoo ^^ Pahinta siin on se, että ku menee nukkumaan, on hiljasta ja pimeetä, ni sitä pakosti alkaa ajattelemaan, että jos aukasen silmät, ni mie nään jotain jne... .Ja sitte sitä koittaa ajatella muita asioita, mutta silti se pelottava juttu jotenki ihmeellisesti ilmestyy mihin vaan, mitä ajattelet... Äh, ei tuosta varmaa mitää selkoa saa :D
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ringi 2 oli kyllä harvinaisen perseestä. Luulin että se olis ollut parempi/pelottavampi. Se oli niin tyhmä kun se vaan menee siihen poikaan ja alkaa sanoon jtn "I love u mum!". Se oli musta kyllä aikas turhan tyhmä. Perseestä suoraan sanottuna.
Mutta itse jos käyn vessassa niin en uskalla kauheasti katsoa peiliin kun siinä se ringi näky peilin kautta kun se poika oli siellä o.O Kun ne oli siellä sirkuksessa tai huvipuistossa.. Tai mikä ikinä nyt onkaan ;P
Avatar
Albino
ANBU Captain
ANBU Captain
Viestit: 1382
Liittynyt: Su Loka 17, 2004 13:12
Paikkakunta: Wonkan suklaatehdas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Albino »

<!--QuoteBegin-Maya+Apr 24 2005, 17:54--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Maya @ Apr 24 2005, 17:54)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> cabin fever on just härski... [/quote]
Uh, se oli ällöttävä :blink:

The others ei nyt niin pelottava ollut ,mutta erittäin hyvä elokuva! Suostittelen kaikille!
Kuva
y.s.a.k Entinen Komori.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

<!--QuoteBegin-Komori+Apr 25 2005, 12:12--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Komori @ Apr 25 2005, 12:12)</td></tr><tr><td id='QUOTE'><!--QuoteEBegin--> The others ei nyt niin pelottava ollut ,mutta erittäin hyvä elokuva! Suostittelen kaikille! [/quote]
Niinpä! Aluksi se tuntui pelotavalta, mutta lopussa ei sitten ollenkaan :] Se oli minunkin mielestä todella hyvä ja suosittelen myös ^.^

Cabin fever... Kuulostaa tutulta, mutta en ole nähnyt o.O Täytyy joskus varmaan sitten lainata...


Ju-On grudgesta, että valkeakosken leffavuokraamoissa se on kanssa. Makuunissa kaiketi 2e ja film townissa 1e o.O Mutta en ole varma.. Itse en varmaan uskalla katsoa ;P Kaunan olen nähnyt jo kolme kertaa, mutta mielestäni ei olisi pitänyt katsoa ollenkaan -__- Ringikin olisi pitänyt jättää väliin, mutta olen riippuvainen kauhuleffoista, vaikka tiedän varsin hyvin pelkääväni ;P

Hohto on kyllä... No aika hyvä ja Jack on kunnon psykopaatti ^.^
Avatar
Yozora
Unfit to be a Gundam Meister
Unfit to be a Gundam Meister
Viestit: 1128
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 13:30
Paikkakunta: TRANS-AM system
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yozora »

Olen kai Silent Hillien peruilta niin paatunut, etten enää juurikaan pelkää kauhuleffoja. Välillä kuitenkin vähän "jännittää". Tykkään kyllä katsella kauhuleffoja, ehkä juuri siksi, että osaan ottaa ne nykyään enemmän viihteenä, enkä pelkää niitä kuset housussa.

Jos yksi lemppari pitäisi valita, niin se olisi varmaan Signs. Nyt olen nähnyt sen jo niin monta kertaa, ettei varsinaisesti enää pelota, mutta sitä on silti mukava katsella. Se on niin hyvä ilman sitä kauhuelementtiäkin, ja sitten kun vielä muistaa, miten ÄLYTTÖMÄSTI pelkäsin sitä, kun näin sen ensimmäistä kertaa leffateatterissa... Hui.

Ju-On oli minusta kanssa hyvä, vaikken (edellenkään) itse juurikaan sen aikana pelännyt. Osaan kyllä kuvitella miksi jotkut pelkäisi, jos en olisi näin toivottoman paatunut, niin olisin itsekin ollut kauhuissani. Oli se kyllä pelottavasti tehty.

Hohto on kamala. Siitä en tykkää, se on minustakin pelottava.

The Othersia en kauheasti seurannut, mutta se mitä olan yli kurkin tietokoneella ollessani, se oli hyvä. En sitä oikeastaan pelännyt, mutta toisaalta, kuten sanoin, en keskittynyt siihen kunnolla. Tykkäsin lopusta.
Kuva
[ tähdenlentona kai luokseni saavuit ja kauniimman teit minun maailmastain ]
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Hohto!!! Ehdottomasti! <3
Vastaa Viestiin